Köszönjük, hogy elküldte érdeklődését! Csapatunk egyik tagja hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.
Köszönjük, hogy elküldte foglalását! Csapatunk egyik tagja hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.
Kurzusleírás
Bevezetés
Az ügyfél az első
- Előrejelzés: Az ügyfelek igényeinek megértése, mielőtt azok felmerülnének
- Ügyfélközpontúság: Hosszú távú kapcsolatok és lojalitás építése
- Magabiztos Communication: Express világosan és magabiztosan fogalmazza meg az ötleteket
- Piaci ismeretek: Az iparági trendek és a vásárlói elvárások előtt maradás
Kapcsolódás a Társasághoz
- Networking: Erős belső és külső szakmai kapcsolatok kiépítése
- Csapatmunka: Hatékony együttműködés az üzleti célok elérése érdekében
- Hibaelhárítás: A kihívások gyors azonosítása és megoldása
- Alkalmazkodóképesség: Navigálás a változásokban és rugalmasság megőrzése
Megvalósítom, amit elhatároztam
- Döntéshozatal: A lehetőségek értékelése és megalapozott döntések meghozatala
- Fegyelmezett végrehajtás: A fókusz és a következetesség megőrzése
- Rekurzió: Tanulás a múltbeli tapasztalatokból a jövőbeli cselekvések javítása érdekében
- Delegálás: Feladatok hatékony kiosztása a jobb termelékenység érdekében
Tulajdonos mentalitás
- Tárgyalás: win-win megállapodások elérése az üzleti megbeszélések során
- Innováció: a kreativitás és a folyamatos fejlődés ösztönzése
- Change Management: Csapatok sikeres vezetése átmeneteken
- Elkötelezettség a nyereségesség mellett: Az üzleti növekedés és a pénzügyi fenntarthatóság egyensúlyának megteremtése
Összegzés és a következő lépések
Követelmények
- A kereskedelmi vezetési feladatok alapvető ismerete
- Ügyfélkapcsolatokban és üzleti műveletekben szerzett tapasztalat
Közönség
- Kereskedelmi vezetők
- Értékesítési és marketing csapatok
- Ügyfélkapcsolati vezetők
14 Órák
Vélemények (4)
Jól volt megismerni többet az EQ-ről.
Itzel Hernandez Diaz
Kurzus - Emotional Intelligence (EQ)
Gépi fordítás
Tetszett a tréner bevonása, energiája bevonta a résztvevőket is, érdekes volt a tréning, sok gyakorlati alátámasztó ténnyel és példával, gyakorlati gyakorlatokkal. Nagyon jó volt!
Jelizaveta (Liza) - ASSTRA Forwarding AG
Kurzus - Stress Management and Prevention
Gépi fordítás
Magasan magyarázza a témát.
Gilbert Pineda - Quartzelec Ltd (Philippines Branch)
Kurzus - Leadership 101
Gépi fordítás
I generally was benefit from the interaction and flexibility.
Olivier Pugliesi-Conti
Kurzus - Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
Gépi fordítás