Kurzusleírás

Nyitottság mások felé: 5 generáció a fogyasztói piacon, 4 generáció a munkaerőpiacon

  • Nyitottság mások felé – öt generáció a piacon: Z generáció, Y generáció, X generáció, Baby Boomer generáció, Tradicionalisták generációja.
  • Melyik generációt képviselem?
  • A munkaerőpiacon működő 4 generáció jellemzői: Z, Y, X és Baby Boom

A munkavállalók közötti generációs különbségek:

  • A munkavállaló fejlődési potenciáljának meghatározása, kezelése az életkorból adódó sajátos igények és életlehetőségek figyelembevételével - kulcskompetenciák
  • Különböző korosztályú alkalmazottak motiválására és irányítására szolgáló technikák és készségek.

Korosztályozás – hogyan készültünk a legfiatalabb Y és Z generációkra?

  • milyen egy Y és Z generáció alkalmazottja?
  • Mi motiválja az Y és Z generáció munkavállalóit?
  • Hogyan kommunikáljunk egy Y és Z generációból származó alkalmazottal?
  • Hogyan lehet irányítani egy Y és Z generációs alkalmazottat?

X,Y,Z kommunikáció

  • Hogyan tervezzünk megfelelő kommunikációt az X, Y, Z generációk számára
  • Miért kell módosítanom az üzenetemet?
  • Általános kommunikációs eszközök – Visszajelzés
  • Hogyan kommunikáljunk generációk motiválására?
  • Nyílt kommunikáció – tekintély a kommunikációban
  • Üzleti kommunikáció, együttműködés fejlesztés

XYZ menedzsment és motiváció

  • Célok kitűzése és feladatok végrehajtása
  • Csapatmenedzsment, tevékenységek koordinálása, projektmenedzsment - generációk közötti együttműködés
  • Mi motivál minden generációt? – a generáció kulcsa
  • Hogyan tervezzünk együttműködést?
  • Hogyan egészítsük ki egymást az üzleti életben?
  • Hogyan lehet hatékonyan osztani a feladatokat egy csapatban - kompetencia táblázat
  • Hogyan építsünk természetes tekintélyt és önbecsülést XYZ-ben?
  • Nehéz kezelni a Z generációt, és mi motiválja őket valójában?
  • Hamarosan munkaerőhiányban lesz részünk?
  • XYZ toborzás – mit érdekel az egyes generációk?

Nehéz XYZ helyzetek – asszertivitás a kommunikációban

  • Konfliktuskezelés – generációk közötti nehéz helyzetek
  • Hogyan lehet előre jelezni a munkahelyi konfliktusokat?
  • A kommunikáció szintjei - a beszélgetőpartner attitűdjei (főnök, alkalmazott, szállító, címzett)
  • Hogyan beszéljünk egy alkalmazottal, felettessel stb.?
  • Empátia a kommunikációban
  • Mit várnak el tőlem a különböző generációk a kommunikációban?
  • Hogyan csökkenthető a stressz átlátható kommunikációval?
 14 Hours

Résztvevők száma



Ár per résztvevő

Rokon tanfolyam

Strategic Development: Thinking, Planning, Management and Leadership

35 Hours

Rokon kategóriák