Kurzusleírás

1. modul: Önmagunk és mások megértése

  • Mi késztet arra, hogy úgy viselkedjünk, ahogyan?
  • Hogyan érthetjük meg, hogy ennek a magatartásnak mely részei elfogadhatóak – az üzleti életben betöltött szerepünk megköveteli – és mely részei nem?
  • Visszajelzés: hogyan látnak mások és hogyan viszonyulnak hozzánk?

2. modul: Communication

  • Hogyan kommunikálunk másokkal?
  • Melyek a különböző kommunikációs médiák előnyei/hátrányai?
  • Mit értünk hatékony Communication alatt, és hogyan érjük el?
  • Gondolkodási és tanulási stílusaink, és hogyan alkalmazhatók a mindennapi munkánkra

3. modul: Érzelmi intelligencia

  • Érzelmek és következményeik
  • Az „EQ” megértésének fontossága (szemben a szabványosabb IQ-val)
  • A Goleman érzelmi intelligencia modelljének öt szakasza:
    • Öntudatosság
    • Saját Management
    • Motiváció
    • Empátia
    • Szociális készségek

4. modul: Delegálás

  • Mi az a delegáció?
  • A delegálás szakaszai

5. modul: Tranzakcióelemzés

  • Miért cselekszünk/reagálunk egy bizonyos módon a kollégákkal és az ügyfelekkel szemben?
  • Hogyan építhetjük ki a kapcsolatot kollégáinkkal és ügyfeleinkkel?
  • Milyen előnyei vannak az „igazi kapcsolatnak” a személyközi kapcsolatainkban?

6. modul: Érintettek Management

  • Az érintettek kielégítése
  • Érintettek elemzése: belső és külső érintettek

7. modul: A változás kezelése

  • A változás 9 fő alapelve
  • A változásra adott érzelmi reakciók
  • A változással szembeni ellenállás – és az ellenállás előnyei

8. modul: Konfliktusok kezelése

  • Mi okozza a konfliktust?
  • A konfliktuskezelés fázisai
    • A konfliktus megértése
    • A saját/a másik személy helyzetének megértése a konfliktusban
    • A konfliktus megoldása
  • Kilmann öt konfliktuskezelési módja – és azok alkalmazása
  • A szakadék áthidalása
 21 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Vélemények (2)

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák