Kurzusleírás
Bevezetés a kommunikációba
- a kommunikációs folyamat és annak szakaszai
- a verbális és nonverbális kommunikáció fontossága
- a hatékony kommunikáció technikái és eszközei
A hatékony kommunikáció alapelvei a hatékony kapcsolattartás elengedhetetlen elemei a szervezetben
- saját önelemző kommunikációs stílus
- kommunikációs hibák
- kommunikációs akadályok
- az interperszonális kapcsolat fejlődésének szakaszai
- közvetlen kommunikáció és telefonos kommunikáció
Kommunikáció a szervezetekben
- hálózati kommunikáció egy szervezetben
- információáramlási modellek és azok optimalizálása
- feladatok és belső kommunikációs eszközök
Hatékony beszélgetések
- az énkép kialakítása az üzenet küldőjeként és fogadójaként
- a munkatársak közötti szakmai kapcsolatok minőségét befolyásoló tényezők
- az aktív hallgatás, mint a hatékony kommunikáció eszköze
- zavaró tényezők a beszéd hallása és megértése
- a kérdésfeltevés művészete
- pszichológiai mechanizmusok és befolyásolási technikák
A csapatépítés lépései és ezek hatása az együttműködésre
- a csapatfejlesztés szakaszai: működési elvek és veszélyek mindegyiken
- hogyan dolgozzon mindegyiken
- csapatszerepek és azonosításuk
A csoporton belüli konfliktus és versengés, mint az együttműködés legnagyobb veszélye
- a konfliktustípusok forrásai
- konfliktuskezelési stratégiák
- verseny a zenekarban: pro és kontra
A konfliktustípusok forrásai
Harmóniában egymással és jó kapcsolatokban másokkal - az asszertív viselkedés fogalma
- az asszertivitás fogalma
- a saját jogaidat
- amikor úgy dönt, hogy határozott lesz
- viselkedéstípusok: agresszív viselkedés, alázatos, asszertív
- Az „én” üzenetek felépítése a vélemények, ítéletek és érzelmek határozott kifejezésének alapjaként
- miért félünk nemet mondani – mi akadályoz meg bennünket
- önmagából kiinduló önérvényesítő bánásmód
Mit jelent tisztelni téged és egymást – mi történik, ha egyetértünk vagy elutasítunk
- a befogadás megtagadásának és elutasításának képessége
- érvelési képesség
- manipuláció
- a kritika formáira adott negatív és pozitív válaszok elfogadása
- konstruktív visszajelzést adni
Vélemények (6)
Szabadság és nincs nyomás vagy „válaszok kérése”.
Maciej - Kaczmarski Group
Kurzus - Effective interpersonal communication with elements of assertiveness
Machine Translated
Tagalog nyelvű, így szabadon kifejezhetjük/kifejezhetjük magunkat
Jenny - IT
Kurzus - Effective interpersonal communication with elements of assertiveness
Machine Translated
A vita egyértelműsége. A tréner kapcsolatba lép a résztvevőkkel. Kellemes és boldog aurája az edzőnek.
Mona Liza - IT
Kurzus - Effective interpersonal communication with elements of assertiveness
Machine Translated
Az előadások hangulata és szabadsága.
Marcin - Kaczmarski Group
Kurzus - Effective interpersonal communication with elements of assertiveness
Machine Translated
A tréning lebonyolításának ötlete, a laza légkör, a tudásátadás módja, mosolya, profizmusa
Klaudia - Kaczmarski Group
Kurzus - Effective interpersonal communication with elements of assertiveness
Machine Translated
A tréner figyelme minden témára, amit meg akartunk beszélni, mindenre ügyeltek
Anna - Kaczmarski Group
Kurzus - Effective interpersonal communication with elements of assertiveness
Machine Translated