Menedzsment Kurzusok

Menedzsment Kurzusok

Helyi oktatott élő vezetői képzések a Magyarország.

Ajánlások

★★★★★
★★★★★

Kurzusleírás

KódNévIdőtartamÁttekintés
strapraStrategic Planning in Practice14 óraEz a tanfolyam a befektetők, az üzleti tulajdonosok, az igazgatók, a vezetők, a vezetők és az elemzők számára jött létre, akiknek stratégiai tervezési készségeket kell kifejleszteniük. Nem tudományos célokra készült, hanem ma álmaid megvalósításához.

Ez a kurzus olyan üzleti területek stratégiai tervezésére összpontosít, amelyekben a rugalmasság és az állandó tanulás a legfontosabb. A fő hangsúly a vállalati és befektetési stratégia a jelenlegi valós példák felhasználásával. Minden kurzus tagjának lehetősége lesz arra, hogy stratégiai tervet készítsen, és megtanulja végrehajtani a gyakorlatban.
leanmanagementLean Management: Lean Management in Manufacturing 14 óraA Lean Management egy szervezet vezetésének megközelítése Elősegíti a hosszú távú munkalehetőséget és a folyamatos fejlesztés kultúráját, melynek célja, hogy folyamatosan és szisztematikusan megvalósítsa a folyamatok kis, inkrementális változásait a hatékonyság és a minőség javítása érdekében Ebben az oktatott képzésben a résztvevők megtanulják, hogyan alkalmazzák a Lean elveket és gyakorlatokat egy gyártási kontextusban, és létrehozzák a folyamatos fejlesztés kultúráját A képzés egyesíti az esettanulmányokat és a vitákat élő, kézműves gyakorlattal a Lean rendszerek és folyamatok végrehajtásához szükséges eszközök, mutatók és módszerek segítségével Az alábbi fogalmak egy része: Az eredménytelenségek kiváltó okainak meghatározása A teljesítmény mérése A folyamatos fejlesztési ciklus megvalósítása Kaizen rendezvények szervezése A Lean gondolkodás gondolkodásmódja a szervezetben Közönség Üzletvezetők Minőségbiztosítási menedzserek és tanácsadók A tanfolyam formátuma Részelőadás, vitafórumok, gyakorlatok és jelentős handson gyakorlatok .
kaizen1KAIZEN7 óraA KAIZEN Japánból származik, és "folyamatos fejlesztést" jelent, amelyet munkahelyeken és irodai eljárásokban is felhasználhat .
advyldshpAdvisory & Leadership Skills14 óraEz a kurzus részét képezi az Adatgyűjtő készletnek (Domain: Tanácsadó és vezetői) .
agilekanbanleanManaging Agile Projects with Lean and Kanban21 óraEz a kurzus azon emberek számára készült, akiknek össze kell kapcsolniuk az Agile-t (nevezetesen az SCRUM-t), a Lean és a Kanban összefogásával, hogy kezeljék projektjeiket Összevonja a terméktervezés és a szoftverterv világát .
ccarestrCustomer Care Strategy21 óraA vevői gondozási stratégia fontos szerepet játszik az ügyfelek elégedettségének megteremtésében, amely segít megőrizni a hűséges ügyfeleket és növelni az ismétlődő üzleti szinteket A jó ügyfélszolgálat révén megkapja az ügyfél bizalmát, növeli a vállalat képét és megerősíti versenyelőnyét a piacon Ez a kurzus az élethosszig tartó ügyfélkapcsolatok kiépítésére irányuló stratégiákra és készségekre összpontosít, értékes és hatékony stratégiák fejlesztésével A kielégített ügyfelek beszélgetések és történetmesélés útján Ön önkéntes nagykövetek lehetnek az Ön cége számára, és nagy valószínűséggel ajánlják másoknak szolgáltatásait Ez a workshop segít abban, hogy a résztvevők hatékonyan, megfelelően és világosan kommunikáljanak minden helyzetben CÉLOK Kompetenciák fejlesztése a szakmai ügyfélszolgálat területén A fogyasztókkal folytatott kommunikáció hatékonyságának növelése Megismerni az ügyfelek mögöttes igényeit és elvárásait Erős és fenntartható kapcsolatok kiépítése az ügyfelekkel A vállalat pozitív képének bővítése a piacon A kifogások és akadályok azonosítása, csökkentése és leküzdése A személyiségről és a kommunikációs preferenciákról az ügyfelekkel való kapcsolattartás során Megteremteni a nyitott környezet megteremtésének képességét a kommunikációhoz Készségfejlesztés a világos és hatékony kommunikáció érdekében A hatékony kommunikáció akadályainak azonosítása A testbeszéd és a nonverbális kommunikáció elsajátítása MÓD Szerepjáték Önértékelési tesztek Gyakorlatok csoportokban Egyéni munka Gyakorlati ülések előadások Beszélgetések A LEARING OUTCOMES A kurzus befejezésekor a résztvevők képesek lesznek: Fókuszált ügyfélszolgálati stratégia elfogadása Azonosítsa a legfontosabb ügyféladatokat Építsd meg a cég professzionális képét Alkalmazkodik specifikus ügyfél-viselkedési stílusokhoz Növeli az ügyfélhűséget a rendkívüli ügyfélszolgálat révén Kommunikációs képességek fejlesztése az ügyfelekkel Használjon technikákat a kapcsolatok kiépítésére Készítsen személyes cselekvési tervet az ügyfélszolgálati képességek fejlesztése érdekében Mutassa be a nagylelkűség és a magas színvonalú ügyfélszolgálat gesztusait Használjon technikákat a nehéz helyzetek kezelésére Ismerje meg a kiemelkedő ügyfélszolgálat átadásának akadályait .
csrCorporate Social Responsibility Fundamentals7 óraA vállalati társadalmi felelősségvállalás, a jótékonyság és a fenntarthatóság befektetéseinek megértése és betekintése A képzés interaktív formában zajlik, és számos esettanulmányt tartalmaz .
strageticthinkingStrategic Thinking21 óraA stratégiai gondolkodás a problémák és helyzetek gondolkodásmódjára utal, nagy képlencséken keresztül, figyelembe véve a különböző cselekvések hatásait, majd az üzleti siker legideálisabb stratégiáján A jó stratégiai gondolkodók analitikusan vizsgálják meg a kihívásokat és lehetőségeket, és megvizsgálják őket egy vállalat jövőképének és céljainak összefüggésében Akár egy stratégiai menedzser, akár egy beruházó vagy egy üzletfejlesztő számára, hogyan értékeli az új piacra való kibontakoztatás lehetőségét, stratégiai gondolkodás egy olyan készség, amelyet meg lehet tanulni, gyakorolni és finomítani A stratégiai gondolkodás lehetővé teszi a vezetőknek a jobb döntések meghozatalához és a megfelelő irányba történő folyamatos mozgatásához szükséges egyértelműséget és élességet Ebben a kurzusban új vezetőket vezetünk át a stratégiai gondolkodás legfontosabb koncepcióin keresztül, az elmélet gyakorlati megvalósításával a reallife eseteken alapuló feladatokon alapuló tevékenységeken keresztül A résztvevők egyedülálló lehetőséget kapnak új gondolkodási módok megtanulására, kulcsfontosságú koncepciókat valósítanak meg a problémák megoldására, tükrözik, hogy ezek az elvek miképpen alkalmazandók a saját munkájukra, és hallgatni és megosztani saját perspektíváikat oktatóikkal és osztálytársaikkal Közönség Junior a midlevel menedzsereknek Ez a kurzus az üzleti fejlődésre és a stratégiai csapatokra irányul A tanfolyam formátuma A résztvevők nagyszerű képet fognak kapni arról, hogy mi mozog a vállalkozásukban, és hogy a szervezeten belüli szerepük hogyan járul hozzá az üzleti célokhoz, a jövőképhez és a lényeghez A kurzus interaktív és aktivitási alapon működik, a casestudies, a teambased feladatok és az egyéni prezentáció és a problemolving alkotja a tanfolyam fontos részét .
LeanITLean IT: Applying the Principles of Lean to IT Operations14 óraAmikor egy vállalkozás egy szegény átalakulást kezdeményez, akár a gyártás, a szolgáltatások, akár a technológia terén, az informatikai részleg túl gyakran kerül ki a képből A Lean IT erre válasz A Lean IT a lean elvek kiterjesztése az információtechnológiára (IT), amelynek alapelve az, hogy "a hulladék eltávolítása" (munka, amely semmilyen értéket nem hordoz a termék vagy szolgáltatás számára) Ebben az oktatott képzésben a résztvevők megtanulják, hogyan kell kicsomagolni a hulladékot egy informatikai szervezetben Az elmélet, a casestudy tevékenységek és a szükséges gyakorlati eszközök, módszerek és metrikák lefedése révén a résztvevők megtanulják az IT műveletek során a hulladék problémájának kezeléséhez szükséges kritikai gondolkodást, elemző és kommunikációs készségeket Ennek az interaktív folyamatnak köszönhetően a résztvevők megtanulják, hogyan alkalmazzák a Lean IT elveket és gyakorlatokat a saját szervezetükön belül, és kialakítsák az informatika folyamatos fejlesztésének kultúráját A kurzus végén a résztvevők meg fogják érteni az IT részleg hatását és szerepét a szervezet Lean átalakulásában Gyakorlati értelemben a résztvevők megtanulják, hogyan: az üzleti teljesítmény mérése számszerűsítse az "innováció" értékeli az üzleti folyamatokat és azonosítja a hulladékot csökkenti a működési költségeket a minőség és a teljesítmény javítása a szolgáltatási szintek javítása, a változások kezelése és a feltörekvő technológiák kihasználása minőség és stabilitás fenntartása az idő múlásával hogy a "Lean gondolkodás" szerves része a vállalkozásnak és minden informatikai szakember eszköztárának Közönség IT-szervezetben dolgozó vezetők és szakértők A tanfolyam formátuma Részelőadás, vitafórumok, gyakorlatok és handson gyakorlat .
leanservicesLean Services: Lean Management For The Service Industry14 óraA Lean Management az ügyfelek összpontosításáról, a rendszerek és folyamatok fejlesztéséről és karbantartásáról, amelyek értéket jelentenek az ügyfelek számára A Lean Services a sovány fogalmak alkalmazása a szolgáltatási műveletekre Ebben az oktatott képzésben a résztvevők megtanulják, hogyan alkalmazzák a Lean elveket és gyakorlatokat a saját szervezetükön belül, és létrehozzák a folyamatos fejlődés kultúráját Ez az interaktív tréning ötvözi az esettanulmányokat és az élő, kézműves gyakorlatokkal folytatott megbeszéléseket a Lean rendszerek és folyamatok végrehajtásához szükséges eszközök, mutatók és módszerek segítségével Továbbá, ez a képzés célja a Lean gondolkodás gondolkodásának beillesztése Közönség Üzletvezetők A tanfolyam formátuma Részelőadás, vitafórumok, gyakorlatok és handson gyakorlat .
kanban1Kanban Management Professional 114 óraA Kanban Management Professional 1 (KMP1) egy nagyon interaktív kétéves kurzus, amelyet a Lean Kanban Egyetem (LKU) akkreditált Összefogja a tanítást, a csoportos megbeszéléseket és egy teljesen merülő szimulációt annak szemléltetésére, hogy a Kanban-módszer hogyan segíti az egyéneket, a csapatokat és a szervezeteket a termékek és szolgáltatások fogyasztóknak történő átadásához és javításához A Kanban-módszer pragmatikus, cselekvõ, bizonyítékokon alapuló útmutatást nyújt a sikeres evolúciós változásokhoz Ez azzal kezdődik, amit most teszel, és az evolúciós változást követi, miközben tiszteletben tartja a jelenlegi szerepeket, felelősségeket és munkaköröket, és ösztönzi a vezetést minden szinten Ez lehetővé teszi a szervezetek számára, hogy az üzleti folyamatokat fokozatosan fejlesszék, meghatározzák és felhasználják a releváns mutatókat az előrehaladás méréséhez, és jelentősen csökkentik a komplex változási programokhoz kapcsolódó kockázatokat Ezt a kurzust elhagyod a kanbani elvekkel és általános gyakorlatokkal, valamint a készségekkel, amelyek lehetővé teszik Kanban bizalmának a szervezetben való alkalmazását Mit tanulsz? Határozza meg az elégedetlenség belső és külső forrásait Elemezze a keresletet és a képességeket A tudásfelderítési folyamat modellezése Design kanban rendszerek és azok vizualizációja A fejlesztések azonosítása és rangsorolása Válasszon cadences tevékenységeket A szolgáltatás osztályainak azonosítása Mit kapok? Két napos magas színvonalú képzés Michael Chikkel, aki 20 éves tapasztalattal rendelkezik a szoftverfejlesztésben A tanfolyam során frissítőket és ebédet biztosítanak Ön is kap: Tananyagok (nyomtatott és elektronikus) A "Kanban Sikeres Evolúciós Változás az Ön Technológiai Üzletágának" című könyv elektronikus másolatát David J Anderson A LeanKanban Egyetem (LKU) tagsága LeanKanban Egyetem (LKU) bizonyítvány természetesen befejezése Ki ez a tanfolyam? Bárki, aki részt vesz a termékfejlesztésben vagy tudásmunkában Ez magában foglalja, de nem korlátozódik a következőkre: Program- és szállítási menedzserek Termék- és projektmenedzserek Termékfejlesztők, szoftverfejlesztők és tesztelők Műveletekben vagy támogatásban dolgozók Üzleti elemzők Highlevel menedzsment Bárki, aki érdekelt az Agile szervezetben való megvalósításában .
leandistributionLean Distribution: Implementing Lean in Distribution, Logistics, and Supply Chain Operations14 óraA Lean Distribution a Lean Manufacturing koncepciók alkalmazását jelenti a forgalmazási, logisztikai és ellátási lánc műveletekre A hangsúly az ügyfelek értékének növelésére szolgál, miközben azonosítja és megszünteti a hulladékot - bármi, ami nem növeli ezt az értéket Ebben az oktatott képzésben a résztvevők megtanulják a Lean saját elosztóközpontjaikban és ellátási láncuk működtetésében szükséges módszertant, csapatokat és eszközöket a folyamatos fejlesztés kultúrájának megteremtésénél A képzés egyesíti az esettanulmányokat és a vitákat élő, kézműves gyakorlattal a Lean rendszerek és folyamatok végrehajtásához szükséges eszközök, mutatók és módszerek segítségével Az alábbi fogalmak egy része: A teljesítés valós költségének kiszámítása A teljes költség csökkentése az ellátási láncban A változás ellenállásának leküzdése A vezetés kultiválása és a Lean gondolkodás gondolkodásmódja a szervezetben Közönség Menedzserek és szakemberek, akik felelősek a szigorú elvek elosztási, logisztikai és ellátási lánc műveletek végrehajtásában A tanfolyam formátuma Részelőadás, vitafórumok, gyakorlatok és handson gyakorlat .
5sLean5S7 óraThere are no specific requirements needed to attend this course.
leanS5Lean S57 óraKi kell részt vennie: Lean és változás ügynökök, operatív vezetők és szakemberek, akik meg akarják győződni arról, hogy ezt a koncepciót a megfelelő módon kezdik Ez a tanfolyam a gyártás minden ágazatának szakemberei számára készült Nem tudományos célokra tervezték, hanem gyakorlati tanácsokkal szolgál arra, hogy miként hajtsák végre az 5S-t a termelési létesítményben A kurzus célja a változásért felelős vezetők és ügynökök, akik meg akarják győződni arról, hogy a megfelelő módon vezetik be az 5S-et Minden kurzus tagjának lehetősége lesz arra, hogy több gyakorlattal több kézzel megismerkedjen a tapasztalatokkal annak bizonyítására, hogy az 5S működik A képzés befejezése után: Értsd meg, hogyan működik az 5S és javítja a hatékonyságot 10-30% Legyen képes a hulladékforrások azonosítására és a jövedelmezőség javítására Ismerje meg az ötlépéses folyamat okait, és tudja, hogyan kell végrehajtani A termelési folyamatok javítása érdekében legyenek eszközök és eljárások Készítsen konkrét tervet az 5S bevezetésére a munkahelyén Ha a munkahelyi hatékonyság növelésére törekszünk, több megrendelést nyerünk és ügyfeleinket kielégítjük a biztonság növelése mellett, akkor nem engedheti meg magának, hogy nem veszi ezt a kurzust .
lean5sLean 5S for Non-Manufacturing Purposes7 óraKi kell részt vennie: a vezetők, akik a termelékenység javításával érdekeltek az 5S megvalósításával, és akik szeretnék megbizonyosodni arról, hogy ezt a létfontosságú koncepciót a megfelelő módon kezdik Ez a tanfolyam minden szektorban dolgozó szakemberek számára készült A fogászati ​​klinikák, laboratóriumok, irodák stb Számára készült Nem tudományos célokra tervezték, de gyakorlati tanácsokat nyújt az 5S A kurzus célja a változásért felelős vezetők és ügynökök, akik meg akarják győződni arról, hogy a megfelelő módon vezetik be az 5S-et Minden kurzus tagjának lehetősége lesz arra, hogy több gyakorlattal több kézzel megismerkedjen a tapasztalatokkal annak bizonyítására, hogy az 5S működik A képzés befejezése után: Értsd meg, hogyan működik az 5S és javítja a hatékonyságot 10-30% Legyen képes a hulladékforrások azonosítására és a jövedelmezőség javítására Ismerje meg az ötlépéses folyamat okait, és tudja, hogyan kell végrehajtani A folyamatok javítása érdekében legyenek eszközök és eljárások Készítsen konkrét tervet az 5S bevezetésére a munkahelyén Ha a munkahelyi hatékonyság növelésére törekszünk, több megrendelést nyerünk és ügyfeleinket kielégítjük a biztonság növelése mellett, akkor nem engedheti meg magának, hogy nem veszi ezt a kurzust .
ConResBeConflict Resolution, Assertiveness and Self Confidence14 óraEgy egyre inkább globalizált világban több multikulturális környezetben dolgozunk, ahol az egyének és a csoportok közötti konfliktusok lehetségesek A konfliktusmegoldás alapja az, hogy a konfliktusok elkerülhetetlenek, de kezelhetők Az Assertiveness, az önbizalom, a tárgyalási képesség, az interperszonális és más készségek kulcsfontosságúak a konfliktusmegoldás támogatásában Mindennapi életünkben számos alkalommal találkozunk, ahol tudatosan vagy öntudatlanul (családtagokkal, barátokkal, ügyfelekkel, üzleti partnerekkel) konfliktusokat kezelünk A konfliktusmegoldás kezelése segít a konfliktusok hatékony megoldásában, valamint segít abban, hogy jobban kommunikáljunk, hatékonyan meggyőzzünk, javítsuk az üzleti eredményeket, valamint javítsuk a szervezeti és személyes viselkedést és teljesítményt Ez a kurzus az elméletek és fogalmak kombinációját kínálja, kombinálva a csoportos gyakorlatokkal és az egyéni tevékenységekkel, amelyek lehetővé teszik a küldöttek számára az ötletek megosztását és készségeik fejlesztését célok: Megérteni a szervezetek konfliktusainak alapjait és árnyalatait A konfliktusmegoldás kulcsfontosságú koncepcióinak, tényezőinek, elméleteinek, típusainak és modelljeinek feltárása A személyiségtípusok felfedezése, a tárgyalási készségeket támogató vezetési stílusok Az önbizalom és az önbizalom művészete A konfliktusmegoldások kipróbálása, megtapasztalása és gyakorlása .
tkanmThe Kanban Method (TKP) 7 óraArra készülsz, hogy végrehajtod az Agile-t a szervezetedben? A változás túl előíró jellegű? A csapatok túlterheltek és kevésbé produktívak, de még mindig túl rezisztensek a forradalmi változásokért? Válassza ki az "Alternatív út az agilitásra" lehetőséget, és hajtson végre egy evolúciós és humánus változáskezelési módszert, amely nem változtatja meg a folyamatot, hanem javítja azt A Kanban-módszer pragmatikus, cselekvõ, bizonyítékokon alapuló útmutatást nyújt a sikeres evolúciós változásokhoz Ez azzal kezdődik, amit most teszel, és tiszteletben tartja a jelenlegi szerepeket, felelősségeket és munkaköröket Ez lehetővé teszi a szervezetek számára, hogy az üzleti folyamatokat fokozatosan fejlesszék, meghatározzák és felhasználják a releváns mutatókat az előrehaladás méréséhez, és jelentősen csökkentik a komplex változási programokhoz kapcsolódó kockázatokat Ha csapata túlterhelt, Kanban segíthet a munkájának ellenőrzésében A Kanban új módszer a folyamat dinamikus kezelésére és a szűk keresztmetszetek feltárására Ez a képzés biztosítja azokat a készségeket és ismereteket, amelyekre Kanbant kell alkalmazni a munkájához, és megtanulják meghatározni, hogy mit kell dolgozni mostanra, mi a későbbi távozásig, és hogy mit vegyen le örökre a todo listára Tanulási eredmények A résztvevőknek ismerniük kell a Kanban-módszert Meg kell tudni tervezni és megvalósítani egy alap Kanban fórumon Képesnek kell lennie arra, hogy megértse a munkaelemtípusokat és a konkrét munkaterületekkel kapcsolatos kockázatokat Meg kell ismerniük a különböző Kanban Csapat-táblákat és stílusokat, és tudják, hogyan válasszák ki a kontextusukhoz legjobban megfelelő designot Tudniuk kell a képzési ütemtervről és az "alternatív elérési útról" az egyes lépések során keletkező értékre és előnyökre Ki kellene részt venni Ez a kurzus olyan szakemberek számára készült, akik egy termékfejlesztési vagy ismeretterjesztési környezet részét képezik, és akik érdeklődnek annak megismerésében, hogy a Kanban hogyan javíthatja a munkakörnyezetet A Kanban több olyan funkciót lát el a szervezetben, akiket a Lean Management-t alkalmazó vezető állományi tagoktól a szállítási csoportok tagjai felé kívánnak javítani a munkamódszereiken Az osztályaink korábbi résztvevői szerepet játszottak: Senior vezetői pozíciók (CxO) Program- és projektmenedzserek Termékmenedzserek, terméktulajdonosok és üzleti elemzők Scrum csapat tagjai Scrum Masters, Team Leads és Change Agents Termék- és szoftverfejlesztők és tesztelők Agilis edzők és gyakorlók (Scrum, XP, DSDM, AgilePM stb) Más szerepek, mint a HR és a pénzügyminiszterek Tanúsítvány Ez az 1 napos kurzus tanítja a Kanban Method® alapjait, és belépési szintként és kiindulópontként szolgál az agilitás alternatív útjához A sikeres befejezése után megkapja a Lean Kanban Egyetemen végzett kitöltési bizonyítványt Ezenkívül a Team Kanban Practitioner® (TKP) hitelesítő tanúsítványt is kapsz, amelyet a TKP Badge kísér Projektmenedzsment Intézet (PMI): 7 PDU (Professional Development Units) .
qmsauditorQMS Auditor / Lead Auditor (ISO 9001)21 óraA QMS Auditor / Lead Auditor (ISO 9001) képzési tanfolyam kifejti, hogy milyen QMS-nek (Quality Management System) kell teljesíteni Megmagyarázza a sikeres QMS Audit követelményeit is Ezek a követelmények alapul szolgálnak a folyamatos javításra irányuló erőfeszítéseknek az Ügyfél javított termékei és szolgáltatásai felé Ebben az oktatott, élő képzésben a résztvevők megtudják a QMS audit alapelveit, eljárásait és dokumentációit, miközben számos esettanulmányt, csoportos megbeszélést, kézmozdulatot és tevékenységet folytatnak A képzés végére a résztvevők képesek lesznek: Határozza meg a sikeres QMS audit követelményeit Hozzon létre ellenőrzési ellenőrzőlistát egy mintaellenőrzési forgatókönyvhöz A megállapítások az ISO 9001 szerinti követelményeknek megfelelnek Írja és minősíti a nem megfelelőségi jelentéseket, és értékeli a korrekciós intézkedésekre vonatkozó javaslatokat Készítsen és nyújtson meggyőző értékelést a felső vezetésnek a szervezet politikájának és céljainak megfelelően Közönség Azok a könyvvizsgálók, akik részt vesznek vagy fognak részt venni a QMS auditban A minőségi programokba bevont tanácsadók és menedzserek Azok a személyek, akiknek a QMS auditálókkal kell dolgozniuk A tanfolyam formátuma Részelőadás, vitafórumok, gyakorlatok és nehéz handson gyakorlat .
grmcfunGovernance, Risk Management & Compliance (GRC) Fundamentals21 óraTanfolyam célja: Annak biztosítása, hogy az egyénnek megértsék a GRC folyamatait és képességeit, valamint az irányítást, a teljesítménykezelést, a kockázatkezelést, a belső ellenőrzést és a megfelelőségi tevékenységeket Áttekintés: GRC Alapfogalmak és meghatározások A GRC alapelvei Alapelemek, gyakorlatok és tevékenységek A GRC kapcsolata más tudományágakhoz .
sdtpmlStrategic Development: Thinking, Planning, Management and Leadership35 óraÁttekintés Ez az 5 napos tanfolyam segíteni fogja a küldöttek stratégiai gondolkodásuk, tervezésük és vezetési készségeik fejlesztését, beleértve a banki környezetben a sikeres végrehajtás taktikai és működési követelményeit A kurzus foglalkozik a konfliktuskezelés nehéz problémáival, a változások menedzselésével, a jó vezetővel és a csapat motiválásával Az interaktív esettanulmányok és az ágazati példák felhasználásával a küldötteket ösztönözni fogják arra, hogy megosszák egymással tapasztalataikat és kihívásaikat annak érdekében, hogy segítsenek gyakorlati és munkahelyi megoldások kialakításában, amelyeket visszaadhatnak és ténylegesen felhasználhatnak A program alapvető célja, hogy felkészítse a vezetőket az üzleti környezetnek a nyereséges üzleti lehetőségek feltárására, valamint stratégiák kidolgozására versenyelőnyt szerezzen egy egyre versenyképesebb üzleti környezetben Többek között a program is betekintést nyújt a vezetői bevált gyakorlatokba és viselkedésformákba, amelyek megerősítik a vezetők kapacitását a nagy teljesítményű pénzügyi intézmény bonyolultságának és bizonytalanságainak kezelésére Tanulási célok A tanfolyamon való részvétel után a küldöttek képesek lesznek: Ismertesse a nagy bankok főbb problémáit; Mutassa be a szervezeti fejlesztési tervezés különböző megközelítéseit; Elemezze a jelenlegi üzleti környezetet és a szervezetet érintő hatásokat; A szervezeten belüli és kívüli források elemzése; Ismertesse a stratégia kezelésének különböző módszereit, és helyezze az üzleti tervbe; Értékelje az alternatív fejlesztési stratégiákat annak érdekében, hogy a vállalkozás igényeihez leginkább megfelelő egy vagy több személyt ajánlja fel A stratégiai fejlesztési tervek mélyebb megértését; Tárgyilagosan tárgyalja meg az új stratégia végrehajtását kísérő kockázatokat, előnyöket és költségeket, beleértve a konfliktusok kezelését egy csapatban; Meghatározza az azonosított kockázatok kezelésére vonatkozó megközelítéseket; Elemezze a vállalkozására gyakorolt ​​lehetséges hatásokat (pozitív és negatív), amelyek az új stratégia végrehajtásából származnak; Tervezési irányvonalak, rendszerek és folyamatok a sikeres stratégiai tervek sikeres megvalósításához; Fedezze fel a változáskezelés kulcsfontosságú lépéseit Ki kellene részt venni Termék / szolgáltatás menedzserek Újonnan kinevezett, valamint létrehozott vezetők és csapatvezetők A műveleti vezetők Senior Bank vezetők Emberi erőforrás menedzserek Operations Managers Marketing menedzserek Módszertan A kurzus megkönnyített workshopokból áll, kiegészítve esettanulmányokkal, amelyek a közzétett valós példák és / vagy gyakorlati tapasztalatok kombinációjából származnak Lehetőség lesz arra is, hogy a résztvevők kis csoportokban dolgozzanak ötleteket és stratégiákat, és alkalmazzák az anyagot saját szervezetük / osztályuk kontextusában Nyitott fórum megbeszélések is kulcsfontosságú elemek .
mrkfctMarket Forecasting14 óraKözönség Ez a kurzus olyan analitikusok, előrejelzők számára készült, akik bevezetni vagy javítaniuk kell az előrejelzést, amely összefüggésben lehet az értékesítési előrejelzéssel, a gazdasági előrejelzéssel, a technológiai előrejelzéssel, az ellátási lánc menedzsmentjével és a kereslet vagy kínálat előrejelzésével Leírás Ez a kurzus irányítja a küldötteket olyan módszertanok, keretek és algoritmusok sorozatán keresztül, amelyek hasznosak a jövő történelmi adatok alapján történő előrejelzésének megválasztásakor Alapvető eszközöket használ, mint a Microsoft Excel vagy néhány nyílt forrású program (nevezetesen az R projekt) Az ebben a kurzusban leírt elvek bármely szoftverrel (pl SAS, SPSS, Statistica, MINITAB) .
pplteammanPeople and Team Management21 óraKözönség

Azoknak a személyzetnek, akiknek teljes körűen tudatában kell lenniük az Emberek és a Csapat menedzsment témájával kapcsolatos kérdésekről

- Maguk
- Kollégáik (társaik)
- Főnökök
- A csapattagok
- Belső és külső ügyfeleik és érdekeltségeik

A tanfolyam formátuma

A kurzus rendkívül interaktív kombinációja:

- Megkönnyített megbeszélések
- Slide előadások
- Gyakorlatok és
- Esettanulmányok

A kurzus végére a küldöttek képesek lesznek:

- Értékeljük annak szükségességét, hogy saját magatartásukat kezeljük, mielőtt befolyásolnák mások viselkedését
- Ismerje meg a különböző kommunikációs média erősségeit és gyengeségeit
- Értékeljük, hogyan kezeljük, motiváljuk és fejlesszék csapattagjaikat
- Kezelje belső és külső ügyfeleit és az érdekelteket
- Mondja el, hogyan kell kezelni az irodában nehéz helyzeteket
amlctfAnti-Money Laundering (AML) and Combating Terrorist Financing (CTF)14 óraKözönség Minden olyan felsővezetőnek, akinek szüksége van az AML / CTF munkájára és megelőzésére, valamint a többi fontos és aktuális pénzügyi bűncselekményről szóló tudnivalók; A tanfolyam formátuma A következők kombinációja: Megkönnyített megbeszélések Slide előadások Esettanulmányok Példák A tanfolyam céljai A kurzus végére a küldöttek képesek lesznek: Magyarázza el, hogyan akadályozható meg az AML és a CTF Ismerje meg az AML és a CTF főbb aspektusait, ahogyan azok a vállalatokra vonatkoznak, valamint a nemzeti és nemzetközi erőfeszítéseket, Határozza meg, hogy a vállalat és személyzete hogyan védje magát a pénzmosás és a terrorizmus finanszírozása kockázatától Részletezze, hogyan lehet a vállalat a pénzmosás és a terrorizmus finanszírozásának célpontjává válni: és ismertesse, melyik "vörös zászló" segíthet nekik bármely (gyanús vagy tényleges) bűncselekmény azonosításában, megelőzésében és jelentésében Ismerje meg a pénzügyi bűnözés egyéb "forró pontjait" .
compmlroThe Compliance and MLRO Refresher Programme7 óraA Compliance és az MLRO Refresher Program megvizsgálja azokat a kulcsfontosságú kockázatkezelési kérdéseket és témákat, amelyek létfontosságúak a mai magasan szabályozott környezetben. A megfelelőségi tisztviselőkkel, az MLRO-kkal, az MLCO-kkal és más kockázatkezelő szakemberekkel szembeni irányítás mellett a felső vezetés tagjainak és az igazgatóság tagjainak is törekedniük kell arra, hogy többet tudjanak arról, hogy mit várhatnak a szervezetükben található kockázatkezelési funkcióktól. A programot az Egyesült Királyság tárgyi szakértője tartja.

A program legfontosabb tanulási célja az, hogy a résztvevőket megfelelő ismeretekkel látja el, amelyek objektív módon értékelik szervezetük meglévő kockázatkezelési kontrolljainak és gyakorlatainak megfelelőségét, és megfelelő fejlesztéseket tesznek lehetővé.
corpgovCorporate Governance7 óraKözönség

Minden alkalmazottnak szüksége van a vállalati irányítás munkájára a szervezet számára

A tanfolyam formátuma

Nagyon interaktív kombinációja:

- Megkönnyített megbeszélések
- Slide előadások
- Példák
- Feladatok
- Esettanulmányok
coachCoaching Skills7 óraKözönség Azoknak a személyzetnek, akiknek készen kell állniuk arra, hogy magas színvonalú coachingokat biztosítsanak A saját személyzetük egyéni tagjai számára A csapataiknak Azokra az egyénekre, akik nem közvetlenül kapcsolódnak saját csapataikhoz, de akik értékelnék független - és nem igazságos beadványukat A tanfolyam formátuma A következők kombinációja: Megkönnyített megbeszélések Küldött Coaching ülések - teljes visszajelzéssel A kurzus végére a küldöttek képesek lesznek: Határozza meg a "Coaching" -ot, és részletesen magyarázza el a Coaching alkalmazását az egyéni és a csapat teljesítményének javítása érdekében - különös tekintettel annak használatára, hogy megértsük (és helyesbítjük) az alulteljesítést Érdemes értelmes Coaching Sessions .
commtmCommunicating and Influencing For Team Members14 óraKözönség Azoknak a személyzetnek, akiknek teljes körűen tudatában kell lenniük a kommunikációról és a befolyásoló tényezőkről: Kollégáik Főnökök Belső és külső ügyfeleik és érdekeltségeik A tanfolyam formátuma A kurzus egy nagyon interaktív kombináció lesz: Megkönnyített megbeszélések Slide előadások Gyakorlatok és Esettanulmányok A kurzus végére a küldöttek képesek lesznek: Értékeljük annak szükségességét, hogy saját magatartásukat kezeljük, mielőtt befolyásolnák mások viselkedését Ismerje meg a különböző kommunikációs média erősségeit és gyengeségeit Kezelje belső és külső ügyfeleit és az érdekelteket .
handccHandling Conflict with Confidence14 óraKözönség Azoknak a személyzetnek, akiknek teljes mértékben tudatában kell lenniük a konfliktusokat érintő kérdésekben, és hogyan kell kezelni a következőkkel: Kollégáik Főnökök Belső és külső ügyfeleik és érdekeltségeik A tanfolyam formátuma A kurzus egy nagyon interaktív kombináció lesz: Megkönnyített megbeszélések Slide előadások Gyakorlatok és Esettanulmányok A kurzus végére a küldöttek képesek lesznek: Értsd meg a konfliktusokat és a hatásokat magunkra és másokra Állítólagos és nem-szenvedélyes viselkedés meghatározása Értékelje az önigazgatás szükségességét, mielőtt másokat kezelne Fejleszteni kell képességét, hogy a konfliktusban biztosan részt vegyen Bizalom építése demonstrációk és gyakorlati szimulációk révén .
mantdevManagement and Team Development7 óraKözönség Menedzserek és csapatvezetők, akiknek teljes mértékben tisztában kell lenniük a személyzet irányításával és fejlesztésével kapcsolatos kérdésekkel (közvetlen és közvetett jelentések) A tanfolyam formátuma A kurzus egy nagyon interaktív kombináció lesz: Megkönnyített megbeszélések Slide előadások Gyakorlatok és Esettanulmányok A kurzus végére a küldöttek képesek lesznek: Ismerje meg az irányításhoz és a vezetéshez szükséges különböző készségeket Fejleszteni a csapatot a mosteffective módon Magyarázza el, hogyan lehet a változást a szervezeten belül változni A személyzet teljesítményének jobb kezelése Sikeresen tárgyalják az előnyben részesített megoldásaikat Mondja el, hogyan kell kezelni az irodában nehéz helyzeteket .
changemanChange Management21 óraKözönség: Ez a kurzus célja minden olyan személyzet számára, akik szélesebb képet kívánnak venni a változási folyamatról, hogy a lehető legjobb eredményeket érjenek el az üzletükben A tanfolyam formátuma A következők kombinációja: Megkönnyített megbeszélések Slide előadások Gyakorlatok és Esettanulmányok A kurzus végén a résztvevők képesek lesznek: Mutassa be az alapvető változási stratégiákat, amelyek alátámasztják a szervezet változásának tervezését Értsd meg a 9 változás elvének használatát és alkalmazását Hozzon létre egy átalakítási tervet, amely megfelel az üzleti tevékenységüknek .

Upcoming Courses

KurzusDátumÁr [Távoktatás / Tantermi]
Business Modeling for an Agile Enterprise - Budapest, V. kerületk, 2019-01-08 09:303000EUR / 3600EUR
Business Modeling for an Agile Enterprise - Debrecensze, 2019-01-23 09:303000EUR / 3600EUR
Business Modeling for an Agile Enterprise - Kecskemétk, 2019-01-29 09:303000EUR / 3600EUR
Business Modeling for an Agile Enterprise - Miskolc, Tapolcafürdőh, 2019-02-04 09:303000EUR / 3600EUR
Business Modeling for an Agile Enterprise - Pécs, belvárosk, 2019-02-05 09:303000EUR / 3600EUR
Weekend Menedzsment courses, Evening Menedzsment training, Menedzsment boot camp, Menedzsment instructor-led, Weekend Menedzsment training, Evening Menedzsment courses, Menedzsment coaching, Menedzsment instructor, Menedzsment trainer, Menedzsment training courses, Menedzsment classes, Menedzsment on-site, Menedzsment private courses, Menedzsment one on one training

Course Discounts

KurzusHelyszínDátumÁr [Távoktatás / Tantermi]
OCEB Certified Expert in BPM - Technical Intermediate Exam PreparationMiskolc, Tapolcafürdőh, 2019-01-14 09:303150EUR / 3750EUR
Marketing Analytics using RSzeged, Felső Tisza-Parth, 2019-01-14 09:304725EUR / 5525EUR
Object-Oriented Analysis and Design using UMLMiskolc, Tapolcafürdőh, 2019-01-21 09:304725EUR / 5525EUR
Handling Conflict with ConfidenceBudapest, V. kerületcs, 2019-01-31 09:302970EUR / 3570EUR
R for Data Analysis and Research Debrecencs, 2019-06-13 09:301575EUR / 1975EUR

Hírlevél kedvezmény

Tiszteletben tartjuk adatai bizalmas jellegét. A NobleProg soha nem továbbítja e-mail címét harmadik személyeknek.
Hírlevelünkről bármikor leiratkozhat.

Kiemelt ügyfeleink

is growing fast!

We are looking to expand our presence in Hungary!

As a Business Development Manager you will:

  • expand business in Hungary
  • recruit local talent (sales, agents, trainers, consultants)
  • recruit local trainers and consultants

We offer:

  • Artificial Intelligence and Big Data systems to support your local operation
  • high-tech automation
  • continuously upgraded course catalogue and content
  • good fun in international team

If you are interested in running a high-tech, high-quality training and consulting business.

Apply now!