
Helyi oktatott élő kommunikációs tréningek itt Magyarország.
Machine Translated
Vélemények
Általában előnyös volt az interakció és a rugalmasság.
Olivier Pugliesi-Conti
Kurzus: Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
Machine Translated
Testre szabott az igényeimhez
Kurzus: Business Communication Skills
Machine Translated
Testre szabott az igényeimhez
Kurzus: Business Communication Skills
Machine Translated
A saját énem tükrözése, hogy megtanuljak másoknak
Roy Dekker - Axway GmbH
Kurzus: People and Team Management
Machine Translated
Testre szabott az igényeimhez
Kurzus: Business Communication Skills
Machine Translated
Testre szabott az igényeimhez
Kurzus: Business Communication Skills
Machine Translated
Communication Subcategories
Communication Course Outlines
Staff who need to be fully aware of the issues surrounding Communicating and Influencing:
- Their colleagues
- Their bosses
- Their internal and external customers and stakeholders
Format of the course
The course will be a highly-interactive combination of:
- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and
- Case Studies
By the end of the course, delegates will be able to:
- Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour
- Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available
- Manage their internal and external customers and stakeholders
Azok a személyzet, akiknek tisztában kell lenniük a kommunikációval és a befolyásolással kapcsolatos kérdésekkel:
- A kollégáik
- Főnökeik
- Belső és külső ügyfeleik és érdekeltek
A tanfolyam formátuma
A tanfolyam nagyon interaktív kombinációja lesz:
- Elősegített beszélgetések
- Dia prezentációk
- Gyakorlatok és esettanulmányok
A kurzus végére a küldöttek:
- Értékeljük a saját magatartásuk kezelésének szükségességét, mielőtt befolyásolhatják mások viselkedését
- Ismerje meg a rendelkezésre álló különböző kommunikációs eszközök erősségeit és gyengeségeit
- Kezelje a belső és külső ügyfeleket és az érdekelteket
- Magyarázza el, hogyan kell kezelni az irodában felmerülő nehéz helyzeteket
A személyzet, akiknek szükségük van, hogy teljes mértékben tisztában van a kérdések körüli emberek és a Team Management for:
- Maguk
- Kollégáik (társaik)
- Főnökeik
- A csapat tagjai
- Belső és külső ügyfeleik és érdekeltek
A tanfolyam formátuma
A tanfolyam nagyon interaktív kombinációja lesz:
- Elősegített beszélgetések
- Dia prezentációk
- Gyakorlatok és
- Esettanulmányok
A kurzus végére a küldöttek:
- Értékeljük a saját magatartásuk kezelésének szükségességét, mielőtt befolyásolhatják mások viselkedését
- Ismerje meg a rendelkezésre álló különböző kommunikációs eszközök erősségeit és gyengeségeit
- Értékelje, hogyan kezelje, motiválja és fejlessze csapattagjaikat
- Kezelje a belső és külső ügyfeleket és az érdekelteket
- Magyarázza el, hogyan kell kezelni az irodában felmerülő nehéz helyzeteket
- Azok a személyzet, akiknek teljes mértékben tisztában kell lenniük a konfliktusok befolyásolásával és elkerülésével kapcsolatos kérdésekkel:
- A kollégáik
- Főnökeik
- Belső és külső ügyfeleik és érdekeltek
A tanfolyam céljai
A kurzus végére a küldöttek:
- Értékeljük a saját magatartásuk kezelésének szükségességét, mielőtt befolyásolhatják mások viselkedését
- Ismerje meg a rendelkezésre álló különböző kommunikációs eszközök erősségeit és gyengeségeit
- Kezelje a belső és külső ügyfeleket és az érdekelteket
Formátum
A tanfolyam nagyon interaktív kombinációja lesz:
- Elősegített beszélgetések
- Dia prezentációk
- Gyakorlatok és
- Esettanulmányok
A közvetítői készségek finoman, mégis értelmesek. Excel kölcsönözte a kommunikációt előfeltétel, de fontosabb az a képesség, hogy meghallgassuk és tudomásul vesszük, amit mondanak. A közvetítő szerepe abban áll, hogy segítsen a feleknek megoldani a problémát, és olyan eredményt érjen el, amelyet mindkét fél örömmel fogad el. A közvetítők nem vesznek részt az oldalakon, ítéleteket hoznak vagy útmutatást adnak. Egyszerűen felelősek a hatékony kommunikáció és a felek közötti konszenzus kialakításáért. Ez a kurzus a kommunikáción túlmenően szélesebb körű készségekre is kiterjed, amelyeknek hatékony közvetítőnek kell lenniük.
By the end of this training, participants will be able to:
- Learn tools and tactics to quickly expand their workplace English vocabulary.
- Focus on only the relevant parts of the English language needed to be more effective at work.
- Gain confidence in their ability to communicate with authority by phone, email and in meetings.
- Practice techniques to influence and persuade customers, managers, and peers.
- Apply a systematic approach to continue improving their Business English skills after the training.
Ez az oktató által vezetett, élő képzés (online vagy online) olyan csapatvezetőknek és csapattagoknak szól, akik szeretnék javítani a kommunikáció, együttműködés és egymással való kapcsolatuk módját. A gyakorlatok sorozata révén a csapatok javíthatják ezeket a készségeket, ami több termelő munkához és boldogabb munkahelyi élethez vezet.
A képzés befejezése után a résztvevők képesek lesznek:
Ismerje meg és oldja meg a közös problémákat abban, hogy hogyan kommunikálnak és hogyan reagálnak másoknak a munkahelyen. Javítja a hatékonyságot, amellyel a munkát csapatként végzik. Ismerje meg az egyén és a csapat kollektív igényeit, hogy jobban irányítsák és irányítsák erőfeszítéseiket. Ismerje meg az érzelmi intelligencia jelentését és fontosságát mint mutatót és útmutatót az emberi kapcsolatok javítására a munkahelyen.
A kurzus formája
Interaktív előadás és vita. Rengeteg gyakorlat és gyakorlat. Hands-on megvalósítás egy élő laboratóriumi környezetben.
Szakképesítési lehetőségek
Ahhoz, hogy egy személyre szabott képzést kérjen erre a kurzusra, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a rendezéshez.
Vezetők, csapatvezetők és alkalmazottak, akik úgy érzik, hogy:
- Túl sok találkozón vesz részt
- Időjüket más emberek „ellopják”
- A tervezés, az előrejelzés vagy a prioritások hiánya miatt nem tudnak a munkájuk aljára jutni
A tanfolyam formátuma
A tanfolyam nagyon interaktív kombinációja lesz:
- Elősegített beszélgetések
- Dia prezentációk
- Gyakorlatok és esettanulmányok
A kurzus végére a küldöttek:
- Értékelje az ülések hatékony kezelésének szükségességét - tiszteletben tartva azoknak az időnyomást, akiket az ülésekre meghívnak
- Kövesse az értekezletek hívásának, kezelésének és előkészítésének szokásos eljárásait
- Értékelje szélesebb körben az önmaguk és az idejük hatékonyabb kezelésének módjait: okosabban dolgozzon, ne nehezebb…
By the end of this training, participants will be able to:
- Understand the concepts, methods, and mindset behind Art of Hosting or Participatory Leadership.
- Learn how to facilitate effective online meetings for remote participants by applying the Art of Hosting techniques.
- Create a safe and engaging virtual environment for Art of Hosting by setting the right tone and mindset.
- Manage the online Art of Hosting sessions more efficiently by choosing a suitable platform and getting comfortable with the technology.
- Keep participants engaged by stimulating online conversations through interactive tools (live chat, whiteboard, breakout rooms, etc.)
- Build deeper connections with participants and other practitioners in order to learn collectively and gain valuable insights.
Last Updated: