Kurzusleírás

A alapok megteremtése

  • Márka, márka-marketing, márka-azonosság, márka-percepció és márka-hírvívés meghatározása
  • A márkaerő és egy üzlet alapvonala közötti kapcsolat

A digitális márkaaudit ereje

  • Mi a márka digitális nyomvonalát, és miért kritikus a mai üzleti egészségnek?
  • Hogyan alakítja a brand képét és az érzetét több érintkezési pont összessége
  • Mikor kell online márkaauditot végrehajtani
  • Az Online Brand Audits rendszeres végrehajtásának fontossága
  • Az Online Brand Audit keretrendszer és a jövő

Üzleti áttekintés és egyeztetés

  • Üzleti prioritások, célok és mikro/makro tényezők meghatározása és azonosítása, amelyek az üzlet egészére hatnak
  • Az online audit céljainak kidolgozása, hogy a keretrendszernek világos irányítása legyen

Online erőforrások értékelése

  • A márka saját tulajdonú online csatornáinak értékelése erők és gyengeségek alapján, hogy a biztonságos online márka jelenléte milyen módon hat a vásárlókra
  • Hogyan képes a márka saját kommunikációja a márka képének megerősítésére vagy károsítására?
  • Egyetemes ellenőrzési lista azon elemekről, amikre minden üzlet figyelmet kell fordítania online erőforrásainak értékelésénél

Online hírnév-audit

  • SEO audit: Egy márka online hírnevének nagy részét az alapján határozzák meg, hogy a keresőmotorok milyen módon rangsorolják
  • Hogyan értékelhető és optimalizálható a SEO ma?
  • Hogyan változtatta meg a SEO-t az AI
  • A régi és új SEO irányelvek
  • Online említések: A kvantitatív és kvalitatív adatok, amelyek feltárják egy márka valódi hírnevét és képét
  • Célcsoportok és ismeretlen felhasználók beszéde egy márkáról az online szociális figyeléssel
  • Web-analitika: Az online üzleti folyamatokat fenntartó mértékegyenletek elemzése
  • A kulcsweb-mértékegyenletek (traffic, visszapattanási arány, oldalnézetek és konverziós arányok) elemzésével megállapítja, hogy mi bonyolítja a vásárlókat vagy növeli az érintkezési arányt

Konkurenciaelemzés

  • Az iparág meghatározása
  • Iparági trendek, előrejelzések és legjobb játékosok
  • Konkurenslista
  • Perceptuális térkép: A márka pozíciójának vizuális megjelenítése a konkurenciai környezetben a márka-percepció szempontjából
  • A márka pozícionálásának erősségei és gyengeségei feltárása a konkurensekkel szemben

Márka-stratégia és taktika

  • A márka kívánt pozíciójának meghatározása
  • Márka-marketing-célok kidolgozása
  • A márka-stratégia kidolgozása, amely közvetlenül az audit eredményére támaszkodik
  • Egy integrált marketingkommunikációs terv kidolgozása a sikeres eredmények eléréséhez
  • Kulcs-mutatók és nyomonkövetési rendszer kidolgozása a folyamat és a siker értékeléséhez

AI használata egy online márkaaudit során

  • Három terület, ahol az AI-t hatékonyan lehet használni az audit során
  • Három terület, ahol kerülendő az AI használata online márkaaudit során

Követelmények

  • A marketing alapelvek és szakmai fogalmak alapvető ismerete

Ezt a kurzust azoknak ajánljuk, akik:

  • Új márkanevet szeretnének
  • Meg akarják erősíteni vagy átszervezni márka pozicionálásukat
  • Új piacra vagy területre szeretnének kiállni
  • Új célcsoportokat és ügyfeleket szeretnének elérni
  • Máraka stratégiákra van szükségük, amelyek jobban egyeztethetők a vállalkozati célokkal
  • A márka versenyképességét szeretnék növelni
  • A márka és marketing teljesítménye romlást mutat
  • A márkanév hírnevének vagy képének sérülése, vagy akár finomítása
  • A márkavezetés problémáit szeretnék felderíteni
  • Marketinganyagok frissítésére van szükségük
  • Inkonzisztens márkaelemekkel (üzenetek, nyelv, vizuális elemek, design, érzések stb.) dolgoznak

Célközönség

  • Marketing menedzserek
  • Marketing stratégái
  • Márka stratégái
  • Marketing döntéshozók
  • Mindenfajta marketing szakemberek
  • Design és kreatív csapatok (másodlagos célközönség)
 21 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Vélemények (4)

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák