Köszönjük, hogy elküldte érdeklődését! Csapatunk egyik tagja hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.
Köszönjük, hogy elküldte foglalását! Csapatunk egyik tagja hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.
Kurzusleírás
Nyitottság mások felé: 5 generáció a fogyasztói piacon, 4 generáció a munkaerőpiacon
- Nyitottság mások felé – öt generáció a piacon: Z generáció, Y generáció, X generáció, Baby Boomer generáció, Tradicionalisták generációja.
- Melyik generációt képviselem?
- A munkaerőpiacon működő 4 generáció jellemzői: Z, Y, X és Baby Boom
Generációs különbségek a munkavállalók között:
- A munkavállaló fejlődési potenciáljának meghatározása, kezelése az életkorból adódó sajátos igények, életlehetőségek figyelembevételével - kulcskompetenciák
- Különböző korosztályú alkalmazottak motiválására és irányítására szolgáló technikák és készségek.
Korosztályozás – hogyan készültünk a legfiatalabb Y és Z generációkra?
- milyen egy Y és Z generáció alkalmazottja?
- Mi motiválja az Y és Z generáció munkavállalóit?
- Hogyan kommunikáljunk egy Y és Z generációból származó alkalmazottal?
- Hogyan irányíthatunk egy Y és Z generációs alkalmazottat?
X,Y,Z kommunikáció
- Hogyan tervezzünk megfelelő kommunikációt az X, Y, Z generáció számára
- Miért kell módosítanom az üzenetemet?
- Általános kommunikációs eszközök – Visszajelzés
- Hogyan kommunikáljunk generációk motiválására?
- Nyílt kommunikáció – tekintély a kommunikációban
- Üzleti kommunikáció, együttműködés fejlesztése
XYZ menedzsment és motiváció
- Célok kitűzése és feladatok végrehajtása
- Csapatmenedzsment, tevékenységek koordinálása, projektmenedzsment - generációk közötti együttműködés
- Mi motivál minden generációt? – a generáció kulcsa
- Hogyan tervezzünk együttműködést?
- Hogyan egészítsük ki egymást az üzleti életben?
- Hogyan lehet hatékonyan osztani a feladatokat egy csapatban - kompetencia táblázat
- Hogyan építsünk természetes tekintélyt és önbecsülést XYZ-ben?
- Nehéz kezelni a Z generációt, és mi motiválja őket valójában?
- Hamarosan munkaerőhiányban lesz részünk?
- XYZ toborzás – mit érdekel az egyes generációk?
Nehéz XYZ helyzetek – asszertivitás a kommunikációban
- Konfliktuskezelés – generációk közötti nehéz helyzetek
- Hogyan lehet előre jelezni a munkahelyi konfliktusokat?
- A kommunikáció szintjei – a beszélgetőpartner attitűdjei (főnök, alkalmazott, szállító, címzett)
- Hogyan beszéljünk egy alkalmazottal, felettessel stb.?
- Empátia a kommunikációban
- Mit várnak el tőlem a különböző generációk a kommunikációban?
- Hogyan csökkenthető a stressz átlátható kommunikációval?
Követelmények
There are no specific requirements needed to attend this course.
14 Órák
Vélemények (2)
RPA, AI és IoT témákról szóló információk.
Jubilee Petil - Accenture Inc.
Kurzus - Digital Transformation: Disrupting the Common Delivery of the Common Business Landscape
Gépi fordítás
I liked the alistair's knowledge and presentation style.
yvette pranger
Kurzus - Strategic Planning in Practice
Gépi fordítás