Communication Kurzusok

Communication Kurzusok

Helyi oktatott élő kommunikációs tréningek itt Magyarország.

Machine Translated

Vélemények

★★★★★
★★★★★

Communication Subcategories

Communication Course Outlines

Kurzusnév
Időtartalma
Összefoglaló
Kurzusnév
Időtartalma
Összefoglaló
7 hours
This instructor-led, live training in Magyarország (online or onsite) is aimed at trainers, consultants, leaders, and communicators in any field who wish to efficiently and effectively facilitate web conferences using different virtual platforms. By the end of this training, participants will be able to:
  • Learn how to facilitate online meetings for remote participants effectively.
  • Create a safe and engaging virtual environment for web conferences by setting the right tone and mindset.
  • Manage online meetings more efficiently by choosing a suitable platform and getting comfortable with the technology.
  • Keep participants engaged by stimulating online conversations.
  • Build deeper connections with participants and other practitioners to learn collectively and gain valuable insights.
14 hours
Audience Staff who need to be fully aware of the issues surrounding Communicating and Influencing:
  • Their colleagues
  • Their bosses
  • Their internal and external customers and stakeholders
Format of the course The course will be a highly-interactive combination of:
  • Facilitated Discussions
  • Slide Presentations
  • Exercises and
  • Case Studies
By the end of the course, delegates will be able to:
  • Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour
  • Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available
  • Manage their internal and external customers and stakeholders
14 hours
Közönség Azok a személyzet, akiknek tisztában kell lenniük a kommunikációval és a befolyásolással kapcsolatos kérdésekkel:
  • A kollégáik
  • Főnökeik
  • Belső és külső ügyfeleik és érdekeltek
A tanfolyam formátuma A tanfolyam nagyon interaktív kombinációja lesz:
  • Elősegített beszélgetések
  • Dia prezentációk
  • Gyakorlatok és esettanulmányok
A kurzus végére a küldöttek:
  • Értékeljük a saját magatartásuk kezelésének szükségességét, mielőtt befolyásolhatják mások viselkedését
  • Ismerje meg a rendelkezésre álló különböző kommunikációs eszközök erősségeit és gyengeségeit
  • Kezelje a belső és külső ügyfeleket és az érdekelteket
  • Magyarázza el, hogyan kell kezelni az irodában felmerülő nehéz helyzeteket
21 hours
Közönség A személyzet, akiknek szükségük van, hogy teljes mértékben tisztában van a kérdések körüli emberek és a Team Management for:
  • Maguk
  • Kollégáik (társaik)
  • Főnökeik
  • A csapat tagjai
  • Belső és külső ügyfeleik és érdekeltek
A tanfolyam formátuma A tanfolyam nagyon interaktív kombinációja lesz:
  • Elősegített beszélgetések
  • Dia prezentációk
  • Gyakorlatok és
  • Esettanulmányok
A kurzus végére a küldöttek:
  • Értékeljük a saját magatartásuk kezelésének szükségességét, mielőtt befolyásolhatják mások viselkedését
  • Ismerje meg a rendelkezésre álló különböző kommunikációs eszközök erősségeit és gyengeségeit
  • Értékelje, hogyan kezelje, motiválja és fejlessze csapattagjaikat
  • Kezelje a belső és külső ügyfeleket és az érdekelteket
  • Magyarázza el, hogyan kell kezelni az irodában felmerülő nehéz helyzeteket
21 hours
Közönség
  • Azok a személyzet, akiknek teljes mértékben tisztában kell lenniük a konfliktusok befolyásolásával és elkerülésével kapcsolatos kérdésekkel:
    • A kollégáik
    • Főnökeik
    • Belső és külső ügyfeleik és érdekeltek
A tanfolyam céljai A kurzus végére a küldöttek:
  • Értékeljük a saját magatartásuk kezelésének szükségességét, mielőtt befolyásolhatják mások viselkedését
  • Ismerje meg a rendelkezésre álló különböző kommunikációs eszközök erősségeit és gyengeségeit
  • Kezelje a belső és külső ügyfeleket és az érdekelteket
Formátum A tanfolyam nagyon interaktív kombinációja lesz:
  • Elősegített beszélgetések
  • Dia prezentációk
  • Gyakorlatok és
  • Esettanulmányok
35 hours
Communication készségeket már régóta elismerték a szakmai siker fontosságának, és sok pályafutása megtorpant, megrekedt vagy stagnált a kommunikációs készségek hiánya miatt. Ellentétben a városi mítoszkal, kevesen vagyunk ezzel a készséggel, hanem a legtöbbet gyakorolták vagy megtanulták a hibákat. Ez a kurzus célja, hogy segítse a küldötteket, hogy javítsák kommunikációs készségeiket és ennek következtében másokkal való együttműködési képességüket. A közvetítői készségek finoman, mégis értelmesek. Excel kölcsönözte a kommunikációt előfeltétel, de fontosabb az a képesség, hogy meghallgassuk és tudomásul vesszük, amit mondanak. A közvetítő szerepe abban áll, hogy segítsen a feleknek megoldani a problémát, és olyan eredményt érjen el, amelyet mindkét fél örömmel fogad el. A közvetítők nem vesznek részt az oldalakon, ítéleteket hoznak vagy útmutatást adnak. Egyszerűen felelősek a hatékony kommunikáció és a felek közötti konszenzus kialakításáért. Ez a kurzus a kommunikáción túlmenően szélesebb körű készségekre is kiterjed, amelyeknek hatékony közvetítőnek kell lenniük.
14 hours
This instructor-led, live training in Magyarország (online or onsite) is aimed at persons working in an international business environment who wish to quickly improve their listening, speaking and writing skills to be more effective leaders and team members. By the end of this training, participants will be able to:
  • Learn tools and tactics to quickly expand their workplace English vocabulary.
  • Focus on only the relevant parts of the English language needed to be more effective at work.
  • Gain confidence in their ability to communicate with authority by phone, email and in meetings.
  • Practice techniques to influence and persuade customers, managers, and peers.
  • Apply a systematic approach to continue improving their Business English skills after the training.
7 hours
A csapatmunka kihívásokkal jár a kommunikáció, a csapatmunka és a hatékonyság terén. Bár ezek leküzdésére szolgáló technikák nem bonyolultak, a valós életben történő megvalósítása elkötelezettséget és gyakorlatot igényel. Ez az oktató által vezetett, élő képzés (online vagy online) olyan csapatvezetőknek és csapattagoknak szól, akik szeretnék javítani a kommunikáció, együttműködés és egymással való kapcsolatuk módját. A gyakorlatok sorozata révén a csapatok javíthatják ezeket a készségeket, ami több termelő munkához és boldogabb munkahelyi élethez vezet. A képzés befejezése után a résztvevők képesek lesznek:
    Ismerje meg és oldja meg a közös problémákat abban, hogy hogyan kommunikálnak és hogyan reagálnak másoknak a munkahelyen. Javítja a hatékonyságot, amellyel a munkát csapatként végzik. Ismerje meg az egyén és a csapat kollektív igényeit, hogy jobban irányítsák és irányítsák erőfeszítéseiket. Ismerje meg az érzelmi intelligencia jelentését és fontosságát mint mutatót és útmutatót az emberi kapcsolatok javítására a munkahelyen.
A kurzus formája
    Interaktív előadás és vita. Rengeteg gyakorlat és gyakorlat. Hands-on megvalósítás egy élő laboratóriumi környezetben.
Szakképesítési lehetőségek
    Ahhoz, hogy egy személyre szabott képzést kérjen erre a kurzusra, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a rendezéshez.
7 hours
Közönség Vezetők, csapatvezetők és alkalmazottak, akik úgy érzik, hogy:
  • Túl sok találkozón vesz részt
  • Időjüket más emberek „ellopják”
  • A tervezés, az előrejelzés vagy a prioritások hiánya miatt nem tudnak a munkájuk aljára jutni
A tanfolyam formátuma A tanfolyam nagyon interaktív kombinációja lesz:
  • Elősegített beszélgetések
  • Dia prezentációk
  • Gyakorlatok és esettanulmányok
A kurzus végére a küldöttek:
  • Értékelje az ülések hatékony kezelésének szükségességét - tiszteletben tartva azoknak az időnyomást, akiket az ülésekre meghívnak
  • Kövesse az értekezletek hívásának, kezelésének és előkészítésének szokásos eljárásait
  • Értékelje szélesebb körben az önmaguk és az idejük hatékonyabb kezelésének módjait: okosabban dolgozzon, ne nehezebb…

Last Updated:

Upcoming Communication Courses

Online Communication courses, Weekend Communication courses, Evening Communication training, Communication boot camp, Communication instructor-led, Weekend Communication training, Evening Communication courses, Communication coaching, Communication instructor, Communication trainer, Communication training courses, Communication classes, Communication on-site, Communication private courses, Communication one on one training

Kedvezmények tanfolyamokra

Hírlevél kedvezmény

Tiszteletben tartjuk az Ön e-mail címét. Nem fogjuk továbbítani és nem adjuk el a címet más feleknek. Bármikor megváltoztathatja preferenciáit vagy leiratkozhat.

Néhány ügyfelünk

is growing fast!

We are looking for a good mixture of IT and soft skills in Hungary!

As a NobleProg Trainer you will be responsible for:

  • delivering training and consultancy Worldwide
  • preparing training materials
  • creating new courses outlines
  • delivering consultancy
  • quality management

At the moment we are focusing on the following areas:

  • Statistic, Forecasting, Big Data Analysis, Data Mining, Evolution Alogrithm, Natural Language Processing, Machine Learning (recommender system, neural networks .etc...)
  • SOA, BPM, BPMN
  • Hibernate/Spring, Scala, Spark, jBPM, Drools
  • R, Python
  • Mobile Development (iOS, Android)
  • LAMP, Drupal, Mediawiki, Symfony, MEAN, jQuery
  • You need to have patience and ability to explain to non-technical people

To apply, please create your trainer-profile by going to the link below:

Apply now!

This site in other countries/regions