Soft Skills Kurzusok

Soft Skills Kurzusok

Helyi, oktatott élő szoftveres készségek (más néven az emberek készségei, interperszonális készségek, szociális készségek és átruházható készségek) képzési tanfolyamok demonstrálják a viták és gyakorlatok hogyan lehet megérteni az emberi kapcsolatok dinamikáját az üzleti környezetben és hogyan kell alkalmazni a Soft Skills technikákat, szokásokat és a gondolkodásmódot a kapcsolatok és az üzleti eredmények javítására, miközben jobban teljesítenek a munka és az élet tapasztalatai A Soft Skills edzés "on-site élő képzés" vagy "távoli élő képzés" formájában érhető el A helyszíni élő képzés helyi szinten valósulhat meg az ügyfél telephelyén Magyarország vagy a NobleProg vállalati oktatóközpontjaiban Magyarország A távoli élőképzés interaktív, távoli asztal segítségével történik NobleProg Az Ön Helyi Képzési Szolgáltatója.

Ajánlások

★★★★★
★★★★★

Kurzusleírás

KódNévIdőtartamÁttekintés
coachCoaching Skills7 óraKözönség Azoknak a személyzetnek, akiknek készen kell állniuk arra, hogy magas színvonalú coachingokat biztosítsanak A saját személyzetük egyéni tagjai számára A csapataiknak Azokra az egyénekre, akik nem közvetlenül kapcsolódnak saját csapataikhoz, de akik értékelnék független - és nem igazságos beadványukat A tanfolyam formátuma A következők kombinációja: Megkönnyített megbeszélések Küldött Coaching ülések - teljes visszajelzéssel A kurzus végére a küldöttek képesek lesznek: Határozza meg a "Coaching" -ot, és részletesen magyarázza el a Coaching alkalmazását az egyéni és a csapat teljesítményének javítása érdekében - különös tekintettel annak használatára, hogy megértsük (és helyesbítjük) az alulteljesítést Érdemes értelmes Coaching Sessions .
pptfinanceCreating Slide Decks for the Financial World7 óraEz a kurzus megadja neked a tudást arról, hogy miként lehet bemutatni a pénzügyi információkat (számokat) a PowerPoint-ban, és nem csak a prezentációs készségeket Képes lesz a pénzügyi információk professzionálisabb bemutatására .
desthiDesign Thinking4 óraOverview:

There are Five stages in the Design Thinking (DT) process (empathize, define the problem, ideate, prototype, test).

In an increasingly complex world, we deal with problems that may need special approaches. Design Thinking helps deal with complex problems. Mastering design-thinking helps to deal with complex problems effectively, communicate better, persuade efficiently, improve business results and enhances organizational and personal behavior and performance.

- How DT works: learn from people and problem, find patterns, design model (model drift), test the model, evaluate the model and re-engineer.
- Relationship between DT, innovation and entrepreneurship.
- DT methods and tools: persona, stakeholder map, customer journey map, service blueprint, business model innovation.
- Application of DT: design mindset, disruptive innovation, iterative approach, agile estimation technique, critical thinking, problem solving, teamwork, leadership readiness, communication skills, technology savvy, forward thinking, intercultural and ethical competency, emotional intelligence, self-awareness, negotiating skills, conflict resolution.

Objectives:

- To understand the fundamentals and nuances of DT
- To explore key concepts, factors, theories, types, and models in DT
- To experiment, experience and practice DT

Delivery:

This is a 1 day (4 hours) training course and consists of:

- lectures (40% - presentation of theories, concepts, models, and interactions),
- group exercises (30% - group dynamics, games, group discussion, and mock-conflict resolution exercises),
- individual activities (15% - writing, designing and peer discussion)
- and others (15% - videos, reading).

Note: due to the nature of this course there is a minimum group size of 3
pptpresentationsellDelivering a PowerPoint Presentation that Sells14 óraIn this instructor-led, live training, participants will learn how to prepare and deliver a convincing PowerPoint presentation. From technical preparation to skillful delivery, each essential point is covered in this interactive workshop.

By the end of this training, participants will be able to:

- Apply the right mindset for delivering a powerful and convincing presentation
- Practice effective communication techniques to enhance a presentation
- Prepare PowerPoint slides that complement and strengthen a presentation
- Create a connection with the audience that facilitates trust and enables the sale of an idea, proposal, product or service

Audience

- Leaders and Managers
- Engineers
- Researchers
- Consultants
- Persons with little or no business background
- Persons preparing to propose an idea or proposal

Format of the Course

- Workshop format with lots of exercises and practice in a lively and engaging environment.

Note

- To request a customized training for this course, please contact us to arrange
unicorpUniversity to Industry – preparing for the transition7 óraEz a kurzus azoknak az embereknek szól, akik hamarosan elkezdik vagy éppen elkezdték a szakmai karrierjüket az iparban A vállalati munkahely megértésének és elismerésének megteremtésére tervezték, a karrierjük megkezdésekor a posztgraduálisok elvárásai és magatartásai szembesülnek A kurzust követõen egy mentor 6 hónapos idõtartamra kerül kijelölésre, melynek során legfeljebb 6 találkozóra kerül sor (telefonon, skype-on stb) 121-en Ezeknek a találkozóknak a célját a mentor és a mentő között minden munkamenet előtt meg kell határozni, és azokra a kérdésekre kell összpontosítani, amelyek akkoriban a legfontosabbak .
ConResBeConflict Resolution, Assertiveness and Self Confidence14 óraEgy egyre inkább globalizált világban több multikulturális környezetben dolgozunk, ahol az egyének és a csoportok közötti konfliktusok lehetségesek A konfliktusmegoldás alapja az, hogy a konfliktusok elkerülhetetlenek, de kezelhetők Az Assertiveness, az önbizalom, a tárgyalási képesség, az interperszonális és más készségek kulcsfontosságúak a konfliktusmegoldás támogatásában Mindennapi életünkben számos alkalommal találkozunk, ahol tudatosan vagy öntudatlanul (családtagokkal, barátokkal, ügyfelekkel, üzleti partnerekkel) konfliktusokat kezelünk A konfliktusmegoldás kezelése segít a konfliktusok hatékony megoldásában, valamint segít abban, hogy jobban kommunikáljunk, hatékonyan meggyőzzünk, javítsuk az üzleti eredményeket, valamint javítsuk a szervezeti és személyes viselkedést és teljesítményt Ez a kurzus az elméletek és fogalmak kombinációját kínálja, kombinálva a csoportos gyakorlatokkal és az egyéni tevékenységekkel, amelyek lehetővé teszik a küldöttek számára az ötletek megosztását és készségeik fejlesztését célok: Megérteni a szervezetek konfliktusainak alapjait és árnyalatait A konfliktusmegoldás kulcsfontosságú koncepcióinak, tényezőinek, elméleteinek, típusainak és modelljeinek feltárása A személyiségtípusok felfedezése, a tárgyalási készségeket támogató vezetési stílusok Az önbizalom és az önbizalom művészete A konfliktusmegoldások kipróbálása, megtapasztalása és gyakorlása .
Negskills0017Negotiation Skills14 óraEz a kétnapos kurzus olyan emberek számára készült, akik jobb eredményeket szeretnének elérni az ügyfelekkel, beszállítókkal és munkatársaikkal folytatott tárgyalások során Tanítja a hatékony tárgyalók által használt készségeket és taktikákat, és megteremti a sikerhez szükséges bizalmat A küldöttek megtanulják a különböző tárgyalási stílusokat, és hogyan maximalizálják személyes erejüket a fontos kapcsolatok védelme mellett A kurzus rendkívül részt vesz előadás, beszélgetés, coaching és gyakorlatok kombinációjával .
lineLeadership in the new economy21 óraA kurzus végén a résztvevőknek képesnek kell lenniük arra, hogy: Megszerzi az önmesterség megértését, mint a vezetők inspiráló alapját Meg kell erősíteni és fenntartani a végrehajtási képességeit, és hozzá kell járulnia egy nagy teljesítményű kultúra létrehozásához Vezessenek kulturális átalakulást és változási folyamatokat saját hatáskörükön belül az érzelmi intelligencia és a változáskezelési eszközök felhasználásával .
sevenhabitsHabits of Highly Effective People7 óraLehetőség és növekedés történik a "kényelem zónán kívül" Ebben a képzésben a résztvevők interaktív és élénk vitákba fognak bekapcsolódni, hogy tükrözzék és javítsák a gondolkodásmódot és a készségeket a változások és növekedés körében Egy sor megbeszélésen, gyakorlatokon és csapatmunka során a résztvevők megtanulják azonosítani az egyéni "kényelmes zónáikat", és alkalmazni a megfelelő gondolkodást és technikákat, hogy túljussanak ezen zónákon, hogy új lehetőségeket fedezzenek fel "A hatékony emberek magukévá teszik a változást és felfedezhetik a lehetőséget!" Ez a kurzus a megkönnyített megbeszélések, a csapat tevékenységek, a résztvevők bemutatása és az aktív és folyamatos visszajelzések kombinációjából áll .
InfluenceInfluence in Action14 óraA Pfizer, a Hewlett Packard, a DellEMC és a VMware részesült ennek a programnak, amely jobb egyensúlyt alakított ki befolyásoló stílusában, és rugalmas választ adott a munkahelyi kihívásokra Ha a következőket szeretné: • magas teljesítményű munkacsoportokat létrehozni • következetesen nyerni a szerződéseket a pitching-ről • sikeresen tárgyalni a legjobb ajánlatokról • részvényesi érték létrehozása évről évre akkor szükségünk lesz a befolyásoló programunkra.
ccarestrCustomer Care Strategy21 óraA vevői gondozási stratégia fontos szerepet játszik az ügyfelek elégedettségének megteremtésében, amely segít megőrizni a hűséges ügyfeleket és növelni az ismétlődő üzleti szinteket A jó ügyfélszolgálat révén megkapja az ügyfél bizalmát, növeli a vállalat képét és megerősíti versenyelőnyét a piacon Ez a kurzus az élethosszig tartó ügyfélkapcsolatok kiépítésére irányuló stratégiákra és készségekre összpontosít, értékes és hatékony stratégiák fejlesztésével A kielégített ügyfelek beszélgetések és történetmesélés útján Ön önkéntes nagykövetek lehetnek az Ön cége számára, és nagy valószínűséggel ajánlják másoknak szolgáltatásait Ez a workshop segít abban, hogy a résztvevők hatékonyan, megfelelően és világosan kommunikáljanak minden helyzetben CÉLOK Kompetenciák fejlesztése a szakmai ügyfélszolgálat területén A fogyasztókkal folytatott kommunikáció hatékonyságának növelése Megismerni az ügyfelek mögöttes igényeit és elvárásait Erős és fenntartható kapcsolatok kiépítése az ügyfelekkel A vállalat pozitív képének bővítése a piacon A kifogások és akadályok azonosítása, csökkentése és leküzdése A személyiségről és a kommunikációs preferenciákról az ügyfelekkel való kapcsolattartás során Megteremteni a nyitott környezet megteremtésének képességét a kommunikációhoz Készségfejlesztés a világos és hatékony kommunikáció érdekében A hatékony kommunikáció akadályainak azonosítása A testbeszéd és a nonverbális kommunikáció elsajátítása MÓD Szerepjáték Önértékelési tesztek Gyakorlatok csoportokban Egyéni munka Gyakorlati ülések előadások Beszélgetések A LEARING OUTCOMES A kurzus befejezésekor a résztvevők képesek lesznek: Fókuszált ügyfélszolgálati stratégia elfogadása Azonosítsa a legfontosabb ügyféladatokat Építsd meg a cég professzionális képét Alkalmazkodik specifikus ügyfél-viselkedési stílusokhoz Növeli az ügyfélhűséget a rendkívüli ügyfélszolgálat révén Kommunikációs képességek fejlesztése az ügyfelekkel Használjon technikákat a kapcsolatok kiépítésére Készítsen személyes cselekvési tervet az ügyfélszolgálati képességek fejlesztése érdekében Mutassa be a nagylelkűség és a magas színvonalú ügyfélszolgálat gesztusait Használjon technikákat a nehéz helyzetek kezelésére Ismerje meg a kiemelkedő ügyfélszolgálat átadásának akadályait .
advppAdvanced Slide Design in PowerPoint7 óraEz a kurzus azoknak szól, akik hatékonyabban dolgoznak a PowerPointban, amikor diákat készítenek, és megtanulják bemutatni az alapokat .
advprsntDelivering Impressive Presentation Decks - Social Skills Workshop14 óraCélkitűzés: A Powerpoint és más eszközök segítségével vonzó előadások készítésének lehetősége Címzettek: Értékesítési képviselők, tanácsadók, kutatók és oktatók, vezetők, tanárok, vállalati alkalmazottak, kkv-k és közintézmények, amelyek számára a kihívás egy embercsoport előtt áll, mondják nekik, érdeklődést keltve .
advyldshpAdvisory & Leadership Skills14 óraEz a kurzus részét képezi az Adatgyűjtő készletnek (Domain: Tanácsadó és vezetői) .
commtmCommunicating and Influencing For Team Members14 óraKözönség Azoknak a személyzetnek, akiknek teljes körűen tudatában kell lenniük a kommunikációról és a befolyásoló tényezőkről: Kollégáik Főnökök Belső és külső ügyfeleik és érdekeltségeik A tanfolyam formátuma A kurzus egy nagyon interaktív kombináció lesz: Megkönnyített megbeszélések Slide előadások Gyakorlatok és Esettanulmányok A kurzus végére a küldöttek képesek lesznek: Értékeljük annak szükségességét, hogy saját magatartásukat kezeljük, mielőtt befolyásolnák mások viselkedését Ismerje meg a különböző kommunikációs média erősségeit és gyengeségeit Kezelje belső és külső ügyfeleit és az érdekelteket .
advppstAdvanced PowerPoint for sales teams7 óraA kurzus az értékesítési csoportokra vonatkozik A PowerPoint funkciói közé tartozik, amelyek segítenek az értékesítési folyamatban, pl hogyan lehet hatékonyan megjeleníteni az adatokat, miként kell nem túlcsúsztatni a diákat, és mit kell összpontosítania egy értékesítési csomagban .
sdtpmlStrategic Development: Thinking, Planning, Management and Leadership35 óraÁttekintés Ez az 5 napos tanfolyam segíteni fogja a küldöttek stratégiai gondolkodásuk, tervezésük és vezetési készségeik fejlesztését, beleértve a banki környezetben a sikeres végrehajtás taktikai és működési követelményeit A kurzus foglalkozik a konfliktuskezelés nehéz problémáival, a változások menedzselésével, a jó vezetővel és a csapat motiválásával Az interaktív esettanulmányok és az ágazati példák felhasználásával a küldötteket ösztönözni fogják arra, hogy megosszák egymással tapasztalataikat és kihívásaikat annak érdekében, hogy segítsenek gyakorlati és munkahelyi megoldások kialakításában, amelyeket visszaadhatnak és ténylegesen felhasználhatnak A program alapvető célja, hogy felkészítse a vezetőket az üzleti környezetnek a nyereséges üzleti lehetőségek feltárására, valamint stratégiák kidolgozására versenyelőnyt szerezzen egy egyre versenyképesebb üzleti környezetben Többek között a program is betekintést nyújt a vezetői bevált gyakorlatokba és viselkedésformákba, amelyek megerősítik a vezetők kapacitását a nagy teljesítményű pénzügyi intézmény bonyolultságának és bizonytalanságainak kezelésére Tanulási célok A tanfolyamon való részvétel után a küldöttek képesek lesznek: Ismertesse a nagy bankok főbb problémáit; Mutassa be a szervezeti fejlesztési tervezés különböző megközelítéseit; Elemezze a jelenlegi üzleti környezetet és a szervezetet érintő hatásokat; A szervezeten belüli és kívüli források elemzése; Ismertesse a stratégia kezelésének különböző módszereit, és helyezze az üzleti tervbe; Értékelje az alternatív fejlesztési stratégiákat annak érdekében, hogy a vállalkozás igényeihez leginkább megfelelő egy vagy több személyt ajánlja fel A stratégiai fejlesztési tervek mélyebb megértését; Tárgyilagosan tárgyalja meg az új stratégia végrehajtását kísérő kockázatokat, előnyöket és költségeket, beleértve a konfliktusok kezelését egy csapatban; Meghatározza az azonosított kockázatok kezelésére vonatkozó megközelítéseket; Elemezze a vállalkozására gyakorolt ​​lehetséges hatásokat (pozitív és negatív), amelyek az új stratégia végrehajtásából származnak; Tervezési irányvonalak, rendszerek és folyamatok a sikeres stratégiai tervek sikeres megvalósításához; Fedezze fel a változáskezelés kulcsfontosságú lépéseit Ki kellene részt venni Termék / szolgáltatás menedzserek Újonnan kinevezett, valamint létrehozott vezetők és csapatvezetők A műveleti vezetők Senior Bank vezetők Emberi erőforrás menedzserek Operations Managers Marketing menedzserek Módszertan A kurzus megkönnyített workshopokból áll, kiegészítve esettanulmányokkal, amelyek a közzétett valós példák és / vagy gyakorlati tapasztalatok kombinációjából származnak Lehetőség lesz arra is, hogy a résztvevők kis csoportokban dolgozzanak ötleteket és stratégiákat, és alkalmazzák az anyagot saját szervezetük / osztályuk kontextusában Nyitott fórum megbeszélések is kulcsfontosságú elemek .
intrcgovIntegrated Risk & Corporate Governance35 óraÁttekintés Az egész világon a szabályozók egyre inkább összekapcsolják a bank által a bankok által elszenvedett kockázatok mennyiségét a szükséges tőke összegével, és a bankokat és a pénzügyi szolgáltatásokat egyre inkább kockázatalapú gazdálkodási gyakorlatokkal kezelik A bankok, termékeik, szabályozásaik és a globális piac egyre összetettebbé válik, egyre nagyobb kihívást jelentve a hatékony kockázatkezelésben Az elmúlt öt év banki válságának legfontosabb leckéje, hogy a kockázatok nagyon integráltak és hatékonyan kezelik azokat, a bankoknak meg kell érteniük ezeket a kölcsönhatásokat A legfontosabb jellemzők a következők: a jelenlegi kockázati alapú szabályozás magyarázata a bankok által tapasztalt legfontosabb kockázatok részletes áttekintése iparág legjobb gyakorlatait a vállalati megközelítés elfogadásához a kockázatkezelés integrálásához egy egész szervezeten belül hogy irányítási technikákat alkalmazva csoportszintű kultúrát építsenek ki annak biztosítása érdekében, hogy mindenki aktív szerepet vállaljon a kockázatok kezelésében, összhangban a bankok stratégiai céljaival milyen kihívásokkal szembesülhet a kockázatkezelők a jövőben A kurzus kiterjedten kihasználja az esettanulmányokat, amelyek az öt nap alatt lefedett ötleteket és ötleteket kutatják, megvizsgálják és megerősítik A banki történelmi eseményeket a kurzus során fel kell használni annak kiemelésére, hogy nem tudták kezelni azokat a kockázatokat és lépéseket, amelyeket a veszteség megakadályozására hoztak volna célok Ennek a kurzusnak az a célja, hogy a banki menedzsment megfelelő integrált stratégiát biztosítson a komplex és változó kockázatok és szabályozások kezelésére a mai nemzetközi banki környezetben Konkrétan ez a kurzus célja, hogy a felső szintű menedzsment megértse: jelentős kockázatot jelent a pénzügyi ágazatban és a legfontosabb nemzetközi kockázati előírásokban hogyan kezelheti a bank eszközeit és kötelezettségeit, miközben maximalizálja a megtérülést a kockázati típusok közötti kölcsönhatást és azt, hogy a bankok miként kezelik integrált megközelítésüket a vállalatirányítás és a legjobban bevált gyakorlat az érdekeltek különféle érdekeinek kezeléséhez hogyan kell kialakítani a kockázatkezelés kultúráját, mint a felesleges kockázatvállalás minimalizálását szolgáló eszköz Ki vehet részt a szemináriumon? Ez a kurzus azoknak szól, akik újak az integrált kockázatkezelésben, a felső vezetés felelős stratégiai kockázatkezelésében, vagy azok, akik tovább szeretnék megérteni a vállalati kockázatkezelést Hasznos lehet: Igazgató szintű bankmenedzsment Senior vezetők Senior kockázatkezelők és elemzők A stratégiai kockázatkezelésért felelős vezető igazgatók és kockázatkezelők Belső ellenőrök Szabályozó és megfelelő személyzet Kincstári szakemberek Eszköz- és felelősségi vezetők és elemzők Szabályozók és felügyeleti szakemberek Szállítók és tanácsadók a bankok és a kockázatkezelési ipar számára Vállalati irányítás és kockázatkezelési vezetők .
advmsppAdvanced MS PowerPoint7 óraEz a kurzus célja, hogy javítsa a PowerPoint képességek a gyakornok gyakorlati gyakorlatok által támogatott vonatkozó elmélet. Mindenkinek, főleg prezentációs tervezőknek tervezték, de konferenciatársaival és csapattalálkozóival is.
1Leadership 1017 óraEz a kurzus arra törekszik, hogy inspirálja a gyakornokokat, hogy vezetővé váljanak, bemutatva, mi hozza vagy szakítja meg a vezetőt.
543212Public Speaking 10114 óraEz a kurzus célja, hogy javítsa a közoktatási készségek a gyakornokok gyakorlati gyakorlatok által támogatott vonatkozó elmélet. Mindenki számára készült, főként konferencia-előadók és csapat-találkozó előadók.
infavdconfInfluencing and Avoiding Conflict21 óraKözönség

- Azoknak a személyzetnek, akiknek teljes körűen tudatában kell lenniük a következmények befolyásolásával és a konfliktusok elkerülésével:

- Kollégáik
- Főnökök
- Belső és külső ügyfeleik és érdekeltségeik

A tanfolyam céljai

A kurzus végére a küldöttek képesek lesznek:

- Értékeljük annak szükségességét, hogy saját magatartásukat kezeljük, mielőtt befolyásolnák mások viselkedését
- Ismerje meg a különböző kommunikációs média erősségeit és gyengeségeit
- Kezelje belső és külső ügyfeleit és az érdekelteket

Formátum

A kurzus rendkívül interaktív kombinációja:

- Megkönnyített megbeszélések
- Slide előadások
- Gyakorlatok és
- Esettanulmányok
traintrainerTrain-the-Trainer21 óraKözönség Azoknak a személyzetnek, akiknek készen kell állniuk arra, hogy magas színvonalú tréningeket biztosítsanak A tanfolyam formátuma A következők kombinációja: Megkönnyített megbeszélések Delegált prezentációk - teljes visszajelzéssel A kurzus végére a küldöttek képesek lesznek: Hatékony edzés elkészítése és felépítése Készüljenek fel megfelelően arra a tréningre Biztosítsa ezt a tréninget Használja a különféle vizuális segédeszközöket, amelyeket a tréner úgy dönthet, hogy egy stimuláló munkamenet létrehozását választja Dolgozzon a különböző típusú emberekkel, akiket képzési tanfolyamokon fognak találkozni .
presconfPresenting with Confidence21 óraKözönség Azoknak a személyzetnek, akiknek teljes mértékben készen kell állniuk előadások bemutatására: A csapataiknak Az ügyfeleknek A cégen belüli egyéb közönségek számára A cégen kívüli egyéb közönségek számára A tanfolyam formátuma A következők kombinációja: Megkönnyített megbeszélések Delegált prezentációk - teljes visszajelzéssel A kurzus végére a küldöttek képesek lesznek: Készítsen és alakítson ki hatékony bemutatást Készülj fel magadra a bemutatásra Bízd ezt a prezentációt Használja a különféle vizuális segédeszközöket, amelyeket a műsorvezető úgy dönthet, hogy stimuláló bemutató létrehozásában dönt Foglalkozzon a különböző típusú emberekkel, akiket előadásaik során találkozni fognak .
pemmPersonal Efficiency and Managing Meetings7 óraKözönség

Menedzserek, csapatvezetők és az alkalmazottak, akik úgy érzik, hogy:

- Túl sok találkozót vesznek részt
- Időjüket más emberek ellopják
- Nem tudják eljutni a napi munkájuk aljára a tervezés, az előretekintés vagy a rangsorolás hiánya miatt

A tanfolyam formátuma

A kurzus rendkívül interaktív kombinációja:

- Megkönnyített megbeszélések
- Slide előadások
- Gyakorlatok és Esettanulmányok

A kurzus végére a küldöttek képesek lesznek:

- Értékeljük, hogy hatékonyan kell kezelnünk az értekezleteket - tiszteletben tartva azoknak az időnyomásait, akiket meghívnak az ülésekre
- Kövesse a találkozók meghívásának, kezelésének és előkészítésének szabványos eljárásait
- Érdemes jobban értékelni néhány módját, hogy hatékonyabban kezeljük magunkat és időjüket: az okosabb munkavégzés ne nehezebb ...
pplteammanPeople and Team Management21 óraKözönség

Azoknak a személyzetnek, akiknek teljes körűen tudatában kell lenniük az Emberek és a Csapat menedzsment témájával kapcsolatos kérdésekről

- Maguk
- Kollégáik (társaik)
- Főnökök
- A csapattagok
- Belső és külső ügyfeleik és érdekeltségeik

A tanfolyam formátuma

A kurzus rendkívül interaktív kombinációja:

- Megkönnyített megbeszélések
- Slide előadások
- Gyakorlatok és
- Esettanulmányok

A kurzus végére a küldöttek képesek lesznek:

- Értékeljük annak szükségességét, hogy saját magatartásukat kezeljük, mielőtt befolyásolnák mások viselkedését
- Ismerje meg a különböző kommunikációs média erősségeit és gyengeségeit
- Értékeljük, hogyan kezeljük, motiváljuk és fejlesszék csapattagjaikat
- Kezelje belső és külső ügyfeleit és az érdekelteket
- Mondja el, hogyan kell kezelni az irodában nehéz helyzeteket
commtm2Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders14 óraKözönség Azoknak a személyzetnek, akiknek teljes körűen tudatában kell lenniük a kommunikációról és a befolyásoló tényezőkről: Kollégáik Főnökök Belső és külső ügyfeleik és érdekeltségeik A tanfolyam formátuma A kurzus egy nagyon interaktív kombináció lesz: Megkönnyített megbeszélések Slide előadások Gyakorlatok és Esettanulmányok A kurzus végére a küldöttek képesek lesznek: Értékeljük annak szükségességét, hogy saját magatartásukat kezeljük, mielőtt befolyásolnák mások viselkedését Ismerje meg a különböző kommunikációs média erősségeit és gyengeségeit Kezelje belső és külső ügyfeleit és az érdekelteket Mondja el, hogyan kell kezelni az irodában nehéz helyzeteket .
strsmngtStress Management and Prevention7 óraA one day course on Stress Managment and Prevention

Upcoming Courses

KurzusDátumÁr [Távoktatás / Tantermi]
Leadership 101 - Debrecenh, 2018-12-31 09:301500EUR / 1900EUR
Leadership 101 - Miskolc, Tapolcafürdőcs, 2019-01-03 09:301500EUR / 1900EUR
Leadership 101 - Kecskeméth, 2019-01-07 09:301500EUR / 1900EUR
Leadership 101 - Szeged, Felső Tisza-Partsze, 2019-01-09 09:301500EUR / 1900EUR
Leadership 101 - Pécs, belvárosp, 2019-01-25 09:301500EUR / 1900EUR
Weekend Soft Skills courses, Evening Soft Skills training, Soft Skills boot camp, Soft Skills instructor-led, Weekend Soft Skills training, Evening Soft Skills courses, Soft Skills coaching, Soft Skills instructor, Soft Skills trainer, Soft Skills training courses, Soft Skills classes, Soft Skills on-site, Soft Skills private courses, Soft Skills one on one training

Course Discounts

KurzusHelyszínDátumÁr [Távoktatás / Tantermi]
OCEB Certified Expert in BPM - Technical Intermediate Exam PreparationMiskolc, Tapolcafürdőh, 2019-01-14 09:303150EUR / 3750EUR
Marketing Analytics using RSzeged, Felső Tisza-Parth, 2019-01-14 09:304725EUR / 5525EUR
Object-Oriented Analysis and Design using UMLMiskolc, Tapolcafürdőh, 2019-01-21 09:304725EUR / 5525EUR
Handling Conflict with ConfidenceBudapest, V. kerületcs, 2019-01-31 09:302970EUR / 3570EUR
R for Data Analysis and Research Debrecencs, 2019-06-13 09:301575EUR / 1975EUR

Hírlevél kedvezmény

Tiszteletben tartjuk adatai bizalmas jellegét. A NobleProg soha nem továbbítja e-mail címét harmadik személyeknek.
Hírlevelünkről bármikor leiratkozhat.

Kiemelt ügyfeleink

is growing fast!

We are looking to expand our presence in Hungary!

As a Business Development Manager you will:

  • expand business in Hungary
  • recruit local talent (sales, agents, trainers, consultants)
  • recruit local trainers and consultants

We offer:

  • Artificial Intelligence and Big Data systems to support your local operation
  • high-tech automation
  • continuously upgraded course catalogue and content
  • good fun in international team

If you are interested in running a high-tech, high-quality training and consulting business.

Apply now!