Soft Skills Kurzusok

Soft Skills Kurzusok

Helyi, oktatott élő szoftveres készségek (más néven az emberek készségei, interperszonális készségek, szociális készségek és átruházható készségek) képzési tanfolyamok demonstrálják a viták és gyakorlatok hogyan lehet megérteni az emberi kapcsolatok dinamikáját az üzleti környezetben és hogyan kell alkalmazni a Soft Skills technikákat, szokásokat és a gondolkodásmódot a kapcsolatok és az üzleti eredmények javítására, miközben jobban teljesítenek a munka és az élet tapasztalatai A Soft Skills edzés "on-site élő képzés" vagy "távoli élő képzés" formájában érhető el A helyszíni élő képzés helyi szinten valósulhat meg az ügyfél telephelyén Magyarország vagy a NobleProg vállalati oktatóközpontjaiban Magyarország A távoli élőképzés interaktív, távoli asztal segítségével történik NobleProg Az Ön Helyi Képzési Szolgáltatója.

Machine Translated

Vélemények

★★★★★
★★★★★

Soft Skills Course Outlines

Kurzusnév
Időtartalma
Összefoglaló
Kurzusnév
Időtartalma
Összefoglaló
14 hours
Ez az oktató által irányított, élő (helyszíni vagy távoli) képzés olyan HR szakembereknek és toborzási szakembereknek szól, akik analitikai módszereket akarnak használni, és javítják a szervezeti teljesítményt. Ez a tanfolyam kiterjed mind a kvalitatív, mind a mennyiségi, az empirikus és a statisztikai megközelítésekre.

A tantárgy formátuma

- Interaktív előadás és beszélgetés.
- Sok gyakorlat és gyakorlat.

Tanfolyam testreszabási lehetőségek

- Ahhoz, hogy igényeljen személyre szabott képzést erre a kurzusra, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy megbeszéljünk.
14 hours
Ez az oktató által irányított, élő (helyszíni vagy távoli) képzés olyan HR szakembereknek szól, akik analitikai módszereket szeretnének használni a szervezeti teljesítmény javítására. Ez a tanfolyam kiterjed mind a kvalitatív, mind a mennyiségi, az empirikus és a statisztikai megközelítésekre.

A tantárgy formátuma

- Interaktív előadás és beszélgetés.
- Sok gyakorlat és gyakorlat.

Tanfolyam testreszabási lehetőségek

- Ahhoz, hogy igényeljen személyre szabott képzést erre a kurzusra, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy megbeszéljünk.
7 hours
Közönség

Azok a személyzet, akiknek teljes mértékben fel kell készülniük arra, hogy magas színvonalú Coaching üléseket tartsanak

- Saját személyzetük egyes tagjainak
- A csapatuk
- Azok számára, akik nem kapcsolódnak közvetlenül a saját csapataikhoz, de akik értékelik a független - és nem ítélő - hozzájárulást

A tanfolyam formátuma

A következők kombinációja:

- Elősegített beszélgetések
- Felhatalmazott edzői ülések - teljes visszajelzéssel

A kurzus végére a küldöttek:

- Határozza meg a „Coaching” fogalmát, és részletesen ismertesse a Coaching használatát az egyéni és a csapat teljesítményének javítása érdekében - különös tekintettel arra, hogy hogyan használják fel az alulteljesítmény okainak megértését.
- Jelentős Coaching Session-ek
21 hours
Az ügyfélszolgálati stratégia fontos szerepet játszik az ügyfél elégedettségének megteremtésében, segít megtartani a hűséges ügyfeleket és növelni az ismétlődő üzleti szintet. A jó ügyfélszolgálat révén megszerezzük az ügyfél bizalmát, javítjuk a vállalat képét és erősítjük a versenyképes előnyt a piacon. Ez a kurzus a stratégiákra és készségekre összpontosít az egész életen át tartó ügyfélkapcsolatok építésére értékes és hatékony ügyfél-ápolási stratégiák kidolgozásával. A kielégített ügyfelek a beszélgetések és a történetírások révén önkéntes nagykövetekké válhatnak a vállalat számára, és nagy valószínűséggel ajánlják szolgáltatásaikat másoknak. Ez a workshop segít a résztvevőknek hatékonyan, megfelelő módon és világosan kommunikálni minden helyzetben.

Célok

Szakmai kompetenciák fejlesztése az ügyfélszolgálat területén Az ügyfelekkel való kommunikáció hatékonyságának növelése A tudás elérése, hogyan kell elérni az alapvető igényeket és elvárásokat az ügyfelek Az ügyfelekkel szilárd és fenntartható kapcsolatok kialakítása A vállalat pozitív képének bővítése a piacon Az ellentmondások és akadályok azonosítása, csökkentése és leküzdése Ismerje meg a személyiségeket és a kommunikációs preferenciákat az ügyfelekkel való együttműködés során A kommunikáció nyitott környezetének megteremtése Fejleszteni a készségeket, hogy világosan és hatékonyan kommunikáljon A hatékony kommunikáció akadályainak felismerése Testnyelv és nem verbális kommunikáció

módszerek

szerepjáték önértékelési tesztek Gyakorlatok csoportokban Egyéni munka Praktikus ülések Olvasások viták

Tanulás Outcomes

A kurzus befejezése után a résztvevők képesek lesznek:

Az ügyfélközpontú stratégiák elfogadása A kulcsfontosságú ügyfélproblémák azonosítása A vállalat szakmai képének megteremtése Az ügyfél viselkedésének konkrét stílusaihoz igazítva Az ügyfél hűségének növelése kivételes ügyfélszolgálat révén Kommunikációs képességek fejlesztése az ügyfelekkel A kapcsolatok kialakítására használt technikák Személyes cselekvési terv kidolgozása az ügyfélszolgálati készségek fejlesztése érdekében Megmutatja a nagylelkűség és a magas színvonalú ügyfélszolgálat gesztusait Használjon technikákat a nehéz helyzetek kezelésére A kiváló ügyfélszolgálat nyújtásának akadályainak felismerése
14 hours
Ez a kétnapos kurzus olyan emberek számára készült, akik jobb eredményeket szeretnének elérni az ügyfelekkel, beszállítókkal és munkatársaikkal folytatott tárgyalások során Tanítja a hatékony tárgyalók által használt készségeket és taktikákat, és megteremti a sikerhez szükséges bizalmat A küldöttek megtanulják a különböző tárgyalási stílusokat, és hogyan maximalizálják személyes erejüket a fontos kapcsolatok védelme mellett A kurzus rendkívül részt vesz előadás, beszélgetés, coaching és gyakorlatok kombinációjával .
14 hours
Egy egyre inkább globalizált világban több multikulturális környezetben dolgozunk, ahol az egyének és a csoportok közötti konfliktusok lehetségesek A konfliktusmegoldás alapja az, hogy a konfliktusok elkerülhetetlenek, de kezelhetők Az Assertiveness, az önbizalom, a tárgyalási képesség, az interperszonális és más készségek kulcsfontosságúak a konfliktusmegoldás támogatásában Mindennapi életünkben számos alkalommal találkozunk, ahol tudatosan vagy öntudatlanul (családtagokkal, barátokkal, ügyfelekkel, üzleti partnerekkel) konfliktusokat kezelünk A konfliktusmegoldás kezelése segít a konfliktusok hatékony megoldásában, valamint segít abban, hogy jobban kommunikáljunk, hatékonyan meggyőzzünk, javítsuk az üzleti eredményeket, valamint javítsuk a szervezeti és személyes viselkedést és teljesítményt Ez a kurzus az elméletek és fogalmak kombinációját kínálja, kombinálva a csoportos gyakorlatokkal és az egyéni tevékenységekkel, amelyek lehetővé teszik a küldöttek számára az ötletek megosztását és készségeik fejlesztését célok: Megérteni a szervezetek konfliktusainak alapjait és árnyalatait A konfliktusmegoldás kulcsfontosságú koncepcióinak, tényezőinek, elméleteinek, típusainak és modelljeinek feltárása A személyiségtípusok felfedezése, a tárgyalási készségeket támogató vezetési stílusok Az önbizalom és az önbizalom művészete A konfliktusmegoldások kipróbálása, megtapasztalása és gyakorlása .
7 hours
Ez a kurzus azoknak az embereknek szól, akik hamarosan elkezdik vagy éppen elkezdték a szakmai karrierjüket az iparban A vállalati munkahely megértésének és elismerésének megteremtésére tervezték, a karrierjük megkezdésekor a posztgraduálisok elvárásai és magatartásai szembesülnek A kurzust követõen egy mentor 6 hónapos idõtartamra kerül kijelölésre, melynek során legfeljebb 6 találkozóra kerül sor (telefonon, skype-on stb) 121-en Ezeknek a találkozóknak a célját a mentor és a mentő között minden munkamenet előtt meg kell határozni, és azokra a kérdésekre kell összpontosítani, amelyek akkoriban a legfontosabbak .
4 hours
Áttekintés :

Öt lépés van a Design Thinking (DT) folyamatban (empathize, definiálja a problémát, ötlet, prototípus, teszt).

Egy egyre összetettebb világban olyan problémákkal foglalkozunk, amelyek speciális megközelítéseket igényelhetnek. Design Thinking segít megoldani a bonyolult problémákat. A tervezési gondolkodás mestere segít hatékonyan kezelni a bonyolult problémákat, jobban kommunikálni, hatékonyan meggyőzni, javítani az üzleti eredményeket, és javítja a szervezeti és személyes viselkedést és teljesítményt.

Hogyan működik a DT: megtanulják az emberektől és a problémától, megtalálják a mintákat, tervezik a modellt (modell drift), tesztelik a modellt, értékelik a modellt és újramérnököket. Kapcsolat a DT, az innováció és a vállalkozói szellem között. DT módszerek és eszközök: persona, érdekelt felek térkép, ügyfél utazási térkép, szolgáltatási terv, üzleti modell innováció. A DT alkalmazása: tervezési gondolkodásmód, zavaró innováció, iteratív megközelítés, agilis becslési technika, kritikus gondolkodás, problémamegoldás, csapatmunka, vezetői készség, kommunikációs készségek, technológiai tudatosság, előre gondolkodás, interkulturális és etikai kompetencia, érzelmi intelligencia, öntudatosság, tárgyalási készségek, konfliktusmegoldás.

A célok:

A DT alapjainak és árnyalatainak megértése A kulcsfontosságú fogalmak, tényezők, elméletek, típusok és modellek felfedezése a DT-ben Kísérletek, tapasztalatok és gyakorlatok DT

A szállítás:

Ez egy 1 napos (4 órás) képzés, amely a következőkből áll:

előadások (40% - elméletek, fogalmak, modellek és interakciók bemutatása), csoportos gyakorlatok (30% - csoportos dinamika, játékok, csoportbeszélgetés és konfliktus-megoldás gyakorlatok), Egyéni tevékenységek (15% - írás, tervezés és párbeszéd) és mások (15% - videók, olvasás).

Megjegyzés: Ennek a kurzusnak a természetének köszönhetően minimális csoportméret 3

14 hours


célok

Amikor üzleti tevékenységet folytat egy idegen országban, vagy egy külföldi, vezetők és vezetők kell, hogy bizonyos ismeretekkel rendelkeznek a szabályok és viselkedések, amelyek tekinthetők elfogadhatónak a szociális és szakmai

kapcsolatokat. A kultúra és a hagyományok az egyes országok, hogy az emberek másképp viselkednek, és ha a nemzetközi vezetők nem tudják, hogyan kell alkalmazkodni az üzleti kultúra különbségek, tudják megsérteni a

a másik felet, és veszélyeztetheti a tárgyalások sikerét. A nemzetközi üzleti protokollhoz kapcsolódó néhány szempont:

kinek kell részt VENNIe?

Ez a kurzus célja, hogy azok, akik szeretnének belépni a nemzetközi üzleti piacon.

- export Manager
- nemzetközi kereskedelmi vezetők
- szakmai konverziós
- igazgatási végrehajtó
- friss diplomások
- vállalati képviselők
- új bérlő
- üzleti tulajdonosa
14 hours
BEVEZETÉS

Kína: fejlődő ország és a világ második legnagyobb gazdasága. Kína gyors piaci átalakulása és a gazdasági terjeszkedés, amelyet egy sor kormányreform támogatta, vonzó célpont az üzleti élet és az álláskereséshez. .

A kínai üzleti kultúra és az etikett kissé eltérhetnek a nyugati üzleti gyakorlattól. Amikor elkezdi álláslehetőségeket keresni vagy vállalkozását kibővíteni Kínában, fontos, hogy legalább alapvető ismeretekkel rendelkezzen a kínai üzleti kultúráról és az etikettről. A közös szokások ismerete és gyakorlása szintén segít pihenni, elkerülni a zavarokat és összpontosítani a siker építésére.

A kínai üzleti etikettnél csak egy átfogó szabály létezik:

Ha Kínában van, tedd úgy, ahogy a kínai!

A fő tanulási és fejlesztési célkitűzés a kínai Business kultúrában és a társadalmi etikettben való ismeretek támaszkodása és új készségek elsajátítása , amelyek segítenek a vállalati képviselőknek, a szakembereknek jól teljesíteni a munkát Kínában.
21 hours
BEVEZETÉS

- Valaha bizonytalannak érezte magát társadalmi helyzetben?
- Aggódsz amiatt, hogyan lehet embereket felkeresni, vagy hogyan javasolhatnánk egy pirítósot?
- Hol helyezze el VIP-jét, vagy akár melyik villát használja?
- Noha a megfelelő protokoll és az etikett észrevétlenül veszik igénybe, ennek hiányát kellőképpen figyelembe veszik

Ezen a kurzuson megtanulod

- Hogyan kezeljük a társadalmi helyzeteket kegyelemmel és könnyedén.
- Megtapasztalhatja és megtanulja az étkezési etikett művészetét is,
- Igazi étteremben.

Megtanulja, hogyan kell kezelni az összes edényt és evőeszközt alkalmi és hivatalos összejöveteleken, és különféle ételeket tapasztalhat meg zavar nélkül.

Akár társadalmi rendezvényt irányít, akár részt vesz egy rendezvényen, kegyes vendéglátó és értékelő vendég lehetsz!
14 hours
Ez a tanfolyam célja, hogy segítse a vezetők és vezetők megértsék a fontos és szervezése sajtótájékoztatón. résztvevők bevezetésre kerülnek a sajtótájékoztatók, az olyan eszközök, mint a média megértése, az épület kapcsolat a médiával, írás sajtóközlemények, felkészülés a sajtó készletek, szervezése sajtótájékoztatón, és foglalkozik a média interjúk. Az interaktív workshop is hasznos tippeket ad, hogyan lehet létrehozni és fokozni a szervezet reagál a médiára, és hogyan kell fenntartani a jó kapcsolatokat a média képviselőivel és szervezetekkel.

célok.

• szaktudást fejleszt ki a sajtótájékoztató szervezésének területén.

• a sajtótájékoztatók és a médiával kapcsolatos kérdések kezelésének hatékonyságának növelése.

• a tudást, hogyan lehet eljutni az alapvető igényeit és elvárásait újságíró.

• erős és fenntartható kapcsolatokat építsen ki a sajtó vagy a média tagjaival.

• a vállalat pozitív arculatának kiterjesztése a piacon.

• a kifogások és korlátok azonosítása, csökkentése és leküzdése.

• készségek fejlesztése a tisztán és eredményesen kommunikálni.

képzési juttatások.

• azok, akik érdeklődnek a PR hatalmának kiaknázásában, hogy jobban elérjék a szervezeti

célokat.

• vezetők/vezetők, akik létre kell hozni és fenntartani a hatékony média kapcsolatok.

• azok, akiknek szükségük van, hogy jobban megértsék a PR eszközök, mint a sajtóközlemények, Press Kit és Press

konferenciákon.

• azok, akik szeretnék megtanulni, hogyan kell kezelni a média interjúk, hogy pozitív eredményeket érjenek el.
7 hours
Ez az oktató által irányított, élő (helyszíni vagy távoli) képzés olyan stresszes egyénekre irányul, akik át akarják venni a stresszt, és nyugodtabbnak, tisztábbnak és találékonyabbaknak érzik magukat.

A képzés végére a résztvevők képesek lesznek:

- Annak érdekében, hogy megfogalmazza, mi a kétféle stressz, az Ön személyes mutatói és a stresszoldók.
- Terv készítése speciális rutinokkal, hogy növelje a nyugalmat, a tisztaságot és az energiát, miközben minimalizálja a napi stressz felhalmozódását
- Bevált módszerek megtanulása a negatív érzelmek elmozdításához és a pozitív érzelmek fokozásához
- A munkát, az életet és a kapcsolatokat érintő, a stresszt gyakran kiváltó meggyőző vélemények kezelése

A tantárgy formátuma

- Interaktív előadás és beszélgetés.
- Sok gyakorlat és gyakorlat.

Tanfolyam testreszabási lehetőségek

- Ha személyre szabott képzést szeretne kérni erre a kurzusra, vagy egyéni edzésként szeretne foglalni, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy megbeszéljük.
7 hours
A képzés befejezése után a résztvevők képesek lesznek:

Fejleszteni egy erősebb ötlet a különböző megközelítések felé a kortárs tanulás. Képes összekapcsolni a jelenlegi szállítást az új és friss megközelítésekkel a tanulási szállításban. Hozzon létre egy adaptív és proaktív tantervet, amely maximalizálja a digitalizációt és minden előnyeit. Vezesse a szervezetet a digitális átalakulás alkalmazásában a tanulás felé



A kurzus formája

Tanító vezeti a képzést az online szállításon keresztül Interaktív tervezés az eredményekkel Digitális jégkorongok A kurzus működik

14 hours
Több mint 70 éves kutatási támogatással a Myers-Briggs típusmutató (MBTI) ma a legelterjedtebb pszichológiai értékelés. Az MBTI eszköz négy betűes teszt eredményt ad az egyéneknek, akik értelmezik preferenciáikat, segítenek a személyiségfejlesztésben és a karrier menedzsment pilótái.

Ez az oktató által vezetett, élő képzés (online vagy online) célja a HR menedzserek, üzleti csapatok, és egyének egy szervezet, akik szeretnék dolgozni a sokszínűség és elérni a hatékonyságot egy személyes és szakmai szinten.

A képzés befejezése után a résztvevők képesek lesznek:

Ismerje meg az alapvető pszichológiai fogalmakat az MBTI Instrument mögött. Ismerje meg saját személyiségtípusát és annak hatását a munkahelyen. A személyiség gyengeségeit és az előtér erősségeit kezeli. Ismerje meg más MBTI személyiségtípusokat a munkahelyen, és együttműködjön ennek megfelelően. A csapattagok közötti különbségek kezelése és jobb kapcsolatok kialakítása.

A kurzus formája

Interaktív előadás és vita. Rengeteg gyakorlat és gyakorlat. Hands-on megvalósítás egy élő laboratóriumi környezetben.

Szakképesítési lehetőségek

Ahhoz, hogy egy személyre szabott képzést kérjen erre a kurzusra, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a rendezéshez.
4 hours
A vállalat értékei alakítják és tükrözik gyakorlatát nemcsak üzletként, hanem szervezetként is. Az ilyen elvekkel való ismerkedés lehetővé teszi az egyének számára, hogy megértsék azt a kultúrát, amely arra ösztönzi a vállalatot, hogy elérje céljait. Az alapvető értékek értékelése és alkalmazása kulcsfontosságú a munkavállalók erkölcsének felépítéséhez és a mai munkahelyen nagyon szükséges.

Ez az oktató által vezetett, élő képzés (online vagy online) célja az újonnan bérelt alkalmazottak és szervezeti csapatok, akik szeretnék kapcsolatba lépni a vállalat identitása, létrehoz egy egészséges munkakörnyezet, és erősíti együttműködési szellemüket.

A képzés befejezése után a résztvevők képesek lesznek:

Ismerje meg a vállalati értékeket, és felismerje őket a szervezeti kultúra szögeként. Hozzon létre pozitív hangulatot a munkáltatók, munkáltatók és ügyfelek között. Alkalmazza a projekt célkitűzéseinek elérése érdekében megtanult alapvető értékeket. Értékelje a vállalat céljainak szerepét az általános karakterfejlesztéshez.

A kurzus formája

Interaktív előadás és vita. Rengeteg gyakorlat és gyakorlat. Hands-on megvalósítás egy élő laboratóriumi környezetben.

Szakképesítési lehetőségek

Ahhoz, hogy egy személyre szabott képzést kérjen erre a kurzusra, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a rendezéshez.
7 hours
Az érzelmi intelligencia (EI), az érzelmi kvóta (EQ) néven is ismert, az érzelmek azonosításának és kezelésének képessége önmagában és másokban. Az EQ fejlesztése a csapatokban javíthatja a teljesítményt, a kommunikációt, a menedzsmentet és a munkahelyi kapcsolatokat.

Ez az oktató által vezetett, élő képzés (online vagy online) olyan csapatokra irányul, akik értékelni, kezelni és értékelni kívánják az egyéni és a csapat EQ-t.

A képzés befejezése után a résztvevők képesek lesznek:

Az egyéni EQ mérése annak érdekében, hogy megértsük, hogyan kell jobban kölcsönhatásba lépni kollégáikkal. Ismerje meg más emberek érzelmeit és viselkedési stílusait, hogy javítsa a kapcsolatokat a csapattagokkal. Használja az érzelmi intelligenciát, hogy pozitív és termelő munkakörnyezetet alakítson ki. Használja az érzelmi intelligenciát a munkahelyi változások és konfliktusok kezelésére.

A kurzus formája

Interaktív előadás és vita. Rengeteg gyakorlat és gyakorlat. Hands-on megvalósítás egy élő laboratóriumi környezetben.

Szakképesítési lehetőségek

Ahhoz, hogy egy személyre szabott képzést kérjen erre a kurzusra, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a rendezéshez.
7 hours
A távoli csapat (más néven virtuális csapat, eloszlott csapat, vagy elosztott csapat) az emberek csoportja, akik különböző helyektől dolgoznak együtt. A távirányítás alapvető menedzsment készség egy hatékony távirányító csapat létrehozásához és megkönnyítéséhez.

Ez az oktató által vezetett, élő képzés (online vagy online) olyan vezetőknek és vezetőknek szól, akik a távoli csapatok kezelésére a megfelelő eszközöket, készségeket és módszertanokat kívánják végrehajtani.

A képzés befejezése után a résztvevők képesek lesznek:

Fedezze fel a távoli vezetést, a szerkezeteket és az összetevőket, hogy sikeresen alkalmazkodjon a távoli munka beállításához. Fejleszteni a bizalmat, a célokat, a kultúrát és a csapatmunkát, hogy hatékony és produktív távoli csapatot hozzon létre. Használja a meglévő eszközöket és technológiákat a virtuális kommunikáció és együttműködés javítása érdekében. Végezze el a célállapotokat és a projektmenedzsment módszereket egy távoli csapat teljesítményének mérésére.

A kurzus formája

Interaktív előadás és vita. Rengeteg gyakorlat és gyakorlat. Hands-on megvalósítás egy élő laboratóriumi környezetben.

Szakképesítési lehetőségek

Ahhoz, hogy egy személyre szabott képzést kérjen erre a kurzusra, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a rendezéshez.
21 hours
Ki látogassa meg

Egyéni hozzájárulók, menedzserek, csapatvezetők, akiknek sikere attól függ, hogy képesek világosan kommunikálni, megérteni és befolyásolni, hogy egy másik személy hogyan működik, és pozitív munkaszerződéseket hoz létre.

Tanfolyam leírása

Az egyéni és a csapat sikere az egyének képességétől függ, hogy másokkal kommunikáljanak, arcot a szemmel, valamint virtuálisan. Minden interakció egy másik személy határozza meg, hogyan érzékelhető, és minden interakció egy lehetőséget, hogy fejleszteni a bizalmat és gyakorolni pozitív befolyást. Függetlenül attól, hogy egy-egy vagy egy ezer közönségnek mutatkozik, információt szállít egy projektcsapatnak vagy nehéz üzenetet küld, a kommunikáció hatékonyan az egyik legerősebb készség a célok eléréséhez.

Ez a kurzus fejleszti a képességét, hogy összpontosítson az eredményre, hangsúlyozza a közönségét, és fejleszti az üzenetét a világosság és a hatás érdekében. A nyitott vita és a folyamatos párbeszéd környezetének létrehozásának képessége kulcsfontosságú a kommunikáció sikere szempontjából. A kommunikációs készségek fedezett ebben a kurzusban növeli a képességét, hogy gyakorolja a választás és a kontroll minden típusú beszélgetés, befolyásolja a hatalom és javítja a minőségét a kapcsolatok és a termelékenység.
14 hours
Ha azt akarod:

megértse, hogy miért nem válaszolnak egyes emberek arra, amit nekik mondasz, javítja a kapcsolatot a férjével, gyermekeivel, főnökével, munkatársaival stb. a személyes készségeik terjedelmének kiterjesztése a másokkal való kommunikációban, megtanulják, hogyan lehet gyorsan jobban, biztonságosabbnak, csendesebbnek és pontosan úgy érzi magát, ahogy tetszik, hogy mások érdeklődjenek a saját személyed iránt, és hogy tetszik neked

Ez a kurzus az Ön számára!

Communication Az Ön által megtanult eszközök az NLP, a pszichológia, a pszichoterápia, a hipnoterápia különböző területeiből származnak. Ez a felhalmozódott tudás a legújabb kutatások és fejlesztések ezen a területen. Több száz óra tanulmány, olvasás, hallgatás és megtekintés anyagok, könyvek és filmek, és pszichológiai konzultációk formájában előadások gyakorlatok.

14 hours
[ 0 ] az

A képzés célja, hogy felülvizsgálja és javítsa az üzleti célkitűzéseik eléréséhez szükséges kompetenciákat mind az egyéni munka, mind a csapatmunka tekintetében, különösen a résztvevők készségeinek megszerzése révén, mint például:

Hatékony kommunikációs stílus kialakítása másokkal A kommunikációs akadályok és az aktív technikák gyakorlati elemzése az előfordulásuk megelőzésére Támogatási kapcsolatok létrehozása Hatékony csapatmunka A kölcsönös befolyás felismerése a csapat-egység és a csapat-egység kapcsolatában A különböző technikák használatának képessége a konfliktusok kezelésére Változtassa meg hozzáállását és viselkedését konstruktív modellezéssel (például állítólagos hozzáállás)

A munka módszere

A képzés interaktív, ahol a résztvevők részesedése az idő több mint 80% -a. Minden ülés hasonló dinamikát követi: új gyakorlati szokások megnyitása (a tudatépítéshez), a technikák (tudás) mini olvasása, új taktikák és technikák gyakorlása (képességek). Minden ülés befejezése után a résztvevők támogatási anyagokat kapnak a megvitatott ülésekhez.

A gyakorlati anyagot összefoglalva egy mini előadást adunk, amely elmagyarázza az elméleti alapot és az alapvető pszichológiai mechanizmusokat, amelyeket a résztvevők tapasztalnak a képzés közben.
14 hours
A képzés célja:

Mindenki arra törekszik, hogy hatékonyan és hatékonyan kezelje a konfliktusok helyzetét. Képzés azoknak az embereknek, akik szeretnék fejleszteni készségeiket a konfliktus használatában a csapat munkájában, akik arra törekszenek, hogy fejlesszék a konfliktuskezelési stratégiákat, módszereket és technikákat.

A képzés előnyei:

A konfliktushelyzetek megoldására szolgáló módszerek és technikák használata, hatékony konfliktuskezelés, hatékony kommunikáció konfliktushelyzetekben, a konfliktus felek elemzési igényeinek kész előkészítése és a probléma kialakítása, a stresszkezelési készségek használata, az érzelmi és állítólagos technikák az ilyen konfliktusok megoldásában.

A képzés során szerzett készségek:

Hatékony kommunikáció konfliktusokban A konfliktus forrásainak azonosítása A konfliktusban részt vevő felek szükségleteinek elemzése és a probléma kialakítása A konfliktusok megoldására szolgáló módszerek és technikák használata Az assertivitás elvei és az érzelmek kezelése a konfliktusmegoldásban Az asszertív rezisztencia elveinek alkalmazása Megfelelő viselkedés a konfliktusban A stressz kezelése, az érzelmi

A képzési módszer:

előadások, szimulációk, esettanulmányok, szerepjátékok, visszajelzések a résztvevőknek
14 hours
A tanfolyam célja:

Menedzsment: csapatvezetők, menedzserek kezdődik a karrier útját, és a nagy potenciális alkalmazottak kiválasztották a fejlesztés. A képzés az egyéni vezetői szerepek és az emberi erőforrás menedzsment fejlesztésének előfeltétele is.

A kurzus befejezésének előnyei:

Növeli a hatékonyságot a csapatmenedzsment, hatékony döntéshozatal kapcsolódó menedzsment funkciók, megfelelő kiválasztása vezetői stílus a csapat helyzet, az üzleti növekedés, erősíti a konfliktusmegoldási készségek, megszerezni az időmenedzsment készségek.

A képzési módszer:

rövid tematikus előadások, egyéni gyakorlatok, szimulációk, esettanulmányok, szerepjátékok
14 hours
Audience

Staff who need to be fully aware of the issues surrounding Communicating and Influencing:

- Their colleagues
- Their bosses
- Their internal and external customers and stakeholders

Format of the course

The course will be a highly-interactive combination of:

- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and
- Case Studies

By the end of the course, delegates will be able to:

- Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour
- Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available
- Manage their internal and external customers and stakeholders
14 hours
Közönség

Azok a személyzet, akiknek tisztában kell lenniük a kommunikációval és a befolyásolással kapcsolatos kérdésekkel:

- A kollégáik
- Főnökeik
- Belső és külső ügyfeleik és érdekeltek

A tanfolyam formátuma

A tanfolyam nagyon interaktív kombinációja lesz:

- Elősegített beszélgetések
- Dia prezentációk
- Gyakorlatok és esettanulmányok

A kurzus végére a küldöttek:

- Értékeljük a saját magatartásuk kezelésének szükségességét, mielőtt befolyásolhatják mások viselkedését
- Ismerje meg a rendelkezésre álló különböző kommunikációs eszközök erősségeit és gyengeségeit
- Kezelje a belső és külső ügyfeleket és az érdekelteket
- Magyarázza el, hogyan kell kezelni az irodában felmerülő nehéz helyzeteket
21 hours
Közönség

- Azok a személyzet, akiknek teljes mértékben tisztában kell lenniük a konfliktusok befolyásolásával és elkerülésével kapcsolatos kérdésekkel:

- A kollégáik
- Főnökeik
- Belső és külső ügyfeleik és érdekeltek

A tanfolyam céljai

A kurzus végére a küldöttek:

- Értékeljük a saját magatartásuk kezelésének szükségességét, mielőtt befolyásolhatják mások viselkedését
- Ismerje meg a rendelkezésre álló különböző kommunikációs eszközök erősségeit és gyengeségeit
- Kezelje a belső és külső ügyfeleket és az érdekelteket

Formátum

A tanfolyam nagyon interaktív kombinációja lesz:

- Elősegített beszélgetések
- Dia prezentációk
- Gyakorlatok és
- Esettanulmányok
7 hours
Egy rendkívül résztvevő kurzus, amely magában foglalja az egyéni és csoportos vitákat és a készségek gyakorlását, hogy lehetővé tegye a képviselők számára, hogy megosszák ötleteiket és fejlesszék készségeik szintjét.

közönség

Bárki, aki szeretné javítani az assertivitási készségeket

Aim

Ez a kurzus célja, hogy növelje a bizalmat és növelje a képességét, hogy megbízhatóan és megbízhatóan kommunikáljon a kollégákkal és az ügyfelekkel.

Célok

A program befejezése előtt a résztvevők:

Ismerje meg és legyőzze az akadályokat az asszertív Ismerje fel magatartási jellemzőit önmagában és másokban, és megtanulhat hatékony stratégiákat kezelni őket Hatékonyan kommunikáljon egy széles körű emberrel, hogy elérje a win-win helyzetet, ahol lehetséges Nehéz helyzetek hatékony kezelése.
7 hours
A Dr. Meredith Belbin által azonosított csapat szerepeit világszerte a szervezetekben széles körben használják. Ez a kurzus útmutatja Önt a csapat szerepek elméletén keresztül, hogy segítsen azonosítani az erősségeit az Ön előnye érdekében és a gyengeségeit a lehető legjobban kezelni. A kurzus alkalmas az egyének, akik szeretnék megtanulni, hogy jobban működjön, vagy javítja a menedzsment, csapatok. Ideális a meglévő csapatok számára is, akik együttesen megvizsgálhatják, hogyan lehet hatékonyabban dolgozni saját környezetükben.
21 hours
Közönség

A személyzet, akiknek szükségük van, hogy teljes mértékben tisztában van a kérdések körüli emberek és a Team Management for:

- Maguk
- Kollégáik (társaik)
- Főnökeik
- A csapat tagjai
- Belső és külső ügyfeleik és érdekeltek

A tanfolyam formátuma

A tanfolyam nagyon interaktív kombinációja lesz:

- Elősegített beszélgetések
- Dia prezentációk
- Gyakorlatok és
- Esettanulmányok

A kurzus végére a küldöttek:

- Értékeljük a saját magatartásuk kezelésének szükségességét, mielőtt befolyásolhatják mások viselkedését
- Ismerje meg a rendelkezésre álló különböző kommunikációs eszközök erősségeit és gyengeségeit
- Értékelje, hogyan kezelje, motiválja és fejlessze csapattagjaikat
- Kezelje a belső és külső ügyfeleket és az érdekelteket
- Magyarázza el, hogyan kell kezelni az irodában felmerülő nehéz helyzeteket

Last Updated:

Upcoming Soft Skills Courses

Online Soft Skills courses, Weekend Soft Skills courses, Evening Soft Skills training, Soft Skills boot camp, Soft Skills instructor-led, Weekend Soft Skills training, Evening Soft Skills courses, Soft Skills coaching, Soft Skills instructor, Soft Skills trainer, Soft Skills training courses, Soft Skills classes, Soft Skills on-site, Soft Skills private courses, Soft Skills one on one training

Kedvezmények tanfolyamokra

Hírlevél kedvezmény

We respect the privacy of your email address. We will not pass on or sell your address to others.
You can always change your preferences or unsubscribe completely.

Néhány ügyfelünk

is growing fast!

We are looking for a good mixture of IT and soft skills in Hungary!

As a NobleProg Trainer you will be responsible for:

  • delivering training and consultancy Worldwide
  • preparing training materials
  • creating new courses outlines
  • delivering consultancy
  • quality management

At the moment we are focusing on the following areas:

  • Statistic, Forecasting, Big Data Analysis, Data Mining, Evolution Alogrithm, Natural Language Processing, Machine Learning (recommender system, neural networks .etc...)
  • SOA, BPM, BPMN
  • Hibernate/Spring, Scala, Spark, jBPM, Drools
  • R, Python
  • Mobile Development (iOS, Android)
  • LAMP, Drupal, Mediawiki, Symfony, MEAN, jQuery
  • You need to have patience and ability to explain to non-technical people

To apply, please create your trainer-profile by going to the link below:

Apply now!

This site in other countries/regions