
Helyi, oktatott élő szoftveres készségek (más néven az emberek készségei, interperszonális készségek, szociális készségek és átruházható készségek) képzési tanfolyamok demonstrálják a viták és gyakorlatok hogyan lehet megérteni az emberi kapcsolatok dinamikáját az üzleti környezetben és hogyan kell alkalmazni a Soft Skills technikákat, szokásokat és a gondolkodásmódot a kapcsolatok és az üzleti eredmények javítására, miközben jobban teljesítenek a munka és az élet tapasztalatai A Soft Skills edzés "on-site élő képzés" vagy "távoli élő képzés" formájában érhető el A helyszíni élő képzés helyi szinten valósulhat meg az ügyfél telephelyén Magyarország vagy a NobleProg vállalati oktatóközpontjaiban Magyarország A távoli élőképzés interaktív, távoli asztal segítségével történik NobleProg Az Ön Helyi Képzési Szolgáltatója.
Machine Translated
Vélemények
Flipchart átviteli mód! Audiovizuális eszközök használata nem engedélyezett.
Łukasz Rak - Schott Poland Sp. z
Kurzus: Zarządzanie sobą w czasie
Machine Translated
A légkör, sok példa, a megfelelő ütem, az anyagok előkészítése.
Adam Gozdowski - Schott Poland Sp. z
Kurzus: Zarządzanie sobą w czasie
Machine Translated
Általában előnyös volt az interakció és a rugalmasság.
Olivier Pugliesi-Conti
Kurzus: Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
Machine Translated
gyakorlatokat bemutató gyakorlatok
Michał Czapski
Kurzus: Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski
Machine Translated
gyakorlatok, kézzel készített táblák K
Krzysztof Helt
Kurzus: Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski
Machine Translated
közös gyakorlatok
Tomasz Kaczmarek
Kurzus: Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski
Machine Translated
A csapat vs. csapat edzés. Ez arra késztette, hogy felismerjem az erős területek negatív viselkedését. Jor
Jordan Ruegg
Kurzus: Building an Effective Team with Belbin Team Roles
Machine Translated
a képzés, a tudás és a képzés formája. Kla
Klaudia Horlop
Kurzus: Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski
Machine Translated
előadás "hangszóró:
Antoni Wesoły
Kurzus: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
Kommunikáció az oktatóval
Dorota Miller
Kurzus: Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski
Machine Translated
Buszos kapcsolat
Magdalena Stasiów
Kurzus: Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski
Machine Translated
Kommunikáció az oktatóval
Elżbieta Żurawska
Kurzus: Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski
Machine Translated
Valódi helyzetben tudtunk gyakorolni, és Helen sok praktikus tippet adott nekem.
Elisa Venturini
Kurzus: Assertiveness
Machine Translated
Mindent :)
NBP
Kurzus: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
Gyakorlatokat
NBP
Kurzus: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
Sokat tudtam
Barbara Kozłowska - NBP
Kurzus: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
gyors válasz a további kérdésekre
Krzysztof Krawczyk - NBP
Kurzus: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
A billentyűparancsok, a többi Office-programra való hivatkozások, a hűvös tempó.
NBP
Kurzus: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
munka
Artur Kosim - NBP
Kurzus: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
HOGYAN előadás
jacek zapędowski - NBP
Kurzus: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
Az oktató tette az osztály nagyon dinamyc, és tudod mondani, hogy nagyon knowloable a témában.
Hewlett-Packard Centro de Servicios Globales, S. de R.L. de C.V.
Kurzus: Influence in Action
Machine Translated
a rendelkezésre bocsátott információkat. a út ez mint tanított-val elmélet és gyakorlat esetek, alamouts, ünnepély, stb.
Carlos Abascal - Hewlett-Packard Centro de Servicios Globales, S. de R.L. de C.V.
Kurzus: Influence in Action
Machine Translated
Azt szeretném, hogy még egy gyakorlat/gyakorlása a tárgyalások, és nem csak egy.
Susana Michel - Hewlett-Packard Centro de Servicios Globales, S. de R.L. de C.V.
Kurzus: Influence in Action
Machine Translated
Tetszett az összes szolgáltatott információ, a tudás és tapasztalat megosztását.
Mike Silva - Hewlett-Packard Centro de Servicios Globales, S. de R.L. de C.V.
Kurzus: Influence in Action
Machine Translated
Hozzáértő hangszóró és sok példa
Instytut Automatyki i Informatyki Stosowanej, Politechnika Warszawska
Kurzus: Public Speaking 101
Machine Translated
Mindent
Instytut Automatyki i Informatyki Stosowanej, Politechnika Warszawska
Kurzus: Public Speaking 101
Machine Translated
Sok ismeret rövid idõben. Plusz anekdoták
Justyna Góral - Neinver Asset Management Polska Sp. z o.o.
Kurzus: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
Sok hasznos ismeret a Programhasználat területén végzett munkával kapcsolatban.
Izabela Sarniak - Neinver Asset Management Polska Sp. z o.o.
Kurzus: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
A tréner elmagyarázta a kérdéseket, amelyeken én voltam a leginkább függő
Neinver Asset Management Polska Sp. z o.o.
Kurzus: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
Hogyan vezetsz
Agata Chudzińska - Neinver Asset Management Polska Sp. z o.o.
Kurzus: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
Sok gyakorlatok, egy emlékeztetőt egy megfizethető formájában Excel
Neinver Asset Management Polska Sp. z o.o.
Kurzus: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
oké
Neinver Asset Management Polska Sp. z o.o.
Kurzus: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
Érdekes általában
GMV Innovating Solutions Sp. z o.o.
Kurzus: Effective communication skills
Machine Translated
Pizza edzés
GMV Innovating Solutions Sp. z o.o.
Kurzus: Effective communication skills
Machine Translated
Gyakorlatok
Rafał Rzatkiewicz - GMV Innovating Solutions Sp. z o.o.
Kurzus: Effective communication skills
Machine Translated
Gyakorlatok és edzői tapasztalat
GMV Innovating Solutions Sp. z o.o.
Kurzus: Effective communication skills
Machine Translated
Tetszett a tornák alapján a jelenlegi kutatások
GMV Innovating Solutions Sp. z o.o.
Kurzus: Effective communication skills
Machine Translated
Végül a tréner még a leginkább vonakodó résztvevőket is sikerült megszereznie. Ő lenyűgözően tájékozott a témáról.
GMV Innovating Solutions Sp. z o.o.
Kurzus: Effective communication skills
Machine Translated
Sok gyakorlati gyakorlatuk volt
Fernando Sousa - GMV Innovating Solutions Sp. z o.o.
Kurzus: Effective communication skills
Machine Translated
Hogyan kell működtetni a
jolanta czajka - Neinver Asset Management Polska Sp. z o.o.
Kurzus: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
Oktató-készségek
Neinver Asset Management Polska Sp. z o.o.
Kurzus: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
Testre szabott az igényeimhez
Kurzus: Business Communication Skills
Machine Translated
Testre szabott az igényeimhez
Kurzus: Business Communication Skills
Machine Translated
Különböző esettanulmányok
张 森凯 - 星空时间
Kurzus: Design Thinking
Machine Translated
Az érdekközösség elemzése
谢 永泉 - 星空时间
Kurzus: Design Thinking
Machine Translated
Innovatív gondolkodás
孙 卓峰 - 星空时间
Kurzus: Design Thinking
Machine Translated
Interaktív rész
李 佳伟 - 星空时间
Kurzus: Design Thinking
Machine Translated
Az egészet
Ben Russell Carers
Kurzus: Assertiveness
Machine Translated
A saját énem tükrözése, hogy megtanuljak másoknak
Roy Dekker - Axway GmbH
Kurzus: People and Team Management
Machine Translated
A kirakós játék gyakorlati szakasza
Cindy Liu - IRU Beijing
Kurzus: Public Speaking 101
Machine Translated
Testre szabott az igényeimhez
Kurzus: Business Communication Skills
Machine Translated
Testre szabott az igényeimhez
Kurzus: Business Communication Skills
Machine Translated
Soft Skills Course Outlines
A tantárgy formátuma
- Interaktív előadás és beszélgetés.
- Sok gyakorlat és gyakorlat.
Tanfolyam testreszabási lehetőségek
- Ahhoz, hogy igényeljen személyre szabott képzést erre a kurzusra, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy megbeszéljünk.
A tantárgy formátuma
- Interaktív előadás és beszélgetés.
- Sok gyakorlat és gyakorlat.
Tanfolyam testreszabási lehetőségek
- Ahhoz, hogy igényeljen személyre szabott képzést erre a kurzusra, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy megbeszéljünk.
Azok a személyzet, akiknek teljes mértékben fel kell készülniük arra, hogy magas színvonalú Coaching üléseket tartsanak
- Saját személyzetük egyes tagjainak
- A csapatuk
- Azok számára, akik nem kapcsolódnak közvetlenül a saját csapataikhoz, de akik értékelik a független - és nem ítélő - hozzájárulást
A tanfolyam formátuma
A következők kombinációja:
- Elősegített beszélgetések
- Felhatalmazott edzői ülések - teljes visszajelzéssel
A kurzus végére a küldöttek:
- Határozza meg a „Coaching” fogalmát, és részletesen ismertesse a Coaching használatát az egyéni és a csapat teljesítményének javítása érdekében - különös tekintettel arra, hogy hogyan használják fel az alulteljesítmény okainak megértését.
- Jelentős Coaching Session-ek
Célok
Szakmai kompetenciák fejlesztése az ügyfélszolgálat területén Az ügyfelekkel való kommunikáció hatékonyságának növelése A tudás elérése, hogyan kell elérni az alapvető igényeket és elvárásokat az ügyfelek Az ügyfelekkel szilárd és fenntartható kapcsolatok kialakítása A vállalat pozitív képének bővítése a piacon Az ellentmondások és akadályok azonosítása, csökkentése és leküzdése Ismerje meg a személyiségeket és a kommunikációs preferenciákat az ügyfelekkel való együttműködés során A kommunikáció nyitott környezetének megteremtése Fejleszteni a készségeket, hogy világosan és hatékonyan kommunikáljon A hatékony kommunikáció akadályainak felismerése Testnyelv és nem verbális kommunikáció
módszerek
szerepjáték önértékelési tesztek Gyakorlatok csoportokban Egyéni munka Praktikus ülések Olvasások viták
Tanulás Outcomes
A kurzus befejezése után a résztvevők képesek lesznek:
Az ügyfélközpontú stratégiák elfogadása A kulcsfontosságú ügyfélproblémák azonosítása A vállalat szakmai képének megteremtése Az ügyfél viselkedésének konkrét stílusaihoz igazítva Az ügyfél hűségének növelése kivételes ügyfélszolgálat révén Kommunikációs képességek fejlesztése az ügyfelekkel A kapcsolatok kialakítására használt technikák Személyes cselekvési terv kidolgozása az ügyfélszolgálati készségek fejlesztése érdekében Megmutatja a nagylelkűség és a magas színvonalú ügyfélszolgálat gesztusait Használjon technikákat a nehéz helyzetek kezelésére A kiváló ügyfélszolgálat nyújtásának akadályainak felismerése
Öt lépés van a Design Thinking (DT) folyamatban (empathize, definiálja a problémát, ötlet, prototípus, teszt).
Egy egyre összetettebb világban olyan problémákkal foglalkozunk, amelyek speciális megközelítéseket igényelhetnek. Design Thinking segít megoldani a bonyolult problémákat. A tervezési gondolkodás mestere segít hatékonyan kezelni a bonyolult problémákat, jobban kommunikálni, hatékonyan meggyőzni, javítani az üzleti eredményeket, és javítja a szervezeti és személyes viselkedést és teljesítményt.
Hogyan működik a DT: megtanulják az emberektől és a problémától, megtalálják a mintákat, tervezik a modellt (modell drift), tesztelik a modellt, értékelik a modellt és újramérnököket. Kapcsolat a DT, az innováció és a vállalkozói szellem között. DT módszerek és eszközök: persona, érdekelt felek térkép, ügyfél utazási térkép, szolgáltatási terv, üzleti modell innováció. A DT alkalmazása: tervezési gondolkodásmód, zavaró innováció, iteratív megközelítés, agilis becslési technika, kritikus gondolkodás, problémamegoldás, csapatmunka, vezetői készség, kommunikációs készségek, technológiai tudatosság, előre gondolkodás, interkulturális és etikai kompetencia, érzelmi intelligencia, öntudatosság, tárgyalási készségek, konfliktusmegoldás.
A célok:
A DT alapjainak és árnyalatainak megértése A kulcsfontosságú fogalmak, tényezők, elméletek, típusok és modellek felfedezése a DT-ben Kísérletek, tapasztalatok és gyakorlatok DT
A szállítás:
Ez egy 1 napos (4 órás) képzés, amely a következőkből áll:
előadások (40% - elméletek, fogalmak, modellek és interakciók bemutatása), csoportos gyakorlatok (30% - csoportos dinamika, játékok, csoportbeszélgetés és konfliktus-megoldás gyakorlatok), Egyéni tevékenységek (15% - írás, tervezés és párbeszéd) és mások (15% - videók, olvasás).
Megjegyzés: Ennek a kurzusnak a természetének köszönhetően minimális csoportméret 3
•
célok
Amikor üzleti tevékenységet folytat egy idegen országban, vagy egy külföldi, vezetők és vezetők kell, hogy bizonyos ismeretekkel rendelkeznek a szabályok és viselkedések, amelyek tekinthetők elfogadhatónak a szociális és szakmai
kapcsolatokat. A kultúra és a hagyományok az egyes országok, hogy az emberek másképp viselkednek, és ha a nemzetközi vezetők nem tudják, hogyan kell alkalmazkodni az üzleti kultúra különbségek, tudják megsérteni a
a másik felet, és veszélyeztetheti a tárgyalások sikerét. A nemzetközi üzleti protokollhoz kapcsolódó néhány szempont:
kinek kell részt VENNIe?
Ez a kurzus célja, hogy azok, akik szeretnének belépni a nemzetközi üzleti piacon.
- export Manager
- nemzetközi kereskedelmi vezetők
- szakmai konverziós
- igazgatási végrehajtó
- friss diplomások
- vállalati képviselők
- új bérlő
- üzleti tulajdonosa
Kína: fejlődő ország és a világ második legnagyobb gazdasága. Kína gyors piaci átalakulása és a gazdasági terjeszkedés, amelyet egy sor kormányreform támogatta, vonzó célpont az üzleti élet és az álláskereséshez. .
A kínai üzleti kultúra és az etikett kissé eltérhetnek a nyugati üzleti gyakorlattól. Amikor elkezdi álláslehetőségeket keresni vagy vállalkozását kibővíteni Kínában, fontos, hogy legalább alapvető ismeretekkel rendelkezzen a kínai üzleti kultúráról és az etikettről. A közös szokások ismerete és gyakorlása szintén segít pihenni, elkerülni a zavarokat és összpontosítani a siker építésére.
A kínai üzleti etikettnél csak egy átfogó szabály létezik:
Ha Kínában van, tedd úgy, ahogy a kínai!
A fő tanulási és fejlesztési célkitűzés a kínai Business kultúrában és a társadalmi etikettben való ismeretek támaszkodása és új készségek elsajátítása , amelyek segítenek a vállalati képviselőknek, a szakembereknek jól teljesíteni a munkát Kínában.
- Valaha bizonytalannak érezte magát társadalmi helyzetben?
- Aggódsz amiatt, hogyan lehet embereket felkeresni, vagy hogyan javasolhatnánk egy pirítósot?
- Hol helyezze el VIP-jét, vagy akár melyik villát használja?
- Noha a megfelelő protokoll és az etikett észrevétlenül veszik igénybe, ennek hiányát kellőképpen figyelembe veszik
Ezen a kurzuson megtanulod
- Hogyan kezeljük a társadalmi helyzeteket kegyelemmel és könnyedén.
- Megtapasztalhatja és megtanulja az étkezési etikett művészetét is,
- Igazi étteremben.
Megtanulja, hogyan kell kezelni az összes edényt és evőeszközt alkalmi és hivatalos összejöveteleken, és különféle ételeket tapasztalhat meg zavar nélkül.
Akár társadalmi rendezvényt irányít, akár részt vesz egy rendezvényen, kegyes vendéglátó és értékelő vendég lehetsz!
célok.
• szaktudást fejleszt ki a sajtótájékoztató szervezésének területén.
• a sajtótájékoztatók és a médiával kapcsolatos kérdések kezelésének hatékonyságának növelése.
• a tudást, hogyan lehet eljutni az alapvető igényeit és elvárásait újságíró.
• erős és fenntartható kapcsolatokat építsen ki a sajtó vagy a média tagjaival.
• a vállalat pozitív arculatának kiterjesztése a piacon.
• a kifogások és korlátok azonosítása, csökkentése és leküzdése.
• készségek fejlesztése a tisztán és eredményesen kommunikálni.
képzési juttatások.
• azok, akik érdeklődnek a PR hatalmának kiaknázásában, hogy jobban elérjék a szervezeti
célokat.
• vezetők/vezetők, akik létre kell hozni és fenntartani a hatékony média kapcsolatok.
• azok, akiknek szükségük van, hogy jobban megértsék a PR eszközök, mint a sajtóközlemények, Press Kit és Press
konferenciákon.
• azok, akik szeretnék megtanulni, hogyan kell kezelni a média interjúk, hogy pozitív eredményeket érjenek el.
A képzés végére a résztvevők képesek lesznek:
- Annak érdekében, hogy megfogalmazza, mi a kétféle stressz, az Ön személyes mutatói és a stresszoldók.
- Terv készítése speciális rutinokkal, hogy növelje a nyugalmat, a tisztaságot és az energiát, miközben minimalizálja a napi stressz felhalmozódását
- Bevált módszerek megtanulása a negatív érzelmek elmozdításához és a pozitív érzelmek fokozásához
- A munkát, az életet és a kapcsolatokat érintő, a stresszt gyakran kiváltó meggyőző vélemények kezelése
A tantárgy formátuma
- Interaktív előadás és beszélgetés.
- Sok gyakorlat és gyakorlat.
Tanfolyam testreszabási lehetőségek
- Ha személyre szabott képzést szeretne kérni erre a kurzusra, vagy egyéni edzésként szeretne foglalni, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy megbeszéljük.
Fejleszteni egy erősebb ötlet a különböző megközelítések felé a kortárs tanulás. Képes összekapcsolni a jelenlegi szállítást az új és friss megközelítésekkel a tanulási szállításban. Hozzon létre egy adaptív és proaktív tantervet, amely maximalizálja a digitalizációt és minden előnyeit. Vezesse a szervezetet a digitális átalakulás alkalmazásában a tanulás felé
•
A kurzus formája
Tanító vezeti a képzést az online szállításon keresztül Interaktív tervezés az eredményekkel Digitális jégkorongok A kurzus működik
•
Ez az oktató által vezetett, élő képzés (online vagy online) célja a HR menedzserek, üzleti csapatok, és egyének egy szervezet, akik szeretnék dolgozni a sokszínűség és elérni a hatékonyságot egy személyes és szakmai szinten.
A képzés befejezése után a résztvevők képesek lesznek:
Ismerje meg az alapvető pszichológiai fogalmakat az MBTI Instrument mögött. Ismerje meg saját személyiségtípusát és annak hatását a munkahelyen. A személyiség gyengeségeit és az előtér erősségeit kezeli. Ismerje meg más MBTI személyiségtípusokat a munkahelyen, és együttműködjön ennek megfelelően. A csapattagok közötti különbségek kezelése és jobb kapcsolatok kialakítása.
A kurzus formája
Interaktív előadás és vita. Rengeteg gyakorlat és gyakorlat. Hands-on megvalósítás egy élő laboratóriumi környezetben.
Szakképesítési lehetőségek
Ahhoz, hogy egy személyre szabott képzést kérjen erre a kurzusra, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a rendezéshez.
Ez az oktató által vezetett, élő képzés (online vagy online) célja az újonnan bérelt alkalmazottak és szervezeti csapatok, akik szeretnék kapcsolatba lépni a vállalat identitása, létrehoz egy egészséges munkakörnyezet, és erősíti együttműködési szellemüket.
A képzés befejezése után a résztvevők képesek lesznek:
Ismerje meg a vállalati értékeket, és felismerje őket a szervezeti kultúra szögeként. Hozzon létre pozitív hangulatot a munkáltatók, munkáltatók és ügyfelek között. Alkalmazza a projekt célkitűzéseinek elérése érdekében megtanult alapvető értékeket. Értékelje a vállalat céljainak szerepét az általános karakterfejlesztéshez.
A kurzus formája
Interaktív előadás és vita. Rengeteg gyakorlat és gyakorlat. Hands-on megvalósítás egy élő laboratóriumi környezetben.
Szakképesítési lehetőségek
Ahhoz, hogy egy személyre szabott képzést kérjen erre a kurzusra, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a rendezéshez.
Ez az oktató által vezetett, élő képzés (online vagy online) olyan csapatokra irányul, akik értékelni, kezelni és értékelni kívánják az egyéni és a csapat EQ-t.
A képzés befejezése után a résztvevők képesek lesznek:
Az egyéni EQ mérése annak érdekében, hogy megértsük, hogyan kell jobban kölcsönhatásba lépni kollégáikkal. Ismerje meg más emberek érzelmeit és viselkedési stílusait, hogy javítsa a kapcsolatokat a csapattagokkal. Használja az érzelmi intelligenciát, hogy pozitív és termelő munkakörnyezetet alakítson ki. Használja az érzelmi intelligenciát a munkahelyi változások és konfliktusok kezelésére.
A kurzus formája
Interaktív előadás és vita. Rengeteg gyakorlat és gyakorlat. Hands-on megvalósítás egy élő laboratóriumi környezetben.
Szakképesítési lehetőségek
Ahhoz, hogy egy személyre szabott képzést kérjen erre a kurzusra, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a rendezéshez.
Ez az oktató által vezetett, élő képzés (online vagy online) olyan vezetőknek és vezetőknek szól, akik a távoli csapatok kezelésére a megfelelő eszközöket, készségeket és módszertanokat kívánják végrehajtani.
A képzés befejezése után a résztvevők képesek lesznek:
Fedezze fel a távoli vezetést, a szerkezeteket és az összetevőket, hogy sikeresen alkalmazkodjon a távoli munka beállításához. Fejleszteni a bizalmat, a célokat, a kultúrát és a csapatmunkát, hogy hatékony és produktív távoli csapatot hozzon létre. Használja a meglévő eszközöket és technológiákat a virtuális kommunikáció és együttműködés javítása érdekében. Végezze el a célállapotokat és a projektmenedzsment módszereket egy távoli csapat teljesítményének mérésére.
A kurzus formája
Interaktív előadás és vita. Rengeteg gyakorlat és gyakorlat. Hands-on megvalósítás egy élő laboratóriumi környezetben.
Szakképesítési lehetőségek
Ahhoz, hogy egy személyre szabott képzést kérjen erre a kurzusra, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a rendezéshez.
Egyéni hozzájárulók, menedzserek, csapatvezetők, akiknek sikere attól függ, hogy képesek világosan kommunikálni, megérteni és befolyásolni, hogy egy másik személy hogyan működik, és pozitív munkaszerződéseket hoz létre.
Tanfolyam leírása
Az egyéni és a csapat sikere az egyének képességétől függ, hogy másokkal kommunikáljanak, arcot a szemmel, valamint virtuálisan. Minden interakció egy másik személy határozza meg, hogyan érzékelhető, és minden interakció egy lehetőséget, hogy fejleszteni a bizalmat és gyakorolni pozitív befolyást. Függetlenül attól, hogy egy-egy vagy egy ezer közönségnek mutatkozik, információt szállít egy projektcsapatnak vagy nehéz üzenetet küld, a kommunikáció hatékonyan az egyik legerősebb készség a célok eléréséhez.
Ez a kurzus fejleszti a képességét, hogy összpontosítson az eredményre, hangsúlyozza a közönségét, és fejleszti az üzenetét a világosság és a hatás érdekében. A nyitott vita és a folyamatos párbeszéd környezetének létrehozásának képessége kulcsfontosságú a kommunikáció sikere szempontjából. A kommunikációs készségek fedezett ebben a kurzusban növeli a képességét, hogy gyakorolja a választás és a kontroll minden típusú beszélgetés, befolyásolja a hatalom és javítja a minőségét a kapcsolatok és a termelékenység.
megértse, hogy miért nem válaszolnak egyes emberek arra, amit nekik mondasz, javítja a kapcsolatot a férjével, gyermekeivel, főnökével, munkatársaival stb. a személyes készségeik terjedelmének kiterjesztése a másokkal való kommunikációban, megtanulják, hogyan lehet gyorsan jobban, biztonságosabbnak, csendesebbnek és pontosan úgy érzi magát, ahogy tetszik, hogy mások érdeklődjenek a saját személyed iránt, és hogy tetszik neked
Ez a kurzus az Ön számára!
Communication Az Ön által megtanult eszközök az NLP, a pszichológia, a pszichoterápia, a hipnoterápia különböző területeiből származnak. Ez a felhalmozódott tudás a legújabb kutatások és fejlesztések ezen a területen. Több száz óra tanulmány, olvasás, hallgatás és megtekintés anyagok, könyvek és filmek, és pszichológiai konzultációk formájában előadások gyakorlatok.
•
A képzés célja, hogy felülvizsgálja és javítsa az üzleti célkitűzéseik eléréséhez szükséges kompetenciákat mind az egyéni munka, mind a csapatmunka tekintetében, különösen a résztvevők készségeinek megszerzése révén, mint például:
Hatékony kommunikációs stílus kialakítása másokkal A kommunikációs akadályok és az aktív technikák gyakorlati elemzése az előfordulásuk megelőzésére Támogatási kapcsolatok létrehozása Hatékony csapatmunka A kölcsönös befolyás felismerése a csapat-egység és a csapat-egység kapcsolatában A különböző technikák használatának képessége a konfliktusok kezelésére Változtassa meg hozzáállását és viselkedését konstruktív modellezéssel (például állítólagos hozzáállás)
A munka módszere
A képzés interaktív, ahol a résztvevők részesedése az idő több mint 80% -a. Minden ülés hasonló dinamikát követi: új gyakorlati szokások megnyitása (a tudatépítéshez), a technikák (tudás) mini olvasása, új taktikák és technikák gyakorlása (képességek). Minden ülés befejezése után a résztvevők támogatási anyagokat kapnak a megvitatott ülésekhez.
A gyakorlati anyagot összefoglalva egy mini előadást adunk, amely elmagyarázza az elméleti alapot és az alapvető pszichológiai mechanizmusokat, amelyeket a résztvevők tapasztalnak a képzés közben.
Mindenki arra törekszik, hogy hatékonyan és hatékonyan kezelje a konfliktusok helyzetét. Képzés azoknak az embereknek, akik szeretnék fejleszteni készségeiket a konfliktus használatában a csapat munkájában, akik arra törekszenek, hogy fejlesszék a konfliktuskezelési stratégiákat, módszereket és technikákat.
A képzés előnyei:
A konfliktushelyzetek megoldására szolgáló módszerek és technikák használata, hatékony konfliktuskezelés, hatékony kommunikáció konfliktushelyzetekben, a konfliktus felek elemzési igényeinek kész előkészítése és a probléma kialakítása, a stresszkezelési készségek használata, az érzelmi és állítólagos technikák az ilyen konfliktusok megoldásában.
A képzés során szerzett készségek:
Hatékony kommunikáció konfliktusokban A konfliktus forrásainak azonosítása A konfliktusban részt vevő felek szükségleteinek elemzése és a probléma kialakítása A konfliktusok megoldására szolgáló módszerek és technikák használata Az assertivitás elvei és az érzelmek kezelése a konfliktusmegoldásban Az asszertív rezisztencia elveinek alkalmazása Megfelelő viselkedés a konfliktusban A stressz kezelése, az érzelmi
A képzési módszer:
előadások, szimulációk, esettanulmányok, szerepjátékok, visszajelzések a résztvevőknek
Menedzsment: csapatvezetők, menedzserek kezdődik a karrier útját, és a nagy potenciális alkalmazottak kiválasztották a fejlesztés. A képzés az egyéni vezetői szerepek és az emberi erőforrás menedzsment fejlesztésének előfeltétele is.
A kurzus befejezésének előnyei:
Növeli a hatékonyságot a csapatmenedzsment, hatékony döntéshozatal kapcsolódó menedzsment funkciók, megfelelő kiválasztása vezetői stílus a csapat helyzet, az üzleti növekedés, erősíti a konfliktusmegoldási készségek, megszerezni az időmenedzsment készségek.
A képzési módszer:
rövid tematikus előadások, egyéni gyakorlatok, szimulációk, esettanulmányok, szerepjátékok
Staff who need to be fully aware of the issues surrounding Communicating and Influencing:
- Their colleagues
- Their bosses
- Their internal and external customers and stakeholders
Format of the course
The course will be a highly-interactive combination of:
- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and
- Case Studies
By the end of the course, delegates will be able to:
- Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour
- Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available
- Manage their internal and external customers and stakeholders
Azok a személyzet, akiknek tisztában kell lenniük a kommunikációval és a befolyásolással kapcsolatos kérdésekkel:
- A kollégáik
- Főnökeik
- Belső és külső ügyfeleik és érdekeltek
A tanfolyam formátuma
A tanfolyam nagyon interaktív kombinációja lesz:
- Elősegített beszélgetések
- Dia prezentációk
- Gyakorlatok és esettanulmányok
A kurzus végére a küldöttek:
- Értékeljük a saját magatartásuk kezelésének szükségességét, mielőtt befolyásolhatják mások viselkedését
- Ismerje meg a rendelkezésre álló különböző kommunikációs eszközök erősségeit és gyengeségeit
- Kezelje a belső és külső ügyfeleket és az érdekelteket
- Magyarázza el, hogyan kell kezelni az irodában felmerülő nehéz helyzeteket
- Azok a személyzet, akiknek teljes mértékben tisztában kell lenniük a konfliktusok befolyásolásával és elkerülésével kapcsolatos kérdésekkel:
- A kollégáik
- Főnökeik
- Belső és külső ügyfeleik és érdekeltek
A tanfolyam céljai
A kurzus végére a küldöttek:
- Értékeljük a saját magatartásuk kezelésének szükségességét, mielőtt befolyásolhatják mások viselkedését
- Ismerje meg a rendelkezésre álló különböző kommunikációs eszközök erősségeit és gyengeségeit
- Kezelje a belső és külső ügyfeleket és az érdekelteket
Formátum
A tanfolyam nagyon interaktív kombinációja lesz:
- Elősegített beszélgetések
- Dia prezentációk
- Gyakorlatok és
- Esettanulmányok
közönség
Bárki, aki szeretné javítani az assertivitási készségeket
Aim
Ez a kurzus célja, hogy növelje a bizalmat és növelje a képességét, hogy megbízhatóan és megbízhatóan kommunikáljon a kollégákkal és az ügyfelekkel.
Célok
A program befejezése előtt a résztvevők:
Ismerje meg és legyőzze az akadályokat az asszertív Ismerje fel magatartási jellemzőit önmagában és másokban, és megtanulhat hatékony stratégiákat kezelni őket Hatékonyan kommunikáljon egy széles körű emberrel, hogy elérje a win-win helyzetet, ahol lehetséges Nehéz helyzetek hatékony kezelése.
A személyzet, akiknek szükségük van, hogy teljes mértékben tisztában van a kérdések körüli emberek és a Team Management for:
- Maguk
- Kollégáik (társaik)
- Főnökeik
- A csapat tagjai
- Belső és külső ügyfeleik és érdekeltek
A tanfolyam formátuma
A tanfolyam nagyon interaktív kombinációja lesz:
- Elősegített beszélgetések
- Dia prezentációk
- Gyakorlatok és
- Esettanulmányok
A kurzus végére a küldöttek:
- Értékeljük a saját magatartásuk kezelésének szükségességét, mielőtt befolyásolhatják mások viselkedését
- Ismerje meg a rendelkezésre álló különböző kommunikációs eszközök erősségeit és gyengeségeit
- Értékelje, hogyan kezelje, motiválja és fejlessze csapattagjaikat
- Kezelje a belső és külső ügyfeleket és az érdekelteket
- Magyarázza el, hogyan kell kezelni az irodában felmerülő nehéz helyzeteket
Last Updated: