Kurzusleírás
1. Bevezetés a Digitális Értékesítésbe
- A modern piac szempontjából, mi jelenti a digitális értékesítést
- A legfontosabb digitális platformok és ügyfélszintek
- A klasszikus értékesítési megközelítések alkalmazása a digitális kontextusban
2. A Digitális Ügyfél Értelmezése
- Az ügyfelek viselkedése és döntéshozatala online környezetben
- Célcsoportok és digitális személyiségek azonosítása
- A digitális ügyféltapasztalat térképezése
3. Digitális Ügyfélbeszerzés
- Stratégiák az ügyfelek vonzására digitális csatornák révén
- A szociális média, e-mail és online hirdetések kihasználása
- Digitális eszközök használata vezető nyomkövetésre és hatókör mérésére
4. Hatékony Online Értékesítési Technikák
- Befektetett megbízhatóság és hitelesség építése a digitális interakciókban
- Kommunikációs stílus alkalmazása online környezetben
- Elnézések kezelése és virtuális foglalkozások lezárása
5. Kiváló Digitális Ügyfélszolgálat Nyújtása
- Empátia és kapcsolat építése digitális csatornák révén
- Élő csevegő, e-mail és szociális platformok hatékony használata
- Problémák gyors és szakmai megoldása
6. Ügyfélkövetés és Megtartás
- Hatékony uta-pérteljesítési stratégiák kialakítása
- Hosszú távú kapcsolatok fenntartása digitális eszközökkel
- Kielégített ügyfelek változtatása márkaszeretőkévé
7. Esetek és Mértékek a Digitális Értékesítés Sikeres Szerzése
- CRM és elemző eszközök teljesítményfigyelésére
- Az online értékesítési kulcsfontosságú teljesítményindikátorai (KPI)
- Folyamatos javítás adatvezetett bepillantásokon keresztül
8. Gyakorlati Alkalmazások és Tervezés
- Értékesítési eset: Sikeres digitális értékesítési kampányok
- Csoportgyakorlat: Ügyfélbeszerzési terv tervezése
- Személyes tevékenységtérkép a közvetlen implementációra
Összefoglalás és További Lépések
- A legfontosabb megértések és eszközök áttekintése
- Az folyamatos készségfejlesztés elkötelezettsége
- Erőforrások a digitális értékesítés folyamatos fejlődése szempontjából
Követelmények
- Alapvető ismeret a digitális kommunikációs eszközökről
- Tapasztalat értékesítési vagy ügyféllátási szerepkörben
- Készség és hajlandóság a digitális értékesítési technikák elfogadására
Célközönség
- Értékesítési szakemberek és fiókkezelők
- Ügyfélszolgálati és üzletfejlesztési csapatok
- Csoportvezetők, akik javítani szeretnének a digitális értékesítési teljesítményen
Vélemények (2)
Irma érzékenyen reagált a tanulóink és üzleti igényeink felé. Nyilvánvaló volt, hogy aktívan hallgatta minket, ahogyan az informált visszajelzéseiből is kiderült.
Siobhan - Raintree
Kurzus - Digital Marketing for Software-as-a-Service (SaaS)
Gépi fordítás
Könnyedén tudott válaszolni mindenki kérdéseire...Ez világosan megmutatta a szakmai tapasztalatát.
Yunus - Vodacom
Kurzus - Digital Marketing
Gépi fordítás