Kurzusleírás

1. Bevezetés az internetes marketingbe a. Mit értünk internetes marketing alatt? b. Mi a teljesítmény? c. Digitális tevékenységek lehetőségei (hirdetési platformok, SEO, analitika) d. Hogyan tervezd meg tevékenységeidet?

2. Stratégia felépítése marketingtevékenységekhez a. Hogyan készítsünk rövid összefoglalót és határozzuk meg céljainkat? b. Hogyan válasszunk hirdetési platformokat és rangsoroljuk a tevékenységeket (bevezetés a kampánytípusokba az egyes tevékenységeken belül)? c. Hogyan készítsünk cselekvési tervet, idővonalat és személyiségeket a tesztek és trendek figyelembevételével? d. Hogyan válasszunk költségvetést és hogyan használjuk fel időben?

3. Marketing csapatának irányítása a. Együttműködés ügynökséggel - az együttműködés lehetséges formái b. Együttműködés az ügynökséggel – pro és kontra c. A belső marketing csapat irányítása, a feladatok felosztása és a teljesítmény maximalizálása d. A munkát megkönnyítő eljárások és eszközök

4. Az e-marketing hatékonyságának mérése a. Mire kell figyelni a tevékenységek eredményességének értékelése során? b. Alapvető mérési mutatók c. Mintakampányjelentések elemzése (platformjelentésekre, Analytics-jelentésekre és dedikált jelentésekre osztva)

Követelmények

Internetes marketing alapismeretek.

  7 Hours

Résztvevők száma



Ár per résztvevő

Vélemények (2)

Rokon tanfolyam

Successful Google Ads for 2023

  7 Hours

Rokon kategóriák