Menedzsment Kurzusok

Menedzsment Kurzusok

Helyi oktatott élő vezetői képzések a Magyarország.

Ajánlások

★★★★★
★★★★★

Kurzusleírás

Title
Duration
Overview
Title
Duration
Overview
14 hours
Overview
The training is designed to help anyone who is thinking of implementing or working on a balanced scorecard project
7 hours
Overview
Közönség Menedzserek és csapatvezetők, akiknek teljes mértékben tisztában kell lenniük a személyzet irányításával és fejlesztésével kapcsolatos kérdésekkel (közvetlen és közvetett jelentések) A tanfolyam formátuma A kurzus egy nagyon interaktív kombináció lesz: Megkönnyített megbeszélések Slide előadások Gyakorlatok és Esettanulmányok A kurzus végére a küldöttek képesek lesznek: Ismerje meg az irányításhoz és a vezetéshez szükséges különböző készségeket Fejleszteni a csapatot a mosteffective módon Magyarázza el, hogyan lehet a változást a szervezeten belül változni A személyzet teljesítményének jobb kezelése Sikeresen tárgyalják az előnyben részesített megoldásaikat Mondja el, hogyan kell kezelni az irodában nehéz helyzeteket .
28 hours
Overview
ISO 26262 határozza meg az autóipari ágazat funkcionális biztonságának követelményeit.

Ez az oktató által vezetett, az élő képzés (helyszíni vagy távoli) célja az autóipari szakemberek, akik szeretnének végrehajtani az ISO 26262 szabvány a szervezeten belül.

végére ez a képzés, a résztvevők képesek lesznek:

- megérteni a funkcionális biztonságot, mivel az autóipari hardver-és szoftverfejlesztéshez kapcsolódik.
- megérteni a jogi felelősségeket és megfelelési követelményeket az ISO 26262.
- végrehajtja az ISO 26262-ban előírt biztonsági folyamatokat.

formátuma a kurzus

- Interactive előadás és vita.
- sok gyakorlatok és gyakorlat.
- Hands-on végrehajtása élő-labor környezetben.

tanfolyam testreszabási beállításai

- hogy kérje személyre szabott képzés a tanfolyam, kérjük, forduljon hozzánk, hogy gondoskodjon.
7 hours
Overview
A KAIZEN Japánból származik, és "folyamatos fejlesztést" jelent, amelyet munkahelyeken és irodai eljárásokban is felhasználhat .
14 hours
Overview
A Kanban Management Professional 1 (KMP1) egy nagyon interaktív kétéves kurzus, amelyet a Lean Kanban Egyetem (LKU) akkreditált Összefogja a tanítást, a csoportos megbeszéléseket és egy teljesen merülő szimulációt annak szemléltetésére, hogy a Kanban-módszer hogyan segíti az egyéneket, a csapatokat és a szervezeteket a termékek és szolgáltatások fogyasztóknak történő átadásához és javításához A Kanban-módszer pragmatikus, cselekvõ, bizonyítékokon alapuló útmutatást nyújt a sikeres evolúciós változásokhoz Ez azzal kezdődik, amit most teszel, és az evolúciós változást követi, miközben tiszteletben tartja a jelenlegi szerepeket, felelősségeket és munkaköröket, és ösztönzi a vezetést minden szinten Ez lehetővé teszi a szervezetek számára, hogy az üzleti folyamatokat fokozatosan fejlesszék, meghatározzák és felhasználják a releváns mutatókat az előrehaladás méréséhez, és jelentősen csökkentik a komplex változási programokhoz kapcsolódó kockázatokat Ezt a kurzust elhagyod a kanbani elvekkel és általános gyakorlatokkal, valamint a készségekkel, amelyek lehetővé teszik Kanban bizalmának a szervezetben való alkalmazását Mit tanulsz? Határozza meg az elégedetlenség belső és külső forrásait Elemezze a keresletet és a képességeket A tudásfelderítési folyamat modellezése Design kanban rendszerek és azok vizualizációja A fejlesztések azonosítása és rangsorolása Válasszon cadences tevékenységeket A szolgáltatás osztályainak azonosítása Mit kapok? Két napos magas színvonalú képzés Michael Chikkel, aki 20 éves tapasztalattal rendelkezik a szoftverfejlesztésben A tanfolyam során frissítőket és ebédet biztosítanak Ön is kap: Tananyagok (nyomtatott és elektronikus) A "Kanban Sikeres Evolúciós Változás az Ön Technológiai Üzletágának" című könyv elektronikus másolatát David J Anderson A LeanKanban Egyetem (LKU) tagsága LeanKanban Egyetem (LKU) bizonyítvány természetesen befejezése Ki ez a tanfolyam? Bárki, aki részt vesz a termékfejlesztésben vagy tudásmunkában Ez magában foglalja, de nem korlátozódik a következőkre: Program- és szállítási menedzserek Termék- és projektmenedzserek Termékfejlesztők, szoftverfejlesztők és tesztelők Műveletekben vagy támogatásban dolgozók Üzleti elemzők Highlevel menedzsment Bárki, aki érdekelt az Agile szervezetben való megvalósításában .
7 hours
Overview
Ki kell részt vennie: a vezetők, akik a termelékenység javításával érdekeltek az 5S megvalósításával, és akik szeretnék megbizonyosodni arról, hogy ezt a létfontosságú koncepciót a megfelelő módon kezdik Ez a tanfolyam minden szektorban dolgozó szakemberek számára készült A fogászati ​​klinikák, laboratóriumok, irodák stb Számára készült Nem tudományos célokra tervezték, de gyakorlati tanácsokat nyújt az 5S A kurzus célja a változásért felelős vezetők és ügynökök, akik meg akarják győződni arról, hogy a megfelelő módon vezetik be az 5S-et Minden kurzus tagjának lehetősége lesz arra, hogy több gyakorlattal több kézzel megismerkedjen a tapasztalatokkal annak bizonyítására, hogy az 5S működik A képzés befejezése után: Értsd meg, hogyan működik az 5S és javítja a hatékonyságot 10-30% Legyen képes a hulladékforrások azonosítására és a jövedelmezőség javítására Ismerje meg az ötlépéses folyamat okait, és tudja, hogyan kell végrehajtani A folyamatok javítása érdekében legyenek eszközök és eljárások Készítsen konkrét tervet az 5S bevezetésére a munkahelyén Ha a munkahelyi hatékonyság növelésére törekszünk, több megrendelést nyerünk és ügyfeleinket kielégítjük a biztonság növelése mellett, akkor nem engedheti meg magának, hogy nem veszi ezt a kurzust .
14 hours
Overview
A Lean Distribution a Lean Manufacturing koncepciók alkalmazását jelenti a forgalmazási, logisztikai és ellátási lánc műveletekre A hangsúly az ügyfelek értékének növelésére szolgál, miközben azonosítja és megszünteti a hulladékot - bármi, ami nem növeli ezt az értéket Ebben az oktatott képzésben a résztvevők megtanulják a Lean saját elosztóközpontjaikban és ellátási láncuk működtetésében szükséges módszertant, csapatokat és eszközöket a folyamatos fejlesztés kultúrájának megteremtésénél A képzés egyesíti az esettanulmányokat és a vitákat élő, kézműves gyakorlattal a Lean rendszerek és folyamatok végrehajtásához szükséges eszközök, mutatók és módszerek segítségével Az alábbi fogalmak egy része: A teljesítés valós költségének kiszámítása A teljes költség csökkentése az ellátási láncban A változás ellenállásának leküzdése A vezetés kultiválása és a Lean gondolkodás gondolkodásmódja a szervezetben Közönség Menedzserek és szakemberek, akik felelősek a szigorú elvek elosztási, logisztikai és ellátási lánc műveletek végrehajtásában A tanfolyam formátuma Részelőadás, vitafórumok, gyakorlatok és handson gyakorlat .
14 hours
Overview
Amikor egy vállalkozás egy szegény átalakulást kezdeményez, akár a gyártás, a szolgáltatások, akár a technológia terén, az informatikai részleg túl gyakran kerül ki a képből A Lean IT erre válasz A Lean IT a lean elvek kiterjesztése az információtechnológiára (IT), amelynek alapelve az, hogy "a hulladék eltávolítása" (munka, amely semmilyen értéket nem hordoz a termék vagy szolgáltatás számára) Ebben az oktatott képzésben a résztvevők megtanulják, hogyan kell kicsomagolni a hulladékot egy informatikai szervezetben Az elmélet, a casestudy tevékenységek és a szükséges gyakorlati eszközök, módszerek és metrikák lefedése révén a résztvevők megtanulják az IT műveletek során a hulladék problémájának kezeléséhez szükséges kritikai gondolkodást, elemző és kommunikációs készségeket Ennek az interaktív folyamatnak köszönhetően a résztvevők megtanulják, hogyan alkalmazzák a Lean IT elveket és gyakorlatokat a saját szervezetükön belül, és kialakítsák az informatika folyamatos fejlesztésének kultúráját A kurzus végén a résztvevők meg fogják érteni az IT részleg hatását és szerepét a szervezet Lean átalakulásában Gyakorlati értelemben a résztvevők megtanulják, hogyan: az üzleti teljesítmény mérése számszerűsítse az "innováció" értékeli az üzleti folyamatokat és azonosítja a hulladékot csökkenti a működési költségeket a minőség és a teljesítmény javítása a szolgáltatási szintek javítása, a változások kezelése és a feltörekvő technológiák kihasználása minőség és stabilitás fenntartása az idő múlásával hogy a "Lean gondolkodás" szerves része a vállalkozásnak és minden informatikai szakember eszköztárának Közönség IT-szervezetben dolgozó vezetők és szakértők A tanfolyam formátuma Részelőadás, vitafórumok, gyakorlatok és handson gyakorlat .
14 hours
Overview
A Lean Management egy szervezet vezetésének megközelítése Elősegíti a hosszú távú munkalehetőséget és a folyamatos fejlesztés kultúráját, melynek célja, hogy folyamatosan és szisztematikusan megvalósítsa a folyamatok kis, inkrementális változásait a hatékonyság és a minőség javítása érdekében Ebben az oktatott képzésben a résztvevők megtanulják, hogyan alkalmazzák a Lean elveket és gyakorlatokat egy gyártási kontextusban, és létrehozzák a folyamatos fejlesztés kultúráját A képzés egyesíti az esettanulmányokat és a vitákat élő, kézműves gyakorlattal a Lean rendszerek és folyamatok végrehajtásához szükséges eszközök, mutatók és módszerek segítségével Az alábbi fogalmak egy része: Az eredménytelenségek kiváltó okainak meghatározása A teljesítmény mérése A folyamatos fejlesztési ciklus megvalósítása Kaizen rendezvények szervezése A Lean gondolkodás gondolkodásmódja a szervezetben Közönség Üzletvezetők Minőségbiztosítási menedzserek és tanácsadók A tanfolyam formátuma Részelőadás, vitafórumok, gyakorlatok és jelentős handson gyakorlatok .
7 hours
Overview
Ki kell részt vennie: Lean és változás ügynökök, operatív vezetők és szakemberek, akik meg akarják győződni arról, hogy ezt a koncepciót a megfelelő módon kezdik Ez a tanfolyam a gyártás minden ágazatának szakemberei számára készült Nem tudományos célokra tervezték, hanem gyakorlati tanácsokkal szolgál arra, hogy miként hajtsák végre az 5S-t a termelési létesítményben A kurzus célja a változásért felelős vezetők és ügynökök, akik meg akarják győződni arról, hogy a megfelelő módon vezetik be az 5S-et Minden kurzus tagjának lehetősége lesz arra, hogy több gyakorlattal több kézzel megismerkedjen a tapasztalatokkal annak bizonyítására, hogy az 5S működik A képzés befejezése után: Értsd meg, hogyan működik az 5S és javítja a hatékonyságot 10-30% Legyen képes a hulladékforrások azonosítására és a jövedelmezőség javítására Ismerje meg az ötlépéses folyamat okait, és tudja, hogyan kell végrehajtani A termelési folyamatok javítása érdekében legyenek eszközök és eljárások Készítsen konkrét tervet az 5S bevezetésére a munkahelyén Ha a munkahelyi hatékonyság növelésére törekszünk, több megrendelést nyerünk és ügyfeleinket kielégítjük a biztonság növelése mellett, akkor nem engedheti meg magának, hogy nem veszi ezt a kurzust .
14 hours
Overview
A Lean Management az ügyfelek összpontosításáról, a rendszerek és folyamatok fejlesztéséről és karbantartásáról, amelyek értéket jelentenek az ügyfelek számára A Lean Services a sovány fogalmak alkalmazása a szolgáltatási műveletekre Ebben az oktatott képzésben a résztvevők megtanulják, hogyan alkalmazzák a Lean elveket és gyakorlatokat a saját szervezetükön belül, és létrehozzák a folyamatos fejlődés kultúráját Ez az interaktív tréning ötvözi az esettanulmányokat és az élő, kézműves gyakorlatokkal folytatott megbeszéléseket a Lean rendszerek és folyamatok végrehajtásához szükséges eszközök, mutatók és módszerek segítségével Továbbá, ez a képzés célja a Lean gondolkodás gondolkodásának beillesztése Közönség Üzletvezetők A tanfolyam formátuma Részelőadás, vitafórumok, gyakorlatok és handson gyakorlat .
14 hours
Overview
Közönség Ez a kurzus olyan analitikusok, előrejelzők számára készült, akik bevezetni vagy javítaniuk kell az előrejelzést, amely összefüggésben lehet az értékesítési előrejelzéssel, a gazdasági előrejelzéssel, a technológiai előrejelzéssel, az ellátási lánc menedzsmentjével és a kereslet vagy kínálat előrejelzésével Leírás Ez a kurzus irányítja a küldötteket olyan módszertanok, keretek és algoritmusok sorozatán keresztül, amelyek hasznosak a jövő történelmi adatok alapján történő előrejelzésének megválasztásakor Alapvető eszközöket használ, mint a Microsoft Excel vagy néhány nyílt forrású program (nevezetesen az R projekt) Az ebben a kurzusban leírt elvek bármely szoftverrel (pl SAS, SPSS, Statistica, MINITAB) .
21 hours
Overview
Közönség

- Azoknak a személyzetnek, akiknek teljes körűen tudatában kell lenniük a következmények befolyásolásával és a konfliktusok elkerülésével:

- Kollégáik
- Főnökök
- Belső és külső ügyfeleik és érdekeltségeik

A tanfolyam céljai

A kurzus végére a küldöttek képesek lesznek:

- Értékeljük annak szükségességét, hogy saját magatartásukat kezeljük, mielőtt befolyásolnák mások viselkedését
- Ismerje meg a különböző kommunikációs média erősségeit és gyengeségeit
- Kezelje belső és külső ügyfeleit és az érdekelteket

Formátum

A kurzus rendkívül interaktív kombinációja:

- Megkönnyített megbeszélések
- Slide előadások
- Gyakorlatok és
- Esettanulmányok
21 hours
Overview
Közönség

Azoknak a személyzetnek, akiknek teljes körűen tudatában kell lenniük az Emberek és a Csapat menedzsment témájával kapcsolatos kérdésekről

- Maguk
- Kollégáik (társaik)
- Főnökök
- A csapattagok
- Belső és külső ügyfeleik és érdekeltségeik

A tanfolyam formátuma

A kurzus rendkívül interaktív kombinációja:

- Megkönnyített megbeszélések
- Slide előadások
- Gyakorlatok és
- Esettanulmányok

A kurzus végére a küldöttek képesek lesznek:

- Értékeljük annak szükségességét, hogy saját magatartásukat kezeljük, mielőtt befolyásolnák mások viselkedését
- Ismerje meg a különböző kommunikációs média erősségeit és gyengeségeit
- Értékeljük, hogyan kezeljük, motiváljuk és fejlesszék csapattagjaikat
- Kezelje belső és külső ügyfeleit és az érdekelteket
- Mondja el, hogyan kell kezelni az irodában nehéz helyzeteket
21 hours
Overview
A QMS Auditor / Lead Auditor (ISO 9001) képzési tanfolyam kifejti, hogy milyen QMS-nek (Quality Management System) kell teljesíteni Megmagyarázza a sikeres QMS Audit követelményeit is Ezek a követelmények alapul szolgálnak a folyamatos javításra irányuló erőfeszítéseknek az Ügyfél javított termékei és szolgáltatásai felé Ebben az oktatott, élő képzésben a résztvevők megtudják a QMS audit alapelveit, eljárásait és dokumentációit, miközben számos esettanulmányt, csoportos megbeszélést, kézmozdulatot és tevékenységet folytatnak A képzés végére a résztvevők képesek lesznek: Határozza meg a sikeres QMS audit követelményeit Hozzon létre ellenőrzési ellenőrzőlistát egy mintaellenőrzési forgatókönyvhöz A megállapítások az ISO 9001 szerinti követelményeknek megfelelnek Írja és minősíti a nem megfelelőségi jelentéseket, és értékeli a korrekciós intézkedésekre vonatkozó javaslatokat Készítsen és nyújtson meggyőző értékelést a felső vezetésnek a szervezet politikájának és céljainak megfelelően Közönség Azok a könyvvizsgálók, akik részt vesznek vagy fognak részt venni a QMS auditban A minőségi programokba bevont tanácsadók és menedzserek Azok a személyek, akiknek a QMS auditálókkal kell dolgozniuk A tanfolyam formátuma Részelőadás, vitafórumok, gyakorlatok és nehéz handson gyakorlat .
35 hours
Overview
Áttekintés Ez az 5 napos tanfolyam segíteni fogja a küldöttek stratégiai gondolkodásuk, tervezésük és vezetési készségeik fejlesztését, beleértve a banki környezetben a sikeres végrehajtás taktikai és működési követelményeit A kurzus foglalkozik a konfliktuskezelés nehéz problémáival, a változások menedzselésével, a jó vezetővel és a csapat motiválásával Az interaktív esettanulmányok és az ágazati példák felhasználásával a küldötteket ösztönözni fogják arra, hogy megosszák egymással tapasztalataikat és kihívásaikat annak érdekében, hogy segítsenek gyakorlati és munkahelyi megoldások kialakításában, amelyeket visszaadhatnak és ténylegesen felhasználhatnak A program alapvető célja, hogy felkészítse a vezetőket az üzleti környezetnek a nyereséges üzleti lehetőségek feltárására, valamint stratégiák kidolgozására versenyelőnyt szerezzen egy egyre versenyképesebb üzleti környezetben Többek között a program is betekintést nyújt a vezetői bevált gyakorlatokba és viselkedésformákba, amelyek megerősítik a vezetők kapacitását a nagy teljesítményű pénzügyi intézmény bonyolultságának és bizonytalanságainak kezelésére Tanulási célok A tanfolyamon való részvétel után a küldöttek képesek lesznek: Ismertesse a nagy bankok főbb problémáit; Mutassa be a szervezeti fejlesztési tervezés különböző megközelítéseit; Elemezze a jelenlegi üzleti környezetet és a szervezetet érintő hatásokat; A szervezeten belüli és kívüli források elemzése; Ismertesse a stratégia kezelésének különböző módszereit, és helyezze az üzleti tervbe; Értékelje az alternatív fejlesztési stratégiákat annak érdekében, hogy a vállalkozás igényeihez leginkább megfelelő egy vagy több személyt ajánlja fel A stratégiai fejlesztési tervek mélyebb megértését; Tárgyilagosan tárgyalja meg az új stratégia végrehajtását kísérő kockázatokat, előnyöket és költségeket, beleértve a konfliktusok kezelését egy csapatban; Meghatározza az azonosított kockázatok kezelésére vonatkozó megközelítéseket; Elemezze a vállalkozására gyakorolt ​​lehetséges hatásokat (pozitív és negatív), amelyek az új stratégia végrehajtásából származnak; Tervezési irányvonalak, rendszerek és folyamatok a sikeres stratégiai tervek sikeres megvalósításához; Fedezze fel a változáskezelés kulcsfontosságú lépéseit Ki kellene részt venni Termék / szolgáltatás menedzserek Újonnan kinevezett, valamint létrehozott vezetők és csapatvezetők A műveleti vezetők Senior Bank vezetők Emberi erőforrás menedzserek Operations Managers Marketing menedzserek Módszertan A kurzus megkönnyített workshopokból áll, kiegészítve esettanulmányokkal, amelyek a közzétett valós példák és / vagy gyakorlati tapasztalatok kombinációjából származnak Lehetőség lesz arra is, hogy a résztvevők kis csoportokban dolgozzanak ötleteket és stratégiákat, és alkalmazzák az anyagot saját szervezetük / osztályuk kontextusában Nyitott fórum megbeszélések is kulcsfontosságú elemek .
7 hours
Overview
Ezt a kurzust olyan döntéshozók számára hozták létre, akiknek elsődleges célja nem a számítás és az elemzés elvégzése, hanem annak megértése és kiválasztása, hogy milyen statisztikai módszerek relevánsak a szervezet stratégiai tervezésében.

Például egy prospektus résztvevőnek döntenie kell, hogy hány mintát kell gyűjteni, mielőtt döntést hozhatna arról, hogy a terméket elindítja-e vagy sem.

Ha hosszabb kurzusra van szüksége, amely lefedi a statisztikai gondolkodás alapjait, tekintse meg az 5 napos "Statisztikák a vezetők" képzést.
21 hours
Overview
A stratégiai gondolkodás a problémák és helyzetek gondolkodásmódjára utal, nagy képlencséken keresztül, figyelembe véve a különböző cselekvések hatásait, majd az üzleti siker legideálisabb stratégiáján A jó stratégiai gondolkodók analitikusan vizsgálják meg a kihívásokat és lehetőségeket, és megvizsgálják őket egy vállalat jövőképének és céljainak összefüggésében Akár egy stratégiai menedzser, akár egy beruházó vagy egy üzletfejlesztő számára, hogyan értékeli az új piacra való kibontakoztatás lehetőségét, stratégiai gondolkodás egy olyan készség, amelyet meg lehet tanulni, gyakorolni és finomítani A stratégiai gondolkodás lehetővé teszi a vezetőknek a jobb döntések meghozatalához és a megfelelő irányba történő folyamatos mozgatásához szükséges egyértelműséget és élességet Ebben a kurzusban új vezetőket vezetünk át a stratégiai gondolkodás legfontosabb koncepcióin keresztül, az elmélet gyakorlati megvalósításával a reallife eseteken alapuló feladatokon alapuló tevékenységeken keresztül A résztvevők egyedülálló lehetőséget kapnak új gondolkodási módok megtanulására, kulcsfontosságú koncepciókat valósítanak meg a problémák megoldására, tükrözik, hogy ezek az elvek miképpen alkalmazandók a saját munkájukra, és hallgatni és megosztani saját perspektíváikat oktatóikkal és osztálytársaikkal Közönség Junior a midlevel menedzsereknek Ez a kurzus az üzleti fejlődésre és a stratégiai csapatokra irányul A tanfolyam formátuma A résztvevők nagyszerű képet fognak kapni arról, hogy mi mozog a vállalkozásukban, és hogy a szervezeten belüli szerepük hogyan járul hozzá az üzleti célokhoz, a jövőképhez és a lényeghez A kurzus interaktív és aktivitási alapon működik, a casestudies, a teambased feladatok és az egyéni prezentáció és a problemolving alkotja a tanfolyam fontos részét .
14 hours
Overview
Ez a tanfolyam a befektetők, az üzleti tulajdonosok, az igazgatók, a vezetők, a vezetők és az elemzők számára jött létre, akiknek stratégiai tervezési készségeket kell kifejleszteniük. Nem tudományos célokra készült, hanem ma álmaid megvalósításához.

Ez a kurzus olyan üzleti területek stratégiai tervezésére összpontosít, amelyekben a rugalmasság és az állandó tanulás a legfontosabb. A fő hangsúly a vállalati és befektetési stratégia a jelenlegi valós példák felhasználásával. Minden kurzus tagjának lehetősége lesz arra, hogy stratégiai tervet készítsen, és megtanulja végrehajtani a gyakorlatban.
21 hours
Overview
Közönség Olyan vezetõknek, akiknek be kell néznék a stratégiai menedzsment kérdéseit és alkalmazását A tanfolyam formátuma A következők kombinációja: Megkönnyített megbeszélések Slide előadások CaseStudies és példák A kurzus végére a küldöttek képesek lesznek: Határozza meg a sikeres stratégiai vezetés alapját képező kérdéseket és az erős szervezeti légkörhez való kapcsolatot Ismertesse a stratégiai üzleti modellek sorát és azok lehetséges hatásait saját vállalkozására Határozza meg azokat a kritikus fogalmakat, amelyek az eddigi magas teljesítményű csapatok építését és a változások kezelését szolgálják Határozza meg és használja a stratégiai siker legfontosabb pénzügyi intézkedéseit .
7 hours
Overview
Arra készülsz, hogy végrehajtod az Agile-t a szervezetedben? A változás túl előíró jellegű? A csapatok túlterheltek és kevésbé produktívak, de még mindig túl rezisztensek a forradalmi változásokért? Válassza ki az "Alternatív út az agilitásra" lehetőséget, és hajtson végre egy evolúciós és humánus változáskezelési módszert, amely nem változtatja meg a folyamatot, hanem javítja azt A Kanban-módszer pragmatikus, cselekvõ, bizonyítékokon alapuló útmutatást nyújt a sikeres evolúciós változásokhoz Ez azzal kezdődik, amit most teszel, és tiszteletben tartja a jelenlegi szerepeket, felelősségeket és munkaköröket Ez lehetővé teszi a szervezetek számára, hogy az üzleti folyamatokat fokozatosan fejlesszék, meghatározzák és felhasználják a releváns mutatókat az előrehaladás méréséhez, és jelentősen csökkentik a komplex változási programokhoz kapcsolódó kockázatokat Ha csapata túlterhelt, Kanban segíthet a munkájának ellenőrzésében A Kanban új módszer a folyamat dinamikus kezelésére és a szűk keresztmetszetek feltárására Ez a képzés biztosítja azokat a készségeket és ismereteket, amelyekre Kanbant kell alkalmazni a munkájához, és megtanulják meghatározni, hogy mit kell dolgozni mostanra, mi a későbbi távozásig, és hogy mit vegyen le örökre a todo listára Tanulási eredmények A résztvevőknek ismerniük kell a Kanban-módszert Meg kell tudni tervezni és megvalósítani egy alap Kanban fórumon Képesnek kell lennie arra, hogy megértse a munkaelemtípusokat és a konkrét munkaterületekkel kapcsolatos kockázatokat Meg kell ismerniük a különböző Kanban Csapat-táblákat és stílusokat, és tudják, hogyan válasszák ki a kontextusukhoz legjobban megfelelő designot Tudniuk kell a képzési ütemtervről és az "alternatív elérési útról" az egyes lépések során keletkező értékre és előnyökre Ki kellene részt venni Ez a kurzus olyan szakemberek számára készült, akik egy termékfejlesztési vagy ismeretterjesztési környezet részét képezik, és akik érdeklődnek annak megismerésében, hogy a Kanban hogyan javíthatja a munkakörnyezetet A Kanban több olyan funkciót lát el a szervezetben, akiket a Lean Management-t alkalmazó vezető állományi tagoktól a szállítási csoportok tagjai felé kívánnak javítani a munkamódszereiken Az osztályaink korábbi résztvevői szerepet játszottak: Senior vezetői pozíciók (CxO) Program- és projektmenedzserek Termékmenedzserek, terméktulajdonosok és üzleti elemzők Scrum csapat tagjai Scrum Masters, Team Leads és Change Agents Termék- és szoftverfejlesztők és tesztelők Agilis edzők és gyakorlók (Scrum, XP, DSDM, AgilePM stb) Más szerepek, mint a HR és a pénzügyminiszterek Tanúsítvány Ez az 1 napos kurzus tanítja a Kanban Method® alapjait, és belépési szintként és kiindulópontként szolgál az agilitás alternatív útjához A sikeres befejezése után megkapja a Lean Kanban Egyetemen végzett kitöltési bizonyítványt Ezenkívül a Team Kanban Practitioner® (TKP) hitelesítő tanúsítványt is kapsz, amelyet a TKP Badge kísér Projektmenedzsment Intézet (PMI): 7 PDU (Professional Development Units) .
7 hours
Overview
Ez a kurzus azoknak az embereknek szól, akik hamarosan elkezdik vagy éppen elkezdték a szakmai karrierjüket az iparban A vállalati munkahely megértésének és elismerésének megteremtésére tervezték, a karrierjük megkezdésekor a posztgraduálisok elvárásai és magatartásai szembesülnek A kurzust követõen egy mentor 6 hónapos idõtartamra kerül kijelölésre, melynek során legfeljebb 6 találkozóra kerül sor (telefonon, skype-on stb) 121-en Ezeknek a találkozóknak a célját a mentor és a mentő között minden munkamenet előtt meg kell határozni, és azokra a kérdésekre kell összpontosítani, amelyek akkoriban a legfontosabbak .
35 hours
Overview
Áttekintés Az egész világon a szabályozók egyre inkább összekapcsolják a bank által a bankok által elszenvedett kockázatok mennyiségét a szükséges tőke összegével, és a bankokat és a pénzügyi szolgáltatásokat egyre inkább kockázatalapú gazdálkodási gyakorlatokkal kezelik A bankok, termékeik, szabályozásaik és a globális piac egyre összetettebbé válik, egyre nagyobb kihívást jelentve a hatékony kockázatkezelésben Az elmúlt öt év banki válságának legfontosabb leckéje, hogy a kockázatok nagyon integráltak és hatékonyan kezelik azokat, a bankoknak meg kell érteniük ezeket a kölcsönhatásokat A legfontosabb jellemzők a következők: a jelenlegi kockázati alapú szabályozás magyarázata a bankok által tapasztalt legfontosabb kockázatok részletes áttekintése iparág legjobb gyakorlatait a vállalati megközelítés elfogadásához a kockázatkezelés integrálásához egy egész szervezeten belül hogy irányítási technikákat alkalmazva csoportszintű kultúrát építsenek ki annak biztosítása érdekében, hogy mindenki aktív szerepet vállaljon a kockázatok kezelésében, összhangban a bankok stratégiai céljaival milyen kihívásokkal szembesülhet a kockázatkezelők a jövőben A kurzus kiterjedten kihasználja az esettanulmányokat, amelyek az öt nap alatt lefedett ötleteket és ötleteket kutatják, megvizsgálják és megerősítik A banki történelmi eseményeket a kurzus során fel kell használni annak kiemelésére, hogy nem tudták kezelni azokat a kockázatokat és lépéseket, amelyeket a veszteség megakadályozására hoztak volna célok Ennek a kurzusnak az a célja, hogy a banki menedzsment megfelelő integrált stratégiát biztosítson a komplex és változó kockázatok és szabályozások kezelésére a mai nemzetközi banki környezetben Konkrétan ez a kurzus célja, hogy a felső szintű menedzsment megértse: jelentős kockázatot jelent a pénzügyi ágazatban és a legfontosabb nemzetközi kockázati előírásokban hogyan kezelheti a bank eszközeit és kötelezettségeit, miközben maximalizálja a megtérülést a kockázati típusok közötti kölcsönhatást és azt, hogy a bankok miként kezelik integrált megközelítésüket a vállalatirányítás és a legjobban bevált gyakorlat az érdekeltek különféle érdekeinek kezeléséhez hogyan kell kialakítani a kockázatkezelés kultúráját, mint a felesleges kockázatvállalás minimalizálását szolgáló eszköz Ki vehet részt a szemináriumon? Ez a kurzus azoknak szól, akik újak az integrált kockázatkezelésben, a felső vezetés felelős stratégiai kockázatkezelésében, vagy azok, akik tovább szeretnék megérteni a vállalati kockázatkezelést Hasznos lehet: Igazgató szintű bankmenedzsment Senior vezetők Senior kockázatkezelők és elemzők A stratégiai kockázatkezelésért felelős vezető igazgatók és kockázatkezelők Belső ellenőrök Szabályozó és megfelelő személyzet Kincstári szakemberek Eszköz- és felelősségi vezetők és elemzők Szabályozók és felügyeleti szakemberek Szállítók és tanácsadók a bankok és a kockázatkezelési ipar számára Vállalati irányítás és kockázatkezelési vezetők .
21 hours
Overview
IATF 16949, vagy a nemzetközi autóipari munkacsoport 16949, az egyik legszélesebb körben használt autóipari QMS (minőségirányítási rendszer) szabványok az iparban.

Ez az oktató által vezetett, az élő képzés (helyben vagy távirányítóval) célja a szakemberek az autóipar, akik szeretnének létrehozni és kezelni a QMS betartatásának IATF 16949 előírásoknak.

végére ez a képzés, a résztvevők képesek lesznek:

- megérteni az IATF 16949 követelmények.
- hozzon létre egy minőségirányítási rendszer, amely segít biztosítani a vevői elégedettség a végtermék vagy szolgáltatás.
- elérni a legjobb gyakorlatot a tervezés, fejlesztés, gyártás, telepítés, és szervizelése autóipari termékek.

formátuma a kurzus

- Interactive előadás és vita.
- sok gyakorlatok és gyakorlat.
- Hands-on végrehajtása élő-labor környezetben.

tanfolyam testreszabási beállításai

- Ez a tanfolyam célja, hogy a gyakorlati ismeretek, hogy lehet alkalmazni a valós problémák megoldása, és nem egy előkészítő tanfolyam tanúsítás.
- hogy kérje személyre szabott képzés a tanfolyam, kérjük, forduljon hozzánk, hogy gondoskodjon.
14 hours
Overview
Bevezetés.

Mindannyiunk ügyfeleinket szolgálja, az ügyfeleknek nyújtott pozitív ügyfélszolgálat elengedhetetlen, és fontos az ismétlődő üzleti lehetőségek megteremtése.

Az Ügyfélszolgálati Szolgáltató tanfolyam mindenféle ügyfelet megvizsgál, és hogyan szolgálja őket jobban, és javítsa magunkat a folyamatban. A résztvevőknek erős készségkészletet kell biztosítaniuk, beleértve a szemtől-szembe való kereskedést, a telefonos technikákkal, a nehéz ügyfelekkel foglalkozva és a visszatérő üzlet létrehozásával.

Célkitűzés

Mindannyiunk ügyfeleinket szolgálja, az ügyfeleknek nyújtott pozitív ügyfélszolgálat döntő fontosságú, és fontos az ismétlődő üzleti lehetőségek megteremtése.

Ez az Ügyfélszolgálati Szolgáltatások tanfolyam célja, hogy saját magunkat felszerelje és javítsa. A résztvevők rendelkeznek az alapvető készségekkel és ismeretekkel, amelyek szükségesek ahhoz, hogy a frontvonal munkatársai telefonon, e-mailen és szembesülni tudjanak az ügyfelekkel való kapcsolattartás során, a telefonos technikákkal, nehéz ügyfelekkel, és sikeresen hozzák létre a visszatérő üzletet.

Képzési előnyök.

- Azonosítsa és megfeleljen az ügyfelek elvárásainak
- Hatékony kommunikáció az ügyfelekkel
- Az ügyfelek észleléseinek kezelése
- Foglalkozzon különböző típusú ügyfelekkel
- Hatékonyan reagáljon a személyi és telefonos ügyfelek kapcsolatára
- Írjon hatékony e-maileket és leveleket
- A stressz kezelése
- Tanfolyamok és gyakorlatok
- A munkamenet során ösztönző gyakorlatokat biztosítanak, lehetővé téve a résztvevők számára a problémamegoldó technikák élesítését és az ügyfélszolgálati szolgáltatás készségeinek és gondolkodásmódjának javítását. Ez a kurzus az ügyfélszolgálati és teljesítési környezetek széles körének kielégítésére szolgál.
14 hours
Overview
Célkitűzés:

Segítséget nyújt az üzleti elemzőknek abban, hogy megértsék, hogyan lehet hatékonyan modellezni és érvényesíteni üzleti folyamataikat és erőforrásaikat annak érdekében, hogy növeljék szervezetük üzleti ügyességét célzott architektúrájuk és a piaci igények változásai alapján.

Ez a 2 napos tanfolyam célja, hogy segítse a küldötteket abban, hogy megtanulják, hogyan lehet üzleti folyamataikat és erőforrásaikat modellezni annak érdekében, hogy a célarchitektúra részeként alkalmazkodhassanak céljukhoz, stratégiájukhoz és hatásaikhoz. Az üzleti teljesítmény kulcsfontosságú elemei (stratégiák, taktika, KPI, üzleti képességek stb.) Alapján a küldöttek megtanulják, hogyan lehet egy vízióközpontú üzleti folyamatot és erőforrás-térképet kidolgozni. Ezután csak a saját nyelvükhöz igazított megfelelő BPMN és UML jelölés használatával értik meg, hogyan alkalmazkodjanak a változó stratégiákhoz, taktikákhoz és politikákhoz.
14 hours
Overview
egy hatékony ügyfélszolgálati stratégia elengedhetetlen, hogy a növekedés a te dolgod.... A ügyfélszolgálati stratégia fontos szerepet játszik az épület ügyfél elégedettségét, segít megőrizni hűséges az ügyfelek és növeli a szintet az ismételt üzleti.

Ez a kurzus összpontosít stratégiák és készségek épület egész életen át tartó ügyfélkapcsolatok fejlesztése értékes és hatékony ügyfél-gondozási stratégiákat.

elégedett ügyfelek, a beszélgetések és a mesemondás, legyen önkéntes nagykövetek az Ön cégének, és nagyon valószínű, hogy javasolja a szolgáltatások vagy termékek másoknak.

Ez a kurzus is segít a résztvevők hatékonyan kommunikálni, megfelelően és egyértelműen minden helyzetben.

célok

segít a résztvevőknek egy hatékony ügyfélszolgálati stratégia kidolgozásában, tervezésében és megvalósításában olyan rendszereket, amelyek az ügyfelek igényeinek kielégítésére és a versenytársaik elleni teljesítményértékelésre összpontosítanak, Tekintse át a jelenlegi ügyfélszolgálat minőségét, határozza meg a célkitűzéseket, és hozzon létre egy stratégiát a következők kielégítésére.

- létrehozása és növelése minőségi ügyfélszolgálat.
- kritikus minőségű ügyfélszolgálati készség.
- kommunikációs készségek az ügyfelek
- beszélgetések telefonon

- E-mail javítása ügyfélszolgálat …
- hogyan kell kezelni a nehéz ügyfelek
- do 's és kerülendő példák az ügyfélszolgálati

formátuma tanfolyam

- interaktív előadás és vita.
- sok gyakorlatok és gyakorlat.
- gyakorlati végrehajtás egy élő-Lab környezetben.

tanfolyam testreszabási beállítások

- , hogy kérjen egy testreszabott képzést ezt a tanfolyamot, kérjük lépjen kapcsolatba velünk, hogy gondoskodjon.
- Ha többet szeretne megtudni ___, kérjük, látogasson el: ___
7 hours
Overview
A highly participative course involving individual and group discussions and skills practice to enable delegates to share ideas and develop their skill levels.

Audience

Anyone who is looking to enhance their assertiveness skills

Aim

This course aims to raise confidence and increase the delegate’s ability to communicate confidently and assertively with colleagues and customers.

Objectives

By the end of the programme the participants will:

- Understand and overcome the barriers to being assertive
- Recognise behaviour traits within yourself and others and learn effective strategies for managing them
- Communicate effectively with a wide range of people to achieve a win-win situation wherever possible
- Effectively manage difficult situations.
7 hours
Overview
The aim of this one day course is to provide delegates with mentoring and coaching skills for the workplace. By the end of the course, delegates will be able to:

- State the difference between mentoring and coaching
- Discuss relevant learning theories
- Describe different learning styles
- Explain the feedback model
- Outline basic coaching principles
- State the component parts of the GROW coaching model
7 hours
Overview
There are no specific requirements needed to attend this course.

Upcoming Courses

Weekend Menedzsment courses, Evening Menedzsment training, Menedzsment boot camp, Menedzsment instructor-led, Weekend Menedzsment training, Evening Menedzsment courses, Menedzsment coaching, Menedzsment instructor, Menedzsment trainer, Menedzsment training courses, Menedzsment classes, Menedzsment on-site, Menedzsment private courses, Menedzsment one on one training

Course Discounts

Hírlevél kedvezmény

Tiszteletben tartjuk adatai bizalmas jellegét. A NobleProg soha nem továbbítja e-mail címét harmadik személyeknek.
Hírlevelünkről bármikor leiratkozhat.

Kiemelt ügyfeleink

is growing fast!

We are looking to expand our presence in Hungary!

As a Business Development Manager you will:

  • expand business in Hungary
  • recruit local talent (sales, agents, trainers, consultants)
  • recruit local trainers and consultants

We offer:

  • Artificial Intelligence and Big Data systems to support your local operation
  • high-tech automation
  • continuously upgraded course catalogue and content
  • good fun in international team

If you are interested in running a high-tech, high-quality training and consulting business.

Apply now!