Kurzusleírás
A alapok megteremtése
- Márka, márka-marketing, márka-azonosság, márka-percepció és márka-hírvívés meghatározása
- A márkaerő és egy üzlet alapvonala közötti kapcsolat
A digitális márkaaudit ereje
- Mi a márka digitális nyomvonalát, és miért kritikus a mai üzleti egészségnek?
- Hogyan alakítja a brand képét és az érzetét több érintkezési pont összessége
- Mikor kell online márkaauditot végrehajtani
- Az Online Brand Audits rendszeres végrehajtásának fontossága
- Az Online Brand Audit keretrendszer és a jövő
Üzleti áttekintés és egyeztetés
- Üzleti prioritások, célok és mikro/makro tényezők meghatározása és azonosítása, amelyek az üzlet egészére hatnak
- Az online audit céljainak kidolgozása, hogy a keretrendszernek világos irányítása legyen
Online erőforrások értékelése
- A márka saját tulajdonú online csatornáinak értékelése erők és gyengeségek alapján, hogy a biztonságos online márka jelenléte milyen módon hat a vásárlókra
- Hogyan képes a márka saját kommunikációja a márka képének megerősítésére vagy károsítására?
- Egyetemes ellenőrzési lista azon elemekről, amikre minden üzlet figyelmet kell fordítania online erőforrásainak értékelésénél
Online hírnév-audit
- SEO audit: Egy márka online hírnevének nagy részét az alapján határozzák meg, hogy a keresőmotorok milyen módon rangsorolják
- Hogyan értékelhető és optimalizálható a SEO ma?
- Hogyan változtatta meg a SEO-t az AI
- A régi és új SEO irányelvek
- Online említések: A kvantitatív és kvalitatív adatok, amelyek feltárják egy márka valódi hírnevét és képét
- Célcsoportok és ismeretlen felhasználók beszéde egy márkáról az online szociális figyeléssel
- Web-analitika: Az online üzleti folyamatokat fenntartó mértékegyenletek elemzése
- A kulcsweb-mértékegyenletek (traffic, visszapattanási arány, oldalnézetek és konverziós arányok) elemzésével megállapítja, hogy mi bonyolítja a vásárlókat vagy növeli az érintkezési arányt
Konkurenciaelemzés
- Az iparág meghatározása
- Iparági trendek, előrejelzések és legjobb játékosok
- Konkurenslista
- Perceptuális térkép: A márka pozíciójának vizuális megjelenítése a konkurenciai környezetben a márka-percepció szempontjából
- A márka pozícionálásának erősségei és gyengeségei feltárása a konkurensekkel szemben
Márka-stratégia és taktika
- A márka kívánt pozíciójának meghatározása
- Márka-marketing-célok kidolgozása
- A márka-stratégia kidolgozása, amely közvetlenül az audit eredményére támaszkodik
- Egy integrált marketingkommunikációs terv kidolgozása a sikeres eredmények eléréséhez
- Kulcs-mutatók és nyomonkövetési rendszer kidolgozása a folyamat és a siker értékeléséhez
AI használata egy online márkaaudit során
- Három terület, ahol az AI-t hatékonyan lehet használni az audit során
- Három terület, ahol kerülendő az AI használata online márkaaudit során
Követelmények
- A marketing alapelvek és szakmai fogalmak alapvető ismerete
Ezt a kurzust azoknak ajánljuk, akik:
- Új márkanevet szeretnének
- Meg akarják erősíteni vagy átszervezni márka pozicionálásukat
- Új piacra vagy területre szeretnének kiállni
- Új célcsoportokat és ügyfeleket szeretnének elérni
- Máraka stratégiákra van szükségük, amelyek jobban egyeztethetők a vállalkozati célokkal
- A márka versenyképességét szeretnék növelni
- A márka és marketing teljesítménye romlást mutat
- A márkanév hírnevének vagy képének sérülése, vagy akár finomítása
- A márkavezetés problémáit szeretnék felderíteni
- Marketinganyagok frissítésére van szükségük
- Inkonzisztens márkaelemekkel (üzenetek, nyelv, vizuális elemek, design, érzések stb.) dolgoznak
Célközönség
- Marketing menedzserek
- Marketing stratégái
- Márka stratégái
- Marketing döntéshozók
- Mindenfajta marketing szakemberek
- Design és kreatív csapatok (másodlagos célközönség)
Vélemények (4)
Irma ránk, mint tanulókra és üzleti igényeinkre hangolt. Egyértelmű volt, hogy aktívan hallgat minket az akkor kapott tájékozott visszajelzésekből.
Siobhan - Raintree
Kurzus - Digital Marketing for Software-as-a-Service (SaaS)
Gépi fordítás
Mindenki kérdésére könnyen meg tudott válaszolni... Ez egyértelműen jelzi szakértelmét.
Yunus - Vodacom
Kurzus - Digital Marketing
Gépi fordítás
I liked the alistair's knowledge and presentation style.
yvette pranger
Kurzus - Strategic Planning in Practice
Gépi fordítás
Oktatója tudása olyan volt, hogy a bonyolult témák egyszerűnek tűntek, és igazi lelkesedéssel öntött bele a tárgyba. Az óráim egyéniként mentek, és valósággal kiváltság volt ilyen magas színvonalú oktató használa egyéni tanítás keretében... . Hancock International.
Kurzus - Market Forecasting
Gépi fordítás