Kurzusleírás
A Google Ads alapjai
- Fiókbeállítások és felhasználókezelés A legjobb fiókstruktúra 2023-ra Mi a minőségi pontszám, és hogyan befolyásolja a hirdetéseket
Search Kampányok beállítása
- Search kampányok áttekintése Hogyan végezzünk kulcsszókutatást Kizáró kulcsszavak listája Márka és nem márka kampányok Kampánystruktúra létrehozása táblázatokban/excelben Hogyan írjunk lenyűgöző hirdetéseket, amelyek eladják Kampányok feltöltése a Google Ads Szerkesztőbe
A Google hirdetések ajánlattételi algoritmusának működése. A kézi ajánlattétel és a kattintások maximalizálása ajánlattételi stratégiák Konverziók maximalizálása ajánlattételi stratégia Konverziós érték maximalizálása cél-ROAS ajánlattételi stratégiával Mi az a megtérülési ROAS, és hogyan számíthatja ki a cél-ROAS-t Portfólió-ajánlattételi stratégiák használatával
- Ajánlattételi stratégiák összehasonlítása
Programok kezelése a Merchant Centerben
- Maximális teljesítményű kampányok beállítása
Szabványos Shopping-kampányok beállítási folyamata Fejlett technika a Performance Max és a Standard Shopping kampányok egyidejű futtatásához a bevétel megduplázásához
- YouTube-kampányok beállítása
Célzási lehetőségek a Youtube-hirdetésekben – Újracélzás és potenciális ügyfelek kampányai Kampányok beállítása és strukturálása Videókreatívok bevált gyakorlatai Videók frissítése
- Discovery és Display kampányok beállítása
Célzási lehetőségek a Discovery- és Display-kampányokban – Újracélzási és potenciális ügyfelek kampányai Kampányok beállítása és strukturálása Kreatívok bevált gyakorlatai
- Kampányok optimalizálása
Search kampányok optimalizálása Teljesítmény Max kampányok optimalizálása Normál Shopping-kampányok optimalizálása Youtube-kampányok optimalizálása Discovery- és Display-kampányok optimalizálása Harmadik féltől származó eszközök használata a Google Ads kampányok optimalizálásához
- Google Hirdetési szabályok és szkriptek
Szabályok használata a fiókoptimalizálás automatizálására Szkript használata a fiókoptimalizálás automatizálására
- Google A Címkekezelő áttekintése
A Google Címkekezelő használatának előnyei Google A Címkekezelő áttekintése
- Google Hirdetési címke beállítása
Az Google hirdetési címke elhelyezése a webhelyen A Kibővített konverziók beállítása
- Google Analytics 4 Alapok
GA4-fiók létrehozása és összekapcsolása a következővel
Követelmények
Egyik sem
Vélemények (2)
Az egész két napos képzést nagyon informatívnak és tanulságosnak találtam, de a 2. napon tárgyalt tartalom (Social Media és mobilmarketing, elemzés, valamint stratégia és tervezés) volt számomra a legértékesebb, mivel közvetlenül kapcsolódik a jelenlegi vonalamhoz. munkában.
Sithabiso - Vodacom
Kurzus - Digital Marketing
Machine Translated
Az ötlet, hogy bármelyik kérdést feltehetem, és egyik témáról a másikra léphetek, és az a tény, hogy a képzés a megfelelő szinten volt beállítva ahhoz, amit tudnom kellett.
Christian - Informa
Kurzus - B2B Brand Management
Machine Translated