Kurzusleírás

Önmagunk és mások megértése

  • Mi késztet arra, hogy úgy viselkedjünk, ahogyan?
  • Hogyan érthetjük meg, hogy ennek a magatartásnak mely részei elfogadhatóak – az üzleti életben betöltött szerepünk megköveteli – és mely részei nem?
  • Visszajelzés: mások hogyan látnak minket és hogyan viszonyulnak hozzánk?

Communication

  • Hogyan kommunikálunk másokkal?
  • Melyek a különböző kommunikációs médiák előnyei/hátrányai?
  • Mit értünk hatékony Communication alatt, és hogyan érhetjük el?
  • Gondolkodási és tanulási stílusaink, valamint azok napi munkánk során történő alkalmazása

Az érzelmi intelligencia

  • Érzelmek és következményeik
  • Az „EQ” megértésének fontossága (szemben a szabványosabb IQ-val)
  • A Goleman érzelmi intelligencia modelljének öt szakasza:
    • Öntudatosság
    • Saját Management
    • Motiváció
    • Empátia
    • Szociális készségek

Tranzakcióelemzés

  • Miért cselekszünk/reagálunk egy bizonyos módon a kollégákkal és az ügyfelekkel szemben?
  • Hogyan építhetjük ki a kapcsolatot a kollégákkal és az ügyfelekkel?
  • Milyen előnyei vannak az „igazi kapcsolatnak” a személyközi kapcsolatainkban?

Érdekelt fél Management

  • Az érintettek kielégítése
  • Érintettek elemzése: belső és külső érintettek

A változás kezelése

  • A 9 legfontosabb változási elv
  • A változásra adott érzelmi reakciók
  • A változással szembeni ellenállás – és az ellenállás előnyei

Követelmények

Közönség

Azok az alkalmazottak, akiknek teljes mértékben tisztában kell lenniük a kommunikációval és befolyásolással kapcsolatos problémákkal:

  • A kollégáik
  • A főnökeik
  • Belső és külső ügyfeleik és érintettjeik
 14 Hours

Résztvevők száma



Ár per résztvevő

Vélemények (3)

Rokon tanfolyam

Rokon kategóriák