Köszönjük, hogy elküldte érdeklődését! Csapatunk egyik tagja hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.        
        
        
            Köszönjük, hogy elküldte foglalását! Csapatunk egyik tagja hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.        
    Kurzusleírás
1. Bevezetés az internetmarketingbe
- a. Mire gondolunk “internetmarketing” esetén?
- b. Mi a teljesítmény?
- c. Digitális tevékenységek lehetőségei (reklámplatformok, SEO, analitika)
- d. Hogyan tervezhetjük a tevékenységeket?
2. Marketingtevékenységek stratégiajának kidolgozása
- a. Hogyan készíthetünk rövidítést és hogyan definiálhatjuk a célokat?
- b. Milyen reklámplatformokat kell választani, és mely tevékenységeket kell prioritizálni (bevezetés az egyes tevékenységek kampánytípusaiba)?
- c. Hogyan állíthatunk össze műveleti tervet, időtartamot és személyiségi profilokat a tesztek és tendenciák figyelembevételével?
- d. Milyen költségvetést választunk, és hogyan használjuk fel az időben?
3. Marketingcsapatunk vezetése
- a. Együttműködés egy ügynökkel - a lehetséges együttműködési formák
- b. Együttműködés az ügynökkal – előnyei és hátrányai
- c. Belső marketingcsapat vezetése, feladatok osztása és teljesítmény maximalizálása
- d. A munkát segítő folyamatok és eszközök
4. Az e-marketing hatékonyság mérése
- a. Mire kell odafigyelni a tevékenységek hatékonyságának értékelésekor?
- b. Alapvető mérési mutatók
- c. Mintakampány jelentések elemzése (platformjelentések, Analitika és különleges jelentések)
Követelmények
Alapvető ismeretek az internetmarketingről.
             7 Órák
        
        
Vélemények (2)
Irma ránk, mint tanulókra és üzleti igényeinkre hangolt. Egyértelmű volt, hogy aktívan hallgat minket az akkor kapott tájékozott visszajelzésekből.
Siobhan - Raintree
Kurzus - Digital Marketing for Software-as-a-Service (SaaS)
Gépi fordítás
Mindenki kérdésére könnyen meg tudott válaszolni... Ez egyértelműen jelzi szakértelmét.
Yunus - Vodacom
Kurzus - Digital Marketing
Gépi fordítás
 
                    