Kurzusleírás

1. Bevezetés a Digitális Értékesítésbe

  • A modern piac szempontjából, mi jelenti a digitális értékesítést
  • A legfontosabb digitális platformok és ügyfélszintek
  • A klasszikus értékesítési megközelítések alkalmazása a digitális kontextusban

2. A Digitális Ügyfél Értelmezése

  • Az ügyfelek viselkedése és döntéshozatala online környezetben
  • Célcsoportok és digitális személyiségek azonosítása
  • A digitális ügyféltapasztalat térképezése

3. Digitális Ügyfélbeszerzés

  • Stratégiák az ügyfelek vonzására digitális csatornák révén
  • A szociális média, e-mail és online hirdetések kihasználása
  • Digitális eszközök használata vezető nyomkövetésre és hatókör mérésére

4. Hatékony Online Értékesítési Technikák

  • Befektetett megbízhatóság és hitelesség építése a digitális interakciókban
  • Kommunikációs stílus alkalmazása online környezetben
  • Elnézések kezelése és virtuális foglalkozások lezárása

5. Kiváló Digitális Ügyfélszolgálat Nyújtása

  • Empátia és kapcsolat építése digitális csatornák révén
  • Élő csevegő, e-mail és szociális platformok hatékony használata
  • Problémák gyors és szakmai megoldása

6. Ügyfélkövetés és Megtartás

  • Hatékony uta-pérteljesítési stratégiák kialakítása
  • Hosszú távú kapcsolatok fenntartása digitális eszközökkel
  • Kielégített ügyfelek változtatása márkaszeretőkévé

7. Esetek és Mértékek a Digitális Értékesítés Sikeres Szerzése

  • CRM és elemző eszközök teljesítményfigyelésére
  • Az online értékesítési kulcsfontosságú teljesítményindikátorai (KPI)
  • Folyamatos javítás adatvezetett bepillantásokon keresztül

8. Gyakorlati Alkalmazások és Tervezés

  • Értékesítési eset: Sikeres digitális értékesítési kampányok
  • Csoportgyakorlat: Ügyfélbeszerzési terv tervezése
  • Személyes tevékenységtérkép a közvetlen implementációra

Összefoglalás és További Lépések

  • A legfontosabb megértések és eszközök áttekintése
  • Az folyamatos készségfejlesztés elkötelezettsége
  • Erőforrások a digitális értékesítés folyamatos fejlődése szempontjából

Követelmények

  • Alapvető ismeret a digitális kommunikációs eszközökről
  • Tapasztalat értékesítési vagy ügyféllátási szerepkörben
  • Készség és hajlandóság a digitális értékesítési technikák elfogadására

Célközönség

  • Értékesítési szakemberek és fiókkezelők
  • Ügyfélszolgálati és üzletfejlesztési csapatok
  • Csoportvezetők, akik javítani szeretnének a digitális értékesítési teljesítményen
 7 Órák

Résztvevők száma


Ár per résztvevő

Vélemények (2)

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák