Kurzusleírás
1. Communication és együttműködés
- Communication – mi a kommunikációs stílus, és miért fontos a célok hatékony kommunikációjában, a motiválásban és a csapattal és a kollégákkal való interakcióban
- A hatékony kommunikáció összetevői
- Hatékony kommunikáció – eszközök és technikák
2. A modern "főnök" - a csapattal való együttműködés és a csapat önszerveződésének modelljei
- ha az emberek „akarják csinálni”, az egész csapatnak jó esélye van
munka - „hajlandóság” az önálló döntéshozatalra
- tegyünk egy célt
- hogy az emberek egy dolgot akarnak és mást tehetnek
- a csapat, mint rendszer hatékony önszerveződésének támogatása
- tapasztalat útján tanuljunk
4. Communication – alapok:
- a hatékony kommunikáció alapelvei,
- vezetési stílus és reakciók,
- proaktív kommunikáció
- akadályok és zavarok,
- visszacsatolás
- eszközök és technikák a hatékony kommunikációhoz.
5. Szerepek és kommunikációs stílusok:
- a preferált szerepek és kommunikációs stílusok diagnosztizálása és azonosítása
- hatékony kommunikáció a szerepek és a kommunikációs stílusok között,
- színek a kommunikációban – a hatékony együttműködés alapja
6. Konfliktusok:
- problémák és konfliktusok – jellemzők és lehetséges okok,
- "Konfliktusspirál",
- hatékony probléma- és konfliktusmegoldás
7. Communication a környezettel:
- kommunikációs folyamat,
- kommunikációs terv,
- információkezelés,
- kommunikáció a környezettel,
- Partnerség és együttműködés a szervezetben - SRMM® modell
- Érettségi modell szintek
- Spontaneitás (ad hoc)
- Eljárások (eljárási)
- Relációs
- Integrált együttműködés (Integrált)
- Előrejelzés és előrejelzés (prediktív) - Kivel működjek együtt?
- Partnerek azonosítása
- A partnerekkel való interakciók feltérképezése
- Fejlesztési tervek
7. Összefoglalás – jó és rossz gyakorlatok
Követelmények
A képzés interaktívnak készült, a résztvevők részvétele az idő 80%-át eléri. Minden foglalkozás hasonló dinamikát követ: új szokások felé nyitó gyakorlat (tudatosságépítés), mini előadás a technikákról (tudás), új taktikák és technikák gyakorlása (készség). Az egyes foglalkozások lezárása után a résztvevők a megbeszélt foglalkozáshoz kapcsolódó segédanyagokat kapnak. A gyakorlati anyagot mini előadások foglalják össze, amelyek elméleti alapokat adnak és elmagyarázzák azokat az alapvető pszichológiai mechanizmusokat, amelyeket a résztvevők az oktatóteremben végzett munka során tapasztalnak meg.
Vélemények (3)
Explains well the topic.
Gilbert Pineda - Quartzelec Ltd (Philippines Branch)
Kurzus - Leadership 101
Info about RPA, AI and IoT.
Jubilee Petil - Accenture Inc.
Kurzus - Digital Transformation: Disrupting the Common Delivery of the Common Business Landscape
I generally was benefit from the interaction and flexibility.