Kurzusleírás
1. Bevezetés az internetes marketingbe a. Mit értünk internetes marketing alatt? b. Mi a teljesítmény? c. Digitális tevékenységek lehetőségei (hirdetési platformok, SEO, analitika) d. Hogyan tervezd meg tevékenységeidet?
2. Stratégia felépítése marketingtevékenységekhez a. Hogyan készítsünk rövid összefoglalót és határozzuk meg céljainkat? b. Hogyan válasszunk hirdetési platformokat és rangsoroljuk a tevékenységeket (bevezetés a kampánytípusokba az egyes tevékenységeken belül)? c. Hogyan készítsünk cselekvési tervet, idővonalat és személyiségeket a tesztek és trendek figyelembevételével? d. Hogyan válasszunk költségvetést és hogyan használjuk fel időben?
3. Marketing csapatának irányítása a. Együttműködés ügynökséggel - az együttműködés lehetséges formái b. Együttműködés az ügynökséggel – pro és kontra c. A belső marketing csapat irányítása, a feladatok felosztása és a teljesítmény maximalizálása d. A munkát megkönnyítő eljárások és eszközök
4. Az e-marketing hatékonyságának mérése a. Mire kell figyelni a tevékenységek eredményességének értékelése során? b. Alapvető mérési mutatók c. Mintakampányjelentések elemzése (platformjelentésekre, Analytics-jelentésekre és dedikált jelentésekre osztva)
Követelmények
Internetes marketing alapismeretek.
Vélemények (2)
Az egész két napos képzést nagyon informatívnak és tanulságosnak találtam, de a 2. napon tárgyalt tartalom (Social Media és mobilmarketing, elemzés, valamint stratégia és tervezés) volt számomra a legértékesebb, mivel közvetlenül kapcsolódik a jelenlegi vonalamhoz. munkában.
Sithabiso - Vodacom
Kurzus - Digital Marketing
Machine Translated
Az ötlet, hogy bármelyik kérdést feltehetem, és egyik témáról a másikra léphetek, és az a tény, hogy a képzés a megfelelő szinten volt beállítva ahhoz, amit tudnom kellett.
Christian - Informa
Kurzus - B2B Brand Management
Machine Translated