Balanced Scorecard Képzés
A képzés célja, hogy segítsen bárkinek, aki gondolkodik a végrehajtás vagy dolgozik egy kiegyensúlyozott eredménytérkép projekt
Kurzusleírás
Mérés Business Stratégia
- Pénzügyi terv
- Ügyfél szemszöge
- Belső-Business-folyamat perspektíva
- Tanulási és növekedési perspektíva
- Balanced Scorecard intézkedések összekapcsolása stratégiájával
- Szerkezet és stratégia
Kezelése Business stratégia
- Stratégiai összehangolás elérése: felülről lefelé
- Célok, erőforrások elosztása, kezdeményezések és költségvetések
- Visszajelzés és a stratégiai tanulási folyamat
- Balanced Scorecard Management Program megvalósítása
A nyílt képzésekhez 5+ résztvevő szükséges.
Balanced Scorecard Képzés - Foglalás
Balanced Scorecard Képzés - Érdeklődés
Balanced Scorecard - Érdeklődjön a vezetői tanácsadásról!
Érdeklődjön a vezetői tanácsadásról!
Vélemények (1)
A tananyag forrásai és minden más, amit a képzés során kaptunk. Ugyanúgy ajánlom, hogy hirdessék szélesebb körben ezt a képzést, hogy több ember részt vehessen rajta.
Freddie Martinez - City of Spruce Grove
Kurzus - Balanced Scorecard
Gépi fordítás
Közelgő kurzusok
Rokon tanfolyam
Egy Online Vállalati Audít Előadása: Értékelje a Vállalat Digitális Jelenlétét és Pozícionálódását Hatékony Vállalati Stratégiák Kialakításához
21 ÓrákA vállalat digitális jelenléte ma, a kapcsolódó világban fontos a vállalkozás túlélése szempontjából.
Ez az interaktív, élő képzés célja, hogy segítse a bármilyen szintű marketing professionálisakat abban, hogy megerősítsék a vállalat online vállalati pozícionálódását, értékeljék a vállalati teljesítményt és kezeljék a vállalat képét és hírnevét egy átfogó Online Vállalati Audít segítségével.
A többi online érintkezési pont összege végül meghatározza, hogyan látja a céltartomány az vállalkozást, és hogy akar-e vele üzletet folytatni.
Az online vállalati audit szabványossá vált a vállalatok között a piac adott környezetében a vállalati pozícionálódás értékelése és megerősítésére.
A saját online eszközök gyenge és erőpontjaival kapcsolatos felmérés mellett ez az audit azt is kivizsgálja, hogy hogyan beszélgetnek a vállalat által nem ellenőrzött online csatornákon a vállalatról, amivel a piaci képet értékelik.
Az online vállalati audit befejezése után empowereod lesznek egy átalakító marketingstratégia kidolgozásához, amely a nagyobb vállalati célakkorddel összetartozik.
Bár ez a képzés a 'Vállalati Kezelés' kategóriába tartozik, sok más szervezet beli diszciplínát érint; a megfelelő felhasználói tapasztalatok és online utak mellett észrevételek kidolgozásán, marketingstratégia-tervezésén.
A képzés befejezésekor a résztvevők képesek lesznek:
- Értékelni egy vállalat online jelenlétét gyenge és erőpontjaival.
- Felfedezni egy vállalkozás online hírnevét és képét.
- Azonosítani és megerősíteni a vállalat pozícionálódását az adott piacban.
- Kidolgozni egy eredményekhez vezető marketingstrategiát és integrált online marketing kommunikációs tervet.
- Végrehajtani a versenyképes vállalati analízist és ipari észlelési térképeket készíteni.
- SEO auditot végrehajtanak.
- Ismerni az AI korban frissített SEO irányleutatásokat.
- Felfedezni értékes információkat arról, hogyan látják a különböző ügyfélcsoportok a vállalkozást és termék- vagy szolgáltatásait.
- Online közösségi felfedezést irányítani.
- Az AI használatával tisztábbá válhat az adatok feldolgozása és elemezése a rendszeres vállalati audit során.
Strategiai & Kritikai Gondolkodás
7 ÓrákEz a kurzus célja, hogy javítsa a stratégiai gondolkodási képességét, felvértezve Önt az összetett helyzetek megközelítésének, az elfogultságok elkerülésének, valamint a jól tájékozott döntések gyors és pontos meghozatalának készségeivel. A különféle gondolkodási stílusok és a stratégiai gondolkodás közös buktatóinak strukturált feltárása révén átfogó ismereteket szerezhet arról, hogyan alkalmazza a stratégiai gondolkodást szakmai tevékenységei során.
Cégszociális Felelősség Alapjai
7 ÓrákSzerezzen jobb megértést és betekintést a vállalati társadalmi felelősségvállalásba, a jótékonyságba és a fenntarthatóságba történő befektetés értékéből. A képzést interaktív formában végzik, és számos esettanulmányt tartalmaz.
Vállalati IT-irányítás és stratégiai menedzsment
35 ÓrákA vállalati IT-irányítás alapvetően fontos a technológiai kezdemények és a üzletstratégiák igazításához, az értékadás biztosításához és a kockázatkezeléshez.
Ez a tanárvezetett, élő képzés (online vagy helyszínen) a haladó szintű IT-irányítási szakemberekre vonatkozik, akik mélyebb ismereteket szeretnének szerzni az irányítási keretrendszerekről, az értékteremtésről és a kockázatkezelésről, miközben felkészülnek haladó szintű tanfolyamra.
A képzés végén a résztvevők képesek lesznek:
- Alkalmazni irányítási keretrendszereket az IT és üzleti célok igazításához.
- Optimalizálni az értékteremtést stratégiai beruházásokon keresztül és a hasznosítások valósítása révén.
- Értékelni és csökkenteni a vállalati kockázatokat, beleértve az új kockázatokat is.
- Fejleszteni stratégiákat az IT-erőforrások optimalizálásához és a forrástámogatási döntésekhez.
Képzés formátuma
- Interaktív előadás és vita.
- Sok gyakorlat és gyakorlás.
- Élő labori környezetben való implementáció.
Képzés személyre szabható opciói
- Egyéni képzés kérése esetén lépjen kapcsolatba velünk a rendezéshez.
Piackelési előrejelzés
14 ÓrákKözönség
Ez a kurzus olyan elemzők, előrejelzők számára készült, akik olyan előrejelzést szeretnének bevezetni vagy javítani, amely kapcsolódhat az értékesítési előrejelzéshez, a gazdasági előrejelzéshez, a technológiai előrejelzéshez, az ellátási lánc kezeléséhez és a kereslet vagy kínálat előrejelzéséhez.
Leírás
Ez a kurzus számos módszertanon, keretrendszeren és algoritmuson kalauzolja el a küldötteket, amelyek hasznosak a múltbeli adatok alapján történő jövőbeli előrejelzések kiválasztásához.
Szabványos eszközöket használ, például Microsoft Excel vagy néhány nyílt forráskódú programot (különösen az R projektet).
A kurzusban leírt alapelvek bármilyen szoftverrel megvalósíthatók (pl. SAS, SPSS, Statistica, MINITAB ...)
OneStream a pénzügyi analitikusok számára: Bizonyítványkészítő
14 ÓrákEz az oktató által vezetett, élő képzés a Magyarország-ban (online vagy helyszíni) kezdő szintű pénzügyi elemzőknek szól, akik szeretnék megtanulni a OneStream használatát pénzügyi elemzéshez, jelentéskészítéshez és adatvezérelt döntéshozatalhoz, valamint felkészülni a vonatkozó OneStream minősítésekre.
A képzés végére a résztvevők képesek lesznek:
- Ismerje meg a OneStream XF alapvető funkcióit.
- Navigáljon a OneStream felületen és munkaterületen.
- Pénzügyi adatok betöltése, átalakítása és érvényesítése.
- Pénzügyi jelentések és irányítópultok készítése és elemzése.
- Használja a OneStream munkafolyamat-automatizálási funkcióit a pénzügyi tervezéshez és konszolidációhoz.
- Készüljön fel a OneStream minősítési vizsgákra (pl. OneStream Certified Professional – Pénzügyi Modellező (OCP-FM), OneStream Implementation Consultant stb.).
Stratégiai Fejlesztés: Gondolkodás, Tervezés, Vezetés és Feltételkezelés
35 ÓrákÁttekintés
Ez az öt napos képzés segít a résztvevőknek fejleszteni stratégiáikat, tervezéseiket és vezetési készségeiket, beleértve a taktikai és működési követelményeket is a súlyos környezetben történő sikeres végrehajtás érdekében. A képzés foglalkozik a konfliktuskezelés, a változás menedzsmentje, a jó vezető jellemzői és hogyan ösztönözhető egy csoport. Interaktív esetszemélyek és szektori példák segítségével a résztvevőket bátorítjuk arra, hogy megosztozzanak tapasztalataikkal és kihívásokkal, hogy praktikus és munkahelyi megoldásokat építsenek fel, amelyeket haza vehetnek és valóban alkalmazhatnak.
A program központi célja, hogy vezetőket foglalkoztatva képesítsen meg a környezeti elemzésre az értékes üzleti lehetőségek felfedezése és a versenyelőny fejlesztése érdekében egyre versenyesebb üzleti környezetben. A program továbbá szemlélteti a vezetés legjobb gyakorlatait és viselkedést, amelyek erősíteni fogják a vezetők képességét a komplexitások és bizonytalanságok kezeléséhez egy magas teljesítményű szervezet menedzsmentje során.
Tanulási Célok
A képzés bejárását követően a résztvevők képesek lesznek:
- Leírni egy szervezet fő problémáit;
- Magyarázni a különböző szervezeti fejlesztési tervezési megközelítéseket;
- Analizálni az aktuális üzleti környezetet és a szervezetet befolyásoló tényezőket;
- Analizálni a szervezet belső és külső erőforrásait;
- Magyarázni a különböző stratégiakezelési megközelítéseket és a tervezett helyzetükét az üzleti tervben;
- Értékelni a választási lehetőségeket, hogy olyan fejlesztési stratégiát javasoljanak, amely a legmegfelelőbb a vállalat igényeinek;
- Alkalmazni mélyebb megértést a stratégiai fejlesztési tervekről;
- Objektíven vitatni a kockázatokat, előnyöket és költségeket, amelyek egy új stratégiát valósítanak meg, beleértve a csapatban felmerülő konfliktuskezelést is;
- Definiálni a kockázatok kezelésére vonatkozó megközelítéseket;
- Analizálni a vállalatának (pozitívan és negatívan) befolyásoló hatásait, amelyek eredményezhetik az új stratégiát;
- Kialakítani olyan politikákat, rendszereket és folyamatokat, amelyek sikeresen végrehajtják a kifejlődő stratégiai terveket;
- Keverni a változásvállalás fő lépéseit
Ki számára?
- Termék/Szolgáltatáskezelők
- Frissen megnevezett valamint megszálló Menedzser és Csoportvezetők
- Üzemmenedzsment Fejlődésének Vezetői
- Senior Bank Menedzserek
- Erőforráskezelési Menedzserek
- Üzemmenedzsment Menedzserek
- Marketing Menedzserek
Módszertan
A képzés szemináriokból áll, amelyeket esetszemélyek kiegészítnek, amelyek a közzétett valós életi példák és/vagy gyakorlati tapasztalat kombinációjából származnak. Lehetőség is lesz a résztvevők számára kis csoportokban összeegyeztetni az ötleteket és stratégiákat, valamint alkalmazni aanyagot saját szervezetük/településeik kontextusában. Nyílt fórum beszélgetések is fontos rész lesz.
Statistical Thinking for Decision Makers
7 ÓrákEz a tanfolyam kifejezetten olyan döntéshozók számára tervezve, akik elsődleges célja nem az ábrázolás és elemzés végrehajtása, hanem ezek megértése és képességük fejlesztése arra, hogy válasszanak olyan statisztikai módszereket, amelyek relevánsak a szervezet stratégiai tervezésében.
Például egy potenciális résztvevőnek el kell döntenie, hogy hány mintát gyűjtjen össze azelőtt, hogy meghozza a döntést, indítják-e a terméket vagy sem.
Ha hosszabb tanfolyagra van szükség, amely a statisztikai gondolkodás alapjait is bemutatja, tekintse meg az 5 napos "Statistics for Managers" képzést.
Stratégiai Gondolkodás
21 ÓrákEz az oktató által vezetett élő képzés Magyarország-ban bemutatja új menedzserek számára a stratégiai gondolkodás leghasznosabb fogalmait, és a teória gyakorlatba való átvitelét támogatja feladatok alapján kialakított aktivitásokon, amelyek valós életbeli esetekre támaszkodnak. A résztvevők egyedileg megtanulhatnak újaként gondolkodni, kulcsfontosságú fogalmakat alkalmazva problémák megoldására, tükrödvelni azon, hogyan alkalmazzák ezeket a elveket saját munkájukban, és meghallgathatják és tudhatják meg nézeteiket oktatójaik és osztálytársaikkal.
Stratégiai tervezés gyakorlatban
14 ÓrákEzt a képzést olyan befektetők, vállalkozók, igazgatók, vezetők, vezetők és elemzők számára hozták létre, akiknek stratégiai tervezésre van szükségük. Nem akadémiai célokra tervezték, hanem az álmaink megvalósítását ma.
Ez a kurzus a vállalkozások stratégiai tervezésére összpontosít, ahol a rugalmasság és az állandó tanulás a legfontosabb dolog. A legfőbb hangsúly a vállalati és befektetési stratégia, a jelenlegi valós példák felhasználásával. Minden kurzus tagnak lehetősége van arra, hogy stratégiai tervet készítsen, és megtanulja, hogyan kell a gyakorlatban megvalósítani.
Stratégiai Vezetés
21 ÓrákCélcsoport
Azoknak a főigazgatóknak, akik bevilágítást szeretnének nyerni a stratégiai vezetés kérdéseibe és annak alkalmazásába.
A kurzus formátuma
A következők kombinációja:
- Végzett beszélések
- Képernyőes bemutatók
- Esettanulmányok és példák
A kurzus végeztével a résztvevők képesek lesznek:
- Meghatározni az okaikat, amelyek alapján sikeres stratégiai vezetés és erős szervezeti klíma között létezik kapcsolat.
- Leírni egy sor stratégiai üzleti modellt és annak potenciális következményeit saját üzletükre nézve.
- Meghatározni a kritikus fogalmakat, amelyek alapján magas teljesítményű csapatokat lehet létrehozni és a változást lehet kezelni.
- Meghatározni és használni a stratégiai sikert eléréséhez fontos pénzügyi mutatókat.
A Cégét és a Brandet Megismerése
21 ÓrákKözönség
Ez a kurzus minden olyan személyzet számára készült, akiknek szélesebb képet kell kapniuk a vállalkozás részéről; sajátos szerepük benne; és részvételüket a szervezet egészéhez való hozzájárulásának javításában
A tanfolyam formátuma
A következők kombinációja:
- Elősegített beszélgetések
- Dia prezentációk
- Feladatok
A workshop végére a résztvevők:
- Magyarázza el, hogy mi a „márka” és hogyan befolyásolhatja azt
- Ismerje meg a Változási stratégiák folyamatát és a cégen belüli pozícióját
- Részletesen ismertesse az üzleti életben bekövetkező változások alapjául szolgáló lényeges elveket
- Ismerje meg az Ügyfél / érdekelt felek kapcsolatának fontosságát bármely üzlet sikeres lebonyolításában
- Határozza meg az üzlet és a küldöttek üzleti tevékenységének pénzügyi szempontjait
- Határozza meg a tárgyalások fontos szempontjait annak érdekében, hogy biztosítsa a lehető legjobb eredményt az üzletrészük számára