Soft Skills Kurzusok

Soft Skills Kurzusok

Helyi, oktatott élő szoftveres készségek (más néven az emberek készségei, interperszonális készségek, szociális készségek és átruházható készségek) képzési tanfolyamok demonstrálják a viták és gyakorlatok hogyan lehet megérteni az emberi kapcsolatok dinamikáját az üzleti környezetben és hogyan kell alkalmazni a Soft Skills technikákat, szokásokat és a gondolkodásmódot a kapcsolatok és az üzleti eredmények javítására, miközben jobban teljesítenek a munka és az élet tapasztalatai A Soft Skills edzés "on-site élő képzés" vagy "távoli élő képzés" formájában érhető el A helyszíni élő képzés helyi szinten valósulhat meg az ügyfél telephelyén Magyarország vagy a NobleProg vállalati oktatóközpontjaiban Magyarország A távoli élőképzés interaktív, távoli asztal segítségével történik NobleProg Az Ön Helyi Képzési Szolgáltatója.

Ajánlások

★★★★★
★★★★★

Kurzusleírás

Title
Duration
Overview
Title
Duration
Overview
7 hours
Overview
Ez a kurzus arra törekszik, hogy inspirálja a gyakornokokat, hogy vezetővé váljanak, bemutatva, mi hozza vagy szakítja meg a vezetőt.
7 hours
Overview
Közönség

Menedzserek, csapatvezetők és az alkalmazottak, akik úgy érzik, hogy:

- Túl sok találkozót vesznek részt
- Időjüket más emberek ellopják
- Nem tudják eljutni a napi munkájuk aljára a tervezés, az előretekintés vagy a rangsorolás hiánya miatt

A tanfolyam formátuma

A kurzus rendkívül interaktív kombinációja:

- Megkönnyített megbeszélések
- Slide előadások
- Gyakorlatok és Esettanulmányok

A kurzus végére a küldöttek képesek lesznek:

- Értékeljük, hogy hatékonyan kell kezelnünk az értekezleteket - tiszteletben tartva azoknak az időnyomásait, akiket meghívnak az ülésekre
- Kövesse a találkozók meghívásának, kezelésének és előkészítésének szabványos eljárásait
- Érdemes jobban értékelni néhány módját, hogy hatékonyabban kezeljük magunkat és időjüket: az okosabb munkavégzés ne nehezebb ...
14 hours
Overview
Egy egyre inkább globalizált világban több multikulturális környezetben dolgozunk, ahol az egyének és a csoportok közötti konfliktusok lehetségesek A konfliktusmegoldás alapja az, hogy a konfliktusok elkerülhetetlenek, de kezelhetők Az Assertiveness, az önbizalom, a tárgyalási képesség, az interperszonális és más készségek kulcsfontosságúak a konfliktusmegoldás támogatásában Mindennapi életünkben számos alkalommal találkozunk, ahol tudatosan vagy öntudatlanul (családtagokkal, barátokkal, ügyfelekkel, üzleti partnerekkel) konfliktusokat kezelünk A konfliktusmegoldás kezelése segít a konfliktusok hatékony megoldásában, valamint segít abban, hogy jobban kommunikáljunk, hatékonyan meggyőzzünk, javítsuk az üzleti eredményeket, valamint javítsuk a szervezeti és személyes viselkedést és teljesítményt Ez a kurzus az elméletek és fogalmak kombinációját kínálja, kombinálva a csoportos gyakorlatokkal és az egyéni tevékenységekkel, amelyek lehetővé teszik a küldöttek számára az ötletek megosztását és készségeik fejlesztését célok: Megérteni a szervezetek konfliktusainak alapjait és árnyalatait A konfliktusmegoldás kulcsfontosságú koncepcióinak, tényezőinek, elméleteinek, típusainak és modelljeinek feltárása A személyiségtípusok felfedezése, a tárgyalási készségeket támogató vezetési stílusok Az önbizalom és az önbizalom művészete A konfliktusmegoldások kipróbálása, megtapasztalása és gyakorlása .
4 hours
Overview
Overview:

There are Five stages in the Design Thinking (DT) process (empathize, define the problem, ideate, prototype, test).

In an increasingly complex world, we deal with problems that may need special approaches. Design Thinking helps deal with complex problems. Mastering design-thinking helps to deal with complex problems effectively, communicate better, persuade efficiently, improve business results and enhances organizational and personal behavior and performance.

- How DT works: learn from people and problem, find patterns, design model (model drift), test the model, evaluate the model and re-engineer.
- Relationship between DT, innovation and entrepreneurship.
- DT methods and tools: persona, stakeholder map, customer journey map, service blueprint, business model innovation.
- Application of DT: design mindset, disruptive innovation, iterative approach, agile estimation technique, critical thinking, problem solving, teamwork, leadership readiness, communication skills, technology savvy, forward thinking, intercultural and ethical competency, emotional intelligence, self-awareness, negotiating skills, conflict resolution.

Objectives:

- To understand the fundamentals and nuances of DT
- To explore key concepts, factors, theories, types, and models in DT
- To experiment, experience and practice DT

Delivery:

This is a 1 day (4 hours) training course and consists of:

- lectures (40% - presentation of theories, concepts, models, and interactions),
- group exercises (30% - group dynamics, games, group discussion, and mock-conflict resolution exercises),
- individual activities (15% - writing, designing and peer discussion)
- and others (15% - videos, reading).

Note: due to the nature of this course there is a minimum group size of 3
21 hours
Overview
Közönség

- Azoknak a személyzetnek, akiknek teljes körűen tudatában kell lenniük a következmények befolyásolásával és a konfliktusok elkerülésével:

- Kollégáik
- Főnökök
- Belső és külső ügyfeleik és érdekeltségeik

A tanfolyam céljai

A kurzus végére a küldöttek képesek lesznek:

- Értékeljük annak szükségességét, hogy saját magatartásukat kezeljük, mielőtt befolyásolnák mások viselkedését
- Ismerje meg a különböző kommunikációs média erősségeit és gyengeségeit
- Kezelje belső és külső ügyfeleit és az érdekelteket

Formátum

A kurzus rendkívül interaktív kombinációja:

- Megkönnyített megbeszélések
- Slide előadások
- Gyakorlatok és
- Esettanulmányok
14 hours
Overview
A Pfizer, a Hewlett Packard, a DellEMC és a VMware részesült ennek a programnak, amely jobb egyensúlyt alakított ki befolyásoló stílusában, és rugalmas választ adott a munkahelyi kihívásokra Ha a következőket szeretné: • magas teljesítményű munkacsoportokat létrehozni • következetesen nyerni a szerződéseket a pitching-ről • sikeresen tárgyalni a legjobb ajánlatokról • részvényesi érték létrehozása évről évre akkor szükségünk lesz a befolyásoló programunkra.
35 hours
Overview
Áttekintés Az egész világon a szabályozók egyre inkább összekapcsolják a bank által a bankok által elszenvedett kockázatok mennyiségét a szükséges tőke összegével, és a bankokat és a pénzügyi szolgáltatásokat egyre inkább kockázatalapú gazdálkodási gyakorlatokkal kezelik A bankok, termékeik, szabályozásaik és a globális piac egyre összetettebbé válik, egyre nagyobb kihívást jelentve a hatékony kockázatkezelésben Az elmúlt öt év banki válságának legfontosabb leckéje, hogy a kockázatok nagyon integráltak és hatékonyan kezelik azokat, a bankoknak meg kell érteniük ezeket a kölcsönhatásokat A legfontosabb jellemzők a következők: a jelenlegi kockázati alapú szabályozás magyarázata a bankok által tapasztalt legfontosabb kockázatok részletes áttekintése iparág legjobb gyakorlatait a vállalati megközelítés elfogadásához a kockázatkezelés integrálásához egy egész szervezeten belül hogy irányítási technikákat alkalmazva csoportszintű kultúrát építsenek ki annak biztosítása érdekében, hogy mindenki aktív szerepet vállaljon a kockázatok kezelésében, összhangban a bankok stratégiai céljaival milyen kihívásokkal szembesülhet a kockázatkezelők a jövőben A kurzus kiterjedten kihasználja az esettanulmányokat, amelyek az öt nap alatt lefedett ötleteket és ötleteket kutatják, megvizsgálják és megerősítik A banki történelmi eseményeket a kurzus során fel kell használni annak kiemelésére, hogy nem tudták kezelni azokat a kockázatokat és lépéseket, amelyeket a veszteség megakadályozására hoztak volna célok Ennek a kurzusnak az a célja, hogy a banki menedzsment megfelelő integrált stratégiát biztosítson a komplex és változó kockázatok és szabályozások kezelésére a mai nemzetközi banki környezetben Konkrétan ez a kurzus célja, hogy a felső szintű menedzsment megértse: jelentős kockázatot jelent a pénzügyi ágazatban és a legfontosabb nemzetközi kockázati előírásokban hogyan kezelheti a bank eszközeit és kötelezettségeit, miközben maximalizálja a megtérülést a kockázati típusok közötti kölcsönhatást és azt, hogy a bankok miként kezelik integrált megközelítésüket a vállalatirányítás és a legjobban bevált gyakorlat az érdekeltek különféle érdekeinek kezeléséhez hogyan kell kialakítani a kockázatkezelés kultúráját, mint a felesleges kockázatvállalás minimalizálását szolgáló eszköz Ki vehet részt a szemináriumon? Ez a kurzus azoknak szól, akik újak az integrált kockázatkezelésben, a felső vezetés felelős stratégiai kockázatkezelésében, vagy azok, akik tovább szeretnék megérteni a vállalati kockázatkezelést Hasznos lehet: Igazgató szintű bankmenedzsment Senior vezetők Senior kockázatkezelők és elemzők A stratégiai kockázatkezelésért felelős vezető igazgatók és kockázatkezelők Belső ellenőrök Szabályozó és megfelelő személyzet Kincstári szakemberek Eszköz- és felelősségi vezetők és elemzők Szabályozók és felügyeleti szakemberek Szállítók és tanácsadók a bankok és a kockázatkezelési ipar számára Vállalati irányítás és kockázatkezelési vezetők .
21 hours
Overview
A kurzus végén a résztvevőknek képesnek kell lenniük arra, hogy: Megszerzi az önmesterség megértését, mint a vezetők inspiráló alapját Meg kell erősíteni és fenntartani a végrehajtási képességeit, és hozzá kell járulnia egy nagy teljesítményű kultúra létrehozásához Vezessenek kulturális átalakulást és változási folyamatokat saját hatáskörükön belül az érzelmi intelligencia és a változáskezelési eszközök felhasználásával .
14 hours
Overview
Ez a kétnapos kurzus olyan emberek számára készült, akik jobb eredményeket szeretnének elérni az ügyfelekkel, beszállítókkal és munkatársaikkal folytatott tárgyalások során Tanítja a hatékony tárgyalók által használt készségeket és taktikákat, és megteremti a sikerhez szükséges bizalmat A küldöttek megtanulják a különböző tárgyalási stílusokat, és hogyan maximalizálják személyes erejüket a fontos kapcsolatok védelme mellett A kurzus rendkívül részt vesz előadás, beszélgetés, coaching és gyakorlatok kombinációjával .
21 hours
Overview
Közönség

Azoknak a személyzetnek, akiknek teljes körűen tudatában kell lenniük az Emberek és a Csapat menedzsment témájával kapcsolatos kérdésekről

- Maguk
- Kollégáik (társaik)
- Főnökök
- A csapattagok
- Belső és külső ügyfeleik és érdekeltségeik

A tanfolyam formátuma

A kurzus rendkívül interaktív kombinációja:

- Megkönnyített megbeszélések
- Slide előadások
- Gyakorlatok és
- Esettanulmányok

A kurzus végére a küldöttek képesek lesznek:

- Értékeljük annak szükségességét, hogy saját magatartásukat kezeljük, mielőtt befolyásolnák mások viselkedését
- Ismerje meg a különböző kommunikációs média erősségeit és gyengeségeit
- Értékeljük, hogyan kezeljük, motiváljuk és fejlesszék csapattagjaikat
- Kezelje belső és külső ügyfeleit és az érdekelteket
- Mondja el, hogyan kell kezelni az irodában nehéz helyzeteket
14 hours
Overview
Közönség Azoknak a személyzetnek, akiknek teljes körűen tudatában kell lenniük a kommunikációról és a befolyásoló tényezőkről: Kollégáik Főnökök Belső és külső ügyfeleik és érdekeltségeik A tanfolyam formátuma A kurzus egy nagyon interaktív kombináció lesz: Megkönnyített megbeszélések Slide előadások Gyakorlatok és Esettanulmányok A kurzus végére a küldöttek képesek lesznek: Értékeljük annak szükségességét, hogy saját magatartásukat kezeljük, mielőtt befolyásolnák mások viselkedését Ismerje meg a különböző kommunikációs média erősségeit és gyengeségeit Kezelje belső és külső ügyfeleit és az érdekelteket Mondja el, hogyan kell kezelni az irodában nehéz helyzeteket .
7 hours
Overview
Ez a kurzus megadja neked a tudást arról, hogy miként lehet bemutatni a pénzügyi információkat (számokat) a PowerPoint-ban, és nem csak a prezentációs készségeket Képes lesz a pénzügyi információk professzionálisabb bemutatására .
14 hours
Overview
In this instructor-led, live training, participants will learn how to prepare and deliver a convincing PowerPoint presentation. From technical preparation to skillful delivery, each essential point is covered in this interactive workshop.

By the end of this training, participants will be able to:

- Apply the right mindset for delivering a powerful and convincing presentation
- Practice effective communication techniques to enhance a presentation
- Prepare PowerPoint slides that complement and strengthen a presentation
- Create a connection with the audience that facilitates trust and enables the sale of an idea, proposal, product or service

Audience

- Leaders and Managers
- Engineers
- Researchers
- Consultants
- Persons with little or no business background
- Persons preparing to propose an idea or proposal

Format of the Course

- Workshop format with lots of exercises and practice in a lively and engaging environment.

Note

- To request a customized training for this course, please contact us to arrange
21 hours
Overview
Közönség Azoknak a személyzetnek, akiknek teljes mértékben készen kell állniuk előadások bemutatására: A csapataiknak Az ügyfeleknek A cégen belüli egyéb közönségek számára A cégen kívüli egyéb közönségek számára A tanfolyam formátuma A következők kombinációja: Megkönnyített megbeszélések Delegált prezentációk - teljes visszajelzéssel A kurzus végére a küldöttek képesek lesznek: Készítsen és alakítson ki hatékony bemutatást Készülj fel magadra a bemutatásra Bízd ezt a prezentációt Használja a különféle vizuális segédeszközöket, amelyeket a műsorvezető úgy dönthet, hogy stimuláló bemutató létrehozásában dönt Foglalkozzon a különböző típusú emberekkel, akiket előadásaik során találkozni fognak .
35 hours
Overview
Áttekintés Ez az 5 napos tanfolyam segíteni fogja a küldöttek stratégiai gondolkodásuk, tervezésük és vezetési készségeik fejlesztését, beleértve a banki környezetben a sikeres végrehajtás taktikai és működési követelményeit A kurzus foglalkozik a konfliktuskezelés nehéz problémáival, a változások menedzselésével, a jó vezetővel és a csapat motiválásával Az interaktív esettanulmányok és az ágazati példák felhasználásával a küldötteket ösztönözni fogják arra, hogy megosszák egymással tapasztalataikat és kihívásaikat annak érdekében, hogy segítsenek gyakorlati és munkahelyi megoldások kialakításában, amelyeket visszaadhatnak és ténylegesen felhasználhatnak A program alapvető célja, hogy felkészítse a vezetőket az üzleti környezetnek a nyereséges üzleti lehetőségek feltárására, valamint stratégiák kidolgozására versenyelőnyt szerezzen egy egyre versenyképesebb üzleti környezetben Többek között a program is betekintést nyújt a vezetői bevált gyakorlatokba és viselkedésformákba, amelyek megerősítik a vezetők kapacitását a nagy teljesítményű pénzügyi intézmény bonyolultságának és bizonytalanságainak kezelésére Tanulási célok A tanfolyamon való részvétel után a küldöttek képesek lesznek: Ismertesse a nagy bankok főbb problémáit; Mutassa be a szervezeti fejlesztési tervezés különböző megközelítéseit; Elemezze a jelenlegi üzleti környezetet és a szervezetet érintő hatásokat; A szervezeten belüli és kívüli források elemzése; Ismertesse a stratégia kezelésének különböző módszereit, és helyezze az üzleti tervbe; Értékelje az alternatív fejlesztési stratégiákat annak érdekében, hogy a vállalkozás igényeihez leginkább megfelelő egy vagy több személyt ajánlja fel A stratégiai fejlesztési tervek mélyebb megértését; Tárgyilagosan tárgyalja meg az új stratégia végrehajtását kísérő kockázatokat, előnyöket és költségeket, beleértve a konfliktusok kezelését egy csapatban; Meghatározza az azonosított kockázatok kezelésére vonatkozó megközelítéseket; Elemezze a vállalkozására gyakorolt ​​lehetséges hatásokat (pozitív és negatív), amelyek az új stratégia végrehajtásából származnak; Tervezési irányvonalak, rendszerek és folyamatok a sikeres stratégiai tervek sikeres megvalósításához; Fedezze fel a változáskezelés kulcsfontosságú lépéseit Ki kellene részt venni Termék / szolgáltatás menedzserek Újonnan kinevezett, valamint létrehozott vezetők és csapatvezetők A műveleti vezetők Senior Bank vezetők Emberi erőforrás menedzserek Operations Managers Marketing menedzserek Módszertan A kurzus megkönnyített workshopokból áll, kiegészítve esettanulmányokkal, amelyek a közzétett valós példák és / vagy gyakorlati tapasztalatok kombinációjából származnak Lehetőség lesz arra is, hogy a résztvevők kis csoportokban dolgozzanak ötleteket és stratégiákat, és alkalmazzák az anyagot saját szervezetük / osztályuk kontextusában Nyitott fórum megbeszélések is kulcsfontosságú elemek .
7 hours
Overview
Lehetőség és növekedés történik a "kényelem zónán kívül" Ebben a képzésben a résztvevők interaktív és élénk vitákba fognak bekapcsolódni, hogy tükrözzék és javítsák a gondolkodásmódot és a készségeket a változások és növekedés körében Egy sor megbeszélésen, gyakorlatokon és csapatmunka során a résztvevők megtanulják azonosítani az egyéni "kényelmes zónáikat", és alkalmazni a megfelelő gondolkodást és technikákat, hogy túljussanak ezen zónákon, hogy új lehetőségeket fedezzenek fel "A hatékony emberek magukévá teszik a változást és felfedezhetik a lehetőséget!" Ez a kurzus a megkönnyített megbeszélések, a csapat tevékenységek, a résztvevők bemutatása és az aktív és folyamatos visszajelzések kombinációjából áll .
7 hours
Overview
A One Day tanfolyam a stressz-és megelőzési
21 hours
Overview
Közönség Azoknak a személyzetnek, akiknek készen kell állniuk arra, hogy magas színvonalú tréningeket biztosítsanak A tanfolyam formátuma A következők kombinációja: Megkönnyített megbeszélések Delegált prezentációk - teljes visszajelzéssel A kurzus végére a küldöttek képesek lesznek: Hatékony edzés elkészítése és felépítése Készüljenek fel megfelelően arra a tréningre Biztosítsa ezt a tréninget Használja a különféle vizuális segédeszközöket, amelyeket a tréner úgy dönthet, hogy egy stimuláló munkamenet létrehozását választja Dolgozzon a különböző típusú emberekkel, akiket képzési tanfolyamokon fognak találkozni .
7 hours
Overview
Ez a kurzus azoknak az embereknek szól, akik hamarosan elkezdik vagy éppen elkezdték a szakmai karrierjüket az iparban A vállalati munkahely megértésének és elismerésének megteremtésére tervezték, a karrierjük megkezdésekor a posztgraduálisok elvárásai és magatartásai szembesülnek A kurzust követõen egy mentor 6 hónapos idõtartamra kerül kijelölésre, melynek során legfeljebb 6 találkozóra kerül sor (telefonon, skype-on stb) 121-en Ezeknek a találkozóknak a célját a mentor és a mentő között minden munkamenet előtt meg kell határozni, és azokra a kérdésekre kell összpontosítani, amelyek akkoriban a legfontosabbak .
14 hours
Overview
If you want to:

- understand why some people do not respond to what you say to them,
- improve your relationship with your spouse, children, boss, co-worker, etc...
- expand the scope of their personal skills in communication with other people,
- learn how to quickly feel better, safer, quieter and just as you like,
- make other people interested in your own person and to make them to like you

this course is for you!

Communication tools that you learn are from different fields of NLP, psychology, psychotherapy, hypnotherapy. This accumulated knowledge based on the latest research and developments in these areas. Hundreds of hours of study, reading, listening and viewing materials, books and movies, and psychological consultations available in the form of a lecture with exercises.
14 hours
Overview
Közönség Azoknak a személyzetnek, akiknek teljes körűen tudatában kell lenniük a kommunikációról és a befolyásoló tényezőkről: Kollégáik Főnökök Belső és külső ügyfeleik és érdekeltségeik A tanfolyam formátuma A kurzus egy nagyon interaktív kombináció lesz: Megkönnyített megbeszélések Slide előadások Gyakorlatok és Esettanulmányok A kurzus végére a küldöttek képesek lesznek: Értékeljük annak szükségességét, hogy saját magatartásukat kezeljük, mielőtt befolyásolnák mások viselkedését Ismerje meg a különböző kommunikációs média erősségeit és gyengeségeit Kezelje belső és külső ügyfeleit és az érdekelteket .
14 hours
Overview


célok

Amikor üzleti tevékenységet folytat egy idegen országban, vagy egy külföldi, vezetők és vezetők kell, hogy bizonyos ismeretekkel rendelkeznek a szabályok és viselkedések, amelyek tekinthetők elfogadhatónak a szociális és szakmai

kapcsolatokat. A kultúra és a hagyományok az egyes országok, hogy az emberek másképp viselkednek, és ha a nemzetközi vezetők nem tudják, hogyan kell alkalmazkodni az üzleti kultúra különbségek, tudják megsérteni a

a másik felet, és veszélyeztetheti a tárgyalások sikerét. A nemzetközi üzleti protokollhoz kapcsolódó néhány szempont:

kinek kell részt VENNIe?

Ez a kurzus célja, hogy azok, akik szeretnének belépni a nemzetközi üzleti piacon.

- export Manager
- nemzetközi kereskedelmi vezetők
- szakmai konverziós
- igazgatási végrehajtó
- friss diplomások
- vállalati képviselők
- új bérlő
- üzleti tulajdonosa
14 hours
Overview
Purpose of the course:

For management: team leaders, managers are beginning their career paths and high-potential employees are selected for development. Training is also a prelude to the development of individual leadership roles and human resource management.

Benefits of completion of the course:

Increase the efficiency of team management, effective decision making related to managerial functions, appropriate selection of leadership style to the team situation, business growth, strengthen conflict resolution skills, gain time management skills.

Metoda szkolenia:

short thematic lectures, individual exercises, simulations, case studies, role plays
14 hours
Overview
KELL KELL ALKALMAZNI?

Ez a kurzus célja, hogy azok számára, akik nemzetközi üzleti piacra lépnek, üzleti tevékenységet folytatnak.

- Exportkezelő
- Nemzetközi kereskedelmi vezetők
- Szakmai átalakítás
- Adminisztratív Executive friss diplomások
- Vállalati képviselők
- Új Hirer
- Cégtulajdonos

KÉPZÉSI ELŐNYÖK

- Továbbfejlesztett személyes és szakmai kép.
- A nemzetközi protokoll és a személyes diplomácia megismerése.
- Szakértelem és kompetencia a vállalati és diplomáciai kommunikáció különböző formáiban.
- Fokozott önbizalom a hivatalos, hivatalos és informális kapcsolatokban.
- Élesített szakmai kommunikációs készségek.
- A közönség iránti nagyobb bizalom.
- A formális és informális ruha tökéletes megértése, beleértve az esti ruhát is.
- A nemzetközi környezetben való jobb munkaképesség, a kultúrák közötti kommunikáció kulcsfontosságú elemeinek megértése és a világ minden tájáról származó partnerekkel való kapcsolattartás fejlett kompetenciája.
14 hours
Overview
Úgy tervezték, hogy hasznos információkat nyújtson a személyes és szakmai fejlődéshez, hogy segítse a munkát keresőket és a szakembereket, akik bármilyen szakmával és korábbi tudással rendelkeznek Kína és a kínai kultúráról

- Hogyan köszönt a kínai kultúrában?
- Milyen kultúrával rendelkezik Kína?
- Mik a kínai értékek és hiedelmek?
- Mi a guanxi és miért fontos ez?
- Hogyan építsünk kapcsolatokat Kínában.
- A formális és informális ruha tökéletes megértése, beleértve az esti ruhát is.
- A nemzetközi környezetben való jobb munkaképesség, a kultúrák közötti kommunikáció kulcsfontosságú elemeinek megértése és a világ minden tájáról származó partnerekkel való kapcsolattartás fejlett kompetenciája.
21 hours
Overview
BEVEZETÉS

- Érezted már valaha bizonytalanná magát a társadalmi helyzetekben?
- Aggódik-e azzal, hogy hogyan kell foglalkozni az emberekkel, vagy hogyan kell egy pirítóst javasolni?
- Hol helyezheti el a VIP-t, vagy akár melyik villát használhatja?
- Habár a megfelelő protokoll és etikett észrevétlen lehet, hiányzik annak megfelelősége

Ebben a tanfolyamban megtanulod

- Hogyan kezeljük a társadalmi helyzeteket kegyelemmel és könnyedséggel.
- Tapasztalja meg és tanulja meg az étkezési etikett művészetét is,
- Egy igazi étteremben.

Megtanulják, hogyan kell kezelni mindenféle edényt és evőeszközt alkalmi és formális összejöveteleken, és megtapasztalni a különleges ételeket zavartalanul.

Legyen szó akár egy társadalmi alkalomról, akár egy részvételről, kedves vendéglátó és elismerő vendég lehet!
14 hours
Overview
Ez a tanfolyam célja, hogy segítse a vezetők és vezetők megértsék a fontos és szervezése sajtótájékoztatón. résztvevők bevezetésre kerülnek a sajtótájékoztatók, az olyan eszközök, mint a média megértése, az épület kapcsolat a médiával, írás sajtóközlemények, felkészülés a sajtó készletek, szervezése sajtótájékoztatón, és foglalkozik a média interjúk. Az interaktív workshop is hasznos tippeket ad, hogyan lehet létrehozni és fokozni a szervezet reagál a médiára, és hogyan kell fenntartani a jó kapcsolatokat a média képviselőivel és szervezetekkel.

célok.

• szaktudást fejleszt ki a sajtótájékoztató szervezésének területén.

• a sajtótájékoztatók és a médiával kapcsolatos kérdések kezelésének hatékonyságának növelése.

• a tudást, hogyan lehet eljutni az alapvető igényeit és elvárásait újságíró.

• erős és fenntartható kapcsolatokat építsen ki a sajtó vagy a média tagjaival.

• a vállalat pozitív arculatának kiterjesztése a piacon.

• a kifogások és korlátok azonosítása, csökkentése és leküzdése.

• készségek fejlesztése a tisztán és eredményesen kommunikálni.

képzési juttatások.

• azok, akik érdeklődnek a PR hatalmának kiaknázásában, hogy jobban elérjék a szervezeti

célokat.

• vezetők/vezetők, akik létre kell hozni és fenntartani a hatékony média kapcsolatok.

• azok, akiknek szükségük van, hogy jobban megértsék a PR eszközök, mint a sajtóközlemények, Press Kit és Press

konferenciákon.

• azok, akik szeretnék megtanulni, hogyan kell kezelni a média interjúk, hogy pozitív eredményeket érjenek el.
21 hours
Overview
Who should attend

Individual contributors, Managers, Team leaders, whose success depends on their ability to communicate clearly, to be understood and to influence how another person performs, and create positive working relationships.

Course description

Individual and team success depends upon the ability of individuals to communicate with others, face to face, as well as virtually. Every interaction with another person determines how you are perceived and every interaction is an opportunity to develop trust and exert positive influence. Whether presenting one to one or to an audience of one thousand, conveying information to a project team or delivering a difficult message, communicating effectively is one of the most powerful skills for achieving your objectives.

This course develops your ability to focus on your outcome, tune in to your audience and develop your message for clarity and impact. Your ability to create an environment for open discussion and ongoing dialogue is crucial for communication success. The communications skills covered in this course will increase your ability to exercise choice and control for every type of conversation, influence with out authority and improve quality of relationships and productivity.
7 hours
Overview
A highly participative course involving individual and group discussions and skills practice to enable delegates to share ideas and develop their skill levels.

Audience

Anyone who is looking to enhance their assertiveness skills

Aim

This course aims to raise confidence and increase the delegate’s ability to communicate confidently and assertively with colleagues and customers.

Objectives

By the end of the programme the participants will:

- Understand and overcome the barriers to being assertive
- Recognise behaviour traits within yourself and others and learn effective strategies for managing them
- Communicate effectively with a wide range of people to achieve a win-win situation wherever possible
- Effectively manage difficult situations.
14 hours
Overview
Goal

The training will be to review and improve the competencies needed to achieve their business objectives in terms of both individual work and teamwork, particularly through the acquisition of skills by the participants such as:

- Building an effective communication style with others
- Practical analysis of the barriers of communication and active techniques to prevent their occurrence
- Building support assembly relationships
- Effective team work
- Awareness of mutual influence in relation team-unit and unit-team
- The ability to use a variety of techniques to manage conflict
- Change their attitudes and behavior modeling constructive (eg assertive posture)

Method of work

The training is designed as an interactive, where participants share is over 80% of the time. Each session follows a similar dynamic: opening a new exercise habits (to build awareness), mini-lecture on the techniques (knowledge), practicing new tactics and techniques (skills). After the close of each session, participants receive support materials for sessions discussed.

Practical material is summed giving a mini lecture explaining the theoretical basis and fundamental psychological mechanisms which participants experience while working on the training room.

Upcoming Courses

Weekend Soft Skills courses, Evening Soft Skills training, Soft Skills boot camp, Soft Skills instructor-led, Weekend Soft Skills training, Evening Soft Skills courses, Soft Skills coaching, Soft Skills instructor, Soft Skills trainer, Soft Skills training courses, Soft Skills classes, Soft Skills on-site, Soft Skills private courses, Soft Skills one on one training

Course Discounts

Hírlevél kedvezmény

Tiszteletben tartjuk adatai bizalmas jellegét. A NobleProg soha nem továbbítja e-mail címét harmadik személyeknek.
Hírlevelünkről bármikor leiratkozhat.

Kiemelt ügyfeleink

is growing fast!

We are looking to expand our presence in Hungary!

As a Business Development Manager you will:

  • expand business in Hungary
  • recruit local talent (sales, agents, trainers, consultants)
  • recruit local trainers and consultants

We offer:

  • Artificial Intelligence and Big Data systems to support your local operation
  • high-tech automation
  • continuously upgraded course catalogue and content
  • good fun in international team

If you are interested in running a high-tech, high-quality training and consulting business.

Apply now!