Soft Skills Kurzusok

Soft Skills Kurzusok

Helyi, oktatott élő szoftveres készségek (más néven az emberek készségei, interperszonális készségek, szociális készségek és átruházható készségek) képzési tanfolyamok demonstrálják a viták és gyakorlatok hogyan lehet megérteni az emberi kapcsolatok dinamikáját az üzleti környezetben és hogyan kell alkalmazni a Soft Skills technikákat, szokásokat és a gondolkodásmódot a kapcsolatok és az üzleti eredmények javítására, miközben jobban teljesítenek a munka és az élet tapasztalatai A Soft Skills edzés "on-site élő képzés" vagy "távoli élő képzés" formájában érhető el A helyszíni élő képzés helyi szinten valósulhat meg az ügyfél telephelyén Magyarország vagy a NobleProg vállalati oktatóközpontjaiban Magyarország A távoli élőképzés interaktív, távoli asztal segítségével történik NobleProg Az Ön Helyi Képzési Szolgáltatója.

Ajánlások

★★★★★
★★★★★

Kurzusleírás

KódNévIdőtartamÁttekintés
297Assertiveness7 óraA highly participative course involving individual and group discussions and skills practice to enable delegates to share ideas and develop their skill levels.

Audience

Anyone who is looking to enhance their assertiveness skills

Aim

This course aims to raise confidence and increase the delegate’s ability to communicate confidently and assertively with colleagues and customers.

Objectives

By the end of the programme the participants will:

- Understand and overcome the barriers to being assertive
- Recognise behaviour traits within yourself and others and learn effective strategies for managing them
- Communicate effectively with a wide range of people to achieve a win-win situation wherever possible
- Effectively manage difficult situations.
ConResBeConflict Resolution, Assertiveness and Self Confidence14 óraEgy egyre inkább globalizált világban több multikulturális környezetben dolgozunk, ahol az egyének és a csoportok közötti konfliktusok lehetségesek A konfliktusmegoldás alapja az, hogy a konfliktusok elkerülhetetlenek, de kezelhetők Az Assertiveness, az önbizalom, a tárgyalási képesség, az interperszonális és más készségek kulcsfontosságúak a konfliktusmegoldás támogatásában Mindennapi életünkben számos alkalommal találkozunk, ahol tudatosan vagy öntudatlanul (családtagokkal, barátokkal, ügyfelekkel, üzleti partnerekkel) konfliktusokat kezelünk A konfliktusmegoldás kezelése segít a konfliktusok hatékony megoldásában, valamint segít abban, hogy jobban kommunikáljunk, hatékonyan meggyőzzünk, javítsuk az üzleti eredményeket, valamint javítsuk a szervezeti és személyes viselkedést és teljesítményt Ez a kurzus az elméletek és fogalmak kombinációját kínálja, kombinálva a csoportos gyakorlatokkal és az egyéni tevékenységekkel, amelyek lehetővé teszik a küldöttek számára az ötletek megosztását és készségeik fejlesztését célok: Megérteni a szervezetek konfliktusainak alapjait és árnyalatait A konfliktusmegoldás kulcsfontosságú koncepcióinak, tényezőinek, elméleteinek, típusainak és modelljeinek feltárása A személyiségtípusok felfedezése, a tárgyalási készségeket támogató vezetési stílusok Az önbizalom és az önbizalom művészete A konfliktusmegoldások kipróbálása, megtapasztalása és gyakorlása .
advprsntDelivering Impressive Presentation Decks - Social Skills Workshop14 óraCélkitűzés: A Powerpoint és más eszközök segítségével vonzó előadások készítésének lehetősége Címzettek: Értékesítési képviselők, tanácsadók, kutatók és oktatók, vezetők, tanárok, vállalati alkalmazottak, kkv-k és közintézmények, amelyek számára a kihívás egy embercsoport előtt áll, mondják nekik, érdeklődést keltve .
advppAdvanced Slide Design in PowerPoint7 óraEz a kurzus azoknak szól, akik hatékonyabban dolgoznak a PowerPointban, amikor diákat készítenek, és megtanulják bemutatni az alapokat .
ccarestrCustomer Care Strategy21 óraA vevői gondozási stratégia fontos szerepet játszik az ügyfelek elégedettségének megteremtésében, amely segít megőrizni a hűséges ügyfeleket és növelni az ismétlődő üzleti szinteket A jó ügyfélszolgálat révén megkapja az ügyfél bizalmát, növeli a vállalat képét és megerősíti versenyelőnyét a piacon Ez a kurzus az élethosszig tartó ügyfélkapcsolatok kiépítésére irányuló stratégiákra és készségekre összpontosít, értékes és hatékony stratégiák fejlesztésével A kielégített ügyfelek beszélgetések és történetmesélés útján Ön önkéntes nagykövetek lehetnek az Ön cége számára, és nagy valószínűséggel ajánlják másoknak szolgáltatásait Ez a workshop segít abban, hogy a résztvevők hatékonyan, megfelelően és világosan kommunikáljanak minden helyzetben CÉLOK Kompetenciák fejlesztése a szakmai ügyfélszolgálat területén A fogyasztókkal folytatott kommunikáció hatékonyságának növelése Megismerni az ügyfelek mögöttes igényeit és elvárásait Erős és fenntartható kapcsolatok kiépítése az ügyfelekkel A vállalat pozitív képének bővítése a piacon A kifogások és akadályok azonosítása, csökkentése és leküzdése A személyiségről és a kommunikációs preferenciákról az ügyfelekkel való kapcsolattartás során Megteremteni a nyitott környezet megteremtésének képességét a kommunikációhoz Készségfejlesztés a világos és hatékony kommunikáció érdekében A hatékony kommunikáció akadályainak azonosítása A testbeszéd és a nonverbális kommunikáció elsajátítása MÓD Szerepjáték Önértékelési tesztek Gyakorlatok csoportokban Egyéni munka Gyakorlati ülések előadások Beszélgetések A LEARING OUTCOMES A kurzus befejezésekor a résztvevők képesek lesznek: Fókuszált ügyfélszolgálati stratégia elfogadása Azonosítsa a legfontosabb ügyféladatokat Építsd meg a cég professzionális képét Alkalmazkodik specifikus ügyfél-viselkedési stílusokhoz Növeli az ügyfélhűséget a rendkívüli ügyfélszolgálat révén Kommunikációs képességek fejlesztése az ügyfelekkel Használjon technikákat a kapcsolatok kiépítésére Készítsen személyes cselekvési tervet az ügyfélszolgálati képességek fejlesztése érdekében Mutassa be a nagylelkűség és a magas színvonalú ügyfélszolgálat gesztusait Használjon technikákat a nehéz helyzetek kezelésére Ismerje meg a kiemelkedő ügyfélszolgálat átadásának akadályait .
InfluenceInfluence in Action14 óraA Pfizer, a Hewlett Packard, a DellEMC és a VMware részesült ennek a programnak, amely jobb egyensúlyt alakított ki befolyásoló stílusában, és rugalmas választ adott a munkahelyi kihívásokra Ha a következőket szeretné: • magas teljesítményű munkacsoportokat létrehozni • következetesen nyerni a szerződéseket a pitching-ről • sikeresen tárgyalni a legjobb ajánlatokról • részvényesi érték létrehozása évről évre akkor szükségünk lesz a befolyásoló programunkra.
sevenhabitsHabits of Highly Effective People7 óraLehetőség és növekedés történik a "kényelem zónán kívül" Ebben a képzésben a résztvevők interaktív és élénk vitákba fognak bekapcsolódni, hogy tükrözzék és javítsák a gondolkodásmódot és a készségeket a változások és növekedés körében Egy sor megbeszélésen, gyakorlatokon és csapatmunka során a résztvevők megtanulják azonosítani az egyéni "kényelmes zónáikat", és alkalmazni a megfelelő gondolkodást és technikákat, hogy túljussanak ezen zónákon, hogy új lehetőségeket fedezzenek fel "A hatékony emberek magukévá teszik a változást és felfedezhetik a lehetőséget!" Ez a kurzus a megkönnyített megbeszélések, a csapat tevékenységek, a résztvevők bemutatása és az aktív és folyamatos visszajelzések kombinációjából áll .
lineLeadership in the new economy21 óraA kurzus végén a résztvevőknek képesnek kell lenniük arra, hogy: Megszerzi az önmesterség megértését, mint a vezetők inspiráló alapját Meg kell erősíteni és fenntartani a végrehajtási képességeit, és hozzá kell járulnia egy nagy teljesítményű kultúra létrehozásához Vezessenek kulturális átalakulást és változási folyamatokat saját hatáskörükön belül az érzelmi intelligencia és a változáskezelési eszközök felhasználásával .
Negskills0017Negotiation Skills14 óraEz a kétnapos kurzus olyan emberek számára készült, akik jobb eredményeket szeretnének elérni az ügyfelekkel, beszállítókkal és munkatársaikkal folytatott tárgyalások során Tanítja a hatékony tárgyalók által használt készségeket és taktikákat, és megteremti a sikerhez szükséges bizalmat A küldöttek megtanulják a különböző tárgyalási stílusokat, és hogyan maximalizálják személyes erejüket a fontos kapcsolatok védelme mellett A kurzus rendkívül részt vesz előadás, beszélgetés, coaching és gyakorlatok kombinációjával .
unicorpUniversity to Industry – preparing for the transition7 óraEz a kurzus azoknak az embereknek szól, akik hamarosan elkezdik vagy éppen elkezdték a szakmai karrierjüket az iparban A vállalati munkahely megértésének és elismerésének megteremtésére tervezték, a karrierjük megkezdésekor a posztgraduálisok elvárásai és magatartásai szembesülnek A kurzust követõen egy mentor 6 hónapos idõtartamra kerül kijelölésre, melynek során legfeljebb 6 találkozóra kerül sor (telefonon, skype-on stb) 121-en Ezeknek a találkozóknak a célját a mentor és a mentő között minden munkamenet előtt meg kell határozni, és azokra a kérdésekre kell összpontosítani, amelyek akkoriban a legfontosabbak .
advyldshpAdvisory & Leadership Skills14 óraEz a kurzus részét képezi az Adatgyűjtő készletnek (Domain: Tanácsadó és vezetői) .
pptpresentationsellDelivering a PowerPoint Presentation that Sells14 óraIn this instructor-led, live training, participants will learn how to prepare and deliver a convincing PowerPoint presentation. From technical preparation to skillful delivery, each essential point is covered in this interactive workshop.

By the end of this training, participants will be able to:

- Apply the right mindset for delivering a powerful and convincing presentation
- Practice effective communication techniques to enhance a presentation
- Prepare PowerPoint slides that complement and strengthen a presentation
- Create a connection with the audience that facilitates trust and enables the sale of an idea, proposal, product or service

Audience

- Leaders and Managers
- Engineers
- Researchers
- Consultants
- Persons with little or no business background
- Persons preparing to propose an idea or proposal

Format of the Course

- Workshop format with lots of exercises and practice in a lively and engaging environment.

Note

- To request a customized training for this course, please contact us to arrange
desthiDesign Thinking4 óraOverview:

There are Five stages in the Design Thinking (DT) process (empathize, define the problem, ideate, prototype, test).

In an increasingly complex world, we deal with problems that may need special approaches. Design Thinking helps deal with complex problems. Mastering design-thinking helps to deal with complex problems effectively, communicate better, persuade efficiently, improve business results and enhances organizational and personal behavior and performance.

- How DT works: learn from people and problem, find patterns, design model (model drift), test the model, evaluate the model and re-engineer.
- Relationship between DT, innovation and entrepreneurship.
- DT methods and tools: persona, stakeholder map, customer journey map, service blueprint, business model innovation.
- Application of DT: design mindset, disruptive innovation, iterative approach, agile estimation technique, critical thinking, problem solving, teamwork, leadership readiness, communication skills, technology savvy, forward thinking, intercultural and ethical competency, emotional intelligence, self-awareness, negotiating skills, conflict resolution.

Objectives:

- To understand the fundamentals and nuances of DT
- To explore key concepts, factors, theories, types, and models in DT
- To experiment, experience and practice DT

Delivery:

This is a 1 day (4 hours) training course and consists of:

- lectures (40% - presentation of theories, concepts, models, and interactions),
- group exercises (30% - group dynamics, games, group discussion, and mock-conflict resolution exercises),
- individual activities (15% - writing, designing and peer discussion)
- and others (15% - videos, reading).

Note: due to the nature of this course there is a minimum group size of 3
strsmngtStress Management and Prevention7 óraA One Day tanfolyam a stressz-és megelőzési
200International Business Etiquette14 óra

célok

Amikor üzleti tevékenységet folytat egy idegen országban, vagy egy külföldi, vezetők és vezetők kell, hogy bizonyos ismeretekkel rendelkeznek a szabályok és viselkedések, amelyek tekinthetők elfogadhatónak a szociális és szakmai

kapcsolatokat. A kultúra és a hagyományok az egyes országok, hogy az emberek másképp viselkednek, és ha a nemzetközi vezetők nem tudják, hogyan kell alkalmazkodni az üzleti kultúra különbségek, tudják megsérteni a

a másik felet, és veszélyeztetheti a tárgyalások sikerét. A nemzetközi üzleti protokollhoz kapcsolódó néhány szempont:

kinek kell részt VENNIe?

Ez a kurzus célja, hogy azok, akik szeretnének belépni a nemzetközi üzleti piacon.

- export Manager
- nemzetközi kereskedelmi vezetők
- szakmai konverziós
- igazgatási végrehajtó
- friss diplomások
- vállalati képviselők
- új bérlő
- üzleti tulajdonosa
201Communication Skills For Workplace Success14 óraKELL KELL ALKALMAZNI?

Ez a kurzus célja, hogy azok számára, akik nemzetközi üzleti piacra lépnek, üzleti tevékenységet folytatnak.

- Exportkezelő
- Nemzetközi kereskedelmi vezetők
- Szakmai átalakítás
- Adminisztratív Executive friss diplomások
- Vállalati képviselők
- Új Hirer
- Cégtulajdonos

KÉPZÉSI ELŐNYÖK

- Továbbfejlesztett személyes és szakmai kép.
- A nemzetközi protokoll és a személyes diplomácia megismerése.
- Szakértelem és kompetencia a vállalati és diplomáciai kommunikáció különböző formáiban.
- Fokozott önbizalom a hivatalos, hivatalos és informális kapcsolatokban.
- Élesített szakmai kommunikációs készségek.
- A közönség iránti nagyobb bizalom.
- A formális és informális ruha tökéletes megértése, beleértve az esti ruhát is.
- A nemzetközi környezetben való jobb munkaképesség, a kultúrák közötti kommunikáció kulcsfontosságú elemeinek megértése és a világ minden tájáról származó partnerekkel való kapcsolattartás fejlett kompetenciája.
203Chinese Business Culture & Etiquettes in China14 óraÚgy tervezték, hogy hasznos információkat nyújtson a személyes és szakmai fejlődéshez, hogy segítse a munkát keresőket és a szakembereket, akik bármilyen szakmával és korábbi tudással rendelkeznek Kína és a kínai kultúráról

- Hogyan köszönt a kínai kultúrában?
- Milyen kultúrával rendelkezik Kína?
- Mik a kínai értékek és hiedelmek?
- Mi a guanxi és miért fontos ez?
- Hogyan építsünk kapcsolatokat Kínában.
- A formális és informális ruha tökéletes megértése, beleértve az esti ruhát is.
- A nemzetközi környezetben való jobb munkaképesség, a kultúrák közötti kommunikáció kulcsfontosságú elemeinek megértése és a világ minden tájáról származó partnerekkel való kapcsolattartás fejlett kompetenciája.
205Social & Dining Etiquette21 óraBEVEZETÉS

- Érezted már valaha bizonytalanná magát a társadalmi helyzetekben?
- Aggódik-e azzal, hogy hogyan kell foglalkozni az emberekkel, vagy hogyan kell egy pirítóst javasolni?
- Hol helyezheti el a VIP-t, vagy akár melyik villát használhatja?
- Habár a megfelelő protokoll és etikett észrevétlen lehet, hiányzik annak megfelelősége

Ebben a tanfolyamban megtanulod

- Hogyan kezeljük a társadalmi helyzeteket kegyelemmel és könnyedséggel.
- Tapasztalja meg és tanulja meg az étkezési etikett művészetét is,
- Egy igazi étteremben.

Megtanulják, hogyan kell kezelni mindenféle edényt és evőeszközt alkalmi és formális összejöveteleken, és megtapasztalni a különleges ételeket zavartalanul.

Legyen szó akár egy társadalmi alkalomról, akár egy részvételről, kedves vendéglátó és elismerő vendég lehet!
wwnegskWin Win Negotiation Skills14 óraprogram áttekintése

mivel a célcsoport közép-és felső vezetés, ezek biztos, hogy tapasztalattal tárgyalás. Célunk, hogy dolgozzon ki bonyolultabb megközelítést, amely lehetővé teszi számunkra, hogy egyre hatékonyabb tárgyalók. Ez a tanfolyam azon a tudáson fog alapulni, hogy a résztvevőknek már fejleszteniük kell őket erősebb és tapasztaltabb tárgyalókkal.

a Win-Win megközelítés középpontjában a megtalálják a módját, hogy segítsen mindkét fél sikeresnek érzi magát, nem pedig csak összpontosítva szerzés, amit akarunk. Ez a módszer segít a hosszú távú kapcsolatok és partnerségek kialakításában – az ügyfelekkel, beszállítókkal és a saját szervezeten belül, és pozitív alapot teremt a jövőbeli tárgyalásokhoz. Nincs pont zúzás a másik fél a tárgyaláson csak azt, hogy meg kell dolgozni ezzel a szervezettel újra. Egy ilyen forgatókönyv eredménye, hogy a jövőbeli üzleti tevékenység nehéz lesz.

azt akarjuk, hogy a felső vezetés használni a saját erősségei és személyes tapasztalataikat, tovább fejlesszék a természetes képességek, és egy olyan keretet, amely valóban működik. Megtanulod, hogy a megközelítés minden tárgyalás egy tervet, és a tudás és a bizalom, hogy Ön képes lesz elérni a céljait. A tanfolyam nagyon interaktív és vonzó, és tanulni fog tárgyalásokat néhány, a legjobb üzleti iskolák a világon.

tanulási eredmények:

a tanfolyamot követően a résztvevők:

- magatartása tényszerű tárgyalás és a pozitív eredmény elérése
- hozzájárulás a tervezési tárgyalásokhoz, például hogy teret hagyjon a másik féllel való kompromisszumnak a kedvező eredmény elérése érdekében
- set tárgyalási célok és BATNA
- megértése érzelmi intelligencia és a nem-verbális kommunikáció és annak fontosságát
- tudom, mikor kell tárgyalni, és mikor kell elmenni
- tanulni technikák egyre meggyőző
- igyekeznek megtalálni a közös föld az Ön tárgyalási partnere
- használata empátia, hogy a pont és hogyan lehet megoldani a problémákat
- Ismerje meg a viselkedési stílusok, hogy segítsen szert előnyt
- tudja a különbséget az érdekek és kérdések
- legyen tisztában piszkos trükkök és harci manipulatív technikák
- a konfliktusok minimalizálása és feloldása
- Hogyan viselkedni tárgyal hatékonyan-val különböző személyiség címez és jellegek
- Ismerje meg a négy lépést a tárgyalási folyamat
- Fedezze fel a különböző alkudozás technikák és stratégiák létrehozása lehetőségek Win Win nyereség és mozog tárgyalásokat alkudozás záró

befejezésekor a résztvevők tudni fogják, hogyan kell hatékonyan tárgyalni és megszilárdulni az üzleti kapcsolatok.

formátuma természetesen

-

a tanfolyami módszertan strukturált vitát, ötletgyűjtést, elemzést, problémamegoldást, szerepjátékokat és szimulációkat, prezentációkat és esettanulmányokat tartalmaz.

-

a résztvevők aktívan részt vesznek minden szakaszban.
pptfinanceCreating Slide Decks for the Financial World7 óraEz a kurzus megadja neked a tudást arról, hogy miként lehet bemutatni a pénzügyi információkat (számokat) a PowerPoint-ban, és nem csak a prezentációs készségeket Képes lesz a pénzügyi információk professzionálisabb bemutatására .
advppstAdvanced PowerPoint for sales teams7 óraA kurzus az értékesítési csoportokra vonatkozik A PowerPoint funkciói közé tartozik, amelyek segítenek az értékesítési folyamatban, pl hogyan lehet hatékonyan megjeleníteni az adatokat, miként kell nem túlcsúsztatni a diákat, és mit kell összpontosítania egy értékesítési csomagban .
coachCoaching Skills7 óraKözönség Azoknak a személyzetnek, akiknek készen kell állniuk arra, hogy magas színvonalú coachingokat biztosítsanak A saját személyzetük egyéni tagjai számára A csapataiknak Azokra az egyénekre, akik nem közvetlenül kapcsolódnak saját csapataikhoz, de akik értékelnék független - és nem igazságos beadványukat A tanfolyam formátuma A következők kombinációja: Megkönnyített megbeszélések Küldött Coaching ülések - teljes visszajelzéssel A kurzus végére a küldöttek képesek lesznek: Határozza meg a "Coaching" -ot, és részletesen magyarázza el a Coaching alkalmazását az egyéni és a csapat teljesítményének javítása érdekében - különös tekintettel annak használatára, hogy megértsük (és helyesbítjük) az alulteljesítést Érdemes értelmes Coaching Sessions .
communicCommunication14 óraIf you want to:

- understand why some people do not respond to what you say to them,
- improve your relationship with your spouse, children, boss, co-worker, etc...
- expand the scope of their personal skills in communication with other people,
- learn how to quickly feel better, safer, quieter and just as you like,
- make other people interested in your own person and to make them to like you

this course is for you!

Communication tools that you learn are from different fields of NLP, psychology, psychotherapy, hypnotherapy. This accumulated knowledge based on the latest research and developments in these areas. Hundreds of hours of study, reading, listening and viewing materials, books and movies, and psychological consultations available in the form of a lecture with exercises.
commtmCommunicating and Influencing For Team Members14 óraKözönség Azoknak a személyzetnek, akiknek teljes körűen tudatában kell lenniük a kommunikációról és a befolyásoló tényezőkről: Kollégáik Főnökök Belső és külső ügyfeleik és érdekeltségeik A tanfolyam formátuma A kurzus egy nagyon interaktív kombináció lesz: Megkönnyített megbeszélések Slide előadások Gyakorlatok és Esettanulmányok A kurzus végére a küldöttek képesek lesznek: Értékeljük annak szükségességét, hogy saját magatartásukat kezeljük, mielőtt befolyásolnák mások viselkedését Ismerje meg a különböző kommunikációs média erősségeit és gyengeségeit Kezelje belső és külső ügyfeleit és az érdekelteket .
commtm2Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders14 óraKözönség Azoknak a személyzetnek, akiknek teljes körűen tudatában kell lenniük a kommunikációról és a befolyásoló tényezőkről: Kollégáik Főnökök Belső és külső ügyfeleik és érdekeltségeik A tanfolyam formátuma A kurzus egy nagyon interaktív kombináció lesz: Megkönnyített megbeszélések Slide előadások Gyakorlatok és Esettanulmányok A kurzus végére a küldöttek képesek lesznek: Értékeljük annak szükségességét, hogy saját magatartásukat kezeljük, mielőtt befolyásolnák mások viselkedését Ismerje meg a különböző kommunikációs média erősségeit és gyengeségeit Kezelje belső és külső ügyfeleit és az érdekelteket Mondja el, hogyan kell kezelni az irodában nehéz helyzeteket .
pplteammanPeople and Team Management21 óraKözönség

Azoknak a személyzetnek, akiknek teljes körűen tudatában kell lenniük az Emberek és a Csapat menedzsment témájával kapcsolatos kérdésekről

- Maguk
- Kollégáik (társaik)
- Főnökök
- A csapattagok
- Belső és külső ügyfeleik és érdekeltségeik

A tanfolyam formátuma

A kurzus rendkívül interaktív kombinációja:

- Megkönnyített megbeszélések
- Slide előadások
- Gyakorlatok és
- Esettanulmányok

A kurzus végére a küldöttek képesek lesznek:

- Értékeljük annak szükségességét, hogy saját magatartásukat kezeljük, mielőtt befolyásolnák mások viselkedését
- Ismerje meg a különböző kommunikációs média erősségeit és gyengeségeit
- Értékeljük, hogyan kezeljük, motiváljuk és fejlesszék csapattagjaikat
- Kezelje belső és külső ügyfeleit és az érdekelteket
- Mondja el, hogyan kell kezelni az irodában nehéz helyzeteket
pemmPersonal Efficiency and Managing Meetings7 óraKözönség

Menedzserek, csapatvezetők és az alkalmazottak, akik úgy érzik, hogy:

- Túl sok találkozót vesznek részt
- Időjüket más emberek ellopják
- Nem tudják eljutni a napi munkájuk aljára a tervezés, az előretekintés vagy a rangsorolás hiánya miatt

A tanfolyam formátuma

A kurzus rendkívül interaktív kombinációja:

- Megkönnyített megbeszélések
- Slide előadások
- Gyakorlatok és Esettanulmányok

A kurzus végére a küldöttek képesek lesznek:

- Értékeljük, hogy hatékonyan kell kezelnünk az értekezleteket - tiszteletben tartva azoknak az időnyomásait, akiket meghívnak az ülésekre
- Kövesse a találkozók meghívásának, kezelésének és előkészítésének szabványos eljárásait
- Érdemes jobban értékelni néhány módját, hogy hatékonyabban kezeljük magunkat és időjüket: az okosabb munkavégzés ne nehezebb ...
presconfPresenting with Confidence21 óraKözönség Azoknak a személyzetnek, akiknek teljes mértékben készen kell állniuk előadások bemutatására: A csapataiknak Az ügyfeleknek A cégen belüli egyéb közönségek számára A cégen kívüli egyéb közönségek számára A tanfolyam formátuma A következők kombinációja: Megkönnyített megbeszélések Delegált prezentációk - teljes visszajelzéssel A kurzus végére a küldöttek képesek lesznek: Készítsen és alakítson ki hatékony bemutatást Készülj fel magadra a bemutatásra Bízd ezt a prezentációt Használja a különféle vizuális segédeszközöket, amelyeket a műsorvezető úgy dönthet, hogy stimuláló bemutató létrehozásában dönt Foglalkozzon a különböző típusú emberekkel, akiket előadásaik során találkozni fognak .
traintrainerTrain-the-Trainer21 óraKözönség Azoknak a személyzetnek, akiknek készen kell állniuk arra, hogy magas színvonalú tréningeket biztosítsanak A tanfolyam formátuma A következők kombinációja: Megkönnyített megbeszélések Delegált prezentációk - teljes visszajelzéssel A kurzus végére a küldöttek képesek lesznek: Hatékony edzés elkészítése és felépítése Készüljenek fel megfelelően arra a tréningre Biztosítsa ezt a tréninget Használja a különféle vizuális segédeszközöket, amelyeket a tréner úgy dönthet, hogy egy stimuláló munkamenet létrehozását választja Dolgozzon a különböző típusú emberekkel, akiket képzési tanfolyamokon fognak találkozni .
862Building an Effective Team with Belbin Team Roles7 óraThe Team Roles identified by Dr Meredith Belbin are used extensively in organisations worldwide. This course will guide you through the Team Roles theory to help identify ways to use your strengths to your advantage and manage your weaknesses as best you can. The course is suitable for individuals who want to learn to function better in, or improve their management of, teams. It is also ideal for existing teams, who, together, can examine ways to work more effectively in their specific environment.

Upcoming Courses

KurzusDátumÁr [Távoktatás / Tantermi]
Building an Effective Team with Belbin Team Roles - Szeged, Felső Tisza-Parth, 2019-03-18 09:301500EUR / 1900EUR
Building an Effective Team with Belbin Team Roles - Pécs, belvárosk, 2019-04-09 09:301500EUR / 1900EUR
Building an Effective Team with Belbin Team Roles - Szeged, Felső Tisza-Partsze, 2019-05-08 09:301500EUR / 1900EUR
Building an Effective Team with Belbin Team Roles - Pécs, belvárosp, 2019-07-12 09:301500EUR / 1900EUR
Building an Effective Team with Belbin Team Roles - Szeged, Felső Tisza-Partsze, 2019-08-07 09:301500EUR / 1900EUR
Weekend Soft Skills courses, Evening Soft Skills training, Soft Skills boot camp, Soft Skills instructor-led, Weekend Soft Skills training, Evening Soft Skills courses, Soft Skills coaching, Soft Skills instructor, Soft Skills trainer, Soft Skills training courses, Soft Skills classes, Soft Skills on-site, Soft Skills private courses, Soft Skills one on one training

Course Discounts

KurzusHelyszínDátumÁr [Távoktatás / Tantermi]
Business Continuity PractitionerDebrecenk, 2019-03-26 09:303150EUR / 3750EUR
Data MiningBudapest, V. kerületsze, 2019-04-17 09:304725EUR / 5525EUR
Managing Configuration with AnsibleDebrecenk, 2019-05-14 09:304050EUR / 4850EUR
R for Data Analysis and Research Debrecencs, 2019-06-13 09:301575EUR / 1975EUR

Hírlevél kedvezmény

Tiszteletben tartjuk adatai bizalmas jellegét. A NobleProg soha nem továbbítja e-mail címét harmadik személyeknek.
Hírlevelünkről bármikor leiratkozhat.

Kiemelt ügyfeleink

is growing fast!

We are looking to expand our presence in Hungary!

As a Business Development Manager you will:

  • expand business in Hungary
  • recruit local talent (sales, agents, trainers, consultants)
  • recruit local trainers and consultants

We offer:

  • Artificial Intelligence and Big Data systems to support your local operation
  • high-tech automation
  • continuously upgraded course catalogue and content
  • good fun in international team

If you are interested in running a high-tech, high-quality training and consulting business.

Apply now!