Kurzusleírás

Bevezetés

Első szakasz: Önmagának megismerése

Hogy másokat megértsen, először jó mértékben meg kell ismernie önmagát, viselkedését és igényeit.

  1. Csapattagok kitöltik a PRISM BRAIN MAPPING kérdőívet.
  2. Egyéni találkozó csapattagok számára: egy olyan találkozó, amelyet egy PRISM tanár végzett el a jelentés megvitálására.

A találkozó során mindenki meg fogja ismerni:

  • Erősségeit, potenciális gyengeségeit és a cselekvésben és együttműködésben másokkal való együttműködésben tapasztalható nehézségeit
  • Milyen mértékben hasznosítják teljes potenciáljukat
  • Mely cselekvések stresszök lehetnek
  • Mely munkahelyi környezetben érzi magát a legjobban
  • Mire van szüksége a másokkal való együttműködés és kommunikáció jó lefolyásához

2 találkozó a vezető számára:

  1. A fent említett jelentés megvitálása és a vezetési stílus, annak erősségei és potenciális kihívások és nehézségek áttekintése, amelyek ebből a megközelítésből adódhatnak.
  2. A vezető preferenciaprofilljának összehasonlítása a csapat preferenciai eredményeivel. A találkozó során a vezető jobb megértésre fog jutni arról, hogy a vezetési stílusa hogyan hat a csapatra.

Második szakasz: A Csapat Megismerése

Megértésüknek esélye van, ha megismerjük a sajátunk és a csapattagok közötti hasonlóságokat és különbségeket. A hasonlóságok megértést építenek, a különbségek pedig más szempontok felfedezéséhez segítik, és a hozzáállásukkal kreatívabbak és innovatívabbak lehetnek.

  1. Tanulmányozás műhelyelemekkel a különböző viselkedési preferenciák jellemzőiről, az interdependenciákról, és ahogy ez hat a kommunikációnkra és együttműködésünkre másokkal. Ezen rész keretében a résztvevők alapot fognak építeni a emberi viselkedés és attitűdök forrásának megértéséhez, ami segíthet nekik megnyitni magukat különböző megközelítésekre.
  2. Viták az egyéni preferenciákról, erősségekről, motivátorokról, igényekről és együttműködési nehézségekről. A csapat hasonló és jelentős különbségeinek megismerése.
  3. Viták az együttműködési kihívásokról és megoldásaikról.
  4. Tanulmányozás és elemzés a csapat PRISM szerinti profiljának, a csapat erősségeinek és potenciális gyengeségeinek, kommunikációs igényeinek és együttműködési igényeinek.
  5. A csapat hatékonyságának növelése érdekében a terület fejlesztése és elemzése, ahogyan a csapat használhatja erősségeit, hogy elérje ezt.

Harmadik szakasz: Hatékony Kommunikáció a Klielle

A saját erősségei, igényei és kihívásai, valamint a csapaton belül különböző nézőpontok jobb megértése alapot biztosít a kliens jobb megértéséhez és a kommunikációs módszereinek azokhoz való igazításához. Ez lehetővé teszi, hogy hatékonyabban oldják meg a problémáikat és ajánlják a legjobb szolgáltatásokat és termékeket, amelyek megoldják legnagyobb problémáikat.
A tanfolyam során a résztvevők:

  • Viták a kliensekkel való munka kihívásairól és forrásaikról
  • Tanulják, hogyan azonosítsák a különböző kliensek viselkedési preferenciáit és igazítsák a kommunikációs módszereket hozzájuk
  • Megtudják, hogyan kell olyan üzeneteket használni, amelyek egy adott preferenciájú kliens nyitottá teszik, és melyeket kell kerülnie, mert azok zárkózhatnak a együttműködéstől
  • Gyakorolják az különböző üzenetek formáit, amelyeket különböző kliens típusokhoz szánnak, és megtanulják, hogyan lehet a kommunikációs módszereket a klienshez jobban igazítani
  • Dolgozzanak kliens interakció példáin saját tapasztalataikból és fejlesszenek ki új stratégiákat hasonló helyzetekre, a tanfolyam alatt szerzett ismeretek alapján

Összegzés és Következő Lépések

Követelmények

  • Semmi előfeltétel nem szükséges

Célközönség

  • Csapatvezetők
  • Csapattagok
 21 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Vélemények (4)

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák