Menedzsment Kurzusok

Menedzsment Kurzusok

Helyi oktatott élő vezetői képzések a Magyarország.

Machine Translated

Ajánlások

★★★★★
★★★★★

Menedzsment Course Outlines

Kurzusnév
Duration
Overview
Kurzusnév
Duration
Overview
14 hours
Overview
The training is designed to help anyone who is thinking of implementing or working on a balanced scorecard project
14 hours
Overview
A mély elemzés és a nagy változások támogatása helyett a McKinsey 7-S modell kiválóan alkalmas arra, hogy elemezze a vállalat koherenciáját. Ha tudja, hogy meg kell változtatnia a tettet, de nem biztos benne, mit kell tennie, ez a változáskezelési modell az Ön számára.

Ez az oktató által irányított, élő (helyszíni vagy távoli) képzés olyan vezetőknek, üzleti tulajdonosoknak és stratégáknak szól, akik a McKinsey 7s modell bevezetését tervezik a saját szervezetükben.

A tantárgy formátuma

- Interaktív előadás és beszélgetés.
- Sok gyakorlat és gyakorlat.

Tanfolyam testreszabási lehetőségek

- Ahhoz, hogy igényeljen személyre szabott képzést erre a kurzusra, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy megbeszéljünk.
7 hours
Overview
KAIZEN japán eredetű, és folyamatos fejlesztést jelent, és a munkahelyen és a folyamatban is használható.
14 hours
Overview
A Kanban Management Professional 1 (KMP1) egy nagyon interaktív kétnapos tanfolyam, amelyet a Lean Kanban Egyetem (LKU) akkreditált. Ez kombinálja a tanítást, a csoportos megbeszéléseket és a teljes mértékben magával ragadó szimulációt annak bemutatására, hogy a Kanban-módszer hogyan segíti az egyéneket, csapatokat és szervezeteket a termékek és szolgáltatások ügyfeleiknek történő kézbesítésében és javításában.

A Kanban-módszer pragmatikus, cselekvő, bizonyítékokon alapuló útmutatást nyújt a sikeres evolúciós változásokhoz. Ez azzal kezdődik, amit most tesz, és az evolúciós változásokat követi, tiszteletben tartva a jelenlegi szerepeket, felelősségeket és munkaköröket, és ösztönözve a vezetőséget minden szinten. Ez lehetővé teszi a szervezetek számára, hogy az üzleti folyamatokat fokozatosan fejlesszék, meghatározzák és használják a releváns mutatókat a haladás méréséhez, és jelentősen csökkentik a komplex változási programokhoz kapcsolódó kockázatokat.

Ezt a kurzust el fogja hagyni a Kanban-elvek és az általános gyakorlatok ismereteivel, valamint a készségekkel, amelyek lehetővé teszik, hogy a Kanban-t bizalommal alkalmazza a szervezetében.

Mit fog tanulni?
- Az elégedetlenség belső és külső forrásainak azonosítása
- A kereslet és a képesség elemzése
- Modellezze a tudás felfedezésének folyamatát
- Kanban rendszerek és azok megjelenítésének tervezése
- A fejlesztések azonosítása és prioritása
- Válassza ki a tevékenységekre vonatkozó kadenciákat
- Az osztályok azonosítása

Mit kapok?
Tanfolyamok (nyomtatott és elektronikus)
Electron ic példányt a könyvből „Kanban - Sikeres evolúciós változás az Ön Technology Business ” David J. Anderson
A Lean -Kanban Egyetem (LKU) tagsága
Lean -Kanban University (LKU) tanúsítvány a tanfolyam befejezéséről

Ki ez a tanfolyam?
Bárki, aki részt vesz a termékfejlesztésben vagy a tudásmunkában. Ez magában foglalja a következőket:
Program- és szállítási menedzserek
Termék- és projektmenedzserek
Termékfejlesztők, szoftverfejlesztők és tesztelők
A műveletekben vagy támogatásban dolgozók
Business elemzők
Magas szintű vezetés
Bárki, aki érdekli az Agile megvalósítását a szervezetükben
14 hours
Overview
In 1996 John Kotter wrote "Leading Change" which looked at what people did to transform their organisations. Kotter introduced an 8-step change model for helping managers deal with transformational change.

This instructor-led, live training (onsite or remote) is aimed for managers, business owners and strategists planning to implement Kotter's 8 model in their respective organization.

Format of the Course

- Interactive lecture and discussion.
- Lots of exercises and practice.
- Hands-on implementation in a live-lab environment.

Course Customization Options

- To request a customized training for this course, please contact us to arrange.
7 hours
Overview
Ki kell részt vennie: a vezetők, akik a termelékenység javításával érdekeltek az 5S megvalósításával, és akik szeretnék megbizonyosodni arról, hogy ezt a létfontosságú koncepciót a megfelelő módon kezdik Ez a tanfolyam minden szektorban dolgozó szakemberek számára készült A fogászati ​​klinikák, laboratóriumok, irodák stb Számára készült Nem tudományos célokra tervezték, de gyakorlati tanácsokat nyújt az 5S A kurzus célja a változásért felelős vezetők és ügynökök, akik meg akarják győződni arról, hogy a megfelelő módon vezetik be az 5S-et Minden kurzus tagjának lehetősége lesz arra, hogy több gyakorlattal több kézzel megismerkedjen a tapasztalatokkal annak bizonyítására, hogy az 5S működik A képzés befejezése után: Értsd meg, hogyan működik az 5S és javítja a hatékonyságot 10-30% Legyen képes a hulladékforrások azonosítására és a jövedelmezőség javítására Ismerje meg az ötlépéses folyamat okait, és tudja, hogyan kell végrehajtani A folyamatok javítása érdekében legyenek eszközök és eljárások Készítsen konkrét tervet az 5S bevezetésére a munkahelyén Ha a munkahelyi hatékonyság növelésére törekszünk, több megrendelést nyerünk és ügyfeleinket kielégítjük a biztonság növelése mellett, akkor nem engedheti meg magának, hogy nem veszi ezt a kurzust .
14 hours
Overview
Lean Distribution a Lean Manufacturing koncepcióinak alkalmazása az elosztási, logisztikai és ellátási lánc műveletekben. A hangsúly az ügyfelek számára hozzáadott értékteremtés, a hulladék azonosítása és eltávolítása mellett történik - bármi, ami nem növeli ezt az értéket.

Ebben az oktató által vezetett, élő képzésen a résztvevők megtanulják a Lean megvalósításához szükséges módszertant, csapatokat és eszközöket saját disztribúciós központjaikban és az ellátási lánc műveleteiben, miközben kialakítják a folyamatos fejlesztés kultúráját.

A képzés egyesíti az esettanulmányokat és a megbeszéléseket az élő, gyakorlati gyakorlatokkal, a Lean rendszerek és folyamatok megvalósításához szükséges eszközök, mutatók és módszerek felhasználásával. A lefedett fogalmak közé tartozik:

- A teljesítés tényleges költségeinek kiszámítása
- Az összköltségek csökkentése az egész ellátási láncban
- A változásokkal szembeni ellenállás leküzdése
- A vezetés ápolása és a Lean gondolkodásmód kialakítása a szervezet egészében

A tantárgy formátuma

- Részleges előadás, részleges beszélgetés, gyakorlatok és gyakorlati gyakorlat
14 hours
Overview
Amikor egy vállalkozás megkezdi a karcsú átalakulást, legyen az a gyártás, a szolgáltatások vagy a technológia, akkor az informatikai részleget gyakran elhagyják a képből. Lean IT válasz erre. Lean IT a Lean alapelveinek kiterjesztése az információtechnológiára (IT), amelynek alapelve a „hulladék eltávolítása” (olyan munka, amely hozzáadott értéket nem jelent a terméknek vagy szolgáltatásnak).

Ebben az oktató által vezetett, élő képzésen a résztvevők megtanulják, hogyan kell kicsomagolni a hulladék problémáját egy informatikai szervezetben. Az elmélet, esettanulmányi tevékenységek és a szükséges eszközökkel, módszerekkel és mutatókkal való gyakorlati lefedettség révén a résztvevők megtanulják az informatikai műveletek során keletkező hulladék problémájának megoldásához szükséges kritikai gondolkodási, elemzési és kommunikációs készségeket. Ennek az interaktív folyamatnak a segítségével a résztvevők megtanulják, hogyan alkalmazhatják a Lean IT alapelveit és gyakorlataikat saját szervezetükben, és hogyan Lean informatika folyamatos fejlesztésének kultúráját.

A tanfolyam végén a résztvevők megértik az informatikai osztály hatását és szerepét a szervezet Lean átalakulásában. Gyakorlati szempontból a résztvevők megtanulják, hogyan:

- Mérje meg az üzleti teljesítményt.
- Számszerűsítse az „innováció” megtérülését.
- Az üzleti folyamatok értékelése és a hulladék azonosítása.
- Csökkentse a működési költségeket.
- Javítsa a minőséget és a teljesítményt.
- Javítani kell a szolgáltatási szinteket, kezelni kell a változásokat, és ki kell használni a feltörekvő technológiák előnyeit.
- Fenntartja a minőséget és a stabilitást az idő múlásával.
- Tegye a " Lean gondolkodást" a vállalkozás és minden informatikai szakember eszközkészletének szerves részévé.

A tantárgy formátuma

- Részleges előadás, részleges beszélgetés, gyakorlatok és gyakorlati gyakorlat
14 hours
Overview
Lean Management egy megközelítés egy szervezet vezetésére. Elősegíti a munka hosszú távú szemléletét és a folyamatos fejlesztés kultúráját - arra törekszik, hogy folyamatosan és szisztematikusan elérje a folyamatok kis, fokozatos változásait a hatékonyság és a minőség javítása érdekében.

Ebben az oktató által vezetett, élő (helyszíni vagy távoli) képzésen a résztvevők megtanulják, hogyan lehet a Lean alapelveit és gyakorlatait alkalmazni a gyártási környezetben, és hogyan Lean a folyamatos fejlesztés kultúráját.

A képzés egyesíti az esettanulmányokat és a megbeszéléseket az élő, gyakorlati gyakorlatokkal, a Lean rendszerek és folyamatok megvalósításához szükséges eszközök, mutatók és módszerek felhasználásával. A lefedett fogalmak közé tartozik:

- A hatékonyság hiányának oka meghatározása.
- Teljesítmény mérése.
- A folyamatos fejlesztési ciklus megvalósítása.
- Kaizen rendezvények szervezése.
- A Lean gondolkodásmód gondolkodásmódjának kialakítása a szervezet egészében.

A tantárgy formátuma

- Interaktív előadás és beszélgetés.
- Sok gyakorlat és gyakorlat.
- Gyakorlati megvalósítás élő laboratóriumi környezetben.

Tanfolyam testreszabási lehetőségek

- Ahhoz, hogy igényeljen személyre szabott képzést erre a kurzusra, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy megbeszéljünk.
7 hours
Overview
Kinek kell részt venni:

Lean és váltó ügynökök, operatív vezetők és szakemberek, akik meg akarják győződni arról, hogy ezt az alapvető koncepciót a megfelelő módon indítják el

Ezt a képzési tanfolyamot az összes ágazat szakemberei számára készítették a gyártás területén stb. Nem tudományos célokra tervezték, hanem gyakorlati tanácsokat nyújt az 5S bevezetésére a gyártóüzemében.

A tanfolyam a változás vezetõinek és ügynökeinek szól, akik meg akarják gyõzni arról, hogy az 5S-t a megfelelõ módon vezetik-e be.

Minden tanfolyam tagjának lehetősége van tapasztalatokat szerezni számos gyakorlat során, hogy bebizonyítsa, hogy az 5S működik.

A képzés befejezése után:

- Megérteni, hogyan & nbsp; Az 5S működik, és 10-30% -kal javítja a hatékonyságot
- Képes azonosítani a hulladékforrásokat és javítani a jövedelmezőséget
- Megérti az ötlépéses folyamat okait, és tudja, hogyan kell azt végrehajtani
- Rendelkezzen eszközökkel és eljárásokkal a termelési folyamatok javítása érdekében
- Készítsen egy konkrét tervet az 5S bevezetésére a munkahelyén

Ha arra gondol, hogy javítsa a munkahelyi hatékonyságot, több megrendelést nyerjen és ügyfeleit kielégítse, miközben javítja a biztonságot, akkor nem engedheti meg magának, hogy ne vegye részt ezen a kurzuson
14 hours
Overview
Lean Management az ügyfélközpontúság, a rendszerek és folyamatok fejlesztése és karbantartása annak érdekében, hogy értéket biztosítson az ügyfelek számára. Lean Services a karcsú koncepciók alkalmazása a szolgáltatási műveletek során.

Ebben az oktató által vezetett, élő (helyszíni vagy távoli) képzésen a résztvevők megtanulják, hogyan alkalmazzák a Lean alapelveket és gyakorlatokat saját szervezetükben, és hogyan Lean a folyamatos fejlesztés kultúráját.

Ez az interaktív képzés egyesíti az esettanulmányokat és a megbeszéléseket az élő, gyakorlati gyakorlatokkal, a Lean rendszerek és folyamatok megvalósításához szükséges eszközök, mutatók és módszerek felhasználásával. Ezenfelül a képzés célja a Lean gondolkodásmód gondolkodásmódjának ösztönzése.

A tantárgy formátuma

- Részleges előadás, részleges beszélgetés, gyakorlatok és gyakorlati gyakorlat
7 hours
Overview
Közönség

A vezetők és a csapatvezetők, akiknek tisztában kell lenniük a személyzet irányításával és fejlesztésével kapcsolatos kérdésekkel (közvetlen és közvetett jelentések)

A tanfolyam formátuma

A tanfolyam nagyon interaktív kombinációja lesz:

- Elősegített beszélgetések
- Dia prezentációk
- Gyakorlatok és esettanulmányok

A kurzus végére a küldöttek:

- Ismerje meg az irányításhoz és a vezetéshez szükséges különböző készségeket
- Fejlessze csapatukat a leghatékonyabb módon
- Magyarázza el, hogyan lehet a szervezetet a legjobban szállítani
- A személyzet teljesítményének jobb kezelése
- Sikeresen tárgyalhat előnyben részesített megoldásaikról
- Magyarázza el, hogyan kell kezelni az irodában felmerülő nehéz helyzeteket
14 hours
Overview
Közönség

Ez a kurzus az elemzők számára készült, előrejelzők, akik előrejelzést szeretnének bevezetni vagy fejleszteni, ami az eladás előrejelzéséhez, a gazdasági előrejelzéshez, a technológiai előrejelzéshez, az ellátási lánc menedzsmenthez és a kereslet vagy a kínálat előrejelzéséhez kapcsolódik.

Leírás

Ez a kurzus a módszertanok, keretrendszerek és algoritmusok sorozata útján delegálja a küldöttségeket, amelyek hasznosak a jövőbeli adatok előrejelzésének történeti adatok alapján történő kiválasztásánál.

Szabványos eszközöket használ, mint például a Microsoft Excel vagy néhány nyílt forráskódú program (nevezetesen az R projekt).

A kurzus által lefedett elvek bármely szoftverrel megvalósíthatók (pl. SAS, SPSS, Statistica, MINITAB ...)
35 hours
Overview
Áttekintés

A világ minden táján a szabályozók egyre inkább összekapcsolják a bank által vállalt kockázatok összegét a tartásra szánt tőkével, és a bankokat és a pénzügyi szolgáltatásokat egyre inkább a kockázatalapú irányítási gyakorlatok irányítják. A bankok, azok termékei, a szabályozás és a globális piac egyre összetettebbé válnak, és egyre nagyobb kihívásokat jelentenek a hatékony kockázatkezelésben. Az elmúlt öt év banki válságának egyik fő tanulsága, hogy a kockázatok nagy mértékben integrálódnak, és hatékonyan kezelik őket A bankoknak meg kell érteniük ezeket a kölcsönhatásokat.

A legfontosabb jellemzők:

- a jelenlegi kockázatalapú szabályozás magyarázata
- a bankok előtt álló főbb kockázatok részletes áttekintése
- az iparág legjobb gyakorlatai egy vállalati megközelítés elfogadására a kockázatkezelés integrálására egy egész szervezetben
- irányítási technikák felhasználásával csoportos kultúra kiépítése annak érdekében, hogy mindenki aktív szerepet vállaljon a kockázatok kezelésében a bankok stratégiai célkitűzéseivel összhangban
- milyen kihívásokkal szembesülhetnek a kockázatkezelők a jövőben.

A kurzus széles körben alkalmazza az esettanulmányokat, amelyek célja az öt nap alatt lefedett fogalmak és ötletek feltárása, vizsgálata és megerősítése. A bankok történeti eseményeit a kurzus egész ideje alatt használják fel arra, hogy kiemeljék, hogy nem tudták kezelni a kockázatokat és a veszteségek megelőzése érdekében meghozott intézkedéseket.

célok

A kurzus célja, hogy segítse a bankmenedzsmentet a komplex és változó kockázatok és szabályozások kezelésére a mai nemzetközi banki környezetben megfelelő integrált stratégiával. Pontosabban ez a kurzus célja, hogy a felső szintű vezetők megértsék:

- jelentős kockázatot jelent a pénzügyi ágazaton belül és a főbb nemzetközi kockázati
- hogyan lehet kezelni a bank eszközeit és kötelezettségeit, miközben maximalizálja a megtérülést
- a kockázati típusok kölcsönhatása és a bankok integrált megközelítésének kezelése
- a vállalatirányítás és a legjobb gyakorlatok megközelítése az érdekelt felek különböző érdekeinek kezelésére
- hogyan alakíthatunk ki egy kockázatkezelési kultúrát, mint egy eszközt a felesleges kockázatvállalás minimalizálására

Ki vehet részt a szemináriumon

Ez a kurzus azoknak szól, akik új az integrált kockázatkezelésben, a felső vezetés felelős stratégiai kockázatkezelésében, vagy azok, akik tovább kívánják érteni a vállalati kockázatkezelést. Ez hasznos lesz:

- Igazgatósági szintű bankkezelés
- Senior vezetők
- Vezető kockázatkezelők és elemzők
- A stratégiai kockázatkezelésért felelős vezető igazgatók és kockázatkezelők
- Belső ellenőrök
- Szabályozó és megfelelőségi személyzet
- Kincstári szakemberek
- Eszköz- és felelősségkezelők és elemzők
- Szabályozók és felügyeleti szakemberek
- Szállítók és tanácsadók a bankoknak és a kockázatkezelési ágazatnak
- Vállalatirányítási és kockázatkezelési vezetők.
21 hours
Overview
Közönség

A személyzet, akiknek szükségük van, hogy teljes mértékben tisztában van a kérdések körüli emberek és a Team Management for:

- Maguk
- Kollégáik (társaik)
- Főnökeik
- A csapat tagjai
- Belső és külső ügyfeleik és érdekeltek

A tanfolyam formátuma

A tanfolyam nagyon interaktív kombinációja lesz:

- Elősegített beszélgetések
- Dia prezentációk
- Gyakorlatok és
- Esettanulmányok

A kurzus végére a küldöttek:

- Értékeljük a saját magatartásuk kezelésének szükségességét, mielőtt befolyásolhatják mások viselkedését
- Ismerje meg a rendelkezésre álló különböző kommunikációs eszközök erősségeit és gyengeségeit
- Értékelje, hogyan kezelje, motiválja és fejlessze csapattagjaikat
- Kezelje a belső és külső ügyfeleket és az érdekelteket
- Magyarázza el, hogyan kell kezelni az irodában felmerülő nehéz helyzeteket
21 hours
Overview
QMS Auditor / vezető auditor (ISO 9001) képzés elmagyarázza a MIR (Quality Management System) kell elérni. Elmagyarázza a sikeres minőségirányítási rendszer ellenőrzésének követelményeit is. Ezek a követelmények képezik a folyamatos fejlesztési erőfeszítések alapját az Ügyfél javított termékei és szolgáltatásai felé.

Ebben az oktató által vezetett, élő képzésen a résztvevők megismerkednek a minőségirányítási rendszer ellenőrzési alapelveivel, eljárásaival és dokumentációival, esettanulmányok, csoportbeszélgetések, valamint gyakorlati gyakorlatok és tevékenységek útján.

A képzés végére a résztvevők képesek lesznek:

- Határozza meg a sikeres QMS-ellenőrzés követelményeit.
- Hozzon létre egy ellenőrzési ellenőrző listát a minta ellenőrzési forgatókönyvhöz.
- Jelentést kell tenni az ISO 9001 követelményeknek megfelelően.
- Írja be és osztályozza a nem megfelelőségi jelentéseket, és értékelje a korrekciós javaslatokat.
- Készítsen elő és nyújtson be egy meggyőző értékelést a felső vezetésnek, a szervezet politikájának és céljainak megfelelően.

A tantárgy formátuma

- Részleges előadás, részleges beszélgetés, gyakorlatok és nehéz gyakorlati gyakorlat
35 hours
Overview
Áttekintés

Ez az 5 napos kurzus segíti a küldötteket a stratégiai gondolkodás, a tervezés és a menedzsment készségek fejlesztésében, beleértve a banki környezetben való sikeres végrehajtás taktikai és operatív követelményeit is. A kurzus a konfliktuskezelés nehéz kérdéseivel, a változások kezelésével, a jó vezető vezetésével és a csapat motiválásával foglalkozik. Az interaktív esettanulmányok és az ágazati példák felhasználásával a küldötteket arra ösztönzik, hogy megosszák tapasztalataikat és kihívásaikat, hogy segítsenek a gyakorlati és munkaorientált megoldások kialakításában, amelyeket vissza tudnak venni és ténylegesen felhasználni.

A program alapvető célja, hogy felkészítse a vezetőket az üzleti környezet szkennelésének képességeivel, hogy feltárja a nyereséges üzleti lehetőségeket, valamint stratégiákat alakítson ki a versenyelőny megszerzéséhez az egyre versenyképesebb üzleti környezetben. A program többek között betekintést nyújt a vezetésbe a legjobb gyakorlatokról és viselkedésekről, amelyek megerősítik a vezetők kapacitását a nagy teljesítményű pénzintézet kezelésének bonyolultsága és bizonytalansága miatt.

Tanulási célok

A kurzuson való részvétel után a küldöttek:

- Ismertesse a nagy bank előtt álló fő problémákat;
- Ismertesse a szervezeti fejlesztési tervezés különböző megközelítéseit;
- Elemezze a jelenlegi üzleti környezetet és a szervezetet befolyásoló hatásokat;
- A szervezeten belüli és külső erőforrások elemzése;
- Ismertesse a stratégia kezelésének különböző megközelítéseit, és tüntesse fel az üzleti tervben;
- Értékelje az alternatív fejlesztési stratégiákat annak érdekében, hogy ajánlja a vállalat igényeinek leginkább megfelelő (k) t.
- A stratégiai fejlesztési tervek mélyebb megértése;
- Objektív megvitatása az új stratégia végrehajtásával járó kockázatokról, előnyökről és költségekről, beleértve a csapat konfliktusainak kezelését;
- Határozza meg az azonosított kockázatok kezelésének megközelítéseit;
- Elemezze az új stratégia végrehajtásából eredő potenciális hatásait a cégére (pozitív és negatív);
- Tervezési stratégiák, rendszerek és folyamatok kialakítása a kialakuló stratégiai tervek sikeres végrehajtásához;
- Fedezze fel a változáskezelés legfontosabb lépéseit

Ki kell részt venni

- Termék / szolgáltatásvezetők
- Az újonnan kinevezett vezetők és vezetők és a vezetők
- Működési vezetők
- Vezető bankvezetők
- Humánerőforrás-vezetők
- Műveleti vezetők
- Marketing menedzserek

Módszertan
A kurzus megkönnyített műhelyekből áll, amelyeket a közzétett valós élet példák és / vagy gyakorlati tapasztalatok kombinációjából készített esettanulmányok egészítenek ki. Lehetőség van arra is, hogy a résztvevők kis csoportokban dolgozhassanak, hogy ötleteket és stratégiákat szintetizáljanak, és az anyagot saját szervezeteik / szervezeteik keretében alkalmazzák. A nyílt fórumon folytatott megbeszélések szintén kulcselemek lesznek.
14 hours
Overview
Ez az oktató által vezetett, élő helyszíni képzés célja a magas rangú vezetők, akik szeretnének fejleszteni képesek strategise és kezelése a biztonság és a kockázat komplex, High-Tech iparágak.

Ennek a tréningnek a végére a résztvevők:

- Ismerjék el a sérülékeny vállalati kultúrák jeleit és jeleit.
- Megérteni a kockázat-és biztonságkezelés személyes és vállalati felelősségi következményeit.
- Alkalmazkodni a kockázatkezelési rendszerek egyre ellenállóbbá.
- Hatékony kultúrvezetési stratégia kidolgozása és végrehajtása.

A kurzus formátuma

- Nagymértékben interaktív előadás és beszélgetés.
- Sok gyakorlatok és gyakorlat.
- Kulturális mérőeszközök gyakorlati tapasztalatai.

Tanfolyami testreszabási beállítások

- Ha szeretne személyre szabott képzést kérni erre a kurzusra, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk, hogy gondoskodjon.
- Ha többet szeretne megtudni az Ön igényeinek, kérjük, látogasson el: salusintelligence.com
14 hours
Overview
"Supplier quality" refers to a supplier's ability to deliver goods and services to customers in a satisfactory manner. "Supplier quality management" refers to the tools and processes used to manage supplier quality.

This instructor-led, live training (onsite or remote) is aimed at supply managers and personnel who wish to adopt a quality-centric approach to managing suppliers.

By the end of this training, participants will be able to:

- Adopt a proactive and collaborative approach for enhancing supplier quality.
- Clearly define and communicate supply specifications and requirements.
- Explore different Supplier Quality Management Systems (QMS) and apply an analytical approach to choose the most suitable one.
- Use a QMS system to continuously monitor, inspect and audit supply chains.
- Ensure that suppliers provide the highest quality products and services.

Format of the Course

- Interactive lecture and discussion.
- Lots of exercises and practice.
- Hands-on implementation in a live-lab environment.

Course Customization Options

- To request a customized training for this course, please contact us to arrange.
7 hours
Overview
Ez a kurzus olyan döntéshozók számára készült, akiknek elsődleges célja nem a számítás és az elemzés elvégzése, hanem azok megértése és a statisztikai módszerek kiválasztása a szervezet stratégiai tervezésében.

Például, a résztvevőnek meg kell határoznia, hogy hány mintát kell összegyűjteni, mielőtt eldöntheti, hogy a terméket elindítják-e vagy sem.

Ha hosszabb tanfolyamra van szüksége, amely a statisztikai gondolkodás alapjait fedi le, nézd meg az 5 napos " Statistics a vezetők számára" képzést.
21 hours
Overview
A stratégiai gondolkodás a problémák és helyzetek átgondolt folyamatát jelenti egy nagyméretű lencsén keresztül, figyelembe véve a különféle tevékenységek következményeit, majd a teljes üzleti siker legideálisabb stratégiája alapján.

Go stratégiai gondolkodók analitikusan tekintik a kihívásokra és a lehetőségekre, és figyelembe veszik azokat a vállalat jövőképe és céljainak összefüggésében. Akár stratégiai menedzser használja, figyelembe véve, hogyan osztja el a befektetést, akár egy üzleti fejlesztő, amely felbecsüli az új piacra való kiterjesztés lehetőségeit, a stratégiai gondolkodás olyan készség, amelyet meg lehet tanulni, gyakorolni és finomítani. A stratégiai gondolkodás a vezetők számára érthetőséget és életszínvonalat tesz szükségessé a jobb döntések meghozatalához és a vállalkozások folyamatos helyes irányba mozgatásához.

Ebben az oktató által vezetett, élő képzésben az új menedzsereket a stratégiai gondolkodás legfontosabb fogalmain keresztül vezetjük be, az elmélet megvalósítását a valós esetekre épülő feladat-alapú tevékenységek révén. A résztvevők egyedülálló lehetőséget kapnak a gondolkodás új módjainak megismerésére, a kulcsfontosságú koncepciók megvalósítására a problémák megoldására, megfontolják, hogy ezek az alapelvek hogyan vonatkoznak saját munkájukra, meghallgatják és megoszthatják saját perspektíváikat oktatójukkal és osztálytársaikkal.

A tantárgy formátuma

- A résztvevők átfogó képet kapnak arról, hogy mi mozgatja üzleti vállalkozásukat, és hogy a szervezeten belüli szerepük miként járul hozzá az üzleti célokhoz, jövőképhez és az alsó sorba. A tanfolyam interaktív és tevékenységalapú, esettanulmányok, csapat alapú feladatok, valamint az egyéni bemutatás és problémamegoldás képezik a kurzus fontos részét.
14 hours
Overview
Ezt a képzést olyan befektetők, vállalkozók, igazgatók, vezetők, vezetők és elemzők számára hozták létre, akiknek stratégiai tervezésre van szükségük. Nem akadémiai célokra tervezték, hanem az álmaink megvalósítását ma.

Ez a kurzus a vállalkozások stratégiai tervezésére összpontosít, ahol a rugalmasság és az állandó tanulás a legfontosabb dolog. A legfőbb hangsúly a vállalati és befektetési stratégia, a jelenlegi valós példák felhasználásával. Minden kurzus tagnak lehetősége van arra, hogy stratégiai tervet készítsen, és megtanulja, hogyan kell a gyakorlatban megvalósítani.
21 hours
Overview
Közönség

Azok a vezető menedzserek, akiknek betekintést kell nyújtaniuk a stratégiai Management és annak alkalmazásába

A tanfolyam formátuma

A következők kombinációja:

- Elősegített beszélgetések
- Dia prezentációk
- Esettanulmányok és példák

A kurzus végére a küldöttek:

- Határozza meg a sikeres stratégiai vezetést alátámasztó kérdéseket és az erős szervezeti környezethez való kapcsolódást
- Ismertesse a stratégiai üzleti modellek széles skáláját és azok esetleges következményeit saját vállalkozásukra
- Határozza meg a nagy teljesítményű csapatok építésének és a változások kezelésének kritikus koncepcióit
- Határozza meg és használja a stratégiai siker kulcsfontosságú pénzügyi intézkedéseit
7 hours
Overview
Arra készülsz, hogy végrehajtod az Agile-t a szervezetedben? A változás túl előíró jellegű? A csapatok túlterheltek és kevésbé produktívak, de még mindig túl rezisztensek a forradalmi változásokért? Válassza ki az "Alternatív út az agilitásra" lehetőséget, és hajtson végre egy evolúciós és humánus változáskezelési módszert, amely nem változtatja meg a folyamatot, hanem javítja azt A Kanban-módszer pragmatikus, cselekvõ, bizonyítékokon alapuló útmutatást nyújt a sikeres evolúciós változásokhoz Ez azzal kezdődik, amit most teszel, és tiszteletben tartja a jelenlegi szerepeket, felelősségeket és munkaköröket Ez lehetővé teszi a szervezetek számára, hogy az üzleti folyamatokat fokozatosan fejlesszék, meghatározzák és felhasználják a releváns mutatókat az előrehaladás méréséhez, és jelentősen csökkentik a komplex változási programokhoz kapcsolódó kockázatokat Ha csapata túlterhelt, Kanban segíthet a munkájának ellenőrzésében A Kanban új módszer a folyamat dinamikus kezelésére és a szűk keresztmetszetek feltárására Ez a képzés biztosítja azokat a készségeket és ismereteket, amelyekre Kanbant kell alkalmazni a munkájához, és megtanulják meghatározni, hogy mit kell dolgozni mostanra, mi a későbbi távozásig, és hogy mit vegyen le örökre a todo listára Tanulási eredmények A résztvevőknek ismerniük kell a Kanban-módszert Meg kell tudni tervezni és megvalósítani egy alap Kanban fórumon Képesnek kell lennie arra, hogy megértse a munkaelemtípusokat és a konkrét munkaterületekkel kapcsolatos kockázatokat Meg kell ismerniük a különböző Kanban Csapat-táblákat és stílusokat, és tudják, hogyan válasszák ki a kontextusukhoz legjobban megfelelő designot Tudniuk kell a képzési ütemtervről és az "alternatív elérési útról" az egyes lépések során keletkező értékre és előnyökre Ki kellene részt venni Ez a kurzus olyan szakemberek számára készült, akik egy termékfejlesztési vagy ismeretterjesztési környezet részét képezik, és akik érdeklődnek annak megismerésében, hogy a Kanban hogyan javíthatja a munkakörnyezetet A Kanban több olyan funkciót lát el a szervezetben, akiket a Lean Management-t alkalmazó vezető állományi tagoktól a szállítási csoportok tagjai felé kívánnak javítani a munkamódszereiken Az osztályaink korábbi résztvevői szerepet játszottak: Senior vezetői pozíciók (CxO) Program- és projektmenedzserek Termékmenedzserek, terméktulajdonosok és üzleti elemzők Scrum csapat tagjai Scrum Masters, Team Leads és Change Agents Termék- és szoftverfejlesztők és tesztelők Agilis edzők és gyakorlók (Scrum, XP, DSDM, AgilePM stb) Más szerepek, mint a HR és a pénzügyminiszterek Tanúsítvány Ez az 1 napos kurzus tanítja a Kanban Method® alapjait, és belépési szintként és kiindulópontként szolgál az agilitás alternatív útjához A sikeres befejezése után megkapja a Lean Kanban Egyetemen végzett kitöltési bizonyítványt Ezenkívül a Team Kanban Practitioner® (TKP) hitelesítő tanúsítványt is kapsz, amelyet a TKP Badge kísér Projektmenedzsment Intézet (PMI): 7 PDU (Professional Development Units) .
7 hours
Overview
Ez a kurzus azoknak az embereknek szól, akik hamarosan elkezdik vagy éppen elkezdték a szakmai karrierjüket az iparban A vállalati munkahely megértésének és elismerésének megteremtésére tervezték, a karrierjük megkezdésekor a posztgraduálisok elvárásai és magatartásai szembesülnek A kurzust követõen egy mentor 6 hónapos idõtartamra kerül kijelölésre, melynek során legfeljebb 6 találkozóra kerül sor (telefonon, skype-on stb) 121-en Ezeknek a találkozóknak a célját a mentor és a mentő között minden munkamenet előtt meg kell határozni, és azokra a kérdésekre kell összpontosítani, amelyek akkoriban a legfontosabbak .
28 hours
Overview
ISO 26262 határozza meg az autóipari ágazat funkcionális biztonságának követelményeit.

Ez az oktató által vezetett, az élő képzés (helyszíni vagy távoli) célja az autóipari szakemberek, akik szeretnének végrehajtani az ISO 26262 szabvány a szervezeten belül.

végére ez a képzés, a résztvevők képesek lesznek:

- megérteni a funkcionális biztonságot, mivel az autóipari hardver-és szoftverfejlesztéshez kapcsolódik.
- megérteni a jogi felelősségeket és megfelelési követelményeket az ISO 26262.
- végrehajtja az ISO 26262-ban előírt biztonsági folyamatokat.

formátuma a kurzus

- Interactive előadás és vita.
- sok gyakorlatok és gyakorlat.
- Hands-on végrehajtása élő-labor környezetben.

tanfolyam testreszabási beállításai

- hogy kérje személyre szabott képzés a tanfolyam, kérjük, forduljon hozzánk, hogy gondoskodjon.
21 hours
Overview
Közönség

- Azok a személyzet, akiknek teljes mértékben tisztában kell lenniük a konfliktusok befolyásolásával és elkerülésével kapcsolatos kérdésekkel:

- A kollégáik
- Főnökeik
- Belső és külső ügyfeleik és érdekeltek

A tanfolyam céljai

A kurzus végére a küldöttek:

- Értékeljük a saját magatartásuk kezelésének szükségességét, mielőtt befolyásolhatják mások viselkedését
- Ismerje meg a rendelkezésre álló különböző kommunikációs eszközök erősségeit és gyengeségeit
- Kezelje a belső és külső ügyfeleket és az érdekelteket

Formátum

A tanfolyam nagyon interaktív kombinációja lesz:

- Elősegített beszélgetések
- Dia prezentációk
- Gyakorlatok és
- Esettanulmányok
14 hours
Overview
Bevezetés.

Mindannyiunk ügyfeleinket szolgálja, az ügyfeleknek nyújtott pozitív ügyfélszolgálat elengedhetetlen, és fontos az ismétlődő üzleti lehetőségek megteremtése.

Az Ügyfélszolgálati Szolgáltató tanfolyam mindenféle ügyfelet megvizsgál, és hogyan szolgálja őket jobban, és javítsa magunkat a folyamatban. A résztvevőknek erős készségkészletet kell biztosítaniuk, beleértve a szemtől-szembe való kereskedést, a telefonos technikákkal, a nehéz ügyfelekkel foglalkozva és a visszatérő üzlet létrehozásával.

Célkitűzés

Mindannyiunk ügyfeleinket szolgálja, az ügyfeleknek nyújtott pozitív ügyfélszolgálat döntő fontosságú, és fontos az ismétlődő üzleti lehetőségek megteremtése.

Ez az Ügyfélszolgálati Szolgáltatások tanfolyam célja, hogy saját magunkat felszerelje és javítsa. A résztvevők rendelkeznek az alapvető készségekkel és ismeretekkel, amelyek szükségesek ahhoz, hogy a frontvonal munkatársai telefonon, e-mailen és szembesülni tudjanak az ügyfelekkel való kapcsolattartás során, a telefonos technikákkal, nehéz ügyfelekkel, és sikeresen hozzák létre a visszatérő üzletet.

Képzési előnyök.

- Azonosítsa és megfeleljen az ügyfelek elvárásainak
- Hatékony kommunikáció az ügyfelekkel
- Az ügyfelek észleléseinek kezelése
- Foglalkozzon különböző típusú ügyfelekkel
- Hatékonyan reagáljon a személyi és telefonos ügyfelek kapcsolatára
- Írjon hatékony e-maileket és leveleket
- A stressz kezelése
- Tanfolyamok és gyakorlatok
- A munkamenet során ösztönző gyakorlatokat biztosítanak, lehetővé téve a résztvevők számára a problémamegoldó technikák élesítését és az ügyfélszolgálati szolgáltatás készségeinek és gondolkodásmódjának javítását. Ez a kurzus az ügyfélszolgálati és teljesítési környezetek széles körének kielégítésére szolgál.
35 hours
Overview
Communication készségeket már régóta elismerték a szakmai siker fontosságának, és sok pályafutása megtorpant, megrekedt vagy stagnált a kommunikációs készségek hiánya miatt. Ellentétben a városi mítoszkal, kevesen vagyunk ezzel a készséggel, hanem a legtöbbet gyakorolták vagy megtanulták a hibákat. Ez a kurzus célja, hogy segítse a küldötteket, hogy javítsák kommunikációs készségeiket és ennek következtében másokkal való együttműködési képességüket.

A közvetítői készségek finoman, mégis értelmesek. Excel kölcsönözte a kommunikációt előfeltétel, de fontosabb az a képesség, hogy meghallgassuk és tudomásul vesszük, amit mondanak. A közvetítő szerepe abban áll, hogy segítsen a feleknek megoldani a problémát, és olyan eredményt érjen el, amelyet mindkét fél örömmel fogad el. A közvetítők nem vesznek részt az oldalakon, ítéleteket hoznak vagy útmutatást adnak. Egyszerűen felelősek a hatékony kommunikáció és a felek közötti konszenzus kialakításáért. Ez a kurzus a kommunikáción túlmenően szélesebb körű készségekre is kiterjed, amelyeknek hatékony közvetítőnek kell lenniük.
14 hours
Overview
egy hatékony ügyfélszolgálati stratégia elengedhetetlen, hogy a növekedés a te dolgod.... A ügyfélszolgálati stratégia fontos szerepet játszik az épület ügyfél elégedettségét, segít megőrizni hűséges az ügyfelek és növeli a szintet az ismételt üzleti.

Ez a kurzus összpontosít stratégiák és készségek épület egész életen át tartó ügyfélkapcsolatok fejlesztése értékes és hatékony ügyfél-gondozási stratégiákat.

elégedett ügyfelek, a beszélgetések és a mesemondás, legyen önkéntes nagykövetek az Ön cégének, és nagyon valószínű, hogy javasolja a szolgáltatások vagy termékek másoknak.

Ez a kurzus is segít a résztvevők hatékonyan kommunikálni, megfelelően és egyértelműen minden helyzetben.

célok

segít a résztvevőknek egy hatékony ügyfélszolgálati stratégia kidolgozásában, tervezésében és megvalósításában olyan rendszereket, amelyek az ügyfelek igényeinek kielégítésére és a versenytársaik elleni teljesítményértékelésre összpontosítanak, Tekintse át a jelenlegi ügyfélszolgálat minőségét, határozza meg a célkitűzéseket, és hozzon létre egy stratégiát a következők kielégítésére.

- létrehozása és növelése minőségi ügyfélszolgálat.
- kritikus minőségű ügyfélszolgálati készség.
- kommunikációs készségek az ügyfelek
- beszélgetések telefonon

- E-mail javítása ügyfélszolgálat …
- hogyan kell kezelni a nehéz ügyfelek
- do 's és kerülendő példák az ügyfélszolgálati

formátuma tanfolyam

- interaktív előadás és vita.
- sok gyakorlatok és gyakorlat.
- gyakorlati végrehajtás egy élő-Lab környezetben.

tanfolyam testreszabási beállítások

- , hogy kérjen egy testreszabott képzést ezt a tanfolyamot, kérjük lépjen kapcsolatba velünk, hogy gondoskodjon.
- Ha többet szeretne megtudni ___, kérjük, látogasson el: ___
Weekend Menedzsment courses, Evening Menedzsment training, Menedzsment boot camp, Menedzsment instructor-led, Weekend Menedzsment training, Evening Menedzsment courses, Menedzsment coaching, Menedzsment instructor, Menedzsment trainer, Menedzsment training courses, Menedzsment classes, Menedzsment on-site, Menedzsment private courses, Menedzsment one on one training

Course Discounts

Hírlevél kedvezmény

Tiszteletben tartjuk adatai bizalmas jellegét. A NobleProg soha nem továbbítja e-mail címét harmadik személyeknek.
Hírlevelünkről bármikor leiratkozhat.

Kiemelt ügyfeleink

is growing fast!

We are looking to expand our presence in Hungary!

As a Business Development Manager you will:

  • expand business in Hungary
  • recruit local talent (sales, agents, trainers, consultants)
  • recruit local trainers and consultants

We offer:

  • Artificial Intelligence and Big Data systems to support your local operation
  • high-tech automation
  • continuously upgraded course catalogue and content
  • good fun in international team

If you are interested in running a high-tech, high-quality training and consulting business.

Apply now!