Köszönjük, hogy elküldte érdeklődését! Csapatunk egyik tagja hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.
Köszönjük, hogy elküldte foglalását! Csapatunk egyik tagja hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.
Kurzusleírás
Megérteni magunkt és másokat
- Mit okoz, hogy ilyen módon viselkedünk?
- Hogyan tudjuk megérteni, mely része ezen a viselkedésnek elfogadható – szükséges a munka szerepünkben – és mely része nem?
- Visszajelzés: hogyan látják és hogyan kapcsolódnak hozzánk mások?
Kommunikáció
- Hogyan kommunikálunk mással?
- Milyen előnyök / hátrányok járnak a különböző kommunikációs eszközökkel?
- Mit értünk hatékony kommunikáció alatt, és hogyan tudjuk elérni ezt?
- Összehasonlítható gondolkodási és tanulási stílusaink, valamint hogyan alkalmazhatók a mindennapi munkánkon
Vezetés vs. Kezelés
- Mi az a kezelés? Mi a vezetés?
- Milyen különbségek vannak a kezelés és a vezetés között?
- A vezető viselkedés elemzése
- Különböző kezelési stílusok elemzése – valamint mikor kell alkalmazni őket
- A kommunikáció fontossága – beleértve:
- Mondatbeli kommunikációt
- Hangos kommunikációt
- Látványos kommunikációt
Közi szellemi képességek
- Az érzelmek és annak következményei
- Milyen jelentőségú az „EQ” (a hagyományos IQ helyett) megértése?
- Goleman ötlényi szellemi képességek modellje öt fázisban:
- Önszisztémázás
- Önzáldó vezérlés
- Motiváltság
- Együttes érzetek
- Szociális készségek
Közműködés
- Mi okozza, hogy egy adott módon reagálunk munkatársainkkal és ügyfeleinkkel?
- Hogyan építhetünk kapcsolatot munkatársainkkal és ügyfeleinkkel?
- Milyen előnyei vannak a „Valódi Kapcsolat”-nak az interpersonális viszonyainkban?
Sikerességügyi csapat építése
- Mi a csapat?
- A csapat fejlesztésének szakaszai
Cél és feladat beállítása
- Célbeállítás – a cégségért
- Feladatbeállítás – munkatársainkért
- Célok kialakítása és megfeleltetése
- Teljesítménykezelés
Érintett felek kezelése
- A személyek és a Szolgáltatás-Profit lánc
- Érintett felek kielégítése
- Érintett felek elemzése: belső és külső érintett felek
Feladatátadás
- Mi a feladatátadás?
- A feladatátadás szakaszai
Tanítás és segítségnyújtás
- Mi a tanítás és segítségnyújtás?
- A G R O W modell használata hatékony tanításhoz
Konfliktuskezelés
- Mit okoz a konfliktus?
- A konfliktuskezelés fázisai
- Konfliktus megértése
- Saját / másik személy helyzetének megértése a konfliktusban
- Konfliktus feloldása
- Kilmann öt konfliktuskezelési módja – és hogyan alkalmazhatók:
- Kilépés
- Együttműködés
- Kompromisszum
- Kihúzódás
- Előnyezés
- A hiányosság kikövesztése
21 Órák
Vélemények (1)
Az önreflektálás segítségével mások megismerésében haladni
Roy Dekker - Axway GmbH
Kurzus - People and Team Management
Gépi fordítás