Kurzus: Conflict Resolution, Assertiveness and Self Confidence
At least the fact that we had a training as we did not have any training since I work for this company (2018) and in my previous company we had at least 4 per year (for example such a training feedback or assertive communication 2 days training lot of live practice etc).
The other thing that I liked that I never had a chance to spend one day with center or grouo managers - it was great to understand more there problems
This instructor-led, live training in Magyarország (online or onsite) is aimed at business professionals who wish to learn how to develop applications and perform process automation even without any IT background.
By the end of this training, participants will be able to:
Understand Citizen development and learn common Citizen Developer actions.
This instructor-led, live training in Magyarország (online or onsite) is aimed at business professionals who wish to target specific organizational areas where process inefficiencies and defects are prevalent.
By the end of this training, participants will be able to:
Understand the core concepts and principles of Lean Six Sigma.
Apply the DMAIC methodology to define, measure, analyze, improve, and control processes effectively.
Develop a plan for Lean Six Sigma deployment within their organization.
This instructor-led, live training in Magyarország (online or onsite) is aimed at organization leaders who wish to learn how to drive change within organizations by implementing effective change leadership strategies.
By the end of this training, participants will be able to:
Understand the effect of change leadership on individuals, teams, and organizations.
Apply planning practices to organizational change efforts.
Effectively drive organizational change through change leadership.
Közönség A vezetők és a csapatvezetők, akiknek tisztában kell lenniük a személyzet irányításával és fejlesztésével kapcsolatos kérdésekkel (közvetlen és közvetett jelentések) A tanfolyam formátuma A tanfolyam nagyon interaktív kombinációja lesz:
Elősegített beszélgetések
Dia prezentációk
Gyakorlatok és esettanulmányok
A kurzus végére a küldöttek:
Ismerje meg az irányításhoz és a vezetéshez szükséges különböző készségeket
Fejlessze csapatukat a leghatékonyabb módon
Magyarázza el, hogyan lehet a szervezetet a legjobban szállítani
A személyzet teljesítményének jobb kezelése
Sikeresen tárgyalhat előnyben részesített megoldásaikról
Magyarázza el, hogyan kell kezelni az irodában felmerülő nehéz helyzeteket
A képzés az alkalmazottak csapatait irányító emberek számára irányul, projektek irányításával, akik teljes mértékben kihasználják a csapatban rejlő lehetőségeket A résztvevők előnyei: Az egyes generációs csoportok jellemzőinek megértése Megszerzik a megfelelő képességekkel rendelkező kommunikációs készségeket Megszerzik az "itt és most" elv alapján visszajelzést Tanulási módok az X, Y és Z generáció alkalmazottainak motiválására Az X, Y és Z generáció alkalmazottaival folytatott beszélgetések típusának ismerete Képzési módszer: A képzés interaktív, ahol a résztvevők részvétele meghaladja az idő 80% -át Minden munkamenet egy hasonló dinamikát követi, amely a Kolb ciklusban kifejlesztett módszertanon alapul: egy olyan gyakorlat, amely új szokásokat nyit (tudatosságnövelést), egy mini előadást a technikákról (ismeretek), új taktikákat és technikákat gyakorol (készség) Az egyes megbeszélések lezárását követően a résztvevők kiegészítő anyagokat kapnak a megvitatott üléssel kapcsolatban A gyakorlati anyagot olyan mini előadások foglalják össze, amelyek elméleti alapokat nyújtanak, és elmagyarázzák azokat az alapvető pszichológiai mechanizmusokat, amelyeket a résztvevők a tanteremben dolgoznak .
A technológiai vezérigazgató (CTO) az a személy, aki a vállalat minden technológiai kérdéséért felel. Ez az oktató által irányított, élő (helyszíni vagy távoli) képzés célja a jelenlegi CTO-k és a következő CTO-k, például műszaki igazgatók vagy műszaki vezetők, akik meg akarják szerezni a műszaki és vezetési perspektívát, hogy hatékony CTO legyen. A képzés végére a résztvevők képesek lesznek:
Béreljen és vezesse élénk és innovatív műszaki csapatát.
A nagyszerű termékek kifejlesztéséhez szükséges technológia hatékony átvétele és kezelése.
Használjon hasznos technikákat és stratégiákat a termékek és projektek kezelésére.
Méretezze a vállalati üzleti tevékenységet, és mozgassa a helyes irányba.
A tantárgy formátuma
Interaktív előadás és beszélgetés.
Sok gyakorlat és gyakorlat.
Gyakorlati megvalósítás élő laboratóriumi környezetben.
Tanfolyam testreszabási lehetőségek
Ahhoz, hogy igényeljen személyre szabott képzést erre a kurzusra, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy megbeszéljünk.
A távoli csapat (más néven virtuális csapat, eloszlott csapat, vagy elosztott csapat) az emberek csoportja, akik különböző helyektől dolgoznak együtt. A távirányítás alapvető menedzsment készség egy hatékony távirányító csapat létrehozásához és megkönnyítéséhez.
Ez az oktató által vezetett, élő képzés (online vagy online) olyan vezetőknek és vezetőknek szól, akik a távoli csapatok kezelésére a megfelelő eszközöket, készségeket és módszertanokat kívánják végrehajtani.
A képzés befejezése után a résztvevők képesek lesznek:
Fedezze fel a távoli vezetést, a szerkezeteket és az összetevőket, hogy sikeresen alkalmazkodjon a távoli munka beállításához.
Fejleszteni a bizalmat, a célokat, a kultúrát és a csapatmunkát, hogy hatékony és produktív távoli csapatot hozzon létre.
Használja a meglévő eszközöket és technológiákat a virtuális kommunikáció és együttműködés javítása érdekében.
Végezze el a célállapotokat és a projektmenedzsment módszereket egy távoli csapat teljesítményének mérésére.
A kurzus formája
Interaktív előadás és vita.
Rengeteg gyakorlat és gyakorlat.
Hands-on megvalósítás egy élő laboratóriumi környezetben.
Szakképesítési lehetőségek
Ahhoz, hogy egy személyre szabott képzést kérjen erre a kurzusra, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a rendezéshez.
Résztvevő profilok CxO, üzemeltetési vezetők, Enterprise Architect , Business és rendszer elemzők és tervezők Célkitűzés Ez a bevezető szeminárium áttekintést nyújt a digitális üzleti modellekről, az üzleti és vállalati architektúra keretekről, valamint azokról a módszertanokról, amelyekre a szervezetek arra törekednek, hogy összpontosítsanak üzleti agilitásuk fokozása érdekében, a digitális kor zavaraival szemben. Ennek a szemináriumnak különösen az a célja, hogy segítsen megérteni azokat a kereteket és referencia-architektúrákat, amelyeket világszerte használnak a digitális üzleti modellek és az IT-rendszerek architektúrájának a változó versenyhelyzethez történő igazításához.
Célkitűzés: Segítünk az Business elemzőknek, hogy megértsék, hogyan lehet hatékonyan modellezni és validálni üzleti folyamataikat és erőforrásaikat annak érdekében, hogy növeljék szervezetük üzleti mozgékonyságát célstruktúrájuk és a változó piaci igények alapján. Ez a 2 napos tanfolyam célja, hogy segítse a küldötteket abban, hogy megtanulják, hogyan modellezhetik üzleti folyamataikat és erőforrásaikat annak érdekében, hogy alkalmazkodjanak a célok, stratégiák és hatások változásához a cél architektúra részeként. Az üzleti teljesítmény kulcsfontosságú elemeinek (stratégiák, taktika, KPI, üzleti képességek stb.) Alapján a küldöttek ott tanulnak meg, hogyan kell kidolgozni egy látásközpontú üzleti folyamatot és erőforrás-kartográfiát. Ezután csak a nyelvükhöz igazított megfelelő BPM N és UML jelölést használva megértik, hogyan lehet őket a változó stratégiákhoz, taktikákhoz és irányelvekhez igazítani.
Audience:
This course is designed for all staff requiring a wider view of the Change Process to get the best results for their part of the business
Format of the course
A combination of:
Facilitated Discussions
Slide Presentations
Exercises and Case Studies
At the end of this course, attendees will be able to:
Explain the basic Change Strategies that underpin the planning for change in an organisation
Understand the use and application of the 9 Change Principles
Construct a Change Plan suitable to their part of the business
A Kanban Management Professional 1 (KMP1) egy nagyon interaktív kétnapos tanfolyam, amelyet a Lean Kanban Egyetem (LKU) akkreditált. Ez kombinálja a tanítást, a csoportos megbeszéléseket és a teljes mértékben magával ragadó szimulációt annak bemutatására, hogy a Kanban-módszer hogyan segíti az egyéneket, csapatokat és szervezeteket a termékek és szolgáltatások ügyfeleiknek történő kézbesítésében és javításában.
A Kanban-módszer pragmatikus, cselekvő, bizonyítékokon alapuló útmutatást nyújt a sikeres evolúciós változásokhoz. Ez azzal kezdődik, amit most tesz, és az evolúciós változásokat követi, tiszteletben tartva a jelenlegi szerepeket, felelősségeket és munkaköröket, és ösztönözve a vezetőséget minden szinten. Ez lehetővé teszi a szervezetek számára, hogy az üzleti folyamatokat fokozatosan fejlesszék, meghatározzák és használják a releváns mutatókat a haladás méréséhez, és jelentősen csökkentik a komplex változási programokhoz kapcsolódó kockázatokat.
Ezt a kurzust el fogja hagyni a Kanban-elvek és az általános gyakorlatok ismereteivel, valamint a készségekkel, amelyek lehetővé teszik, hogy a Kanban-t bizalommal alkalmazza a szervezetében. Mit fog tanulni? - Az elégedetlenség belső és külső forrásainak azonosítása - A kereslet és a képesség elemzése - Modellezze a tudás felfedezésének folyamatát - Kanban rendszerek és azok megjelenítésének tervezése - A fejlesztések azonosítása és prioritása - Válassza ki a tevékenységekre vonatkozó kadenciákat - Az osztályok azonosítása Mit kapok? Tanfolyamok (nyomtatott és elektronikus) Electron ic példányt a könyvből „Kanban - Sikeres evolúciós változás az Ön Technology Business ” David J. Anderson A Lean -Kanban Egyetem (LKU) tagsága Lean -Kanban University (LKU) tanúsítvány a tanfolyam befejezéséről Ki ez a tanfolyam? Bárki, aki részt vesz a termékfejlesztésben vagy a tudásmunkában. Ez magában foglalja a következőket: Program- és szállítási menedzserek Termék- és projektmenedzserek Termékfejlesztők, szoftverfejlesztők és tesztelők A műveletekben vagy támogatásban dolgozók Business elemzők Magas szintű vezetés Bárki, aki érdekli az Agile megvalósítását a szervezetükben
Who should attend:
Lean and change agents, operational leaders and professionals who want to make sure they are starting this foundational concept the right way
This training course has been created for professionals from all sectors in manufacturing etc. It is not designed for academic purposes, but offers practical advice how to implement 5S in your production facility
The course is aimed at leaders and agents for change who want to make sure that they are introducing 5S the right way.
Each course member will have the opportunity to get hands on experience through a number of exercises to demonstrate that 5S works.
Upon completing the training you will:
Understand how 5S works and improve efficiency by 10 to 30%
Be able to indentify sources of waste and improve profitability
Understand the reasons for the five step process and know how to implement it
Have the tools and procedures in order to improve production processes
Develop a concrete plan to introduce 5S to your workplace
If you are thinking about improving workplace efficiency, winning more orders and satisfying your customers while improving safety, you cannot afford not to take this course
Ki kell részt venni: Menedzserek érdeklődnek a termelékenység javításában az 5S megvalósításával, és akik azt akarják, hogy biztosak legyenek abban, hogy ezt a létfontosságú koncepciót a megfelelő módon indítják el.
Ez a képzés minden ágazat szakemberei számára készült. A fogászati klinikákhoz, laboratóriumokhoz, irodákhoz stb. alkalmazkodhat. Nem tudományos célokra tervezték, de gyakorlati tanácsokat kínál, hogyan kell végrehajtani az 5S
A kurzus olyan vezetőkre és változási ügynökökre irányul, akik meg akarják győződni arról, hogy az 5S-t a megfelelő módon vezetik be.
Minden tanfolyam tagja lehetőséget kap arra, hogy tapasztalatot szerezzen számos gyakorlaton keresztül, hogy bebizonyítsa, hogy az 5S működik
A képzés befejezése után:
Ismerje meg, hogyan működik az 5S és javítja a hatékonyságot 10-30%
A hulladékforrások azonosítása és a jövedelmezőség javítása
Ismerje meg az öt lépésű folyamat okát, és tudja, hogyan kell végrehajtani
A folyamatok javítására szolgáló eszközök és eljárások
Készítsen egy konkrét tervet az 5S bevezetésére a munkahelyére
Ha a munkahely hatékonyságának javításáról, a több megrendelés megszerzéséről és az ügyfelek kielégítéséről gondolsz, miközben javítod a biztonságot, nem engedheted meg magadnak, hogy ne vegyél részt ebben a kurzusban.
•
•
Arra készülsz, hogy végrehajtod az Agile-t a szervezetedben? A változás túl előíró jellegű? A csapatok túlterheltek és kevésbé produktívak, de még mindig túl rezisztensek a forradalmi változásokért? Válassza ki az "Alternatív út az agilitásra" lehetőséget, és hajtson végre egy evolúciós és humánus változáskezelési módszert, amely nem változtatja meg a folyamatot, hanem javítja azt A Kanban-módszer pragmatikus, cselekvõ, bizonyítékokon alapuló útmutatást nyújt a sikeres evolúciós változásokhoz Ez azzal kezdődik, amit most teszel, és tiszteletben tartja a jelenlegi szerepeket, felelősségeket és munkaköröket Ez lehetővé teszi a szervezetek számára, hogy az üzleti folyamatokat fokozatosan fejlesszék, meghatározzák és felhasználják a releváns mutatókat az előrehaladás méréséhez, és jelentősen csökkentik a komplex változási programokhoz kapcsolódó kockázatokat Ha csapata túlterhelt, Kanban segíthet a munkájának ellenőrzésében A Kanban új módszer a folyamat dinamikus kezelésére és a szűk keresztmetszetek feltárására Ez a képzés biztosítja azokat a készségeket és ismereteket, amelyekre Kanbant kell alkalmazni a munkájához, és megtanulják meghatározni, hogy mit kell dolgozni mostanra, mi a későbbi távozásig, és hogy mit vegyen le örökre a todo listára Tanulási eredmények A résztvevőknek ismerniük kell a Kanban-módszert Meg kell tudni tervezni és megvalósítani egy alap Kanban fórumon Képesnek kell lennie arra, hogy megértse a munkaelemtípusokat és a konkrét munkaterületekkel kapcsolatos kockázatokat Meg kell ismerniük a különböző Kanban Csapat-táblákat és stílusokat, és tudják, hogyan válasszák ki a kontextusukhoz legjobban megfelelő designot Tudniuk kell a képzési ütemtervről és az "alternatív elérési útról" az egyes lépések során keletkező értékre és előnyökre Ki kellene részt venni Ez a kurzus olyan szakemberek számára készült, akik egy termékfejlesztési vagy ismeretterjesztési környezet részét képezik, és akik érdeklődnek annak megismerésében, hogy a Kanban hogyan javíthatja a munkakörnyezetet A Kanban több olyan funkciót lát el a szervezetben, akiket a Lean Management-t alkalmazó vezető állományi tagoktól a szállítási csoportok tagjai felé kívánnak javítani a munkamódszereiken Az osztályaink korábbi résztvevői szerepet játszottak: Senior vezetői pozíciók (CxO) Program- és projektmenedzserek Termékmenedzserek, terméktulajdonosok és üzleti elemzők Scrum csapat tagjai Scrum Masters, Team Leads és Change Agents Termék- és szoftverfejlesztők és tesztelők Agilis edzők és gyakorlók (Scrum, XP, DSDM, AgilePM stb) Más szerepek, mint a HR és a pénzügyminiszterek Tanúsítvány Ez az 1 napos kurzus tanítja a Kanban Method® alapjait, és belépési szintként és kiindulópontként szolgál az agilitás alternatív útjához A sikeres befejezése után megkapja a Lean Kanban Egyetemen végzett kitöltési bizonyítványt Ezenkívül a Team Kanban Practitioner® (TKP) hitelesítő tanúsítványt is kapsz, amelyet a TKP Badge kísér Projektmenedzsment Intézet (PMI): 7 PDU (Professional Development Units) .
This instructor-led, live training in Magyarország (online or onsite) is aimed at stressed individuals who wish to deal with their stress effectively and achieve a calmer, clearer and more energetic state in daily life.
By the end of this training, participants will be able to:
Understand the two types of stress: distress and eustress.
Articulate your personal indicators and relievers of stress.
Create a plan with specific routines to enhance calm, clarity and energy, while minimzing stress accumulated in the day.
Shift negative emotions and boost positive ones using proven techniques.
Deal with stress-causing. disempowering beliefs around work, life, and relationships.
1996-ban John Kotter írt "Leading Change" , amely megvizsgálta, mit tett az emberek, hogy átalakítsa a szervezeteket. Kotter bevezette a 8 lépésű változási modellt, hogy segítsen a vezetőknek az átalakító változásokkal foglalkozni.
Ez az oktató által vezetett, élő képzés (online vagy online) célja a menedzserek, üzleti tulajdonosok és stratégusok tervezik végrehajtani a Kotter 8 modell a szervezetükben.
A kurzus formája
Interaktív előadás és vita.
Rengeteg gyakorlat és gyakorlat.
Hands-on megvalósítás egy élő laboratóriumi környezetben.
Szakképesítési lehetőségek
Ahhoz, hogy egy személyre szabott képzést kérjen erre a kurzusra, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a rendezéshez.
A mély elemzés és a nagy változások támogatása helyett a McKinsey 7-S modell kiválóan alkalmas arra, hogy elemezze a vállalat koherenciáját. Ha tudja, hogy meg kell változtatnia a tettet, de nem biztos benne, mit kell tennie, ez a változáskezelési modell az Ön számára. Ez az oktató által irányított, élő (helyszíni vagy távoli) képzés olyan vezetőknek, üzleti tulajdonosoknak és stratégáknak szól, akik a McKinsey 7s modell bevezetését tervezik a saját szervezetükben. A tantárgy formátuma
Interaktív előadás és beszélgetés.
Sok gyakorlat és gyakorlat.
Tanfolyam testreszabási lehetőségek
Ahhoz, hogy igényeljen személyre szabott képzést erre a kurzusra, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy megbeszéljünk.
Ez az oktató által irányított, élő (helyszíni vagy távoli) képzési műhely célja a rendelkezésre álló változáskezelési modellek bemutatása azok előnyeivel és hátrányaival, valamint esettanulmányokkal, annak érdekében, hogy a küldöttek rendelkezzenek tudással és készségekkel a saját területükre jellemző legmegfelelőbb modell kiválasztására. maga. A tantárgy formátuma A következők kombinációja
Megkönnyített beszélgetések
Diabemutatók
Gyakorlatok és esettanulmányok
A tanfolyam végén a résztvevők képesek lesznek:
Magyarázza el az alapvető változásstratégiákat, amelyek alapját képezik a szervezet változástervezésének
Készítsen változástervet, amely megfelel az üzlet részének.
Tanfolyam testreszabási lehetőségek
Ahhoz, hogy igényeljen személyre szabott képzést erre a kurzusra, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy megbeszéljünk.
Közönség Minden olyan felső Management aki munkatudást igényel az AML / CTF-ről és azok megelőzéséről - és a többi releváns és jelenlegi Financial Crime kérdéséről; A tanfolyam formátuma A következők kombinációja:
Elősegített beszélgetések
Dia prezentációk
Esettanulmányok
Példák
A tanfolyam céljai A kurzus végére a küldöttek:
Magyarázza el, hogyan lehet megakadályozni az AML-t és a CTF-et
Ismerje meg az AML és a CTF főbb aspektusait, ahogyan azok a vállalatokra vonatkoznak, és a nemzeti és nemzetközi erőfeszítéseket, amelyekkel küzdeni kell
Határozza meg, hogy egy vállalat és annak személyzete megvédje magát a pénzmosás és a terrorizmus finanszírozása kockázatai ellen
Részletesen ismertesse, hogyan válhat a vállalat a pénzmosás és a terrorizmus finanszírozása célpontjává: és magyarázza el, hogy mely „vörös zászló” segíthet nekik azonosítani, megakadályozni és bejelenteni a (gyanús vagy tényleges) bűncselekményeket
Ismerje meg a Financial Crime más „forró pontjait”
A Compliance és az MLRO Refresher program megvizsgálja azokat a legfontosabb kockázatkezelési kérdéseket és témákat, amelyek létfontosságúak a mai erősen szabályozott környezetben. A megfelelőségi tisztségviselők, az MLRO-k, az MLCO-k és más kockázatkezelési szakemberek számára a felsővezetők és az igazgatósági tagok célja, hogy többet tudjanak arról, hogy mit várnak el a szervezetüken belüli kockázatkezelési funkcióktól. A programot az Egyesült Királyság témakör-szakértője előadja. A program kulcsfontosságú tanulási célja, hogy a résztvevőknek elegendő ismerettel rendelkezzenek, hogy objektív módon értékeljék a szervezet meglévő kockázatkezelési ellenőrzéseinek és gyakorlatainak megfelelőségét, és megfelelő fejlesztéseket tegyenek.
Közönség A személyzet minden tagja, akiknek a szakmai ismeretek Corporate Go vernance a szervezet számára A tanfolyam formátuma Egy rendkívül interaktív kombináció:
Overview
Across the globe regulators are increasingly linking the amount of risk taken by a bank to the amount of capital it is required to hold and banks and financial services are increasingly being managed on risk-based management practices. The banks, their products, the regulations and the global market are becoming increasingly complex, driving ever greater challenges in effective risk management. A key lesson of the banking crisis of the last five years is that risks are highly integrated and to manage them efficiently banks have to understand these interactions.
Key features include:
the explanation of the current risk-based regulations
detailed review of the major risks faced by banks
industry best practices for adopting an enterprise approach to integrating risk management across an entire organisation
using governance techniques to build a group wide culture to ensure everyone takes an active role in managing risks in line with the banks strategic objectives
what challenges could be faced by risk managers in the future.
The course will make extensive use of case studies designed to explore, examine and reinforce the concepts and ideas covered over the five days. Historical events at banks will be used throughout the course to highlight how they have failed to manage their risks and actions that could have been taken to prevent loss.
Objectives
The objective of this course is to help bank management deliver an appropriate integrated strategy for managing the complex and changing risks and regulations in today’s international banking environment. Specifically this course aims to give senior level management an understanding of:
major risk within the financial industry and the major international risk regulations
how to manage a bank’s assets and liabilities whilst maximising return
the interaction between risk types and how banks use an integrated approach for their management
corporate governance and the best practice approaches to managing the diverse interests of the stakeholders
how to develop a culture of risk governance as a tool for minimising unnecessary risk taking
Who should attend this seminar
This course is intended those who are new to integrated risk management, senior management responsible strategic risk management, or those who wish to further their understanding of enterprise risk management. It will be of use to:
Board level bank management
Senior managers
Senior risk managers and analysts
Senior directors and risk managers responsible for strategic risk management
Internal auditors
Regulatory and compliance personnel
Treasury professionals
Asset and liability managers and analysts
Regulators and supervisory professionals
Suppliers and consultants to banks and the risk management industry
Corporate governance and risk governance managers.
Course goal:
To ensure that an individual has the core understanding of GRC processes and capabilities, and the skills to integrate governance, performance management, risk management, internal control, and compliance activities.
Overview:
Az információs és kapcsolódó technológiák irányítási célkitűzései (COBIT) olyan keretrendszer, amely segít a szervezeteknek az informatikai stratégiák tervezésében és végrehajtásában a szabályozási megfelelés, a kockázatkezelés és a célkitűzések meghatározása területén.
Ez az oktató által vezetett, élő képzés (online vagy online) célja az üzleti vezetők, az informatikai menedzserek, valamint a kockázat és a megfelelés menedzserek, akik szeretnék végrehajtani a COBIT keret optimalizálni az informatikai irányítás és a menedzsment.
A képzés befejezése után a résztvevők képesek lesznek tervezni, fejleszteni, végrehajtani, nyomon követni és javítani az informatikai irányítást és a menedzsmentet a COBIT elveivel és módszereivel.
A kurzus formája
Interaktív előadás és vita.
Rengeteg gyakorlat és gyakorlat.
Hands-on megvalósítás egy élő laboratóriumi környezetben.
Szakképesítési lehetőségek
Ahhoz, hogy egy személyre szabott képzést kérjen erre a kurzusra, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a rendezéshez.
Egy rendkívül résztvevő kurzus, amely magában foglalja az egyéni és csoportos vitákat és a készségek gyakorlását, hogy lehetővé tegye a képviselők számára, hogy megosszák ötleteiket és fejlesszék készségeik szintjét.
közönség
Bárki, aki szeretné javítani az assertivitási készségeket
Aim
Ez a kurzus célja, hogy növelje a bizalmat és növelje a képességét, hogy megbízhatóan és megbízhatóan kommunikáljon a kollégákkal és az ügyfelekkel.
Célok
A program befejezése előtt a résztvevők:
Ismerje meg és legyőzze az akadályokat az asszertív
Ismerje fel magatartási jellemzőit önmagában és másokban, és megtanulhat hatékony stratégiákat kezelni őket
Hatékonyan kommunikáljon egy széles körű emberrel, hogy elérje a win-win helyzetet, ahol lehetséges
Nehéz helyzetek hatékony kezelése.
Ennek az egy napos kurzusnak a célja, hogy a képviselők számára mentoring és coaching készségeket biztosítson a munkahelyen. A tanfolyam végéig a képviselők képesek lesznek:
Különbség a mentorálás és a coaching között
Megbeszéljük a releváns tanulási elméleteket
Különböző tanulási stílusok leírása
Elmagyarázza a visszajelzés modellt
Alapvető coaching elvek
Állítsa be a GROW coaching modell összetevőit
Közönség Azok a személyzet, akiknek teljes mértékben fel kell készülniük arra, hogy magas színvonalú Coaching üléseket tartsanak
Saját személyzetük egyes tagjainak
A csapatuk
Azok számára, akik nem kapcsolódnak közvetlenül a saját csapataikhoz, de akik értékelik a független - és nem ítélő - hozzájárulást
A tanfolyam formátuma A következők kombinációja:
Elősegített beszélgetések
Felhatalmazott edzői ülések - teljes visszajelzéssel
A kurzus végére a küldöttek:
Határozza meg a „Coaching” fogalmát, és részletesen ismertesse a Coaching használatát az egyéni és a csapat teljesítményének javítása érdekében - különös tekintettel arra, hogy hogyan használják fel az alulteljesítmény okainak megértését.
Online Menedzsment courses, Weekend Menedzsment courses, Evening Menedzsment training, Menedzsment boot camp, Menedzsment instructor-led, Weekend Menedzsment training, Evening Menedzsment courses, Menedzsment coaching, Menedzsment instructor, Menedzsment trainer, Menedzsment training courses, Menedzsment classes, Menedzsment on-site, Menedzsment private courses, Menedzsment one on one training
Kedvezmények tanfolyamokra
No course discounts for now.
Hírlevél kedvezmény
Tiszteletben tartjuk az Ön e-mail címét. Nem fogjuk továbbítani és nem adjuk el a címet más feleknek.
Bármikor megváltoztathatja preferenciáit vagy leiratkozhat.
Néhány ügyfelünk
is growing fast!
We are looking for a good mixture of IT and soft skills in Hungary!
As a NobleProg Trainer you will be responsible for:
delivering training and consultancy Worldwide
preparing training materials
creating new courses outlines
delivering consultancy
quality management
At the moment we are focusing on the following areas:
Statistic, Forecasting, Big Data Analysis, Data Mining, Evolution Alogrithm, Natural Language Processing, Machine Learning (recommender system, neural networks .etc...)
SOA, BPM, BPMN
Hibernate/Spring, Scala, Spark, jBPM, Drools
R, Python
Mobile Development (iOS, Android)
LAMP, Drupal, Mediawiki, Symfony, MEAN, jQuery
You need to have patience and ability to explain to non-technical people
To apply, please create your trainer-profile by going to the link below: