Kurzusleírás

A Google Ads alapjai

    Fiókbeállítások és felhasználókezelés A legjobb fiókstruktúra 2023-ra Mi a minőségi pontszám, és hogyan befolyásolja a hirdetéseket

Search Kampányok beállítása

    Search kampányok áttekintése Hogyan végezzünk kulcsszókutatást Kizáró kulcsszavak listája Márka és nem márka kampányok Kampánystruktúra létrehozása táblázatokban/excelben Hogyan írjunk lenyűgöző hirdetéseket, amelyek eladják Kampányok feltöltése a Google Ads Szerkesztőbe
Google A Hirdetésszerkesztő áttekintése
  • Dinamikus Search hirdetési kampányok beállítása
  • A hirdetésbővítmények áttekintése és beállítása
  • Google Hirdetési ajánlattételi algoritmus és ajánlattételi stratégiák
  • A Google hirdetések ajánlattételi algoritmusának működése. A kézi ajánlattétel és a kattintások maximalizálása ajánlattételi stratégiák Konverziók maximalizálása ajánlattételi stratégia Konverziós érték maximalizálása cél-ROAS ajánlattételi stratégiával Mi az a megtérülési ROAS, és hogyan számíthatja ki a cél-ROAS-t Portfólió-ajánlattételi stratégiák használatával

      Ajánlattételi stratégiák összehasonlítása
    Google A Merchant Center beállítása
  • Google Merchant Center for Shopping Ads Fiók beállítása és összekapcsolása Google Ads Feed létrehozásának folyamata Hírcsatorna létrehozása manuálisan táblázatok segítségével Hogyan hozható létre hírcsatorna harmadik fél platformjain, és melyiket érdemes használni Termékcímek bevált gyakorlatai Termékképek létrehozása amelyek kiemelkednek
  • Programok kezelése a Merchant Centerben

      Maximális teljesítményű kampányok beállítása
    A Performance Max beállítása és strukturálása Közönségjelek hozzáadása Eszközcsoportok beállítása Termékadatok kezelése a Performance Max kampányokban
  • Normál Shopping-kampányok beállítása
  • Szabványos Shopping-kampányok beállítási folyamata Fejlett technika a Performance Max és a Standard Shopping kampányok egyidejű futtatásához a bevétel megduplázásához

      YouTube-kampányok beállítása

    Célzási lehetőségek a Youtube-hirdetésekben – Újracélzás és potenciális ügyfelek kampányai Kampányok beállítása és strukturálása Videókreatívok bevált gyakorlatai Videók frissítése

      Discovery és Display kampányok beállítása

    Célzási lehetőségek a Discovery- és Display-kampányokban – Újracélzási és potenciális ügyfelek kampányai Kampányok beállítása és strukturálása Kreatívok bevált gyakorlatai

      Kampányok optimalizálása

    Search kampányok optimalizálása Teljesítmény Max kampányok optimalizálása Normál Shopping-kampányok optimalizálása Youtube-kampányok optimalizálása Discovery- és Display-kampányok optimalizálása Harmadik féltől származó eszközök használata a Google Ads kampányok optimalizálásához

      Google Hirdetési szabályok és szkriptek

    Szabályok használata a fiókoptimalizálás automatizálására Szkript használata a fiókoptimalizálás automatizálására

      Google A Címkekezelő áttekintése

    A Google Címkekezelő használatának előnyei Google A Címkekezelő áttekintése

      Google Hirdetési címke beállítása

    Az Google hirdetési címke elhelyezése a webhelyen A Kibővített konverziók beállítása

      Google Analytics 4 Alapok

    GA4-fiók létrehozása és összekapcsolása a következővel

    Követelmények

    Egyik sem

     7 Hours

    Résztvevők száma



    Ár per résztvevő

    Vélemények (2)

    Rokon tanfolyam

    Rokon kategóriák