Kurzusleírás

A Hatékony Kommunikáció Alapjai

  • Világos és pontos kommunikáció fontossága
  • Különböző kommunikációs stílusok megismerése
  • Gyakori munkahelyi kommunikációs akadályok és a kezelésük

Aktív Hallgatás és Empátia

  • Az aktív hallgatás szerepe a hatékony kommunikációban
  • Tehetékenyebb hallgatói készségek fejlesztése
  • Empátia fejlesztése a professionális interakciókban

Szóbeli Kommunikáció: Találkozók, Bemutatók és Nyilvános Beszédezi

  • Világos üzenetek szerkesztése és továbbítása
  • Nyugodtság megtartása a nyilvános beszéd során
  • Elkapcsoló és meggyőző kommunikációs technikák

Írott Kommunikáció: E-mailek, Jelentések és Digitális Kapcsolattartás

  • A professionális e-mail kezelése a legjobb gyakorlatok szerint
  • Jelentések és üzleti dokumentumok szerkesztése
  • Világosság és rövidítés digitális kommunikációban

Nem Verbális Kommunikáció és Testnyelv

  • A testnyelv hatása a professionális környezetben
  • Nem verbális jelek értelmezése és reagálása
  • Bizalmasítás és profesionális megjelenés a testnyelv segítségével

Nehéz Beszélgetések Kezelése

  • A munkahelyi konfliktusok kezelésére vonatkozó stratégiák
  • Megmaradás nyugodtsága és kompozíciója magas stresszsituációkban
  • Nehéz beszélgetéseket produktív párbeszédekbe alakítani

Assertivitás és Konstruktív Visszajelzés

  • Assertív kommunikáció fejlesztése agresszió nélkül
  • Konstruktív visszajelzést adni és fogadni technikák
  • Nyitott és átlátható párbeszéd elősegítése a csoportokban

Kommunikáció Csoportmunkában és Több Szervezeti Egység Közötti Együttműködésben

  • Több szervezeti egység közötti csoportkommunikáció legjobb gyakorlatai
  • Kommunikációs stratégiák egyeztetése a szervezeti egységek között
  • Együttműködéses munkakultúra építése kommunikáció segítségével

Krizis Kommunikáció és Konfliktusmegoldás

  • Hogyan kommunikálni hatékonyan a munkahelyi krizek során
  • Konfliktusok feloldása tárgyalás és diplomácia segítségével
  • Bizalom és rugalmasság építése kommunikáció segítségével

Esettanulmányok és Gyakorlati Feladatok

  • A munkahelyi kommunikációs kihívások elemzése a valós világban
  • Szerepettező gyakorlatok praktikus alkalmazásra
  • Személyre szabott visszajelzés és javítási stratégiák

Összefoglaló és További Lépések

Követelmények

  • A munkahelyi kommunikáció alapvető ismerete
  • Egy csapatmunka-alapú környezetben szerezhetett tapasztalat

Célcsoport

  • Emberi erőforrások szakemberek
  • Megoldószemélyek és működésvezetők
  • Vezetők és területi igazgatók
  • Csoportok, amelyek több szervezeti egység közötti együttműködést igényelnek (fogadó, mérnöki, jogi stb.)
 14 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Vélemények (5)

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák