
Az online vagy helyszíni, oktatók által vezetett élő kommunikációs tréningek interaktív beszélgetéseken és esettanulmányokon keresztül mutatják be, hogyan lehet fejleszteni kommunikációs készségeiket és ennek következtében a másokkal való együttműködés képességét. A kommunikációs tréning „online élő tréning” vagy „helyszíni élő tréning” néven érhető el. Az online élő képzés (más néven "távoli élő képzés") egy interaktív, távoli asztalon keresztül történik. Helyszíni élő képzés végezhető helyben az ügyfelek telephelyén Magyarország vagy a NobleProg vállalati képzési központjaiban Magyarország. NobleProg – az Ön helyi képzési szolgáltatója
Machine Translated
Vélemények
doing exercises, learning from each other, meeting colleagues virtually in small and large groups
Gergely Csuti - Michaela Murajdova, BioLife Plazma Hungary Kft. / Sanaplasma Kft.
Kurzus: Conflict Resolution, Assertiveness and Self Confidence
The atmosphere created by the instructor was very friendly and informal that helped the communication very much.
Endre Szuchovszky - Michaela Murajdova, BioLife Plazma Hungary Kft. / Sanaplasma Kft.
Kurzus: Conflict Resolution, Assertiveness and Self Confidence
At least the fact that we had a training as we did not have any training since I work for this company (2018) and in my previous company we had at least 4 per year (for example such a training feedback or assertive communication 2 days training lot of live practice etc). The other thing that I liked that I never had a chance to spend one day with center or grouo managers - it was great to understand more there problems
Michaela Murajdova, BioLife Plazma Hungary Kft. / Sanaplasma Kft.
Kurzus: Conflict Resolution, Assertiveness and Self Confidence
It was interactive, interesting and inspiring.
Adrienn Vargáné Rácz - Michaela Murajdova, BioLife Plazma Hungary Kft. / Sanaplasma Kft.
Kurzus: Conflict Resolution, Assertiveness and Self Confidence
good balance between theories and practices
Ákos Hegyi - Michaela Murajdova, BioLife Plazma Hungary Kft. / Sanaplasma Kft.
Kurzus: Conflict Resolution, Assertiveness and Self Confidence
Communication Subcategories
Communication Course Outlines
- Ismerje meg, hogyan könnyítheti meg hatékonyan az online találkozókat a távoli résztvevők számára. A megfelelő hangnem és gondolkodásmód beállításával biztonságos és vonzó virtuális környezetet hozhat létre webkonferenciákhoz. Hatékonyabban kezelheti az online megbeszéléseket, ha megfelelő platformot választ, és jól érzi magát a technológiában. Az online beszélgetések ösztönzésével tartsa fenn a résztvevők elkötelezettségét. Építsen mélyebb kapcsolatokat a résztvevőkkel és más gyakorlókkal, hogy közösen tanulhasson és értékes betekintést nyerhessen.
- Interaktív előadás és beszélgetés. Sok gyakorlat és gyakorlat. Gyakorlati megvalósítás élő labor környezetben.
- Ha személyre szabott képzést szeretne kérni ehhez a tanfolyamhoz, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy megbeszéljük.
- Their colleagues
- Their bosses
- Their internal and external customers and stakeholders
- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and
- Case Studies
- Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour
- Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available
- Manage their internal and external customers and stakeholders
- Their colleagues
- Their bosses
- Their internal and external customers and stakeholders
- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and Case Studies
- Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour
- Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available
- Manage their internal and external customers and stakeholders
- Explain how to deal with the difficult situations they may encounter in the office
- Maguk
- Kollégáik (társaik)
- Főnökeik
- A csapat tagjai
- Belső és külső ügyfeleik és érdekeltek
- Elősegített beszélgetések
- Dia prezentációk
- Gyakorlatok és
- Esettanulmányok
- Értékeljük a saját magatartásuk kezelésének szükségességét, mielőtt befolyásolhatják mások viselkedését
- Ismerje meg a rendelkezésre álló különböző kommunikációs eszközök erősségeit és gyengeségeit
- Értékelje, hogyan kezelje, motiválja és fejlessze csapattagjaikat
- Kezelje a belső és külső ügyfeleket és az érdekelteket
- Magyarázza el, hogyan kell kezelni az irodában felmerülő nehéz helyzeteket
- Azok a személyzet, akiknek teljes mértékben tisztában kell lenniük a konfliktusok befolyásolásával és elkerülésével kapcsolatos kérdésekkel:
- A kollégáik
- Főnökeik
- Belső és külső ügyfeleik és érdekeltek
- Értékeljük a saját magatartásuk kezelésének szükségességét, mielőtt befolyásolhatják mások viselkedését
- Ismerje meg a rendelkezésre álló különböző kommunikációs eszközök erősségeit és gyengeségeit
- Kezelje a belső és külső ügyfeleket és az érdekelteket
- Elősegített beszélgetések
- Dia prezentációk
- Gyakorlatok és
- Esettanulmányok
- Learn tools and tactics to quickly expand their workplace English vocabulary.
- Focus on only the relevant parts of the English language needed to be more effective at work.
- Gain confidence in their ability to communicate with authority by phone, email and in meetings.
- Practice techniques to influence and persuade customers, managers, and peers.
- Apply a systematic approach to continue improving their Business English skills after the training.
-
Ismerje meg és oldja meg a közös problémákat abban, hogy hogyan kommunikálnak és hogyan reagálnak másoknak a munkahelyen.
Javítja a hatékonyságot, amellyel a munkát csapatként végzik.
Ismerje meg az egyén és a csapat kollektív igényeit, hogy jobban irányítsák és irányítsák erőfeszítéseiket.
Ismerje meg az érzelmi intelligencia jelentését és fontosságát mint mutatót és útmutatót az emberi kapcsolatok javítására a munkahelyen.
-
Interaktív előadás és vita.
Rengeteg gyakorlat és gyakorlat.
Hands-on megvalósítás egy élő laboratóriumi környezetben.
-
Ahhoz, hogy egy személyre szabott képzést kérjen erre a kurzusra, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a rendezéshez.
- Túl sok találkozón vesz részt
- Időjüket más emberek „ellopják”
- A tervezés, az előrejelzés vagy a prioritások hiánya miatt nem tudnak a munkájuk aljára jutni
- Elősegített beszélgetések
- Dia prezentációk
- Gyakorlatok és esettanulmányok
- Értékelje az ülések hatékony kezelésének szükségességét - tiszteletben tartva azoknak az időnyomást, akiket az ülésekre meghívnak
- Kövesse az értekezletek hívásának, kezelésének és előkészítésének szokásos eljárásait
- Értékelje szélesebb körben az önmaguk és az idejük hatékonyabb kezelésének módjait: okosabban dolgozzon, ne nehezebb…
Last Updated: