Soft Skills Kurzusok

Soft Skills Kurzusok

Az online vagy helyszíni, oktató által vezetett élő Soft Skills (más néven emberi készségek, interperszonális készségek, szociális készségek és átadható készségek) képzések beszélgetéseken és gyakorlatokon mutatják be, hogyan lehet megérteni az emberi kapcsolatok dinamikáját egy üzleti környezetben, és hogyan kell alkalmazni a Soft-ot. Készségek, technikák, szokások és gondolkodásmód a kapcsolatok és az üzleti eredmények javítására, miközben teljesebb élményt teremt a munkában és az életben. A Soft Skills tréning „online élő képzés” vagy „helyszíni élő képzés” formájában érhető el. Helyszíni élő képzés végezhető helyben az ügyfelek telephelyén Magyarország vagy a NobleProg vállalati képzési központjaiban Magyarország. NobleProg – az Ön helyi képzési szolgáltatója

Machine Translated

Vélemények

★★★★★
★★★★★

Soft Skills Course Outlines

Kurzusnév
Időtartalma
Összefoglaló
Kurzusnév
Időtartalma
Összefoglaló
14 hours
A coaching a fejlesztő tréning egyik formája, ahol a tanulók egy tapasztalt személy segítségével egy meghatározott célt érnek el. A hatékony kommunikáció a céltudatos és egyértelmű információcsere folyamata.Ez az oktató által vezetett, élő (online vagy helyszíni) tréning mindenkinek szól, aki fejleszteni szeretné coaching és kommunikációs készségeit.A képzés végére a résztvevők képesek lesznek:
    Megérteni a coaching és a hatékony kommunikáció hatását a peer-to-peer elkötelezettségre. Tanulja meg és alkalmazza a különböző coaching és kommunikációs legjobb gyakorlatokat. A kommunikációs és befolyásolási készségek fejlesztése. Vezessen magabiztosan coaching üléseket.
A tanfolyam formátuma
    Interaktív előadás és beszélgetés. Sok gyakorlat és gyakorlat. Gyakorlati megvalósítás élő labor környezetben.
Tanfolyam testreszabási lehetőségek
    Ha személyre szabott képzést szeretne kérni ehhez a tanfolyamhoz, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy megbeszéljük.
7 hours
Az elmúlt években rendkívül népszerűvé váltak az online találkozók. Mi különbözteti meg a hatékony, ösztönző és hatékony online találkozót egy átlagos, eredménytelentől?Ez az oktató által vezetett, élő (online vagy helyszíni) tréning bármely területen tevékenykedő oktatóknak, tanácsadóknak, vezetőknek és kommunikátoroknak szól, akik hatékonyan és eredményesen kívánnak webkonferenciákat lebonyolítani különböző virtuális platformok segítségével.A képzés végére a résztvevők képesek lesznek:
    Ismerje meg, hogyan könnyítheti meg hatékonyan az online találkozókat a távoli résztvevők számára. A megfelelő hangnem és gondolkodásmód beállításával biztonságos és vonzó virtuális környezetet hozhat létre webkonferenciákhoz. Hatékonyabban kezelheti az online megbeszéléseket, ha megfelelő platformot választ, és jól érzi magát a technológiában. Az online beszélgetések ösztönzésével tartsa fenn a résztvevők elkötelezettségét. Építsen mélyebb kapcsolatokat a résztvevőkkel és más gyakorlókkal, hogy közösen tanulhasson és értékes betekintést nyerhessen.
A tanfolyam formátuma
    Interaktív előadás és beszélgetés. Sok gyakorlat és gyakorlat. Gyakorlati megvalósítás élő labor környezetben.
Tanfolyam testreszabási lehetőségek
    Ha személyre szabott képzést szeretne kérni ehhez a tanfolyamhoz, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy megbeszéljük.
14 hours
Ez az oktató által irányított, élő (helyszíni vagy távoli) képzés olyan HR szakembereknek és toborzási szakembereknek szól, akik analitikai módszereket akarnak használni, és javítják a szervezeti teljesítményt. Ez a tanfolyam kiterjed mind a kvalitatív, mind a mennyiségi, az empirikus és a statisztikai megközelítésekre. A tantárgy formátuma
  • Interaktív előadás és beszélgetés.
  • Sok gyakorlat és gyakorlat.
Tanfolyam testreszabási lehetőségek
  • Ahhoz, hogy igényeljen személyre szabott képzést erre a kurzusra, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy megbeszéljünk.
14 hours
Ez az oktató által irányított, élő (helyszíni vagy távoli) képzés olyan HR szakembereknek szól, akik analitikai módszereket szeretnének használni a szervezeti teljesítmény javítására. Ez a tanfolyam kiterjed mind a kvalitatív, mind a mennyiségi, az empirikus és a statisztikai megközelítésekre. A tantárgy formátuma
  • Interaktív előadás és beszélgetés.
  • Sok gyakorlat és gyakorlat.
Tanfolyam testreszabási lehetőségek
  • Ahhoz, hogy igényeljen személyre szabott képzést erre a kurzusra, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy megbeszéljünk.
7 hours
Közönség Azok a személyzet, akiknek teljes mértékben fel kell készülniük arra, hogy magas színvonalú Coaching üléseket tartsanak
  • Saját személyzetük egyes tagjainak
  • A csapatuk
  • Azok számára, akik nem kapcsolódnak közvetlenül a saját csapataikhoz, de akik értékelik a független - és nem ítélő - hozzájárulást
A tanfolyam formátuma A következők kombinációja:
  • Elősegített beszélgetések
  • Felhatalmazott edzői ülések - teljes visszajelzéssel
A kurzus végére a küldöttek:
  • Határozza meg a „Coaching” fogalmát, és részletesen ismertesse a Coaching használatát az egyéni és a csapat teljesítményének javítása érdekében - különös tekintettel arra, hogy hogyan használják fel az alulteljesítmény okainak megértését.
  • Jelentős Coaching Session-ek
21 hours
Ki látogassa meg Egyéni hozzájárulók, menedzserek, csapatvezetők, akiknek sikere attól függ, hogy képesek világosan kommunikálni, megérteni és befolyásolni, hogy egy másik személy hogyan működik, és pozitív munkaszerződéseket hoz létre. Tanfolyam leírása Az egyéni és a csapat sikere az egyének képességétől függ, hogy másokkal kommunikáljanak, arcot a szemmel, valamint virtuálisan. Minden interakció egy másik személy határozza meg, hogyan érzékelhető, és minden interakció egy lehetőséget, hogy fejleszteni a bizalmat és gyakorolni pozitív befolyást. Függetlenül attól, hogy egy-egy vagy egy ezer közönségnek mutatkozik, információt szállít egy projektcsapatnak vagy nehéz üzenetet küld, a kommunikáció hatékonyan az egyik legerősebb készség a célok eléréséhez. Ez a kurzus fejleszti a képességét, hogy összpontosítson az eredményre, hangsúlyozza a közönségét, és fejleszti az üzenetét a világosság és a hatás érdekében. A nyitott vita és a folyamatos párbeszéd környezetének létrehozásának képessége kulcsfontosságú a kommunikáció sikere szempontjából. A kommunikációs készségek fedezett ebben a kurzusban növeli a képességét, hogy gyakorolja a választás és a kontroll minden típusú beszélgetés, befolyásolja a hatalom és javítja a minőségét a kapcsolatok és a termelékenység.
14 hours
Ha azt akarod:
    megértse, hogy miért nem válaszolnak egyes emberek arra, amit nekik mondasz, javítja a kapcsolatot a férjével, gyermekeivel, főnökével, munkatársaival stb. a személyes készségeik terjedelmének kiterjesztése a másokkal való kommunikációban, megtanulják, hogyan lehet gyorsan jobban, biztonságosabbnak, csendesebbnek és pontosan úgy érzi magát, ahogy tetszik, hogy mások érdeklődjenek a saját személyed iránt, és hogy tetszik neked
Ez a kurzus az Ön számára! Communication Az Ön által megtanult eszközök az NLP, a pszichológia, a pszichoterápia, a hipnoterápia különböző területeiből származnak. Ez a felhalmozódott tudás a legújabb kutatások és fejlesztések ezen a területen. Több száz óra tanulmány, olvasás, hallgatás és megtekintés anyagok, könyvek és filmek, és pszichológiai konzultációk formájában előadások gyakorlatok. •  
14 hours
[ 0 ] az A képzés célja, hogy felülvizsgálja és javítsa az üzleti célkitűzéseik eléréséhez szükséges kompetenciákat mind az egyéni munka, mind a csapatmunka tekintetében, különösen a résztvevők készségeinek megszerzése révén, mint például:
    Hatékony kommunikációs stílus kialakítása másokkal A kommunikációs akadályok és az aktív technikák gyakorlati elemzése az előfordulásuk megelőzésére Támogatási kapcsolatok létrehozása Hatékony csapatmunka A kölcsönös befolyás felismerése a csapat-egység és a csapat-egység kapcsolatában A különböző technikák használatának képessége a konfliktusok kezelésére Változtassa meg hozzáállását és viselkedését konstruktív modellezéssel (például állítólagos hozzáállás)
A munka módszere A képzés interaktív, ahol a résztvevők részesedése az idő több mint 80% -a. Minden ülés hasonló dinamikát követi: új gyakorlati szokások megnyitása (a tudatépítéshez), a technikák (tudás) mini olvasása, új taktikák és technikák gyakorlása (képességek). Minden ülés befejezése után a résztvevők támogatási anyagokat kapnak a megvitatott ülésekhez. A gyakorlati anyagot összefoglalva egy mini előadást adunk, amely elmagyarázza az elméleti alapot és az alapvető pszichológiai mechanizmusokat, amelyeket a résztvevők tapasztalnak a képzés közben.
14 hours
A képzés célja: Mindenki arra törekszik, hogy hatékonyan és hatékonyan kezelje a konfliktusok helyzetét. Képzés azoknak az embereknek, akik szeretnék fejleszteni készségeiket a konfliktus használatában a csapat munkájában, akik arra törekszenek, hogy fejlesszék a konfliktuskezelési stratégiákat, módszereket és technikákat. A képzés előnyei: A konfliktushelyzetek megoldására szolgáló módszerek és technikák használata, hatékony konfliktuskezelés, hatékony kommunikáció konfliktushelyzetekben, a konfliktus felek elemzési igényeinek kész előkészítése és a probléma kialakítása, a stresszkezelési készségek használata, az érzelmi és állítólagos technikák az ilyen konfliktusok megoldásában. A képzés során szerzett készségek:
    Hatékony kommunikáció konfliktusokban A konfliktus forrásainak azonosítása A konfliktusban részt vevő felek szükségleteinek elemzése és a probléma kialakítása A konfliktusok megoldására szolgáló módszerek és technikák használata Az assertivitás elvei és az érzelmek kezelése a konfliktusmegoldásban Az asszertív rezisztencia elveinek alkalmazása Megfelelő viselkedés a konfliktusban A stressz kezelése, az érzelmi
A képzési módszer: előadások, szimulációk, esettanulmányok, szerepjátékok, visszajelzések a résztvevőknek
14 hours
A tanfolyam célja: Menedzsment: csapatvezetők, menedzserek kezdődik a karrier útját, és a nagy potenciális alkalmazottak kiválasztották a fejlesztés. A képzés az egyéni vezetői szerepek és az emberi erőforrás menedzsment fejlesztésének előfeltétele is. A kurzus befejezésének előnyei: Növeli a hatékonyságot a csapatmenedzsment, hatékony döntéshozatal kapcsolódó menedzsment funkciók, megfelelő kiválasztása vezetői stílus a csapat helyzet, az üzleti növekedés, erősíti a konfliktusmegoldási készségek, megszerezni az időmenedzsment készségek. A képzési módszer: rövid tematikus előadások, egyéni gyakorlatok, szimulációk, esettanulmányok, szerepjátékok
7 hours
A tréning célja a menedzsereknek, HR szakembereknek és mindenki, aki felelős az értékelő interjúkért az alkalmazottakkal A Manager képzésben való részvételnek köszönhetően: értékeljék a munkavállalók értékelésének fontosságát, megtanulják használni a minősítési rendszer használatát a motiváció és elkötelezettség megteremtése érdekében, tisztességes értékelőnek tekintik őket, megtanulják, hogy nehéz beszélgetéseket folytassanak a munkavállalókkal, megtudják, milyen magatartási normákat kell benyújtaniuk az értékelő interjúk során, megismerik erősségeiket és gyengeségeiket a kommunikáció terén, és javító eszközöket kapnak, fokozza a bizalom érzését az alárendeltek és a nehéz helyzetek kezelésében .
14 hours
A tréning célja és célja A tréning mindenki számára szól, akiknek a különböző kultúrák képviselőivel való szakmai munkájuk során kell foglalkozniuk A képzés olyan emberekkel foglalkozik, akik (vagy már most is) külföldi partnerekkel való üzleti kapcsolatokat kívánnak létrehozni, tárgyalásokat folytatnak, értékesítik és népszerűsítik termékeiket, hanem olyan személyeket is, akik külföldiekkel együttműködnek a helyszínen Lengyelországban A képzés részt vehet a különböző iparágak képviselőivel, függetlenül a korosztálytól vagy a vezetés szintjétől Az igényektől függően a képzés egy adott mező speciális csoportjához igazítható, és egy meghatározott régióra vagy országra utal (pl Skandináv országokban, arab országokban stb) A képzés azonban nyitva áll, mivel az igényt egy adott vállalatra / csoportra lehet zárni emberek.
21 hours
Az ügyfélszolgálati stratégia fontos szerepet játszik az ügyfél elégedettségének megteremtésében, segít megtartani a hűséges ügyfeleket és növelni az ismétlődő üzleti szintet.  A jó ügyfélszolgálat révén megszerezzük az ügyfél bizalmát, javítjuk a vállalat képét és erősítjük a versenyképes előnyt a piacon. Ez a kurzus a stratégiákra és készségekre összpontosít az egész életen át tartó ügyfélkapcsolatok építésére értékes és hatékony ügyfél-ápolási stratégiák kidolgozásával.  A kielégített ügyfelek a beszélgetések és a történetírások révén önkéntes nagykövetekké válhatnak a vállalat számára, és nagy valószínűséggel ajánlják szolgáltatásaikat másoknak. Ez a workshop segít a résztvevőknek hatékonyan, megfelelő módon és világosan kommunikálni minden helyzetben. Célok
    Szakmai kompetenciák fejlesztése az ügyfélszolgálat területén Az ügyfelekkel való kommunikáció hatékonyságának növelése A tudás elérése, hogyan kell elérni az alapvető igényeket és elvárásokat az ügyfelek Az ügyfelekkel szilárd és fenntartható kapcsolatok kialakítása A vállalat pozitív képének bővítése a piacon Az ellentmondások és akadályok azonosítása, csökkentése és leküzdése Ismerje meg a személyiségeket és a kommunikációs preferenciákat az ügyfelekkel való együttműködés során A kommunikáció nyitott környezetének megteremtése Fejleszteni a készségeket, hogy világosan és hatékonyan kommunikáljon A hatékony kommunikáció akadályainak felismerése Testnyelv és nem verbális kommunikáció
módszerek
    szerepjáték önértékelési tesztek Gyakorlatok csoportokban Egyéni munka Praktikus ülések Olvasások viták
Tanulás Outcomes A kurzus befejezése után a résztvevők képesek lesznek:
    Az ügyfélközpontú stratégiák elfogadása A kulcsfontosságú ügyfélproblémák azonosítása A vállalat szakmai képének megteremtése Az ügyfél viselkedésének konkrét stílusaihoz igazítva Az ügyfél hűségének növelése kivételes ügyfélszolgálat révén Kommunikációs képességek fejlesztése az ügyfelekkel A kapcsolatok kialakítására használt technikák Személyes cselekvési terv kidolgozása az ügyfélszolgálati készségek fejlesztése érdekében Megmutatja a nagylelkűség és a magas színvonalú ügyfélszolgálat gesztusait Használjon technikákat a nehéz helyzetek kezelésére A kiváló ügyfélszolgálat nyújtásának akadályainak felismerése
14 hours
A kurzus célja: A menedzsment: csapatvezetők, menedzserek és alkalmazottak, akik vezetőket vezetnek be A képzés egyben az egyéni menedzsment funkciók és az emberi erőforrás menedzsment fejlesztésének támogatása is A tanfolyam elvégzésének előnyei: a csapatmenedzsment hatékonyságának növelése, a változások bevezetésével kapcsolatos hatékony döntéshozatal, vezetői funkciók, megérteni a változás folyamatának lényegét a szervezetben, megszerzi a változás különböző nézőpontból történő megváltoztatásának képességét, megfelelő kiválasztása a csapat célzási stílusának, a helyzetnek és a vállalat fejlődésének Képzési módszer: A képzés interaktív, ahol a résztvevők részvétele meghaladja az idő 80% -át Minden munkamenet egy hasonló dinamikát követi, amely a Kolb ciklusban kifejlesztett módszertanon alapul: egy olyan gyakorlat, amely új szokásokat nyit (tudatosságnövelést), egy mini előadást a technikákról (ismeretek), új taktikákat és technikákat gyakorol (készség) Az egyes megbeszélések lezárását követően a résztvevők kiegészítő anyagokat kapnak a megvitatott üléssel kapcsolatban A gyakorlati anyagot olyan mini előadások foglalják össze, amelyek elméleti alapokat nyújtanak, és elmagyarázzák azokat az alapvető pszichológiai mechanizmusokat, amelyeket a résztvevők a tanteremben dolgoznak .
14 hours
Ez a kétnapos kurzus olyan emberek számára készült, akik jobb eredményeket szeretnének elérni az ügyfelekkel, beszállítókkal és munkatársaikkal folytatott tárgyalások során Tanítja a hatékony tárgyalók által használt készségeket és taktikákat, és megteremti a sikerhez szükséges bizalmat A küldöttek megtanulják a különböző tárgyalási stílusokat, és hogyan maximalizálják személyes erejüket a fontos kapcsolatok védelme mellett A kurzus rendkívül részt vesz előadás, beszélgetés, coaching és gyakorlatok kombinációjával .
14 hours
In an increasingly globalised world, we work in more multicultural environments where conflicts between individuals and groups are possible. The fundamental belief behind conflict resolution is that conflicts are unavoidable but that they are manageable. Assertiveness, self-confidence, negotiation ability, interpersonal and other skills are pivotal in supporting conflict resolution. In our everyday life, we encounter many occasions where we consciously or unconsciously (with family members, friends, clients, business partners) manage conflicts. Mastering conflict resolution helps to resolve conflicts effectively, as well as helping us to communicate better, persuade efficiently, improve business results as well as enhancing organisational and personal behavior and performance. This course offers a mix of theories and concepts, combined with group exercises and individual activities to enable delegates to share ideas and develop their skills. Objectives:
  • To understand the fundamentals and nuances of conflicts in organizations
  • To explore key concepts, factors, theories, types, and models in conflict resolution
  • To discover the personality types, leadership styles supporting negotiation skills
  • To learn the art of assertiveness and self-confidence
  • To experiment, experience and practice conflict resolutions 
7 hours
Ez a kurzus azoknak az embereknek szól, akik hamarosan elkezdik vagy éppen elkezdték a szakmai karrierjüket az iparban A vállalati munkahely megértésének és elismerésének megteremtésére tervezték, a karrierjük megkezdésekor a posztgraduálisok elvárásai és magatartásai szembesülnek A kurzust követõen egy mentor 6 hónapos idõtartamra kerül kijelölésre, melynek során legfeljebb 6 találkozóra kerül sor (telefonon, skype-on stb) 121-en Ezeknek a találkozóknak a célját a mentor és a mentő között minden munkamenet előtt meg kell határozni, és azokra a kérdésekre kell összpontosítani, amelyek akkoriban a legfontosabbak .
14 hours
Course has been prepared as an interactive one. The participants activity takes over 80% of course time. Each session goes according to a similar dynamic, based on a method taking upon consideration Kolb’s cycle of learning: exercise opening for a new habit (consciousness building); short lectures about the techniques (knowledge) and new techniques to practice (skills and experience). After each session is completed, the participants will receive all the info related to the session. There are short lectures concluding practical issues and explaining the basic psychological mechanisms realted with participants' work experience.
4 hours
Áttekintés : Öt lépés van a Design Thinking (DT) folyamatban (empathize, definiálja a problémát, ötlet, prototípus, teszt). Egy egyre összetettebb világban olyan problémákkal foglalkozunk, amelyek speciális megközelítéseket igényelhetnek. Design Thinking segít megoldani a bonyolult problémákat. A tervezési gondolkodás mestere segít hatékonyan kezelni a bonyolult problémákat, jobban kommunikálni, hatékonyan meggyőzni, javítani az üzleti eredményeket, és javítja a szervezeti és személyes viselkedést és teljesítményt.
    Hogyan működik a DT: megtanulják az emberektől és a problémától, megtalálják a mintákat, tervezik a modellt (modell drift), tesztelik a modellt, értékelik a modellt és újramérnököket. Kapcsolat a DT, az innováció és a vállalkozói szellem között.  DT módszerek és eszközök: persona, érdekelt felek térkép, ügyfél utazási térkép, szolgáltatási terv, üzleti modell innováció.  A DT alkalmazása: tervezési gondolkodásmód, zavaró innováció, iteratív megközelítés, agilis becslési technika, kritikus gondolkodás, problémamegoldás, csapatmunka, vezetői készség, kommunikációs készségek, technológiai tudatosság, előre gondolkodás, interkulturális és etikai kompetencia, érzelmi intelligencia, öntudatosság, tárgyalási készségek, konfliktusmegoldás.
A célok:
    A DT alapjainak és árnyalatainak megértése A kulcsfontosságú fogalmak, tényezők, elméletek, típusok és modellek felfedezése a DT-ben Kísérletek, tapasztalatok és gyakorlatok DT
A szállítás: Ez egy 1 napos (4 órás) képzés, amely a következőkből áll:
    előadások (40% - elméletek, fogalmak, modellek és interakciók bemutatása), csoportos gyakorlatok (30% - csoportos dinamika, játékok, csoportbeszélgetés és konfliktus-megoldás gyakorlatok), Egyéni tevékenységek (15% - írás, tervezés és párbeszéd) és mások (15% - videók, olvasás).
Megjegyzés: Ennek a kurzusnak a természetének köszönhetően minimális csoportméret 3 •  
14 hours
    célok Amikor üzleti tevékenységet folytat egy idegen országban, vagy egy külföldi, vezetők és vezetők kell, hogy bizonyos ismeretekkel rendelkeznek a szabályok és viselkedések, amelyek tekinthetők elfogadhatónak a szociális és szakmai kapcsolatokat. A kultúra és a hagyományok az egyes országok, hogy az emberek másképp viselkednek, és ha a nemzetközi vezetők nem tudják, hogyan kell alkalmazkodni az üzleti kultúra különbségek, tudják megsérteni a a másik felet, és veszélyeztetheti a tárgyalások sikerét. A nemzetközi üzleti protokollhoz kapcsolódó néhány szempont: kinek kell részt VENNIe? Ez a kurzus célja, hogy azok, akik szeretnének belépni a nemzetközi üzleti piacon.
  • export Manager
  • nemzetközi kereskedelmi vezetők
  • szakmai konverziós
  • igazgatási végrehajtó
  • friss diplomások
  • vállalati képviselők
  • új bérlő
  • üzleti tulajdonosa
 
14 hours
BEVEZETÉS Kína: fejlődő ország és a világ második legnagyobb gazdasága. Kína gyors piaci átalakulása és a gazdasági terjeszkedés, amelyet egy sor kormányreform támogatta, vonzó célpont az üzleti élet és az álláskereséshez. . A kínai üzleti kultúra és az etikett kissé eltérhetnek a nyugati üzleti gyakorlattól. Amikor elkezdi álláslehetőségeket keresni vagy vállalkozását kibővíteni Kínában, fontos, hogy legalább alapvető ismeretekkel rendelkezzen a kínai üzleti kultúráról és az etikettről. A közös szokások ismerete és gyakorlása szintén segít pihenni, elkerülni a zavarokat és összpontosítani a siker építésére. A kínai üzleti etikettnél csak egy átfogó szabály létezik: Ha Kínában van, tedd úgy, ahogy a kínai! A fő tanulási és fejlesztési célkitűzés a kínai Business kultúrában és a társadalmi etikettben való ismeretek támaszkodása és új készségek elsajátítása , amelyek segítenek a vállalati képviselőknek, a szakembereknek jól teljesíteni a munkát Kínában.
21 hours
BEVEZETÉS
  1. Valaha bizonytalannak érezte magát társadalmi helyzetben?
  2. Aggódsz amiatt, hogyan lehet embereket felkeresni, vagy hogyan javasolhatnánk egy pirítósot?
  3. Hol helyezze el VIP-jét, vagy akár melyik villát használja?
  4. Noha a megfelelő protokoll és az etikett észrevétlenül veszik igénybe, ennek hiányát kellőképpen figyelembe veszik
Ezen a kurzuson megtanulod
  • Hogyan kezeljük a társadalmi helyzeteket kegyelemmel és könnyedén.
  • Megtapasztalhatja és megtanulja az étkezési etikett művészetét is,
  • Igazi étteremben.
Megtanulja, hogyan kell kezelni az összes edényt és evőeszközt alkalmi és hivatalos összejöveteleken, és különféle ételeket tapasztalhat meg zavar nélkül. Akár társadalmi rendezvényt irányít, akár részt vesz egy rendezvényen, kegyes vendéglátó és értékelő vendég lehetsz!
14 hours
Ez a tanfolyam célja, hogy segítse a vezetők és vezetők megértsék a fontos és szervezése sajtótájékoztatón.   résztvevők bevezetésre kerülnek a sajtótájékoztatók, az olyan eszközök, mint a média megértése, az épület kapcsolat a médiával, írás sajtóközlemények, felkészülés a sajtó készletek, szervezése sajtótájékoztatón, és foglalkozik a média interjúk. Az interaktív workshop is hasznos tippeket ad, hogyan lehet létrehozni és fokozni a szervezet reagál a médiára, és hogyan kell fenntartani a jó kapcsolatokat a média képviselőivel és szervezetekkel.   célok. •                         szaktudást fejleszt ki a sajtótájékoztató szervezésének területén. •                         a sajtótájékoztatók és a médiával kapcsolatos kérdések kezelésének hatékonyságának növelése. •                         a tudást, hogyan lehet eljutni az alapvető igényeit és elvárásait újságíró. •                         erős és fenntartható kapcsolatokat építsen ki a sajtó vagy a média tagjaival. •                         a vállalat pozitív arculatának kiterjesztése a piacon. •                         a kifogások és korlátok azonosítása, csökkentése és leküzdése. •                         készségek fejlesztése a tisztán és eredményesen kommunikálni.   képzési juttatások.   •                         azok, akik érdeklődnek a PR hatalmának kiaknázásában, hogy jobban elérjék a szervezeti                           célokat. •                         vezetők/vezetők, akik létre kell hozni és fenntartani a hatékony média kapcsolatok. •                         azok, akiknek szükségük van, hogy jobban megértsék a PR eszközök, mint a sajtóközlemények, Press Kit és Press                           konferenciákon. •                         azok, akik szeretnék megtanulni, hogyan kell kezelni a média interjúk, hogy pozitív eredményeket érjenek el.
7 hours
This instructor-led, live training in Magyarország (online or onsite) is aimed at stressed individuals who wish to deal with their stress effectively and achieve a calmer, clearer and more energetic state in daily life. By the end of this training, participants will be able to:
  • Understand the two types of stress: distress and eustress.
  • Articulate your personal indicators and relievers of stress.
  • Create a plan with specific routines to enhance calm, clarity and energy, while minimzing stress accumulated in the day.
  • Shift negative emotions and boost positive ones using proven techniques.
  • Deal with stress-causing. disempowering beliefs around work, life, and relationships.
7 hours
A képzés befejezése után a résztvevők képesek lesznek:
    Fejleszteni egy erősebb ötlet a különböző megközelítések felé a kortárs tanulás. Képes összekapcsolni a jelenlegi szállítást az új és friss megközelítésekkel a tanulási szállításban. Hozzon létre egy adaptív és proaktív tantervet, amely maximalizálja a digitalizációt és minden előnyeit. Vezesse a szervezetet a digitális átalakulás alkalmazásában a tanulás felé
•   A kurzus formája
    Tanító vezeti a képzést az online szállításon keresztül Interaktív tervezés az eredményekkel Digitális jégkorongok A kurzus működik
•  
14 hours
Több mint 70 éves kutatási támogatással a Myers-Briggs típusmutató (MBTI) ma a legelterjedtebb pszichológiai értékelés. Az MBTI eszköz négy betűes teszt eredményt ad az egyéneknek, akik értelmezik preferenciáikat, segítenek a személyiségfejlesztésben és a karrier menedzsment pilótái. Ez az oktató által vezetett, élő képzés (online vagy online) célja a HR menedzserek, üzleti csapatok, és egyének egy szervezet, akik szeretnék dolgozni a sokszínűség és elérni a hatékonyságot egy személyes és szakmai szinten. A képzés befejezése után a résztvevők képesek lesznek:
    Ismerje meg az alapvető pszichológiai fogalmakat az MBTI Instrument mögött. Ismerje meg saját személyiségtípusát és annak hatását a munkahelyen. A személyiség gyengeségeit és az előtér erősségeit kezeli. Ismerje meg más MBTI személyiségtípusokat a munkahelyen, és együttműködjön ennek megfelelően. A csapattagok közötti különbségek kezelése és jobb kapcsolatok kialakítása.
A kurzus formája
    Interaktív előadás és vita. Rengeteg gyakorlat és gyakorlat. Hands-on megvalósítás egy élő laboratóriumi környezetben.
Szakképesítési lehetőségek
    Ahhoz, hogy egy személyre szabott képzést kérjen erre a kurzusra, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a rendezéshez.
4 hours
A vállalat értékei alakítják és tükrözik gyakorlatát nemcsak üzletként, hanem szervezetként is. Az ilyen elvekkel való ismerkedés lehetővé teszi az egyének számára, hogy megértsék azt a kultúrát, amely arra ösztönzi a vállalatot, hogy elérje céljait. Az alapvető értékek értékelése és alkalmazása kulcsfontosságú a munkavállalók erkölcsének felépítéséhez és a mai munkahelyen nagyon szükséges. Ez az oktató által vezetett, élő képzés (online vagy online) célja az újonnan bérelt alkalmazottak és szervezeti csapatok, akik szeretnék kapcsolatba lépni a vállalat identitása, létrehoz egy egészséges munkakörnyezet, és erősíti együttműködési szellemüket. A képzés befejezése után a résztvevők képesek lesznek:
    Ismerje meg a vállalati értékeket, és felismerje őket a szervezeti kultúra szögeként. Hozzon létre pozitív hangulatot a munkáltatók, munkáltatók és ügyfelek között. Alkalmazza a projekt célkitűzéseinek elérése érdekében megtanult alapvető értékeket. Értékelje a vállalat céljainak szerepét az általános karakterfejlesztéshez.
A kurzus formája
    Interaktív előadás és vita. Rengeteg gyakorlat és gyakorlat. Hands-on megvalósítás egy élő laboratóriumi környezetben.
Szakképesítési lehetőségek
    Ahhoz, hogy egy személyre szabott képzést kérjen erre a kurzusra, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a rendezéshez.
7 hours
Az érzelmi intelligencia (EI), az érzelmi kvóta (EQ) néven is ismert, az érzelmek azonosításának és kezelésének képessége önmagában és másokban. Az EQ fejlesztése a csapatokban javíthatja a teljesítményt, a kommunikációt, a menedzsmentet és a munkahelyi kapcsolatokat. Ez az oktató által vezetett, élő képzés (online vagy online) olyan csapatokra irányul, akik értékelni, kezelni és értékelni kívánják az egyéni és a csapat EQ-t. A képzés befejezése után a résztvevők képesek lesznek:
    Az egyéni EQ mérése annak érdekében, hogy megértsük, hogyan kell jobban kölcsönhatásba lépni kollégáikkal. Ismerje meg más emberek érzelmeit és viselkedési stílusait, hogy javítsa a kapcsolatokat a csapattagokkal. Használja az érzelmi intelligenciát, hogy pozitív és termelő munkakörnyezetet alakítson ki. Használja az érzelmi intelligenciát a munkahelyi változások és konfliktusok kezelésére.
A kurzus formája
    Interaktív előadás és vita. Rengeteg gyakorlat és gyakorlat. Hands-on megvalósítás egy élő laboratóriumi környezetben.
Szakképesítési lehetőségek
    Ahhoz, hogy egy személyre szabott képzést kérjen erre a kurzusra, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a rendezéshez.
7 hours
A távoli csapat (más néven virtuális csapat, eloszlott csapat, vagy elosztott csapat) az emberek csoportja, akik különböző helyektől dolgoznak együtt. A távirányítás alapvető menedzsment készség egy hatékony távirányító csapat létrehozásához és megkönnyítéséhez. Ez az oktató által vezetett, élő képzés (online vagy online) olyan vezetőknek és vezetőknek szól, akik a távoli csapatok kezelésére a megfelelő eszközöket, készségeket és módszertanokat kívánják végrehajtani. A képzés befejezése után a résztvevők képesek lesznek:
    Fedezze fel a távoli vezetést, a szerkezeteket és az összetevőket, hogy sikeresen alkalmazkodjon a távoli munka beállításához. Fejleszteni a bizalmat, a célokat, a kultúrát és a csapatmunkát, hogy hatékony és produktív távoli csapatot hozzon létre. Használja a meglévő eszközöket és technológiákat a virtuális kommunikáció és együttműködés javítása érdekében. Végezze el a célállapotokat és a projektmenedzsment módszereket egy távoli csapat teljesítményének mérésére.
A kurzus formája
    Interaktív előadás és vita. Rengeteg gyakorlat és gyakorlat. Hands-on megvalósítás egy élő laboratóriumi környezetben.
Szakképesítési lehetőségek
    Ahhoz, hogy egy személyre szabott képzést kérjen erre a kurzusra, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a rendezéshez.

Last Updated:

Online Soft Skills courses, Weekend Soft Skills courses, Evening Soft Skills training, Soft Skills boot camp, Soft Skills instructor-led, Weekend Soft Skills training, Evening Soft Skills courses, Soft Skills coaching, Soft Skills instructor, Soft Skills trainer, Soft Skills training courses, Soft Skills classes, Soft Skills on-site, Soft Skills private courses, Soft Skills one on one training

Kedvezmények tanfolyamokra

No course discounts for now.

Hírlevél kedvezmény

Tiszteletben tartjuk az Ön e-mail címét. Nem fogjuk továbbítani és nem adjuk el a címet más feleknek. Bármikor megváltoztathatja preferenciáit vagy leiratkozhat.

Néhány ügyfelünk

is growing fast!

We are looking for a good mixture of IT and soft skills in Hungary!

As a NobleProg Trainer you will be responsible for:

  • delivering training and consultancy Worldwide
  • preparing training materials
  • creating new courses outlines
  • delivering consultancy
  • quality management

At the moment we are focusing on the following areas:

  • Statistic, Forecasting, Big Data Analysis, Data Mining, Evolution Alogrithm, Natural Language Processing, Machine Learning (recommender system, neural networks .etc...)
  • SOA, BPM, BPMN
  • Hibernate/Spring, Scala, Spark, jBPM, Drools
  • R, Python
  • Mobile Development (iOS, Android)
  • LAMP, Drupal, Mediawiki, Symfony, MEAN, jQuery
  • You need to have patience and ability to explain to non-technical people

To apply, please create your trainer-profile by going to the link below:

Apply now!

This site in other countries/regions