Kurzusleírás
1. Google Ads bemutatása - jellemzők, fiókszerkezet, kampánytípusok 2. Google Search hálózat (GSN) - Alapvető kampányok és szerkezete (kampány/hirdetéscsoport/hirdetés+kulcsszó). - Kulcsszókutatás. - Példa GSN kampány konfigurálása. - A minőségi pontszám megvitatása. - Dinamikus keresőkampányok. - Jó optimalizálási gyakorlat. 3. Google Display Hálózat (GDN) – Egy példa GDN-kampány konfigurálása. - A korlátozások és a tartalomkizárások megvitatása. - Viselkedési (beleértve a remarketinget is) és kontextus szerinti célzás a GDN-ben - részletes leírás / jellemzők. - Reszponzív hirdetések készítése. - Jó optimalizálási gyakorlat. 4. YouTube hirdetések (YT) – Videókampányok típusai – részletes leírás és jellemzők. - Videókampány beállítása. - Hasonlóságok és különbségek a GDN-hez képest. 5. Google Shopping – A vásárlási kampányok és a Google Merchant Center eszköz felépítésének megvitatása. - Shopping-kampány konfigurálása. - Optimalizálási irányelvek. 6. Google Ads kampányeredmények elemzése – mire figyeljünk ezután? 7. Kérdések és válaszok – Konzultáció a trénerrel
Követelmények
Internetes marketing alapismeretek.
Vélemények (2)
Az egész két napos képzést nagyon informatívnak és tanulságosnak találtam, de a 2. napon tárgyalt tartalom (Social Media és mobilmarketing, elemzés, valamint stratégia és tervezés) volt számomra a legértékesebb, mivel közvetlenül kapcsolódik a jelenlegi vonalamhoz. munkában.
Sithabiso - Vodacom
Kurzus - Digital Marketing
Machine Translated
Az ötlet, hogy bármelyik kérdést feltehetem, és egyik témáról a másikra léphetek, és az a tény, hogy a képzés a megfelelő szinten volt beállítva ahhoz, amit tudnom kellett.
Christian - Informa
Kurzus - B2B Brand Management
Machine Translated