Kurzusleírás

1. Bevezetés az internetmarketingbe

  • a. Mire gondolunk “internetmarketing” esetén?
  • b. Mi a teljesítmény?
  • c. Digitális tevékenységek lehetőségei (reklámplatformok, SEO, analitika)
  • d. Hogyan tervezhetjük a tevékenységeket?

2. Marketingtevékenységek stratégiajának kidolgozása

  • a. Hogyan készíthetünk rövidítést és hogyan definiálhatjuk a célokat?
  • b. Milyen reklámplatformokat kell választani, és mely tevékenységeket kell prioritizálni (bevezetés az egyes tevékenységek kampánytípusaiba)?
  • c. Hogyan állíthatunk össze műveleti tervet, időtartamot és személyiségi profilokat a tesztek és tendenciák figyelembevételével?
  • d. Milyen költségvetést választunk, és hogyan használjuk fel az időben?

3. Marketingcsapatunk vezetése

  • a. Együttműködés egy ügynökkel - a lehetséges együttműködési formák
  • b. Együttműködés az ügynökkal – előnyei és hátrányai
  • c. Belső marketingcsapat vezetése, feladatok osztása és teljesítmény maximalizálása
  • d. A munkát segítő folyamatok és eszközök

4. Az e-marketing hatékonyság mérése

  • a. Mire kell odafigyelni a tevékenységek hatékonyságának értékelésekor?
  • b. Alapvető mérési mutatók
  • c. Mintakampány jelentések elemzése (platformjelentések, Analitika és különleges jelentések)

Követelmények

Alapvető ismeretek az internetmarketingről.

 7 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Vélemények (2)

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák