Kurzusleírás
Első nap
Hatékony tárgyalások és tárgyalók:
- A tárgyalás meghatározása és annak meghatározása, hogy mikor kell tárgyalni
- Mitől lesz egy nagyszerű tárgyaló?
- Videó esettanulmányok
- A felkészülés lépései
Személyiségtípusok:
- A personality stílusok ismeretének előnyei
- Értsd meg az egyes personality stílusokat
- Határozza meg saját personalstílusát
-Tudja meg, hogyan dolgozhat hatékonyabban az egyes personality stílusokkal
tárgyalni
- Tudja, melyik tárgyalási stratégiát válassza a kapcsolat és az eredmények alapján
- Határozza meg a pozíciós alkut
- Ismerje meg a „puha” és a „kemény” tárgyalás közötti különbségeket
- Értsd az elvi tárgyalásokat
- Ismerje meg a tárgyalási folyamat négy lépését
A tárgyalás típusai:
- Vevő-eladó
- Terjesztés
Felkészülés a tárgyalásra:
- Forró gombok
- Az érzelmek kezelése
- Azonosítsa a félelmeket, és tanulja meg, hogyan győzze le őket
- Értsd meg, mi hajtja a tárgyalópartneredet
- Határozza meg a BATNA-t (a tárgyalási megállapodás legjobb alternatívája), a WAP-ot (sétatávolság) és a ZOPA-t (a lehetséges megállapodás zónája)
- Készüljön fel a personal tárgyalási helyzetére
A tárgyalás megnyitása:
- Pozitív első benyomás kialakítása
- A közös pontok fontossága
- Kedvelhetőség
- A készségek befolyásolása
- Tárgyalási alapszabályok
Második nap
Információcsere, alkudozás:
- Hogyan cseréljünk információt
- Mi a készenléti terve?
- Alku technikák
A feltételekről és a kompromisszumokról beszélve:
- Egyetért és nem ért egyet
- Az igények azonosítása
- Javaslatok elfogadása, megadása és elutasítása
- A holtpontok megvitatása és feloldása
- A konfliktusok típusai
- A konfliktus kezelése
Tárgyalási stratégiák
- Bevezetés a pozíciókba
- Hogyan kezeljük az érzelmeket
- Alkuk és engedmények
- A nyomás kezelése
- Trükkök és csapdák
Ellenzék kezelése
- Igen
A tárgyalás lezárása
- Lépjen az alkuról a lezárásra
Gyakorlati tárgyaláson való részvétel:
- Önmagad, csapatod és pozíciód felkészítése
- Tartalék tervek
- Stratégiák
- Reflexiók, visszajelzések és akciótervezés
Konfliktusmegoldó
- Néha a túlbuzgó tárgyalások belső súrlódásokat okozhatnak a munkahelyen
- PUGSS konfliktusmegoldó technikák
Követelmények
Közönség
Közép és Senior Management
Előzetes tudás nem szükséges – Feltételezzük, hogy a résztvevők rendelkeznek előzetes tapasztalattal. Azonban az abszolút kezdőknek is nagy haszna lehet, ha részt vesz ezen a tanfolyamon
Vélemények (5)
A házigazda nyitottsága, humora, szemlélete és tudása
Justyna - e-file
Kurzus - Mindfulness Workshop
Machine Translated
Hasznos tapasztalat volt mind szakmai, mind personal szempontból. A tréner nagyon hozzáértő volt, és fontos információkat adott nekünk a munkahelyen, de a magánéletben is. Képes voltam átgondolni a saját jellemvonásaimat és a körülöttem lévő emberekét, és rajtuk keresztül hasznot húzhattam vagy javíthattam magamon. A stresszkezelési gyakorlatok egyszerűek és hasznosak voltak.
Sara Sertori - ASSTRA Forwarding AG
Kurzus - Stress Management and Prevention
Machine Translated
Szeretnék köszönetet mondani Abhi oktatónak ezért a gyümölcsöző képzésért. Értékelje, hogy megpróbálja megismerni az összes résztvevőt, hogy jobban megfeleljen a képzésnek az igényeinknek. Tetszik, hogy egyensúlyban volt az elmélet és a tevékenységek, amelyek lekötnek bennünket. És mennyire volt a tartalom lényegre törő és tömör.
Rainey Clarecia - Talentvis
Kurzus - Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
Machine Translated
Due to the activities from each content, I understood their main ideas/ concepts very well within a short time. I would like to say that the activity reflects on not only our current situation but also how to advance the skill & knowledge effectively and efficiently.
Ei Ei - Ooredoo Myanmar
Kurzus - Leadership 101
témák megvitatása cégünkhöz kapcsolódó konkrét példák segítségével
Agnieszka - Ejmedical sp. z o. o.
Kurzus - DZM – delegowanie zadań i motywowanie pracowników
Machine Translated