Menedzsment Kurzusok

Menedzsment Kurzusok

Helyi oktatott élő vezetői képzések a Magyarország.

Machine Translated

Vélemények

★★★★★
★★★★★

Menedzsment Course Outlines

Kurzusnév
Időtartalma
Összefoglaló
Kurzusnév
Időtartalma
Összefoglaló
7 hours
Közönség

A vezetők és a csapatvezetők, akiknek tisztában kell lenniük a személyzet irányításával és fejlesztésével kapcsolatos kérdésekkel (közvetlen és közvetett jelentések)

A tanfolyam formátuma

A tanfolyam nagyon interaktív kombinációja lesz:

- Elősegített beszélgetések
- Dia prezentációk
- Gyakorlatok és esettanulmányok

A kurzus végére a küldöttek:

- Ismerje meg az irányításhoz és a vezetéshez szükséges különböző készségeket
- Fejlessze csapatukat a leghatékonyabb módon
- Magyarázza el, hogyan lehet a szervezetet a legjobban szállítani
- A személyzet teljesítményének jobb kezelése
- Sikeresen tárgyalhat előnyben részesített megoldásaikról
- Magyarázza el, hogyan kell kezelni az irodában felmerülő nehéz helyzeteket
14 hours
A technológiai vezérigazgató (CTO) az a személy, aki a vállalat minden technológiai kérdéséért felel.

Ez az oktató által irányított, élő (helyszíni vagy távoli) képzés célja a jelenlegi CTO-k és a következő CTO-k, például műszaki igazgatók vagy műszaki vezetők, akik meg akarják szerezni a műszaki és vezetési perspektívát, hogy hatékony CTO legyen.

A képzés végére a résztvevők képesek lesznek:

- Béreljen és vezesse élénk és innovatív műszaki csapatát.
- A nagyszerű termékek kifejlesztéséhez szükséges technológia hatékony átvétele és kezelése.
- Használjon hasznos technikákat és stratégiákat a termékek és projektek kezelésére.
- Méretezze a vállalati üzleti tevékenységet, és mozgassa a helyes irányba.

A tantárgy formátuma

- Interaktív előadás és beszélgetés.
- Sok gyakorlat és gyakorlat.
- Gyakorlati megvalósítás élő laboratóriumi környezetben.

Tanfolyam testreszabási lehetőségek

- Ahhoz, hogy igényeljen személyre szabott képzést erre a kurzusra, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy megbeszéljünk.
7 hours
A távoli csapat (más néven virtuális csapat, eloszlott csapat, vagy elosztott csapat) az emberek csoportja, akik különböző helyektől dolgoznak együtt. A távirányítás alapvető menedzsment készség egy hatékony távirányító csapat létrehozásához és megkönnyítéséhez.

Ez az oktató által vezetett, élő képzés (online vagy online) olyan vezetőknek és vezetőknek szól, akik a távoli csapatok kezelésére a megfelelő eszközöket, készségeket és módszertanokat kívánják végrehajtani.

A képzés befejezése után a résztvevők képesek lesznek:

Fedezze fel a távoli vezetést, a szerkezeteket és az összetevőket, hogy sikeresen alkalmazkodjon a távoli munka beállításához. Fejleszteni a bizalmat, a célokat, a kultúrát és a csapatmunkát, hogy hatékony és produktív távoli csapatot hozzon létre. Használja a meglévő eszközöket és technológiákat a virtuális kommunikáció és együttműködés javítása érdekében. Végezze el a célállapotokat és a projektmenedzsment módszereket egy távoli csapat teljesítményének mérésére.

A kurzus formája

Interaktív előadás és vita. Rengeteg gyakorlat és gyakorlat. Hands-on megvalósítás egy élő laboratóriumi környezetben.

Szakképesítési lehetőségek

Ahhoz, hogy egy személyre szabott képzést kérjen erre a kurzusra, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a rendezéshez.
7 hours
Résztvevő profilok

CxO, üzemeltetési vezetők, Enterprise Architect , Business és rendszer elemzők és tervezők

Célkitűzés

Ez a bevezető szeminárium áttekintést nyújt a digitális üzleti modellekről, az üzleti és vállalati architektúra keretekről, valamint azokról a módszertanokról, amelyekre a szervezetek arra törekednek, hogy összpontosítsanak üzleti agilitásuk fokozása érdekében, a digitális kor zavaraival szemben.

Ennek a szemináriumnak különösen az a célja, hogy segítsen megérteni azokat a kereteket és referencia-architektúrákat, amelyeket világszerte használnak a digitális üzleti modellek és az IT-rendszerek architektúrájának a változó versenyhelyzethez történő igazításához.
14 hours
Célkitűzés:

Segítünk az Business elemzőknek, hogy megértsék, hogyan lehet hatékonyan modellezni és validálni üzleti folyamataikat és erőforrásaikat annak érdekében, hogy növeljék szervezetük üzleti mozgékonyságát célstruktúrájuk és a változó piaci igények alapján.

Ez a 2 napos tanfolyam célja, hogy segítse a küldötteket abban, hogy megtanulják, hogyan modellezhetik üzleti folyamataikat és erőforrásaikat annak érdekében, hogy alkalmazkodjanak a célok, stratégiák és hatások változásához a cél architektúra részeként. Az üzleti teljesítmény kulcsfontosságú elemeinek (stratégiák, taktika, KPI, üzleti képességek stb.) Alapján a küldöttek ott tanulnak meg, hogyan kell kidolgozni egy látásközpontú üzleti folyamatot és erőforrás-kartográfiát. Ezután csak a nyelvükhöz igazított megfelelő BPM N és UML jelölést használva megértik, hogyan lehet őket a változó stratégiákhoz, taktikákhoz és irányelvekhez igazítani.
14 hours
Audience:

This course is designed for all staff requiring a wider view of the Change Process to get the best results for their part of the business

Format of the course

A combination of:

- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and Case Studies

At the end of this course, attendees will be able to:

- Explain the basic Change Strategies that underpin the planning for change in an organisation
- Understand the use and application of the 9 Change Principles
- Construct a Change Plan suitable to their part of the business
14 hours
A Kanban Management Professional 1 (KMP1) egy nagyon interaktív kétnapos tanfolyam, amelyet a Lean Kanban Egyetem (LKU) akkreditált. Ez kombinálja a tanítást, a csoportos megbeszéléseket és a teljes mértékben magával ragadó szimulációt annak bemutatására, hogy a Kanban-módszer hogyan segíti az egyéneket, csapatokat és szervezeteket a termékek és szolgáltatások ügyfeleiknek történő kézbesítésében és javításában.

A Kanban-módszer pragmatikus, cselekvő, bizonyítékokon alapuló útmutatást nyújt a sikeres evolúciós változásokhoz. Ez azzal kezdődik, amit most tesz, és az evolúciós változásokat követi, tiszteletben tartva a jelenlegi szerepeket, felelősségeket és munkaköröket, és ösztönözve a vezetőséget minden szinten. Ez lehetővé teszi a szervezetek számára, hogy az üzleti folyamatokat fokozatosan fejlesszék, meghatározzák és használják a releváns mutatókat a haladás méréséhez, és jelentősen csökkentik a komplex változási programokhoz kapcsolódó kockázatokat.

Ezt a kurzust el fogja hagyni a Kanban-elvek és az általános gyakorlatok ismereteivel, valamint a készségekkel, amelyek lehetővé teszik, hogy a Kanban-t bizalommal alkalmazza a szervezetében.

Mit fog tanulni?
- Az elégedetlenség belső és külső forrásainak azonosítása
- A kereslet és a képesség elemzése
- Modellezze a tudás felfedezésének folyamatát
- Kanban rendszerek és azok megjelenítésének tervezése
- A fejlesztések azonosítása és prioritása
- Válassza ki a tevékenységekre vonatkozó kadenciákat
- Az osztályok azonosítása

Mit kapok?
Tanfolyamok (nyomtatott és elektronikus)
Electron ic példányt a könyvből „Kanban - Sikeres evolúciós változás az Ön Technology Business ” David J. Anderson
A Lean -Kanban Egyetem (LKU) tagsága
Lean -Kanban University (LKU) tanúsítvány a tanfolyam befejezéséről

Ki ez a tanfolyam?
Bárki, aki részt vesz a termékfejlesztésben vagy a tudásmunkában. Ez magában foglalja a következőket:
Program- és szállítási menedzserek
Termék- és projektmenedzserek
Termékfejlesztők, szoftverfejlesztők és tesztelők
A műveletekben vagy támogatásban dolgozók
Business elemzők
Magas szintű vezetés
Bárki, aki érdekli az Agile megvalósítását a szervezetükben
7 hours
Kinek kell részt venni:

Lean és váltó ügynökök, operatív vezetők és szakemberek, akik meg akarják győződni arról, hogy ezt az alapvető koncepciót a megfelelő módon indítják el

Ezt a képzési tanfolyamot az összes ágazat szakemberei számára készítették a gyártás területén stb. Nem tudományos célokra tervezték, hanem gyakorlati tanácsokat nyújt az 5S bevezetésére a gyártóüzemében.

A tanfolyam a változás vezetõinek és ügynökeinek szól, akik meg akarják gyõzni arról, hogy az 5S-t a megfelelõ módon vezetik-e be.

Minden tanfolyam tagjának lehetősége van tapasztalatokat szerezni számos gyakorlat során, hogy bebizonyítsa, hogy az 5S működik.

A képzés befejezése után:

- Megérteni, hogyan & nbsp; Az 5S működik, és 10-30% -kal javítja a hatékonyságot
- Képes azonosítani a hulladékforrásokat és javítani a jövedelmezőséget
- Megérti az ötlépéses folyamat okait, és tudja, hogyan kell azt végrehajtani
- Rendelkezzen eszközökkel és eljárásokkal a termelési folyamatok javítása érdekében
- Készítsen egy konkrét tervet az 5S bevezetésére a munkahelyén

Ha arra gondol, hogy javítsa a munkahelyi hatékonyságot, több megrendelést nyerjen és ügyfeleit kielégítse, miközben javítja a biztonságot, akkor nem engedheti meg magának, hogy ne vegye részt ezen a kurzuson
7 hours
Ki kell részt venni: Menedzserek érdeklődnek a termelékenység javításában az 5S megvalósításával, és akik azt akarják, hogy biztosak legyenek abban, hogy ezt a létfontosságú koncepciót a megfelelő módon indítják el.

Ez a képzés minden ágazat szakemberei számára készült. A fogászati klinikákhoz, laboratóriumokhoz, irodákhoz stb. alkalmazkodhat. Nem tudományos célokra tervezték, de gyakorlati tanácsokat kínál, hogyan kell végrehajtani az 5S

A kurzus olyan vezetőkre és változási ügynökökre irányul, akik meg akarják győződni arról, hogy az 5S-t a megfelelő módon vezetik be.

Minden tanfolyam tagja lehetőséget kap arra, hogy tapasztalatot szerezzen számos gyakorlaton keresztül, hogy bebizonyítsa, hogy az 5S működik

A képzés befejezése után:

Ismerje meg, hogyan működik az 5S és javítja a hatékonyságot 10-30% A hulladékforrások azonosítása és a jövedelmezőség javítása Ismerje meg az öt lépésű folyamat okát, és tudja, hogyan kell végrehajtani A folyamatok javítására szolgáló eszközök és eljárások Készítsen egy konkrét tervet az 5S bevezetésére a munkahelyére

Ha a munkahely hatékonyságának javításáról, a több megrendelés megszerzéséről és az ügyfelek kielégítéséről gondolsz, miközben javítod a biztonságot, nem engedheted meg magadnak, hogy ne vegyél részt ebben a kurzusban.



7 hours
Arra készülsz, hogy végrehajtod az Agile-t a szervezetedben? A változás túl előíró jellegű? A csapatok túlterheltek és kevésbé produktívak, de még mindig túl rezisztensek a forradalmi változásokért? Válassza ki az "Alternatív út az agilitásra" lehetőséget, és hajtson végre egy evolúciós és humánus változáskezelési módszert, amely nem változtatja meg a folyamatot, hanem javítja azt A Kanban-módszer pragmatikus, cselekvõ, bizonyítékokon alapuló útmutatást nyújt a sikeres evolúciós változásokhoz Ez azzal kezdődik, amit most teszel, és tiszteletben tartja a jelenlegi szerepeket, felelősségeket és munkaköröket Ez lehetővé teszi a szervezetek számára, hogy az üzleti folyamatokat fokozatosan fejlesszék, meghatározzák és felhasználják a releváns mutatókat az előrehaladás méréséhez, és jelentősen csökkentik a komplex változási programokhoz kapcsolódó kockázatokat Ha csapata túlterhelt, Kanban segíthet a munkájának ellenőrzésében A Kanban új módszer a folyamat dinamikus kezelésére és a szűk keresztmetszetek feltárására Ez a képzés biztosítja azokat a készségeket és ismereteket, amelyekre Kanbant kell alkalmazni a munkájához, és megtanulják meghatározni, hogy mit kell dolgozni mostanra, mi a későbbi távozásig, és hogy mit vegyen le örökre a todo listára Tanulási eredmények A résztvevőknek ismerniük kell a Kanban-módszert Meg kell tudni tervezni és megvalósítani egy alap Kanban fórumon Képesnek kell lennie arra, hogy megértse a munkaelemtípusokat és a konkrét munkaterületekkel kapcsolatos kockázatokat Meg kell ismerniük a különböző Kanban Csapat-táblákat és stílusokat, és tudják, hogyan válasszák ki a kontextusukhoz legjobban megfelelő designot Tudniuk kell a képzési ütemtervről és az "alternatív elérési útról" az egyes lépések során keletkező értékre és előnyökre Ki kellene részt venni Ez a kurzus olyan szakemberek számára készült, akik egy termékfejlesztési vagy ismeretterjesztési környezet részét képezik, és akik érdeklődnek annak megismerésében, hogy a Kanban hogyan javíthatja a munkakörnyezetet A Kanban több olyan funkciót lát el a szervezetben, akiket a Lean Management-t alkalmazó vezető állományi tagoktól a szállítási csoportok tagjai felé kívánnak javítani a munkamódszereiken Az osztályaink korábbi résztvevői szerepet játszottak: Senior vezetői pozíciók (CxO) Program- és projektmenedzserek Termékmenedzserek, terméktulajdonosok és üzleti elemzők Scrum csapat tagjai Scrum Masters, Team Leads és Change Agents Termék- és szoftverfejlesztők és tesztelők Agilis edzők és gyakorlók (Scrum, XP, DSDM, AgilePM stb) Más szerepek, mint a HR és a pénzügyminiszterek Tanúsítvány Ez az 1 napos kurzus tanítja a Kanban Method® alapjait, és belépési szintként és kiindulópontként szolgál az agilitás alternatív útjához A sikeres befejezése után megkapja a Lean Kanban Egyetemen végzett kitöltési bizonyítványt Ezenkívül a Team Kanban Practitioner® (TKP) hitelesítő tanúsítványt is kapsz, amelyet a TKP Badge kísér Projektmenedzsment Intézet (PMI): 7 PDU (Professional Development Units) .
7 hours
Ez az oktató által irányított, élő (helyszíni vagy távoli) képzés olyan stresszes egyénekre irányul, akik át akarják venni a stresszt, és nyugodtabbnak, tisztábbnak és találékonyabbaknak érzik magukat.

A képzés végére a résztvevők képesek lesznek:

- Annak érdekében, hogy megfogalmazza, mi a kétféle stressz, az Ön személyes mutatói és a stresszoldók.
- Terv készítése speciális rutinokkal, hogy növelje a nyugalmat, a tisztaságot és az energiát, miközben minimalizálja a napi stressz felhalmozódását
- Bevált módszerek megtanulása a negatív érzelmek elmozdításához és a pozitív érzelmek fokozásához
- A munkát, az életet és a kapcsolatokat érintő, a stresszt gyakran kiváltó meggyőző vélemények kezelése

A tantárgy formátuma

- Interaktív előadás és beszélgetés.
- Sok gyakorlat és gyakorlat.

Tanfolyam testreszabási lehetőségek

- Ha személyre szabott képzést szeretne kérni erre a kurzusra, vagy egyéni edzésként szeretne foglalni, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy megbeszéljük.
14 hours
1996-ban John Kotter írt "Leading Change" , amely megvizsgálta, mit tett az emberek, hogy átalakítsa a szervezeteket. Kotter bevezette a 8 lépésű változási modellt, hogy segítsen a vezetőknek az átalakító változásokkal foglalkozni.

Ez az oktató által vezetett, élő képzés (online vagy online) célja a menedzserek, üzleti tulajdonosok és stratégusok tervezik végrehajtani a Kotter 8 modell a szervezetükben.

A kurzus formája

Interaktív előadás és vita. Rengeteg gyakorlat és gyakorlat. Hands-on megvalósítás egy élő laboratóriumi környezetben.

Szakképesítési lehetőségek

Ahhoz, hogy egy személyre szabott képzést kérjen erre a kurzusra, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a rendezéshez.
14 hours
A mély elemzés és a nagy változások támogatása helyett a McKinsey 7-S modell kiválóan alkalmas arra, hogy elemezze a vállalat koherenciáját. Ha tudja, hogy meg kell változtatnia a tettet, de nem biztos benne, mit kell tennie, ez a változáskezelési modell az Ön számára.

Ez az oktató által irányított, élő (helyszíni vagy távoli) képzés olyan vezetőknek, üzleti tulajdonosoknak és stratégáknak szól, akik a McKinsey 7s modell bevezetését tervezik a saját szervezetükben.

A tantárgy formátuma

- Interaktív előadás és beszélgetés.
- Sok gyakorlat és gyakorlat.

Tanfolyam testreszabási lehetőségek

- Ahhoz, hogy igényeljen személyre szabott képzést erre a kurzusra, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy megbeszéljünk.
14 hours
Ez az oktató által irányított, élő (helyszíni vagy távoli) képzési műhely célja a rendelkezésre álló változáskezelési modellek bemutatása azok előnyeivel és hátrányaival, valamint esettanulmányokkal, annak érdekében, hogy a küldöttek rendelkezzenek tudással és készségekkel a saját területükre jellemző legmegfelelőbb modell kiválasztására. maga.

A tantárgy formátuma

A következők kombinációja

- Megkönnyített beszélgetések
- Diabemutatók
- Gyakorlatok és esettanulmányok

A tanfolyam végén a résztvevők képesek lesznek:

- Magyarázza el az alapvető változásstratégiákat, amelyek alapját képezik a szervezet változástervezésének
- Készítsen változástervet, amely megfelel az üzlet részének.

Tanfolyam testreszabási lehetőségek

- Ahhoz, hogy igényeljen személyre szabott képzést erre a kurzusra, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy megbeszéljünk.
14 hours
Közönség

Minden olyan felső Management aki munkatudást igényel az AML / CTF-ről és azok megelőzéséről - és a többi releváns és jelenlegi Financial Crime kérdéséről;

A tanfolyam formátuma

A következők kombinációja:

- Elősegített beszélgetések
- Dia prezentációk
- Esettanulmányok
- Példák

A tanfolyam céljai

A kurzus végére a küldöttek:

- Magyarázza el, hogyan lehet megakadályozni az AML-t és a CTF-et
- Ismerje meg az AML és a CTF főbb aspektusait, ahogyan azok a vállalatokra vonatkoznak, és a nemzeti és nemzetközi erőfeszítéseket, amelyekkel küzdeni kell
- Határozza meg, hogy egy vállalat és annak személyzete megvédje magát a pénzmosás és a terrorizmus finanszírozása kockázatai ellen
- Részletesen ismertesse, hogyan válhat a vállalat a pénzmosás és a terrorizmus finanszírozása célpontjává: és magyarázza el, hogy mely „vörös zászló” segíthet nekik azonosítani, megakadályozni és bejelenteni a (gyanús vagy tényleges) bűncselekményeket
- Ismerje meg a Financial Crime más „forró pontjait”
7 hours
A Compliance és az MLRO Refresher program megvizsgálja azokat a legfontosabb kockázatkezelési kérdéseket és témákat, amelyek létfontosságúak a mai erősen szabályozott környezetben. A megfelelőségi tisztségviselők, az MLRO-k, az MLCO-k és más kockázatkezelési szakemberek számára a felsővezetők és az igazgatósági tagok célja, hogy többet tudjanak arról, hogy mit várnak el a szervezetüken belüli kockázatkezelési funkcióktól. A programot az Egyesült Királyság témakör-szakértője előadja.

A program kulcsfontosságú tanulási célja, hogy a résztvevőknek elegendő ismerettel rendelkezzenek, hogy objektív módon értékeljék a szervezet meglévő kockázatkezelési ellenőrzéseinek és gyakorlatainak megfelelőségét, és megfelelő fejlesztéseket tegyenek.
7 hours
Közönség

A személyzet minden tagja, akiknek a szakmai ismeretek Corporate Go vernance a szervezet számára

A tanfolyam formátuma

Egy rendkívül interaktív kombináció:

- Elősegített beszélgetések
- Dia prezentációk
- Példák
- Feladatok
- Esettanulmányok
35 hours
Overview

Across the globe regulators are increasingly linking the amount of risk taken by a bank to the amount of capital it is required to hold and banks and financial services are increasingly being managed on risk-based management practices. The banks, their products, the regulations and the global market are becoming increasingly complex, driving ever greater challenges in effective risk management. A key lesson of the banking crisis of the last five years is that risks are highly integrated and to manage them efficiently banks have to understand these interactions.

Key features include:

- the explanation of the current risk-based regulations
- detailed review of the major risks faced by banks
- industry best practices for adopting an enterprise approach to integrating risk management across an entire organisation
- using governance techniques to build a group wide culture to ensure everyone takes an active role in managing risks in line with the banks strategic objectives
- what challenges could be faced by risk managers in the future.

The course will make extensive use of case studies designed to explore, examine and reinforce the concepts and ideas covered over the five days. Historical events at banks will be used throughout the course to highlight how they have failed to manage their risks and actions that could have been taken to prevent loss.

Objectives

The objective of this course is to help bank management deliver an appropriate integrated strategy for managing the complex and changing risks and regulations in today’s international banking environment. Specifically this course aims to give senior level management an understanding of:

- major risk within the financial industry and the major international risk regulations
- how to manage a bank’s assets and liabilities whilst maximising return
- the interaction between risk types and how banks use an integrated approach for their management
- corporate governance and the best practice approaches to managing the diverse interests of the stakeholders
- how to develop a culture of risk governance as a tool for minimising unnecessary risk taking

Who should attend this seminar

This course is intended those who are new to integrated risk management, senior management responsible strategic risk management, or those who wish to further their understanding of enterprise risk management. It will be of use to:

- Board level bank management
- Senior managers
- Senior risk managers and analysts
- Senior directors and risk managers responsible for strategic risk management
- Internal auditors
- Regulatory and compliance personnel
- Treasury professionals
- Asset and liability managers and analysts
- Regulators and supervisory professionals
- Suppliers and consultants to banks and the risk management industry
- Corporate governance and risk governance managers.
21 hours
Course goal:

To ensure that an individual has the core understanding of GRC processes and capabilities, and the skills to integrate governance, performance management, risk management, internal control, and compliance activities.

Overview:

- GRC Basic terms and definitions
- Principles of GRC
- Core components, practices and activities
- Relationship of GRC to other disciplines
7 hours
Az információs és kapcsolódó technológiák irányítási célkitűzései (COBIT) olyan keretrendszer, amely segít a szervezeteknek az informatikai stratégiák tervezésében és végrehajtásában a szabályozási megfelelés, a kockázatkezelés és a célkitűzések meghatározása területén.

Ez az oktató által vezetett, élő képzés (online vagy online) célja az üzleti vezetők, az informatikai menedzserek, valamint a kockázat és a megfelelés menedzserek, akik szeretnék végrehajtani a COBIT keret optimalizálni az informatikai irányítás és a menedzsment.

A képzés befejezése után a résztvevők képesek lesznek tervezni, fejleszteni, végrehajtani, nyomon követni és javítani az informatikai irányítást és a menedzsmentet a COBIT elveivel és módszereivel.

A kurzus formája

Interaktív előadás és vita. Rengeteg gyakorlat és gyakorlat. Hands-on megvalósítás egy élő laboratóriumi környezetben.

Szakképesítési lehetőségek

Ahhoz, hogy egy személyre szabott képzést kérjen erre a kurzusra, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a rendezéshez.
7 hours
Közönség

Azok a személyzet, akiknek teljes mértékben fel kell készülniük arra, hogy magas színvonalú Coaching üléseket tartsanak

- Saját személyzetük egyes tagjainak
- A csapatuk
- Azok számára, akik nem kapcsolódnak közvetlenül a saját csapataikhoz, de akik értékelik a független - és nem ítélő - hozzájárulást

A tanfolyam formátuma

A következők kombinációja:

- Elősegített beszélgetések
- Felhatalmazott edzői ülések - teljes visszajelzéssel

A kurzus végére a küldöttek:

- Határozza meg a „Coaching” fogalmát, és részletesen ismertesse a Coaching használatát az egyéni és a csapat teljesítményének javítása érdekében - különös tekintettel arra, hogy hogyan használják fel az alulteljesítmény okainak megértését.
- Jelentős Coaching Session-ek
14 hours
Audience

Staff who need to be fully aware of the issues surrounding Communicating and Influencing:

- Their colleagues
- Their bosses
- Their internal and external customers and stakeholders

Format of the course

The course will be a highly-interactive combination of:

- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and
- Case Studies

By the end of the course, delegates will be able to:

- Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour
- Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available
- Manage their internal and external customers and stakeholders
14 hours
Közönség

Azok a személyzet, akiknek teljes körűen tisztában kell lenniük a konfliktusokkal kapcsolatos kérdésekkel, és hogyan kell vele foglalkozni:

- A kollégáik
- Főnökeik
- Belső és külső ügyfeleik és érdekeltek

A tanfolyam formátuma

A tanfolyam nagyon interaktív kombinációja lesz:

- Elősegített beszélgetések
- Dia prezentációk
- Gyakorlatok és
- Esettanulmányok

A kurzus végére a küldöttek:

- Értse meg a konfliktust és annak hatását magunkra és másokra
- Határozza meg a magabiztos és nem önálló viselkedést
- Értékelje az önigazgatás szükségességét mások kezelése előtt
- Fejleszteni kell a képességet a konfliktusok magabiztos bevonására
- Bízzon meg a demonstrációk és gyakorlati szimulációk révén
21 hours
Közönség

A személyzet, akiknek szükségük van, hogy teljes mértékben tisztában van a kérdések körüli emberek és a Team Management for:

- Maguk
- Kollégáik (társaik)
- Főnökeik
- A csapat tagjai
- Belső és külső ügyfeleik és érdekeltek

A tanfolyam formátuma

A tanfolyam nagyon interaktív kombinációja lesz:

- Elősegített beszélgetések
- Dia prezentációk
- Gyakorlatok és
- Esettanulmányok

A kurzus végére a küldöttek:

- Értékeljük a saját magatartásuk kezelésének szükségességét, mielőtt befolyásolhatják mások viselkedését
- Ismerje meg a rendelkezésre álló különböző kommunikációs eszközök erősségeit és gyengeségeit
- Értékelje, hogyan kezelje, motiválja és fejlessze csapattagjaikat
- Kezelje a belső és külső ügyfeleket és az érdekelteket
- Magyarázza el, hogyan kell kezelni az irodában felmerülő nehéz helyzeteket
35 hours
Communication készségeket már régóta elismerték a szakmai siker fontosságának, és sok pályafutása megtorpant, megrekedt vagy stagnált a kommunikációs készségek hiánya miatt. Ellentétben a városi mítoszkal, kevesen vagyunk ezzel a készséggel, hanem a legtöbbet gyakorolták vagy megtanulták a hibákat. Ez a kurzus célja, hogy segítse a küldötteket, hogy javítsák kommunikációs készségeiket és ennek következtében másokkal való együttműködési képességüket.

A közvetítői készségek finoman, mégis értelmesek. Excel kölcsönözte a kommunikációt előfeltétel, de fontosabb az a képesség, hogy meghallgassuk és tudomásul vesszük, amit mondanak. A közvetítő szerepe abban áll, hogy segítsen a feleknek megoldani a problémát, és olyan eredményt érjen el, amelyet mindkét fél örömmel fogad el. A közvetítők nem vesznek részt az oldalakon, ítéleteket hoznak vagy útmutatást adnak. Egyszerűen felelősek a hatékony kommunikáció és a felek közötti konszenzus kialakításáért. Ez a kurzus a kommunikáción túlmenően szélesebb körű készségekre is kiterjed, amelyeknek hatékony közvetítőnek kell lenniük.
7 hours
Ez a kurzus azoknak az embereknek szól, akik hamarosan elkezdik vagy éppen elkezdték a szakmai karrierjüket az iparban A vállalati munkahely megértésének és elismerésének megteremtésére tervezték, a karrierjük megkezdésekor a posztgraduálisok elvárásai és magatartásai szembesülnek A kurzust követõen egy mentor 6 hónapos idõtartamra kerül kijelölésre, melynek során legfeljebb 6 találkozóra kerül sor (telefonon, skype-on stb) 121-en Ezeknek a találkozóknak a célját a mentor és a mentő között minden munkamenet előtt meg kell határozni, és azokra a kérdésekre kell összpontosítani, amelyek akkoriban a legfontosabbak .
7 hours
Egy rendkívül résztvevő kurzus, amely magában foglalja az egyéni és csoportos vitákat és a készségek gyakorlását, hogy lehetővé tegye a képviselők számára, hogy megosszák ötleteiket és fejlesszék készségeik szintjét.

közönség

Bárki, aki szeretné javítani az assertivitási készségeket

Aim

Ez a kurzus célja, hogy növelje a bizalmat és növelje a képességét, hogy megbízhatóan és megbízhatóan kommunikáljon a kollégákkal és az ügyfelekkel.

Célok

A program befejezése előtt a résztvevők:

Ismerje meg és legyőzze az akadályokat az asszertív Ismerje fel magatartási jellemzőit önmagában és másokban, és megtanulhat hatékony stratégiákat kezelni őket Hatékonyan kommunikáljon egy széles körű emberrel, hogy elérje a win-win helyzetet, ahol lehetséges Nehéz helyzetek hatékony kezelése.
7 hours
Ennek az egy napos kurzusnak a célja, hogy a képviselők számára mentoring és coaching készségeket biztosítson a munkahelyen. A tanfolyam végéig a képviselők képesek lesznek:

Különbség a mentorálás és a coaching között Megbeszéljük a releváns tanulási elméleteket Különböző tanulási stílusok leírása Elmagyarázza a visszajelzés modellt Alapvető coaching elvek Állítsa be a GROW coaching modell összetevőit
21 hours
Közönség

- Azok a személyzet, akiknek teljes mértékben tisztában kell lenniük a konfliktusok befolyásolásával és elkerülésével kapcsolatos kérdésekkel:

- A kollégáik
- Főnökeik
- Belső és külső ügyfeleik és érdekeltek

A tanfolyam céljai

A kurzus végére a küldöttek:

- Értékeljük a saját magatartásuk kezelésének szükségességét, mielőtt befolyásolhatják mások viselkedését
- Ismerje meg a rendelkezésre álló különböző kommunikációs eszközök erősségeit és gyengeségeit
- Kezelje a belső és külső ügyfeleket és az érdekelteket

Formátum

A tanfolyam nagyon interaktív kombinációja lesz:

- Elősegített beszélgetések
- Dia prezentációk
- Gyakorlatok és
- Esettanulmányok
14 hours
This course is part of the Data Scientist skill set (Domain: Advisory & Leadership).

Last Updated:

Upcoming Menedzsment Courses

Online Menedzsment courses, Weekend Menedzsment courses, Evening Menedzsment training, Menedzsment boot camp, Menedzsment instructor-led, Weekend Menedzsment training, Evening Menedzsment courses, Menedzsment coaching, Menedzsment instructor, Menedzsment trainer, Menedzsment training courses, Menedzsment classes, Menedzsment on-site, Menedzsment private courses, Menedzsment one on one training

Kedvezmények tanfolyamokra

Hírlevél kedvezmény

We respect the privacy of your email address. We will not pass on or sell your address to others.
You can always change your preferences or unsubscribe completely.

Néhány ügyfelünk

is growing fast!

We are looking for a good mixture of IT and soft skills in Hungary!

As a NobleProg Trainer you will be responsible for:

  • delivering training and consultancy Worldwide
  • preparing training materials
  • creating new courses outlines
  • delivering consultancy
  • quality management

At the moment we are focusing on the following areas:

  • Statistic, Forecasting, Big Data Analysis, Data Mining, Evolution Alogrithm, Natural Language Processing, Machine Learning (recommender system, neural networks .etc...)
  • SOA, BPM, BPMN
  • Hibernate/Spring, Scala, Spark, jBPM, Drools
  • R, Python
  • Mobile Development (iOS, Android)
  • LAMP, Drupal, Mediawiki, Symfony, MEAN, jQuery
  • You need to have patience and ability to explain to non-technical people

To apply, please create your trainer-profile by going to the link below:

Apply now!

This site in other countries/regions