Kurzusleírás

A stratégiai gondolkodás bevezetése

A menedzserek által megyethető kulcsfontosságú üzleti területek

  • Vezetés
  • Stratégia
  • Pénzügyek
  • Közösségépítés
  • Marketing
  • Kultúra és innováció

  • Vezetés

    • Saját értékelési gyakorlat
    • A közös működési szemlélet

    • Stratégia

      • A vállalat stratégiájának és operativ tevékenységeinek megállapítása
      • A menedzser szerepe a stratégiai és operativ tevékenységekben

      • Pénzügyek

        • A számok megértése
        • A pénzügyi szereplők szerepe a vállalat befolyásának, versenyképességének és túléléseinek növelésében

        • Közösségépítés

          • A függvények, osztályok, régiók és nyelvek közötti kommunikáció
          • Bemutatók készítése

          • Marketing

            • Kérvény és piaci változások azonosítása és reakciója rájuk
            • Hogyan változtat a technológia a játékot

            • Kultúra és innováció

              • Egy szervezet személyisége
              • Növekedési és tanulási szemlélet

              • A stratégiai döntéshozatal

                • Kihívások előrejelzése
                • Tudományos adatok beszerzése és értelmezése
                • A kihívások és lehetőségek helyettesítése a stratégiai kontextusban
                • Vita, döntés és visszajelzés

                • Képesítés fejlesztése

                  • Segítőkölcsönös segítségnyújtás és folyamatos képzés
                  • A jövő előrejelzése és hasznosítása

                  • Összefoglalás és következtetés

Követelmények

  • A vállalkozás alapjainak megértése.
  • Kívánat tanulni és fejleszteni a stratégiai gondolkodási készségeket.

  • Célközönség

    • Keletkező és középső szintű menedzserek
    • A képzés kifejezetten üzletfejlesztési és stratégiai csapatokra vonatkozik.

 21 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Vélemények (1)

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák