Soft Skills Kurzusok

Soft Skills Kurzusok

Helyi, oktatott élő szoftveres készségek (más néven az emberek készségei, interperszonális készségek, szociális készségek és átruházható készségek) képzési tanfolyamok demonstrálják a viták és gyakorlatok hogyan lehet megérteni az emberi kapcsolatok dinamikáját az üzleti környezetben és hogyan kell alkalmazni a Soft Skills technikákat, szokásokat és a gondolkodásmódot a kapcsolatok és az üzleti eredmények javítására, miközben jobban teljesítenek a munka és az élet tapasztalatai A Soft Skills edzés "on-site élő képzés" vagy "távoli élő képzés" formájában érhető el A helyszíni élő képzés helyi szinten valósulhat meg az ügyfél telephelyén Magyarország vagy a NobleProg vállalati oktatóközpontjaiban Magyarország A távoli élőképzés interaktív, távoli asztal segítségével történik NobleProg Az Ön Helyi Képzési Szolgáltatója.

Machine Translated

Ajánlások

★★★★★
★★★★★

Kurzusleírás

Title
Duration
Overview
Title
Duration
Overview
7 hours
Overview
Ez a kurzus arra törekszik, hogy ösztönözze a gyakornokokat arra, hogy vezetőkké váljanak, megmutatva, hogy mi vezet vagy megszakítja a vezetőt.
7 hours
Overview
Közönség

Vezetők, csapatvezetők és alkalmazottak, akik úgy érzik, hogy:

- Túl sok találkozón vesz részt
- Időjüket más emberek „ellopják”
- A tervezés, az előrejelzés vagy a prioritások hiánya miatt nem tudnak a munkájuk aljára jutni

A tanfolyam formátuma

A tanfolyam nagyon interaktív kombinációja lesz:

- Elősegített beszélgetések
- Dia prezentációk
- Gyakorlatok és esettanulmányok

A kurzus végére a küldöttek:

- Értékelje az ülések hatékony kezelésének szükségességét - tiszteletben tartva azoknak az időnyomást, akiket az ülésekre meghívnak
- Kövesse az értekezletek hívásának, kezelésének és előkészítésének szokásos eljárásait
- Értékelje szélesebb körben az önmaguk és az idejük hatékonyabb kezelésének módjait: okosabban dolgozzon, ne nehezebb…
14 hours
Overview
Egy egyre inkább globalizált világban több multikulturális környezetben dolgozunk, ahol az egyének és a csoportok közötti konfliktusok lehetségesek A konfliktusmegoldás alapja az, hogy a konfliktusok elkerülhetetlenek, de kezelhetők Az Assertiveness, az önbizalom, a tárgyalási képesség, az interperszonális és más készségek kulcsfontosságúak a konfliktusmegoldás támogatásában Mindennapi életünkben számos alkalommal találkozunk, ahol tudatosan vagy öntudatlanul (családtagokkal, barátokkal, ügyfelekkel, üzleti partnerekkel) konfliktusokat kezelünk A konfliktusmegoldás kezelése segít a konfliktusok hatékony megoldásában, valamint segít abban, hogy jobban kommunikáljunk, hatékonyan meggyőzzünk, javítsuk az üzleti eredményeket, valamint javítsuk a szervezeti és személyes viselkedést és teljesítményt Ez a kurzus az elméletek és fogalmak kombinációját kínálja, kombinálva a csoportos gyakorlatokkal és az egyéni tevékenységekkel, amelyek lehetővé teszik a küldöttek számára az ötletek megosztását és készségeik fejlesztését célok: Megérteni a szervezetek konfliktusainak alapjait és árnyalatait A konfliktusmegoldás kulcsfontosságú koncepcióinak, tényezőinek, elméleteinek, típusainak és modelljeinek feltárása A személyiségtípusok felfedezése, a tárgyalási készségeket támogató vezetési stílusok Az önbizalom és az önbizalom művészete A konfliktusmegoldások kipróbálása, megtapasztalása és gyakorlása .
4 hours
Overview
Overview:

There are Five stages in the Design Thinking (DT) process (empathize, define the problem, ideate, prototype, test).

In an increasingly complex world, we deal with problems that may need special approaches. Design Thinking helps deal with complex problems. Mastering design-thinking helps to deal with complex problems effectively, communicate better, persuade efficiently, improve business results and enhances organizational and personal behavior and performance.

- How DT works: learn from people and problem, find patterns, design model (model drift), test the model, evaluate the model and re-engineer.
- Relationship between DT, innovation and entrepreneurship.
- DT methods and tools: persona, stakeholder map, customer journey map, service blueprint, business model innovation.
- Application of DT: design mindset, disruptive innovation, iterative approach, agile estimation technique, critical thinking, problem solving, teamwork, leadership readiness, communication skills, technology savvy, forward thinking, intercultural and ethical competency, emotional intelligence, self-awareness, negotiating skills, conflict resolution.

Objectives:

- To understand the fundamentals and nuances of DT
- To explore key concepts, factors, theories, types, and models in DT
- To experiment, experience and practice DT

Delivery:

This is a 1 day (4 hours) training course and consists of:

- lectures (40% - presentation of theories, concepts, models, and interactions),
- group exercises (30% - group dynamics, games, group discussion, and mock-conflict resolution exercises),
- individual activities (15% - writing, designing and peer discussion)
- and others (15% - videos, reading).

Note: due to the nature of this course there is a minimum group size of 3
14 hours
Overview
Ez az oktató által irányított, élő (helyszíni vagy távoli) képzés olyan HR szakembereknek szól, akik analitikai módszereket szeretnének használni a szervezeti teljesítmény javítására. Ez a tanfolyam kiterjed mind a kvalitatív, mind a mennyiségi, az empirikus és a statisztikai megközelítésekre.

A tantárgy formátuma

- Interaktív előadás és beszélgetés.
- Sok gyakorlat és gyakorlat.

Tanfolyam testreszabási lehetőségek

- Ahhoz, hogy igényeljen személyre szabott képzést erre a kurzusra, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy megbeszéljünk.
21 hours
Overview
Közönség

- Azok a személyzet, akiknek teljes mértékben tisztában kell lenniük a konfliktusok befolyásolásával és elkerülésével kapcsolatos kérdésekkel:

- A kollégáik
- Főnökeik
- Belső és külső ügyfeleik és érdekeltek

A tanfolyam céljai

A kurzus végére a küldöttek:

- Értékeljük a saját magatartásuk kezelésének szükségességét, mielőtt befolyásolhatják mások viselkedését
- Ismerje meg a rendelkezésre álló különböző kommunikációs eszközök erősségeit és gyengeségeit
- Kezelje a belső és külső ügyfeleket és az érdekelteket

Formátum

A tanfolyam nagyon interaktív kombinációja lesz:

- Elősegített beszélgetések
- Dia prezentációk
- Gyakorlatok és
- Esettanulmányok
14 hours
Overview
A Pfizer, a Hewlett Packard, a DellEMC és a VMware részesültek ebben a programban, mivel jobb egyensúlyt alakítottak ki befolyásoló stílusukban és bizonyítják, hogy rugalmasan reagálnak a munkahelyi kihívásokra. Ha: • nagy teljesítményű munkacsoportokat akar létrehozni • következetesen nyer szerződéseket a pályázásból • sikeresen tárgyalja a legjobb ajánlatokat • növeli a részvényesi értéket évről évre ... akkor szüksége van a befolyásoló programunkra
35 hours
Overview
Áttekintés

A világ minden táján a szabályozók egyre inkább összekapcsolják a bank által vállalt kockázatok összegét a tartásra szánt tőkével, és a bankokat és a pénzügyi szolgáltatásokat egyre inkább a kockázatalapú irányítási gyakorlatok irányítják. A bankok, azok termékei, a szabályozás és a globális piac egyre összetettebbé válnak, és egyre nagyobb kihívásokat jelentenek a hatékony kockázatkezelésben. Az elmúlt öt év banki válságának egyik fő tanulsága, hogy a kockázatok nagy mértékben integrálódnak, és hatékonyan kezelik őket A bankoknak meg kell érteniük ezeket a kölcsönhatásokat.

A legfontosabb jellemzők:

- a jelenlegi kockázatalapú szabályozás magyarázata
- a bankok előtt álló főbb kockázatok részletes áttekintése
- az iparág legjobb gyakorlatai egy vállalati megközelítés elfogadására a kockázatkezelés integrálására egy egész szervezetben
- irányítási technikák felhasználásával csoportos kultúra kiépítése annak érdekében, hogy mindenki aktív szerepet vállaljon a kockázatok kezelésében a bankok stratégiai célkitűzéseivel összhangban
- milyen kihívásokkal szembesülhetnek a kockázatkezelők a jövőben.

A kurzus széles körben alkalmazza az esettanulmányokat, amelyek célja az öt nap alatt lefedett fogalmak és ötletek feltárása, vizsgálata és megerősítése. A bankok történeti eseményeit a kurzus egész ideje alatt használják fel arra, hogy kiemeljék, hogy nem tudták kezelni a kockázatokat és a veszteségek megelőzése érdekében meghozott intézkedéseket.

célok

A kurzus célja, hogy segítse a bankmenedzsmentet a komplex és változó kockázatok és szabályozások kezelésére a mai nemzetközi banki környezetben megfelelő integrált stratégiával. Pontosabban ez a kurzus célja, hogy a felső szintű vezetők megértsék:

- jelentős kockázatot jelent a pénzügyi ágazaton belül és a főbb nemzetközi kockázati
- hogyan lehet kezelni a bank eszközeit és kötelezettségeit, miközben maximalizálja a megtérülést
- a kockázati típusok kölcsönhatása és a bankok integrált megközelítésének kezelése
- a vállalatirányítás és a legjobb gyakorlatok megközelítése az érdekelt felek különböző érdekeinek kezelésére
- hogyan alakíthatunk ki egy kockázatkezelési kultúrát, mint egy eszközt a felesleges kockázatvállalás minimalizálására

Ki vehet részt a szemináriumon

Ez a kurzus azoknak szól, akik új az integrált kockázatkezelésben, a felső vezetés felelős stratégiai kockázatkezelésében, vagy azok, akik tovább kívánják érteni a vállalati kockázatkezelést. Ez hasznos lesz:

- Igazgatósági szintű bankkezelés
- Senior vezetők
- Vezető kockázatkezelők és elemzők
- A stratégiai kockázatkezelésért felelős vezető igazgatók és kockázatkezelők
- Belső ellenőrök
- Szabályozó és megfelelőségi személyzet
- Kincstári szakemberek
- Eszköz- és felelősségkezelők és elemzők
- Szabályozók és felügyeleti szakemberek
- Szállítók és tanácsadók a bankoknak és a kockázatkezelési ágazatnak
- Vállalatirányítási és kockázatkezelési vezetők.
21 hours
Overview
A tanfolyam végén a résztvevőknek képeseknek kell lenniük:

-

Szerezze meg az önmegosztás megértését, mint az inspiráló vezetők alapját

-

Erősítse és tartsa fenn végrehajtási képességeit, és hozzájáruljon a nagy teljesítményű kultúra megteremtéséhez

-

Vezesse a kulturális átalakulást és a változási folyamatokat a saját befolyási területükön érzelmi intelligencia és változáskezelő eszközök felhasználásával
14 hours
Overview
Ez a kétnapos kurzus olyan emberek számára készült, akik jobb eredményeket szeretnének elérni az ügyfelekkel, beszállítókkal és munkatársaikkal folytatott tárgyalások során Tanítja a hatékony tárgyalók által használt készségeket és taktikákat, és megteremti a sikerhez szükséges bizalmat A küldöttek megtanulják a különböző tárgyalási stílusokat, és hogyan maximalizálják személyes erejüket a fontos kapcsolatok védelme mellett A kurzus rendkívül részt vesz előadás, beszélgetés, coaching és gyakorlatok kombinációjával .
21 hours
Overview
Közönség

A személyzet, akiknek szükségük van, hogy teljes mértékben tisztában van a kérdések körüli emberek és a Team Management for:

- Maguk
- Kollégáik (társaik)
- Főnökeik
- A csapat tagjai
- Belső és külső ügyfeleik és érdekeltek

A tanfolyam formátuma

A tanfolyam nagyon interaktív kombinációja lesz:

- Elősegített beszélgetések
- Dia prezentációk
- Gyakorlatok és
- Esettanulmányok

A kurzus végére a küldöttek:

- Értékeljük a saját magatartásuk kezelésének szükségességét, mielőtt befolyásolhatják mások viselkedését
- Ismerje meg a rendelkezésre álló különböző kommunikációs eszközök erősségeit és gyengeségeit
- Értékelje, hogyan kezelje, motiválja és fejlessze csapattagjaikat
- Kezelje a belső és külső ügyfeleket és az érdekelteket
- Magyarázza el, hogyan kell kezelni az irodában felmerülő nehéz helyzeteket
14 hours
Overview
Közönség

Azok a személyzet, akiknek tisztában kell lenniük a kommunikációval és a befolyásolással kapcsolatos kérdésekkel:

- A kollégáik
- Főnökeik
- Belső és külső ügyfeleik és érdekeltek

A tanfolyam formátuma

A tanfolyam nagyon interaktív kombinációja lesz:

- Elősegített beszélgetések
- Dia prezentációk
- Gyakorlatok és esettanulmányok

A kurzus végére a küldöttek:

- Értékeljük a saját magatartásuk kezelésének szükségességét, mielőtt befolyásolhatják mások viselkedését
- Ismerje meg a rendelkezésre álló különböző kommunikációs eszközök erősségeit és gyengeségeit
- Kezelje a belső és külső ügyfeleket és az érdekelteket
- Magyarázza el, hogyan kell kezelni az irodában felmerülő nehéz helyzeteket
7 hours
Overview
Ez a tanfolyam nemcsak a bemutatási készségeket ismeri, hanem a pénzügyi információk (számok) bemutatását a PowerPoint . Ön képes lesz bemutatni a pénzügyi információkat szakszerűbb módon.
14 hours
Overview
Ebben az oktató által vezetett, élő képzésen a résztvevők megtanulják, hogyan lehet elkészíteni és meggyőző PowerPoint prezentációt tartani. A műszaki felkészüléstől az ügyes kézbesítésig az interaktív műhely minden lényeges pontot tárgyal.

A képzés végére a résztvevők képesek lesznek:

- Használja a megfelelő gondolkodásmódot egy erőteljes és meggyőző prezentáció elkészítéséhez
- Gyakorolja a hatékony kommunikációs technikákat a prezentáció javítása érdekében
- Készítsen PowerPoint diákat, amelyek kiegészítik és erősítik a prezentációt
- Hozzon létre olyan kapcsolatot a közönséggel, amely megkönnyíti a bizalmat és lehetővé teszi egy ötlet, javaslat, termék vagy szolgáltatás értékesítését

Közönség

- Vezetők és menedzserek
- mérnökök
- kutatók
- Mérnöki
- Olyan személyek, akiknek üzleti háttere kevés vagy nincs
- Ötletek vagy javaslatok előkészítését előkészítő személyek

A tantárgy formátuma

- Workshop formátum, sok gyakorlattal és gyakorlattal élénk és magával ragadó környezetben.

jegyzet

- Ha személyre szabott képzést szeretne kérni erre a kurzusra, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy megbeszéljünk
21 hours
Overview
Közönség

Azok a személyzet, akiknek teljes mértékben fel kell készülniük az előadásokra:

- A csapatuk
- Az ügyfelek számára
- A vállalat többi belső közönségéhez
- Más, a cégen kívüli közönség számára

A tanfolyam formátuma

A következők kombinációja:

- Elősegített beszélgetések
- Felhatalmazott prezentációk - teljes visszajelzéssel

A kurzus végére a küldöttek:

- Készítsen és strukturálja a hatékony bemutatást
- Készülj fel megfelelően erre az előadásra
- Adja meg ezt a prezentációt bizalommal
- Használja a különböző vizuális segédeszközöket, amelyeket egy műsorvezető választhat egy stimuláló prezentáció létrehozásában
- Foglalkozzon a különböző típusú emberekkel, akiket előadásuk során találkoznak
35 hours
Overview
Áttekintés

Ez az 5 napos kurzus segíti a küldötteket a stratégiai gondolkodás, a tervezés és a menedzsment készségek fejlesztésében, beleértve a banki környezetben való sikeres végrehajtás taktikai és operatív követelményeit is. A kurzus a konfliktuskezelés nehéz kérdéseivel, a változások kezelésével, a jó vezető vezetésével és a csapat motiválásával foglalkozik. Az interaktív esettanulmányok és az ágazati példák felhasználásával a küldötteket arra ösztönzik, hogy megosszák tapasztalataikat és kihívásaikat, hogy segítsenek a gyakorlati és munkaorientált megoldások kialakításában, amelyeket vissza tudnak venni és ténylegesen felhasználni.

A program alapvető célja, hogy felkészítse a vezetőket az üzleti környezet szkennelésének képességeivel, hogy feltárja a nyereséges üzleti lehetőségeket, valamint stratégiákat alakítson ki a versenyelőny megszerzéséhez az egyre versenyképesebb üzleti környezetben. A program többek között betekintést nyújt a vezetésbe a legjobb gyakorlatokról és viselkedésekről, amelyek megerősítik a vezetők kapacitását a nagy teljesítményű pénzintézet kezelésének bonyolultsága és bizonytalansága miatt.

Tanulási célok

A kurzuson való részvétel után a küldöttek:

- Ismertesse a nagy bank előtt álló fő problémákat;
- Ismertesse a szervezeti fejlesztési tervezés különböző megközelítéseit;
- Elemezze a jelenlegi üzleti környezetet és a szervezetet befolyásoló hatásokat;
- A szervezeten belüli és külső erőforrások elemzése;
- Ismertesse a stratégia kezelésének különböző megközelítéseit, és tüntesse fel az üzleti tervben;
- Értékelje az alternatív fejlesztési stratégiákat annak érdekében, hogy ajánlja a vállalat igényeinek leginkább megfelelő (k) t.
- A stratégiai fejlesztési tervek mélyebb megértése;
- Objektív megvitatása az új stratégia végrehajtásával járó kockázatokról, előnyökről és költségekről, beleértve a csapat konfliktusainak kezelését;
- Határozza meg az azonosított kockázatok kezelésének megközelítéseit;
- Elemezze az új stratégia végrehajtásából eredő potenciális hatásait a cégére (pozitív és negatív);
- Tervezési stratégiák, rendszerek és folyamatok kialakítása a kialakuló stratégiai tervek sikeres végrehajtásához;
- Fedezze fel a változáskezelés legfontosabb lépéseit

Ki kell részt venni

- Termék / szolgáltatásvezetők
- Az újonnan kinevezett vezetők és vezetők és a vezetők
- Működési vezetők
- Vezető bankvezetők
- Humánerőforrás-vezetők
- Műveleti vezetők
- Marketing menedzserek

Módszertan
A kurzus megkönnyített műhelyekből áll, amelyeket a közzétett valós élet példák és / vagy gyakorlati tapasztalatok kombinációjából készített esettanulmányok egészítenek ki. Lehetőség van arra is, hogy a résztvevők kis csoportokban dolgozhassanak, hogy ötleteket és stratégiákat szintetizáljanak, és az anyagot saját szervezeteik / szervezeteik keretében alkalmazzák. A nyílt fórumon folytatott megbeszélések szintén kulcselemek lesznek.
7 hours
Overview
A One Day tanfolyam a stressz-és megelőzési
14 hours
Overview
Ez az oktató által irányított, élő (helyszíni vagy távoli) képzés olyan HR szakembereknek és toborzási szakembereknek szól, akik analitikai módszereket akarnak használni, és javítják a szervezeti teljesítményt. Ez a tanfolyam kiterjed mind a kvalitatív, mind a mennyiségi, az empirikus és a statisztikai megközelítésekre.

A tantárgy formátuma

- Interaktív előadás és beszélgetés.
- Sok gyakorlat és gyakorlat.

Tanfolyam testreszabási lehetőségek

- Ahhoz, hogy igényeljen személyre szabott képzést erre a kurzusra, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy megbeszéljünk.
21 hours
Overview
Közönség

Azok a személyzet, akiknek teljes mértékben fel kell készülniük magas színvonalú képzésekre

A tanfolyam formátuma

A következők kombinációja:

- Elősegített beszélgetések
- Felhatalmazott prezentációk - teljes visszajelzéssel

A kurzus végére a küldöttek:

- Készítsen és strukturáljon hatékony edzést
- Készülj fel megfelelően erre a tréningre
- Biztosítsd ezt a tréninget
- Használja a különböző vizuális segédeszközöket, amelyeket a tréner egy stimuláló munkamenet létrehozásakor használhat
- Foglalkozzon a különböző típusú emberekkel, akiket a képzések során találkoznak
7 hours
Overview
Ez a kurzus azoknak az embereknek szól, akik hamarosan elkezdik vagy éppen elkezdték a szakmai karrierjüket az iparban A vállalati munkahely megértésének és elismerésének megteremtésére tervezték, a karrierjük megkezdésekor a posztgraduálisok elvárásai és magatartásai szembesülnek A kurzust követõen egy mentor 6 hónapos idõtartamra kerül kijelölésre, melynek során legfeljebb 6 találkozóra kerül sor (telefonon, skype-on stb) 121-en Ezeknek a találkozóknak a célját a mentor és a mentő között minden munkamenet előtt meg kell határozni, és azokra a kérdésekre kell összpontosítani, amelyek akkoriban a legfontosabbak .
14 hours
Overview
If you want to:

- understand why some people do not respond to what you say to them,
- improve your relationship with your spouse, children, boss, co-worker, etc...
- expand the scope of their personal skills in communication with other people,
- learn how to quickly feel better, safer, quieter and just as you like,
- make other people interested in your own person and to make them to like you

this course is for you!

Communication tools that you learn are from different fields of NLP, psychology, psychotherapy, hypnotherapy. This accumulated knowledge based on the latest research and developments in these areas. Hundreds of hours of study, reading, listening and viewing materials, books and movies, and psychological consultations available in the form of a lecture with exercises.
14 hours
Overview
Közönség Azoknak a személyzetnek, akiknek teljes körűen tudatában kell lenniük a kommunikációról és a befolyásoló tényezőkről: Kollégáik Főnökök Belső és külső ügyfeleik és érdekeltségeik A tanfolyam formátuma A kurzus egy nagyon interaktív kombináció lesz: Megkönnyített megbeszélések Slide előadások Gyakorlatok és Esettanulmányok A kurzus végére a küldöttek képesek lesznek: Értékeljük annak szükségességét, hogy saját magatartásukat kezeljük, mielőtt befolyásolnák mások viselkedését Ismerje meg a különböző kommunikációs média erősségeit és gyengeségeit Kezelje belső és külső ügyfeleit és az érdekelteket .
14 hours
Overview


célok

Amikor üzleti tevékenységet folytat egy idegen országban, vagy egy külföldi, vezetők és vezetők kell, hogy bizonyos ismeretekkel rendelkeznek a szabályok és viselkedések, amelyek tekinthetők elfogadhatónak a szociális és szakmai

kapcsolatokat. A kultúra és a hagyományok az egyes országok, hogy az emberek másképp viselkednek, és ha a nemzetközi vezetők nem tudják, hogyan kell alkalmazkodni az üzleti kultúra különbségek, tudják megsérteni a

a másik felet, és veszélyeztetheti a tárgyalások sikerét. A nemzetközi üzleti protokollhoz kapcsolódó néhány szempont:

kinek kell részt VENNIe?

Ez a kurzus célja, hogy azok, akik szeretnének belépni a nemzetközi üzleti piacon.

- export Manager
- nemzetközi kereskedelmi vezetők
- szakmai konverziós
- igazgatási végrehajtó
- friss diplomások
- vállalati képviselők
- új bérlő
- üzleti tulajdonosa
14 hours
Overview
Purpose of the course:

For management: team leaders, managers are beginning their career paths and high-potential employees are selected for development. Training is also a prelude to the development of individual leadership roles and human resource management.

Benefits of completion of the course:

Increase the efficiency of team management, effective decision making related to managerial functions, appropriate selection of leadership style to the team situation, business growth, strengthen conflict resolution skills, gain time management skills.

Metoda szkolenia:

short thematic lectures, individual exercises, simulations, case studies, role plays
14 hours
Overview
BEVEZETÉS

Mivel az iparágak és a piacok globalizációja a világ különféle kultúráinak keverékét hozza létre, sokkal fontosabb, hogy a vezetők és a kisvállalkozások tulajdonosai megértsék kommunikációs készségeiket.

Ebben a digitális korban, függetlenül attól, hogy melyik iparágban dolgozik, elengedhetetlen az ismeretek hatékony továbbítása és fogadása személyesen, telefonon, e-mailben és a közösségi médián keresztül. üzenetek személyesen, telefonon, e-mailben és a közösségi médián keresztül.

Ez a kurzus a következő célokkal tervezhető

- Communication az információ és az ötletek cseréje, akár írásbeli, akár szóbeli.
- Megérteni a kommunikációt és a kommunikációs folyamatot
- Sorolja fel és szüntesse meg a szűrőket / akadályokat.

És a képzés előnyei alatt a résztvevők számára.

- Javított személyes és professzionális kép.
- A nemzetközi jegyzőkönyv és a személyes diplomácia elsajátítása.
- Jártasság és kompetencia a vállalati és diplomáciai kommunikáció különféle formáiban.
- Fokozott önbizalom a hivatalos, hivatalos és informális kapcsolatokban.
- Fokozott szakmai kommunikációs készségek.
- Megnövekedett bizalom a közkapcsolatokban.
- A formális és az informális ruha tökéletes megértése, beleértve az estélyi öltözéket.
- Fokozott képesség a nemzetközi környezetben történő munkavégzésre, a kultúrák közötti kommunikáció kulcsfontosságú elemeinek megértésére és a világ minden tájáról érkező partnerekkel folytatott kapcsolatok finomítására.
14 hours
Overview
BEVEZETÉS

Kína: fejlődő ország és a világ második legnagyobb gazdasága. Kína gyors piaci átalakulása és a gazdasági terjeszkedés, amelyet egy sor kormányreform támogatta, vonzó célpont az üzleti élet és az álláskereséshez. .

A kínai üzleti kultúra és az etikett kissé eltérhetnek a nyugati üzleti gyakorlattól. Amikor elkezdi álláslehetőségeket keresni vagy vállalkozását kibővíteni Kínában, fontos, hogy legalább alapvető ismeretekkel rendelkezzen a kínai üzleti kultúráról és az etikettről. A közös szokások ismerete és gyakorlása szintén segít pihenni, elkerülni a zavarokat és összpontosítani a siker építésére.

A kínai üzleti etikettnél csak egy átfogó szabály létezik:

Ha Kínában van, tedd úgy, ahogy a kínai!

A fő tanulási és fejlesztési célkitűzés a kínai Business kultúrában és a társadalmi etikettben való ismeretek támaszkodása és új készségek elsajátítása , amelyek segítenek a vállalati képviselőknek, a szakembereknek jól teljesíteni a munkát Kínában.
21 hours
Overview
BEVEZETÉS

- Valaha bizonytalannak érezte magát társadalmi helyzetben?
- Aggódsz amiatt, hogyan lehet embereket felkeresni, vagy hogyan javasolhatnánk egy pirítósot?
- Hol helyezze el VIP-jét, vagy akár melyik villát használja?
- Noha a megfelelő protokoll és az etikett észrevétlenül veszik igénybe, ennek hiányát kellőképpen figyelembe veszik

Ezen a kurzuson megtanulod

- Hogyan kezeljük a társadalmi helyzeteket kegyelemmel és könnyedén.
- Megtapasztalhatja és megtanulja az étkezési etikett művészetét is,
- Igazi étteremben.

Megtanulja, hogyan kell kezelni az összes edényt és evőeszközt alkalmi és hivatalos összejöveteleken, és különféle ételeket tapasztalhat meg zavar nélkül.

Akár társadalmi rendezvényt irányít, akár részt vesz egy rendezvényen, kegyes vendéglátó és értékelő vendég lehetsz!
14 hours
Overview
Ez a tanfolyam célja, hogy segítse a vezetők és vezetők megértsék a fontos és szervezése sajtótájékoztatón. résztvevők bevezetésre kerülnek a sajtótájékoztatók, az olyan eszközök, mint a média megértése, az épület kapcsolat a médiával, írás sajtóközlemények, felkészülés a sajtó készletek, szervezése sajtótájékoztatón, és foglalkozik a média interjúk. Az interaktív workshop is hasznos tippeket ad, hogyan lehet létrehozni és fokozni a szervezet reagál a médiára, és hogyan kell fenntartani a jó kapcsolatokat a média képviselőivel és szervezetekkel.

célok.

• szaktudást fejleszt ki a sajtótájékoztató szervezésének területén.

• a sajtótájékoztatók és a médiával kapcsolatos kérdések kezelésének hatékonyságának növelése.

• a tudást, hogyan lehet eljutni az alapvető igényeit és elvárásait újságíró.

• erős és fenntartható kapcsolatokat építsen ki a sajtó vagy a média tagjaival.

• a vállalat pozitív arculatának kiterjesztése a piacon.

• a kifogások és korlátok azonosítása, csökkentése és leküzdése.

• készségek fejlesztése a tisztán és eredményesen kommunikálni.

képzési juttatások.

• azok, akik érdeklődnek a PR hatalmának kiaknázásában, hogy jobban elérjék a szervezeti

célokat.

• vezetők/vezetők, akik létre kell hozni és fenntartani a hatékony média kapcsolatok.

• azok, akiknek szükségük van, hogy jobban megértsék a PR eszközök, mint a sajtóközlemények, Press Kit és Press

konferenciákon.

• azok, akik szeretnék megtanulni, hogyan kell kezelni a média interjúk, hogy pozitív eredményeket érjenek el.
21 hours
Overview
Who should attend

Individual contributors, Managers, Team leaders, whose success depends on their ability to communicate clearly, to be understood and to influence how another person performs, and create positive working relationships.

Course description

Individual and team success depends upon the ability of individuals to communicate with others, face to face, as well as virtually. Every interaction with another person determines how you are perceived and every interaction is an opportunity to develop trust and exert positive influence. Whether presenting one to one or to an audience of one thousand, conveying information to a project team or delivering a difficult message, communicating effectively is one of the most powerful skills for achieving your objectives.

This course develops your ability to focus on your outcome, tune in to your audience and develop your message for clarity and impact. Your ability to create an environment for open discussion and ongoing dialogue is crucial for communication success. The communications skills covered in this course will increase your ability to exercise choice and control for every type of conversation, influence with out authority and improve quality of relationships and productivity.
7 hours
Overview
A highly participative course involving individual and group discussions and skills practice to enable delegates to share ideas and develop their skill levels.

Audience

Anyone who is looking to enhance their assertiveness skills

Aim

This course aims to raise confidence and increase the delegate’s ability to communicate confidently and assertively with colleagues and customers.

Objectives

By the end of the programme the participants will:

- Understand and overcome the barriers to being assertive
- Recognise behaviour traits within yourself and others and learn effective strategies for managing them
- Communicate effectively with a wide range of people to achieve a win-win situation wherever possible
- Effectively manage difficult situations.
Weekend Soft Skills courses, Evening Soft Skills training, Soft Skills boot camp, Soft Skills instructor-led, Weekend Soft Skills training, Evening Soft Skills courses, Soft Skills coaching, Soft Skills instructor, Soft Skills trainer, Soft Skills training courses, Soft Skills classes, Soft Skills on-site, Soft Skills private courses, Soft Skills one on one training

Course Discounts

Hírlevél kedvezmény

Tiszteletben tartjuk adatai bizalmas jellegét. A NobleProg soha nem továbbítja e-mail címét harmadik személyeknek.
Hírlevelünkről bármikor leiratkozhat.

Kiemelt ügyfeleink

is growing fast!

We are looking to expand our presence in Hungary!

As a Business Development Manager you will:

  • expand business in Hungary
  • recruit local talent (sales, agents, trainers, consultants)
  • recruit local trainers and consultants

We offer:

  • Artificial Intelligence and Big Data systems to support your local operation
  • high-tech automation
  • continuously upgraded course catalogue and content
  • good fun in international team

If you are interested in running a high-tech, high-quality training and consulting business.

Apply now!