Számítógépes grafika Kurzusok

Számítógépes grafika Kurzusok

Helyi, oktatott élő számítógépes grafikai tanfolyamok interaktív megbeszéléseken és handson gyakorlatokon keresztül demonstrálják a számítógépes grafika alapjait A számítógépes grafika képzés "helyszíni élő képzés" vagy "távoli élő képzés" formájában érhető el A helyszíni élő képzés helyi szinten valósulhat meg az ügyfél telephelyén Magyarország vagy a NobleProg vállalati oktatóközpontjaiban Magyarország A távoli élőképzés interaktív, távoli asztal segítségével történik NobleProg Az Ön Helyi Képzési Szolgáltatója.

Machine Translated

Vélemények

★★★★★
★★★★★

Számítógépes grafika Subcategories

Számítógépes grafika Course Outlines

Kurzusnév
Időtartalma
Összefoglaló
Kurzusnév
Időtartalma
Összefoglaló
21 hours
This instructor-led, live training in Magyarország (online or onsite) is aimed at designers, mechanical engineers, and anyone who wishes to learn how to create 3D models that can be constructed or 3D printed. By the end of this training, participants will be able to:
  • Create printable 3D models.
  • Use geometric transformations to build complex 3D shapes.
  • Model in a non-interactive manner using minimal lines of code.
28 hours
Mit fog megtanulni a képzés során:
  • a számítógépes grafika készítésének alapelvei
  • a képek színséma testreszabásának módjai
  • szabályok retusálása és fotómontázs készítése
  • logók, táblázatok, táblázatok és illusztrációk készítésének módjai
  • névjegykártyák, egyszerű hirdetések, hirdetőtábla és szórólapok készítése
  • a grafika nyomtatáshoz és internetes alkalmazásokhoz való előkészítésének alapjai
Osztályminták:
  • az én poszter
  • portré
  • tér
  • a katalógusom
  • az arcom
  • hirdetőtábla
  • a logóm
14 hours
Ez a kurzus gyakorlati gyakorlattal mutatja be az Inkscape alapjait és alkalmazását.
28 hours
Amit a képzés során megtanulunk:
    A számítógépes grafika és az asztali kiadvány létrehozásának elvei módja annak, hogy meghatározza és dolgozzon a szín Vektor és bitmap grafika közötti különbségek Módja a színes fényképek és grafika személyre szabására A retouching és a fotomontagok létrehozásának elvei Hozzon létre saját illusztrációkat és grafikákat a grafikai anyagok összetételének és nyomtatásának igényeinek kielégítésére megbízott Hogyan készítsünk logót és logót Érdekes grafikonok és táblák létrehozása Üzleti kártya létrehozása és levelfej címkék, diplomák, meghívások létrehozása A levelek elkészítése Hogyan formázzuk ki a szöveget Spot színek használata A nyomtatásra való felkészülés alapelvei digitális nyomtatás, offset nyomtatás, képernyőnyomtatás
Tippek az osztályok témái:
    A poszterem portré bővítés A katalógus Az én arcom billboard A logó
7 hours
    Tudod mi az a RAW formátum? Ismered a RAW tulajdonságait és képességeit? Milyen előnyökkel jár a RAW formátum használata? Hogyan használjuk a Canon Digital Photo Professional (DPP) szolgáltatást? A fényképezőgépedben RAW formátumot használsz? Tudja, mennyi időt takaríthat meg? Tudja, mennyi pénzt lehet keresni a fizetett eszköz helyett? Hányszor gyorsabbak a korrekciók? A második megjelenített képben a szín (Fehér Balance) a helyes színre változik Függetlenül attól, hogy milyen sugárzott. Hogyan alkalmazzuk a helyes színt (Fehér Balance) az egész 100 000 fotó csoportjára egyidejűleg? Hogyan lehet gyorsan kiválasztani (megválasztani) az ügyfél / személy képek kiválasztását a további feldolgozáshoz? Hogyan csökkenthetjük kétféle zajt (Chroma és Luminance) egy vagy több kép egyszerre? Hogyan világítsuk meg a sötét területeket és sötétítsük meg a képeket nagyon világosan?
Ha ezekre a kérdésekre a válasz nem, akkor meghívom Önt a képzésre, majd megtanulja a RAW formátumú fényképezőgépek, a Canon használatát, a Canon fényképezőgép készletéhez hozzáadott ingyenes eszközök használatával.
14 hours
The participant will learn during the training:
  • use a vector graphics program.
  • create simple objects
  • creating advanced curves
  • create a logo
  • tracing elements created on paper or photograph
  • receipt of leaflets
  • advertising posters
  • open and modify documents and PDF vector, EPS
14 hours
Azok számára, akik új szoftverekkel szeretnének kezdeni, és akik márismernek más szoftvereket a raszteres grafikákhoz, és szeretnének gyorsan megkezdeni az új szoftverekkel való munkát.
14 hours
Azok számára, akik új szoftverekkel szeretnének kezdeni, és akik már ismernek más szoftvereket a vektorgrafikák számára, és gyorsan szeretnének új dolgokat kezdeni.
21 hours
A 3-nap képzés során a résztvevők egy kicsit tanulnak az elmélet és az irányelv történetének, alapvető projektekben:
    "Tracing" egy papíről fejlesztéstől a véktorkép, amelynek nyomtatására, vásására, gravióra, stb. használható. A "Pierre Bézier vágyai " alapvető és komplex városok létrehozásáról szóló szabályok, valamint a modificáció és eljárás. "Typography" létrehozása saját formáját a nyitva típustípus (OTF) fájl.
35 hours
This instructor-led, live training in Magyarország (online or onsite) is aimed at artists, game developers, or complete beginners who wish to use Blender to create 3D models for interactive applications, video games, animated films, etc. By the end of this training, participants will be able to:
  • Understand the principles and core concepts of 3D modeling.
  • Explore a variety of modes and tools for modeling and editing 3D meshes.
  • Learn how to create animations and visual effects with Blender.
  • Add curves, surfaces, metaballs, and hair particles to simulate realistic 3D motions.
  • Use the tools for UV mapping/unwrapping, sculpting, and painting 3D models.
  • Export 3D models and assets to a game engine, 3D printer, or other software. 
21 hours
Az ingyenes CAD egy nyílt forráskódú, testreszabható, többplatformos, szkriptálható és bővíthető parametrikus 3D modellező a valós objektumok tervezéséhez. Ebben az oktató által vezetett, élő képzésen a résztvevők megtanulják, hogyan modellezzen egy objektumot későbbi építkezéshez vagy 3D nyomtatáshoz. A képzés végére a résztvevők képesek lesznek:
  • Használja a FreeCad eszközöit és munkafolyamatait a kereskedelmi CAD vagy BIM modellező szoftverek cseréjéhez
  • Írjon sok formátumra, például STEP, IGES, STL, SVG , DXF, OBJ, IFC, DAE, stb.
  • Használja a Python a Free CAD funkcionalitásának kiterjesztéséhez
  • Automatizálja a FreeCad szoftvert, építsen modulokat és ágyazza be a Free CAD t egy meglévő alkalmazásba
Közönség
  • A tervezők
  • Fejlesztők
  • Gépészmérnökök
A tantárgy formátuma
  • Részleges előadás, részleges beszélgetés, gyakorlatok és nehéz gyakorlati gyakorlat
7 hours
Az Artoolkit egy nyílt forráskódú nyomkövető könyvtár az Augmented Reality (AR) alkalmazások létrehozásához Támogatja a Windows, Linux, Mac, Android és iOS Ebben az oktatott, élő képzésben a résztvevők megtanulják, hogyan építsenek ki egy kibővített valóságos mobilalkalmazást az Artoolkit-tel A képzés végére a résztvevők képesek lesznek: Olyan mobilalkalmazás kifejlesztése, amely a virtuális képeket átfedi a valós világra A videó előfeldolgozása a világítás beállításához és a problémák megoldásához Integrálja az ARToolkit-ot harmadik féltől származó eszközök és funkcionalitással, beleértve az OpenCV, Unity, OpenSceneGraph és a mobileszköz GPS, iránytű és kamera kalibráló segédprogramjait Közönség Fejlesztők A tanfolyam formátuma Részelőadás, vitafórumok, gyakorlatok és nehéz handson gyakorlat jegyzet Az ebben a kurzusban kifejlesztett mobil alkalmazás célzott Android és / vagy iOS célokat Ha szeretné kérni az Ön preferenciáját, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot .
7 hours
A Universal Scene Description (USD) egy nyílt forráskódú keretrendszer, amelyet a Pixar fejlesztett ki a 3D-s számítógépes grafikai adatok cseréjére különböző alkalmazásokon keresztül. Rugalmasnak és kiterjeszthetőnek kell lennie más együttműködési környezetekben, amelyek összekapcsolt eszközöket futtatnak, mint például a NVIDIA Omniverse. Ez az oktató által vezetett, élő képzés (online vagy online) olyan tervezőknek, építészeknek és fejlesztőknek szól, akik Pixar USD-t szeretnének használni a közös 3D jelenetek vagy eszközök létrehozásához, építéséhez és megosztásához, miközben egyidejűleg különböző grafikai eszközökkel dolgoznak. A képzés befejezése után a résztvevők képesek lesznek:
    Hozzon létre a szükséges fejlesztési környezetet a 3D-s grafika és munkafolyamatok építésének megkezdéséhez. Ismerje meg az alapvető USD összetételét és alkalmazza a módosításokat a 3D eszközök és jelenetek javítására.       és   Megosztani, kombinálni és átalakítani több eszköz segítségével támogatott USD plugins harmadik fél alkalmazások (Maya, Katana, és Houdini).
A kurzus formája
    Interaktív előadás és vita. Rengeteg gyakorlat és gyakorlat. Hands-on megvalósítás egy élő laboratóriumi környezetben.
Szakképesítési lehetőségek
    Ez a kurzus az USD-re összpontosít, de más szoftveralkalmazások, mint például a Maya, a Katana és a Houdini is használhatók. Kérjük, győződjön meg róla, hogy konkrét követelményei vannak-e. Ahhoz, hogy egy személyre szabott képzést kérjen erre a kurzusra, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a rendezéshez.
21 hours
A WebGL (Webes grafikus könyvtár) egy JavaScript API, amely 3D-s grafikus megjelenítést tesz lehetővé egy webböngészőben a plug-inek használata nélkül. Ebben az oktató által vezetett, élő képzésben a résztvevők megtanulják, hogyan készítsenek reális számítógépes képeket a 3D-s grafika segítségével, miközben átmegyek egy böngészőben futó animált 3D-alkalmazás létrehozásával. A képzés végére a résztvevők képesek lesznek:
  • Ismerje meg és használja a WebGL különböző funkcióit, beleértve a hálószemeket, transzformációkat, fényképezőgépeket, anyagokat, világítást és animációt
  • Objektumok animálása a WebGL segítségével
  • Hozzon létre 3D objektumokat a WebGL használatával
Közönség
  • Fejlesztők
A tanfolyam formátuma
  • Részelőadás, vitafórumok, gyakorlatok és nehéz gyakorlati gyakorlat
14 hours
Autodesk Maya vagy Maya egy 3D-s számítógépes grafikus alkalmazás. Maya lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy reális animációk a semmiből. Ez az oktató által vezetett, élő képzés (helyszíni vagy távoli) célja a webes tervezők, akik szeretnék használni Maya létrehozására 3D animációk. A képzés végére a résztvevők:
  • Hozzon létre reális modellek és textúrák Maya.
  • Animálés és render projektek kiváló minőségű lejátszás.
  • Szimulálja a természetes hatások, mint a víz és a füst.
A tanfolyam formátuma
  • Interaktív előadás és beszélgetés.
  • Sok gyakorlat és gyakorlat.
  • Gyakorlati megvalósítás élő laborkörnyezetben.
Tanfolyam testreszabási beállításai
  • Ahhoz, hogy személyre szabott képzést igényeljen ehhez a tanfolyamhoz, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy megszervezze.
14 hours
This course covers how to program GPUs for parallel computing. Some of the applications include deep learning, analytics, and engineering applications.
21 hours
This instructor-led, live training course in Magyarország covers how to program GPUs for parallel computing, how to use various platforms, how to work with the CUDA platform and its features, and how to perform various optimization techniques using CUDA. Some of the applications include deep learning, analytics, image processing and engineering applications.
14 hours
A videóelemzés a videó áramlás feldolgozásához használt technológiára és technikára utal. Egy közös alkalmazás lenne az élő videó események rögzítése és azonosítása a mozgás felismerése, az arcfelismerés, a tömeg és a jármű számítása stb. Ez az oktató által vezetett, élő képzés (online vagy on-site) olyan fejlesztőkre irányul, akik hardveres gyorsított objektumfelismerési és nyomon követési modelleket szeretnének létrehozni a streaming videó adatok elemzéséhez. A képzés befejezése után a résztvevők képesek lesznek:
    Telepítse és konfigurálja a szükséges fejlesztési környezetet, szoftvert és könyvtárakat a fejlesztés megkezdéséhez. Építsen, képezzen és telepítse a mélyreható tanulási modelleket az élő videó áramlásának elemzéséhez. Ismerje meg, nyomon követi, szegmentálja és előrejelzi a különböző objektumokat videó kereteken belül. Az objektum felismerésének és nyomon követési modellek optimalizálása. Az Intelligent Video Analysis (IVA) alkalmazás létrehozása.
A kurzus formája
    Interaktív előadás és vita. Rengeteg gyakorlat és gyakorlat. Hands-on megvalósítás egy élő laboratóriumi környezetben.
Szakképesítési lehetőségek
    Ahhoz, hogy egy személyre szabott képzést kérjen erre a kurzusra, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a rendezéshez.
14 hours
CUDA (Compute Unified Device Architecture) egy párhuzamos számítógépes platform és API által létrehozott NVIDIA. Ez az oktató által vezetett, élő képzés (online vagy online) azoknak a fejlesztőknek szól, akik CUDA-t szeretnének használni az NVIDIA GPU-on párhuzamosan futó alkalmazások létrehozásához. A képzés befejezése után a résztvevők képesek lesznek:
    Használja a Numba-kompilátort, hogy felgyorsítsa Python alkalmazások futtatása NVIDIA GPUs. Hozzon létre, gyűjtsön össze és indítson be egyedi CUDA kerneleket. A memória kezelése GPU. Egy CPU-alapú alkalmazás átalakítása egy GPU gyorsított alkalmazáshoz.
A kurzus formája
    Interaktív előadás és vita. Rengeteg gyakorlat és gyakorlat. Hands-on megvalósítás egy élő laboratóriumi környezetben.
Szakképesítési lehetőségek
    Ahhoz, hogy egy személyre szabott képzést kérjen erre a kurzusra, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a rendezéshez.

Last Updated:

Online Számítógépes grafika courses, Weekend Számítógépes grafika courses, Evening Számítógépes grafika training, Számítógépes grafika boot camp, Számítógépes grafika instructor-led, Weekend Számítógépes grafika training, Evening Számítógépes grafika courses, Számítógépes grafika coaching, Számítógépes grafika instructor, Számítógépes grafika trainer, Számítógépes grafika training courses, Számítógépes grafika classes, Számítógépes grafika on-site, Számítógépes grafika private courses, Számítógépes grafika one on one training

Kedvezmények tanfolyamokra

No course discounts for now.

Hírlevél kedvezmény

Tiszteletben tartjuk az Ön e-mail címét. Nem fogjuk továbbítani és nem adjuk el a címet más feleknek. Bármikor megváltoztathatja preferenciáit vagy leiratkozhat.

Néhány ügyfelünk

is growing fast!

We are looking for a good mixture of IT and soft skills in Hungary!

As a NobleProg Trainer you will be responsible for:

  • delivering training and consultancy Worldwide
  • preparing training materials
  • creating new courses outlines
  • delivering consultancy
  • quality management

At the moment we are focusing on the following areas:

  • Statistic, Forecasting, Big Data Analysis, Data Mining, Evolution Alogrithm, Natural Language Processing, Machine Learning (recommender system, neural networks .etc...)
  • SOA, BPM, BPMN
  • Hibernate/Spring, Scala, Spark, jBPM, Drools
  • R, Python
  • Mobile Development (iOS, Android)
  • LAMP, Drupal, Mediawiki, Symfony, MEAN, jQuery
  • You need to have patience and ability to explain to non-technical people

To apply, please create your trainer-profile by going to the link below:

Apply now!

This site in other countries/regions