A márkák digitális jelenléte alapvető fontosságú a mai kölcsönös világban működő vállalatok túléléséhez.
Ez az oktató által vezetett, élő képzés a minden szintű marketing szakemberekre vonatkozik, akik meg szeretnének erősíteni egy vállalat online márkapozicionálódását, értékelni a márkatevékenységet és kezelni a márkakep- és hírnévügyeket a részletes Online Brand Audit elvégzésével.
A sok különböző online érintkezési pont összege végül meghatározza, hogyan látják meg célcsoportjai a vállalatot, és hogy mennyire akarnak vele beszerződni.
Az online brand audit standard gyakorlatváltás lett a vállalatok számára egy adott piacban való márkapozicionálódás értékelése és erősítésére.
A saját online tulajdonok erő- és gyengeségeinek becslése mellett ez a vizsgálat kibontakoztatja, hogyan beszélnek a márkáról az Ön által nem birtokolt online csatornákon, hogy a márkakep értékeléséhez jussanak.
Az online brand audit elvégzése után képes lesz kialakítani egy átalakító márkaszenvedelmi stratégiát, ami összetartozik a vállalat nagyobb céllal.
Bár ez a tanfolyag a 'Márka Kezelés' kategóriába tartozik, érinti számos más diszciplínát egy szervezetben; a vevői élménytól és az online felhasználói útvonalakig, az ügyfélkapcsolati stratégiák kifejlesztéséig.
A képzés befejezése után a résztvevők képesek lesznek:
-
Értékelni egy márkának az online jelenlétének erő- és gyengeségeit.
-
Felfedezni egy vállalat online hírnévét és képét.
-
Kiemelten felismerni és erősíteni a márkához kapcsolódó pozicionálódását egy adott piacban.
-
Eredményorientált márkastratégiát és integrált online marketing kommunikációs tervet alakítani.
-
Versenykutatást végezni és ipari láthatósági térképeket készíteni.
-
SEO auditot elvégezni.
-
Megismerhetik az AI korbeli frissített SEO irányelveit.
-
Felfedezhetnek értékes információkat arról, hogyan tekintenek különböző ügyfélcsoportok a vállalatra és termékeire vagy szolgáltatásaira.
-
Online közösségi hangjelzést adminisztrálni.
-
Az AI használatával hatékonyabbá tehetik a rendszeres márkatekintet-vizsgálatait.
Olvass tovább...