Kurzusleírás

Megérteni magunkt és másokat

  • Mit okoz, hogy ilyen módon viselkedünk?
  • Hogyan tudjuk megérteni, mely része ezen a viselkedésnek elfogadható – szükséges a munka szerepünkben – és mely része nem?
  • Visszajelzés: hogyan látják és hogyan kapcsolódnak hozzánk mások?

Kommunikáció

  • Hogyan kommunikálunk mással?
  • Milyen előnyök / hátrányok járnak a különböző kommunikációs eszközökkel?
  • Mit értünk hatékony kommunikáció alatt, és hogyan tudjuk elérni ezt?
  • Összehasonlítható gondolkodási és tanulási stílusaink, valamint hogyan alkalmazhatók a mindennapi munkánkon

Vezetés vs. Kezelés

  • Mi az a kezelés? Mi a vezetés?
  • Milyen különbségek vannak a kezelés és a vezetés között?
  • A vezető viselkedés elemzése
  • Különböző kezelési stílusok elemzése – valamint mikor kell alkalmazni őket
  • A kommunikáció fontossága – beleértve:
    • Mondatbeli kommunikációt
    • Hangos kommunikációt
    • Látványos kommunikációt

Közi szellemi képességek

  • Az érzelmek és annak következményei
  • Milyen jelentőségú az „EQ” (a hagyományos IQ helyett) megértése?
  • Goleman ötlényi szellemi képességek modellje öt fázisban:
    • Önszisztémázás
    • Önzáldó vezérlés
    • Motiváltság
    • Együttes érzetek
    • Szociális készségek

Közműködés

  • Mi okozza, hogy egy adott módon reagálunk munkatársainkkal és ügyfeleinkkel?
  • Hogyan építhetünk kapcsolatot munkatársainkkal és ügyfeleinkkel?
  • Milyen előnyei vannak a „Valódi Kapcsolat”-nak az interpersonális viszonyainkban?

Sikerességügyi csapat építése

  • Mi a csapat?
  • A csapat fejlesztésének szakaszai

Cél és feladat beállítása

  • Célbeállítás – a cégségért
  • Feladatbeállítás – munkatársainkért
  • Célok kialakítása és megfeleltetése
  • Teljesítménykezelés

Érintett felek kezelése

  • A személyek és a Szolgáltatás-Profit lánc
  • Érintett felek kielégítése
  • Érintett felek elemzése: belső és külső érintett felek

Feladatátadás

  • Mi a feladatátadás?
  • A feladatátadás szakaszai

Tanítás és segítségnyújtás

  • Mi a tanítás és segítségnyújtás?
  • A G R O W modell használata hatékony tanításhoz

Konfliktuskezelés

  • Mit okoz a konfliktus?
  • A konfliktuskezelés fázisai
    • Konfliktus megértése
    • Saját / másik személy helyzetének megértése a konfliktusban
    • Konfliktus feloldása
  • Kilmann öt konfliktuskezelési módja – és hogyan alkalmazhatók:
    • Kilépés
    • Együttműködés
    • Kompromisszum
    • Kihúzódás
    • Előnyezés
  • A hiányosság kikövesztése
 21 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Vélemények (1)

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák