Köszönjük, hogy elküldte érdeklődését! Csapatunk egyik tagja hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.
Köszönjük, hogy elküldte foglalását! Csapatunk egyik tagja hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.
Kurzusleírás
1. Bevezetés az internetes marketingbe
- a. Mit értünk internetes marketing alatt?
- b. Mi a teljesítmény?
- c. Digitális tevékenységek lehetőségei (hirdetési platformok, SEO, analitika)
- d. Hogyan tervezd meg tevékenységeidet?
2. Stratégia felépítése marketing tevékenységekhez
- a. Hogyan készítsünk rövid összefoglalót és határozzuk meg céljainkat?
- b. Hogyan válasszunk hirdetési platformokat és rangsoroljuk a tevékenységeket (bevezetés
kampánytípusokhoz az egyes tevékenységeken belül)? - c. Hogyan készítsünk cselekvési tervet, idővonalat és személyeket figyelembe véve a teszteket és
trendek? - d. Hogyan válasszunk költségvetést és hogyan használjuk fel időben?
3. Marketing csapatának irányítása
- a. Együttműködés ügynökséggel - az együttműködés lehetséges formái
- b. Együttműködés az ügynökséggel – előnyei és hátrányai
- c. Házon belüli marketingcsapat irányítása, feladatok felosztása és maximalizálás
teljesítmény - d. A munkát megkönnyítő eljárások és eszközök
4. Az e-marketing hatékonyságának mérése
- a. Mire kell figyelni a tevékenységek eredményességének értékelése során?
- b. Alapvető mérési mutatók
- c. Minta kampányjelentések elemzése (platformjelentésekre osztva,
Analytics és dedikált jelentések)
Követelmények
Internetes marketing alapismeretek.
7 Órák
Vélemények (2)
Irma ránk, mint tanulókra és üzleti igényeinkre hangolt. Egyértelmű volt, hogy aktívan hallgat minket az akkor kapott tájékozott visszajelzésekből.
Siobhan - Raintree
Kurzus - Digital Marketing for Software-as-a-Service (SaaS)
Gépi fordítás
Mindenki kérdésére könnyen meg tudott válaszolni... Ez egyértelműen jelzi szakértelmét.
Yunus - Vodacom
Kurzus - Digital Marketing
Gépi fordítás