Munkakapcsolatok Kezelésében A Mesélés Képzés
A történetmesélés hatékony eszköz a munkahelyi kommunikáció, a vezetés és a csoportos együttműködés javítására.
Ez az oktató által vezetett, élő (online vagy helyszíni) tréning kezdő és középszintű szakembereknek szól, akik szeretnék megtanulni, hogyan használhatják a történetmesélés technikáit a munkakapcsolatok javítására, a csapatok bevonására és a legfontosabb üzenetek hatékony közvetítésére.
A képzés végére a résztvevők képesek lesznek:
- Ismerje meg a történetmesélés alapvető fogalmait és üzleti alkalmazásait.
- Szerkezz fel hatékony történetet a kulcsfontosságú narratív elemek felhasználásával.
- Alkalmazzon történetmesélési technikákat különböző munkahelyi forgatókönyvekben.
- Használja ki a történetmesélést a vezetés, a motiváció és a konfliktusok megoldása érdekében.
A tanfolyam formátuma
- Interaktív előadás és beszélgetés.
- Sok gyakorlat és gyakorlat.
Tanfolyam testreszabási lehetőségek
- Ha személyre szabott képzést szeretne kérni ehhez a tanfolyamhoz, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy megbeszéljük.
Kurzusleírás
Bevezetés a történetmesélésbe
- A munkahelyi történetmesélés meghatározása és jelentősége
- A történetmesélés mögött meghúzódó tudomány és hatása a kommunikációra
- Valós példák a történetmesélésre a menedzsmentben
Egy történet kulcsa Element
- A történet szerkezetének megértése (eleje, közepe és vége)
- Összekapcsolható karakterek fejlesztése és konfliktusok meghatározása
- Az érzelmek és a hitelesség használata a közönség bevonására
Mesemondás technikák
- A történetmesélés típusai (személyes, adatvezérelt, meggyőző)
- A metaforák, analógiák és narratívák hatékony használata
- A történetmesélés adaptálása különböző szakmai kontextusokhoz
A történetmesélés alkalmazása a munkahelyen
- Történetmesélés a vezetéshez és a csapatmunkához
- Kommunikáció javítása megbeszéléseken és előadásokon
- A történetmesélés használata konfliktusmegoldásra és motivációra
Gyakorlati mesemondó gyakorlatok
- Lenyűgöző munkahelyi történetek készítése és bemutatása
- Különféle történetmesélési forgatókönyvek szerepjátéka
- Visszajelzés fogadása és a történetmesélési technikák finomítása
Végső értékelés
- A legfontosabb történetmesélési fogalmak áttekintése
- Egyéni és csoportos mesebemutatók
- Írásbeli vizsga a megértés és az alkalmazás értékelésére
Összegzés és a következő lépések
Követelmények
- Az alapvető kommunikációs elvek megértése
- Munkahelyi interakcióban és menedzsmentben szerzett tapasztalat
- Érdekel a vezetői és elkötelezettségi készségek fejlesztése
Közönség
- Menedzserek és csapatvezetők
- HR szakemberek és trénerek
- Azok az alkalmazottak, akik szeretnék javítani a munkahelyi kommunikációt
A nyílt képzésekhez 5+ résztvevő szükséges.
Munkakapcsolatok Kezelésében A Mesélés Képzés - Foglalás
Munkakapcsolatok Kezelésében A Mesélés Képzés - Érdeklődés
Munkakapcsolatok Kezelésében A Mesélés - Érdeklődjön a vezetői tanácsadásról!
Érdeklődjön a vezetői tanácsadásról!
Vélemények (5)
Jó betekintést nyújt a hatékony kommunikációba, valamint a közönségnek szóló üzenet egyszerűsítésébe, a kapcsolatteremtésbe
Teemu - UPM-Kymmene Oyj
Kurzus - Effective Communication 8 hours
Gépi fordítás
SAMART Goal és Negotiation Concept
Withaya - Babcock Power (Thailand)
Kurzus - Negotiation Skills
Gépi fordítás
A vita egyértelműsége. A tréner kapcsolatba lép a résztvevőkkel. Kellemes és boldog aurája az edzőnek.
Mona Liza - IT
Kurzus - Effective interpersonal communication with elements of assertiveness
Gépi fordítás
Mivel 1:1 volt, a tartalom személyre szabása.
Patricia - Embraer
Kurzus - Influencing and Avoiding Conflict
Gépi fordítás
Kiváló tréner, a beszéd teljesen a közönségre szabott. Sok tartalom.
Carole - Axway
Kurzus - Communicating and Influencing For Team Members
Gépi fordítás
Közelgő kurzusok
Rokon tanfolyam
Hatékony kommunikációs készségek
21 ÓrákKinek kell részt vennie
Egyéni közreműködők, menedzserek, csoportvezetők, akiknek sikere attól függ, hogy képesek-e világosan kommunikálni, megérteni őket, befolyásolni egy másik személy teljesítményét, és pozitív munkakapcsolatokat teremteni.
A kurzus leírása
Az egyéni és a csapat sikere attól függ, hogy az egyének képesek-e kommunikálni másokkal szemtől szemben, valamint virtuálisan. Minden interakció egy másik személlyel meghatározza, hogyan észlelnek téged, és minden interakció lehetőség a bizalom kialakítására és a pozitív befolyás kifejtésére. Legyen szó egy-egy vagy ezerfős közönségnek való prezentációról, információk átadásáról egy projektcsapatnak vagy nehéz üzenet továbbításáról, a hatékony kommunikáció az egyik legerősebb képesség a célok elérésében.
Ez a kurzus fejleszti azt a képességét, hogy az eredményre összpontosítson, ráhangolódjon a közönségére, és fejlessze üzenetét az egyértelműség és hatás érdekében. Az Ön képessége, hogy környezetet teremtsen a nyílt vitához és a folyamatos párbeszédhez, kulcsfontosságú a kommunikáció sikeréhez. Az ebben a kurzusban tárgyalt kommunikációs készségek növelik a választási és kontroll gyakorlási képességét minden típusú beszélgetésnél, a hatalom nélküli befolyásolásban, valamint javítják a kapcsolatok minőségét és a termelékenységet.
Hatékony személyes kommunikáció az erőteljes magabiztossággal
14 ÓrákGoal
A képzés célja az üzleti céljaik eléréséhez szükséges kompetenciák áttekintése és fejlesztése mind az egyéni munka, mind a csapatmunka tekintetében, különösen azáltal, hogy a résztvevők olyan készségeket sajátítanak el, mint például:
- Hatékony kommunikációs stílus kialakítása másokkal
- Kommunikációs akadályok gyakorlati elemzése és aktív technikák azok előfordulásának megelőzésére
- Támogató összeszerelési kapcsolatok kiépítése
- Hatékony csapatmunka
- A kölcsönös befolyás tudata a csapat-egység és egység-csapat viszonylatában
- Különféle technikák használatának képessége a konfliktusok kezelésére
- Változtassák meg attitűdjüket és viselkedésüket konstruktívan modellezzék (pl. asszertív testtartás)
Munkamódszer
A képzést interaktívnak tervezték, ahol a résztvevők az idő több mint 80%-át osztják meg. Minden foglalkozás hasonló dinamikát követ: új gyakorlati szokások megnyitása (a tudatosság növelése érdekében), mini előadás a technikákról (tudás), új taktikák és technikák (készségek) gyakorlása. Az egyes foglalkozások lezárása után a résztvevők segédanyagokat kapnak a megbeszélt foglalkozásokhoz.
A gyakorlati anyagot egy mini előadásban összegezzük, amely elmagyarázza az elméleti alapokat és az alapvető pszichológiai mechanizmusokat, amelyeket a résztvevők az oktatóteremben végzett munka során tapasztalnak.
Üzleti Kommunikációs Képességek
35 ÓrákA kommunikációs készségek már régen elismertek fontos elemeiként a szakmai sikernek, s sok karrier elakadt, megszakadt vagy lelassult egy kommunikációs készség hiánya miatt. Ellentétben az urban legendával, kevesen születünk meg ezzel a készséggel, a legtöbb ember vagy gyakorolta, vagy hibákból tanult. Ez a kurzus segít a résztvevőknek javítani kommunikációs készségeiken, és így jobban tudni dolgozni másokkal.
A mediációs készségek finoman, de jelentősen különböznek. Az kiváló kommunikáció feltétele, de fontosabb a hallás és az, hogy figyelmesek legyenek az elmondottakra. A mediator feladata, hogy segítsen az oldalakon a probléma megoldásához, és hogy mindkét fél elfogadja az eredményt. A mediatorek kerülik az oldalvállalást, az ítélkezést vagy tanácsadást. Csak felelősek a hatékony kommunikáció kialakításáért és a konszenzus építéséért az oldalakon. Ez a kurzus lefedi a kommunikációtól eltérő készségek széles skáláját is, amelyeket egy hatékony mediatornak szükséges birtokolnia.
Üzleti angol nem natív beszédből származó beszédben
14 ÓrákEz az interaktív képzés Magyarország (online vagy helyszíni) azokra a személyekre vonatkozik, akik nemzetközi üzleti környezetben működnek és gyorsan javítani szeretnének a hallás-, beszéd- és írási készségeikre, hogy hatékonyabb vezetők és csapattagok legyenek.
A képzés végén a résztvevők képesek lesznek:
- Eszközök és taktikák megtanulása, amelyek gyorsan bővítenek munkahelyi angol szókincsüket.
- Az olyan nyelv részeit összpontosítani, amelyeket a munkához kellene megtudniuk, hogy hatékonyabban dolgozhassanak.
- Bizalmasodat találni a telefonon, e-mailben és a találkozókon történő kommunikáció képességeikben.
- Meggyőződési és befolyásoló technikák gyakorlása ügyfelekkel, vezetőkkel és kollegákkal.
- Rendszeres megközelítés alkalmazása a képzés után az üzleti angol készségeik további fejlesztéséhez.
Hatékony Edzősködés és Kommunikáció
14 ÓrákEz az oktató által vezetett, élő képzés a Magyarország-ban (online vagy helyszíni) mindenkinek szól, aki fejleszteni szeretné coaching és kommunikációs készségeit.
A képzés végére a résztvevők képesek lesznek:
- Megérteni a coaching és a hatékony kommunikáció hatását a peer-to-peer elkötelezettségre.
- Tanulja meg és alkalmazza a különböző coaching és kommunikációs legjobb gyakorlatokat.
- A kommunikációs és befolyásolási készségek fejlesztése.
- Vezessen magabiztosan coaching üléseket.
Kommunikáció és együttműködés mestere
21 ÓrákCélja
Soha nem volt ekkora szükség az erős üzleti érzékkel, interperszonális készségekkel és vezetői képességekkel rendelkező egyénekre. Ennek a kurzusnak az a célja, hogy az összes szakterületen dolgozó szakembereket felvértezze a hatékony együttműködéshez és kommunikációhoz szükséges ismeretekkel és készségekkel.
Az Communication és a Collaboration céljainak elsajátítása közös hangot talál a szakértõ és a nem szakértõ egyének között a kommunikáció javítása érdekében az üzlet minden területén. Beépíthető stratégiákat, valós példákat és tippeket tartalmaz, és segít fejleszteni készségeit, és hatékonyabb kommunikátorrá és együttműködővé válni – akár feltörekvő vezető, akár tapasztalt szakember.
A kurzus célja, hogy segítse a résztvevőket abban, hogy hatékonyabbá váljanak szakmai életükben azáltal, hogy a technikai „kemény készségeket” alapvető „puha készségekkel” egészítik ki. A jelenlévők megteszik
- jobban be tudják integrálni magukat a szervezetekbe a speciális funkciókon kívüli szervezetek dinamikájának megértése révén
- megtanulják, hogyan lehet a legjobban együttműködni és kommunikálni a technikai kérdésekről a beszélő és a hallgató kölcsönös előnyére
- Jobban tudjon speciális információkat eljuttatni a laikus közönséghez
A tanfolyam formátuma
- Interaktív előadás és beszélgetés.
- Interaktív problémamegoldó foglalkozások.
Tanfolyam testreszabási lehetőségek
- Ha személyre szabott képzést szeretne kérni ehhez a tanfolyamhoz, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy megbeszéljük.
Kommunikáció és befolyásolás a csapattagok számára
14 ÓrákA kurzus végeztével a résztvevők képesek lesznek:
- Megérteni, hogy miért kell saját maguk viselkedését kezelniük, mielőtt mások viselkedését befolyásolhatják
- Megértik a különböző kommunikációs eszközök erősségeit és gyengeségeit
- Kezelik a belső és külső ügyfeleiket és érintetteiket
A kurzus formátuma
A kurzus interaktív kombinációja lesz:
- Módosított viták
- Diapresentációk
- Feladatok és
- Eseményanalízis
Közösségi kommunikáció és befolyásolás - Menedzserek és csapatvezetőknek
14 ÓrákKözönség
Azok a személyzet, akiknek tisztában kell lenniük a kommunikációval és a befolyásolással kapcsolatos kérdésekkel:
- A kollégáik
- Főnökeik
- Belső és külső ügyfeleik és érdekeltek
A tanfolyam formátuma
A tanfolyam nagyon interaktív kombinációja lesz:
- Elősegített beszélgetések
- Dia prezentációk
- Gyakorlatok és esettanulmányok
A kurzus végére a küldöttek:
- Értékeljük a saját magatartásuk kezelésének szükségességét, mielőtt befolyásolhatják mások viselkedését
- Ismerje meg a rendelkezésre álló különböző kommunikációs eszközök erősségeit és gyengeségeit
- Kezelje a belső és külső ügyfeleket és az érdekelteket
- Magyarázza el, hogyan kell kezelni az irodában felmerülő nehéz helyzeteket
Hatékony kommunikáció 8 óra
7 ÓrákEz a kurzus célja, hogy javítsa kommunikációs készségeit a hatékony kommunikáció kulcsfontosságú jellemzőinek feltárásával és a megértés közös kihívásainak megoldásával. Gyakorlati gyakorlatokon és valós forgatókönyveken keresztül megtanulja kezelni az érzelmeket, felismerni a különböző kommunikációs stílusokat, és hozzáigazítani megközelítését a különböző beszélgetőpartnerek igényeihez.
Hatástás és Konfliktuskerülés
21 ÓrákKözönség
- Azok a személyzet, akiknek teljes mértékben tisztában kell lenniük a konfliktusok befolyásolásával és elkerülésével kapcsolatos kérdésekkel:
- A kollégáik
- Főnökeik
- Belső és külső ügyfeleik és érdekeltek
A tanfolyam céljai
A kurzus végére a küldöttek:
- Értékeljük a saját magatartásuk kezelésének szükségességét, mielőtt befolyásolhatják mások viselkedését
- Ismerje meg a rendelkezésre álló különböző kommunikációs eszközök erősségeit és gyengeségeit
- Kezelje a belső és külső ügyfeleket és az érdekelteket
Formátum
A tanfolyam nagyon interaktív kombinációja lesz:
- Elősegített beszélgetések
- Dia prezentációk
- Gyakorlatok és
- Esettanulmányok
Távmunkás csapatok vezetése
7 ÓrákEz az oktató által vezetett, élő képzés a Magyarország-ban (online vagy helyszíni) azoknak a vezetőknek és vezetőknek szól, akik a megfelelő eszközöket, készségeket és módszertanokat szeretnék megvalósítani a távoli csapatok kezeléséhez.
A képzés végére a résztvevők képesek lesznek:
- Fedezze fel a távoli vezetést, struktúrákat és összetevőket a távoli munkabeállítások sikeres adaptálásához.
- A bizalom, a célok, a kultúra és a csapatmunka kialakítása hatékony és eredményes távoli csapat létrehozása érdekében.
- Használja a meglévő eszközöket és technológiákat a virtuális kommunikáció és együttműködés javítására.
- Célkitűzési és projektmenedzsment módszerek alkalmazása egy távoli csapat teljesítményének mérésére.
Hogyan Fejlesztjük a Tárgyalási Képességek
14 ÓrákEz a kétnapos tanfolyam azoknak készült, akik jobb eredményeket szeretnének elérni az ügyfelekkel, beszállítókkal és kollégákkal folytatott tárgyalásaik során. Megtanítja azokat a készségeket és taktikákat, amelyeket a hatékony tárgyalópartnerek használnak, és építi a sikerhez szükséges önbizalmat.
A küldöttek megtanulják a különböző tárgyalási stílusokat, és megtanulják, hogyan maximalizálják személyes hatalmukat a fontos kapcsolatok védelme mellett. A kurzus nagymértékben részt vesz az előadások, beszélgetések, coaching és gyakorlatok kombinációjával.
Effektív hatékonyság és találkozók kezelése
7 ÓrákKözönség
Vezetők, csapatvezetők és alkalmazottak, akik úgy érzik, hogy:
- Túl sok találkozón vesz részt
- Az idejüket mások „lopják”.
- Nem tudnak napi munkájuk végére járni a tervezés, az előrelátás vagy a rangsorolás hiánya miatt
A tanfolyam formátuma
A tanfolyam nagyon interaktív kombinációja lesz:
- Elősegített beszélgetések
- Dia prezentációk
- Gyakorlatok és esettanulmányok
A kurzus végére a küldöttek:
- Értékelje az értekezletek hatékony lebonyolításának szükségességét – tiszteletben tartva az értekezletekre meghívottak időkorlátját
- Kövesse az értekezletek hívásának, kezelésének és előkészítésének szokásos eljárásait
- Értékelje meg szélesebb körben azokat a módszereket, amelyekkel hatékonyabban gazdálkodhat önmagával és idejével: okosabban dolgozni, nem keményebben…
Ember és Csoportkezelés
21 ÓrákCélcsoport
A tanfolyam célja, hogy a résztvevők teljes körűen megismerjék az Ember és Csoportkezelés területén szereplő kérdéseket:
- Saját maguk érdekében
- Kollegáik (szintén munkatársai) érdekében
- Folyamatos vezetői személyzeteikért
- Csoportjuk tagjaival kapcsolatban
- Belső és külső ügyfelek, illetve érintett felek érdekében
A tanfolyam formája
A tanfolyam nagyon interaktív lesz, és a következő elemeket fogja tartalmazni:
- Megbeszélések folytatása
- Diaelőadások
- Gyakorlatok és
- Esetszöveget elemezés
A tanfolyam végére a résztvevők képesek lesznek:
- Kifejezetten értékelnünk kell, hogy milyen fontosságú a saját viselkedés kezelése mielőtt másokét befolyásolhatnánk
- Értik a különböző kommunikációs eszközök erő- és gyengeségeit
- Értik, hogyan lehet kezelni, motiválni és fejleszteni csoportuk tagjaival
- Kedvezőkészséggel kezelik belső és külső ügyfeleiket valamint érintett feleket
- Le tudják írni, hogyan kell bánni a szóbeli határozatokból adódó nehézségekkel munkahelyen
Kommunikáció és Csapattagmunkavállalás
7 ÓrákEz az oktató által vezetett, élő képzés a Magyarország-ban (online vagy helyszíni) azon csapatvezetőknek és csapattagoknak szól, akik szeretnék javítani kommunikációjuk, együttműködésük és egymáshoz való viszonyuk módján. Egy sor gyakorlat követésével a csapatok fejleszthetik ezeket a készségeket, ami produktívabb munkához és boldogabb munkahelyi élethez vezet.
A képzés végére a résztvevők képesek lesznek:
- Azonosítsa és kezelje a gyakori problémákat, hogyan kommunikálnak, és hogyan reagálnak másokra a munkahelyen.
- Javítsa a csapatmunka hatékonyságát.
- Értse meg a csapat egyéni és kollektív szükségleteit, hogy jobban tudja irányítani és irányítani erőfeszítéseit.
- Megérteni az érzelmi intelligencia jelentését és fontosságát, mint indikátort és útmutatót a munkahelyi emberi kapcsolatok javításához.