Kurzusleírás

1. Bevezetés az internetes marketingbe

  • a. Mit értünk internetes marketing alatt?
  • b. Mi a teljesítmény?
  • c. Digitális tevékenységek lehetőségei (hirdetési platformok, SEO, analitika)
  • d. Hogyan tervezd meg tevékenységeidet?

2. Stratégia felépítése marketing tevékenységekhez

  • a. Hogyan készítsünk rövid összefoglalót és határozzuk meg céljainkat?
  • b. Hogyan válasszunk hirdetési platformokat és rangsoroljuk a tevékenységeket (bevezetés
    kampánytípusokhoz az egyes tevékenységeken belül)?
  • c. Hogyan készítsünk cselekvési tervet, idővonalat és személyeket figyelembe véve a teszteket és
    trendek?
  • d. Hogyan válasszunk költségvetést és hogyan használjuk fel időben?

3. Marketing csapatának irányítása

  • a. Együttműködés ügynökséggel - az együttműködés lehetséges formái
  • b. Együttműködés az ügynökséggel – előnyei és hátrányai
  • c. Házon belüli marketingcsapat irányítása, feladatok felosztása és maximalizálás
    teljesítmény
  • d. A munkát megkönnyítő eljárások és eszközök

4. Az e-marketing hatékonyságának mérése

  • a. Mire kell figyelni a tevékenységek eredményességének értékelése során?
  • b. Alapvető mérési mutatók
  • c. Minta kampányjelentések elemzése (platformjelentésekre osztva,
    Analytics és dedikált jelentések)

Követelmények

Internetes marketing alapismeretek.

 7 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Vélemények (2)

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák