
Helyi, oktatott élő számítógépes grafikai tanfolyamok interaktív megbeszéléseken és handson gyakorlatokon keresztül demonstrálják a számítógépes grafika alapjait A számítógépes grafika képzés "helyszíni élő képzés" vagy "távoli élő képzés" formájában érhető el A helyszíni élő képzés helyi szinten valósulhat meg az ügyfél telephelyén Magyarország vagy a NobleProg vállalati oktatóközpontjaiban Magyarország A távoli élőképzés interaktív, távoli asztal segítségével történik NobleProg Az Ön Helyi Képzési Szolgáltatója.
Machine Translated
Vélemények
minden
Dominik Kutten
Kurzus: Adobe LiveCycle Designer
Machine Translated
osztályok szervezése
Jarosław Jasiński
Kurzus: Adobe Illustrator
Machine Translated
tudás és a problémák reaktivitása T
Tadeusz Kopryaniuk
Kurzus: Adobe Illustrator
Machine Translated
A tréner valóban egy nagyon konkrét esettanulmányra támaszkodott, és képes volt alkalmazkodni a helyzethez (ahogyan a probléma megoldásai a tanfolyam folyamán alakultak ki), a felfelé irányuló felkészülésen túl.
Anne-Sophie Schwindenhammer
Kurzus: Inkscape
Machine Translated
mindent.
Janusz Magnuszewski - mLeasing
Kurzus: Adobe LiveCycle Designer
Machine Translated
dolgozik példákon
Kacper Gardziała - Exacto Sp. z o.o.
Kurzus: Adobe Illustrator
Machine Translated
Összpontosítva igényeinek képzett
Barbara Szubert-Tabaczka - Volkswagen Poznań Sp. z o.o.
Kurzus: Adobe LiveCycle Designer
Machine Translated
Tudás és ahogy azt közlik.
Magdalena Rokoszewska - Agencja Kreatywna Przereklamowani
Kurzus: Techniki graficzne (Adobe Photoshop, Adobe Illustrator)
Machine Translated
... Nem tudom megmondani, mert minden része a képzés együtt egymással alkotnak szerves, érdekes egész.
AUTODESK SP Z O O
Kurzus: WebGL: Create an Animated 3D Application
Machine Translated
Gyakorlatok
Intel Technology Poland SP. z o.o.
Kurzus: Inkscape
Machine Translated
A műsorvezető ismerete, a téma, a portálhoz való hozzáférés gyakorlatokkal, az, hogy a kurzust rögzítették, és egy darabig meg tudom hallgatni.
Intel Technology Poland SP. z o.o.
Kurzus: Inkscape
Machine Translated
Példák tárgyalt élő, elkalandok, példák az "élet". A képzés egy formája, azaz egy előadás gyakorlati példákkal való összefonása és e példák megvitatása.
Piotr Glazor - Nokia
Kurzus: NVIDIA GPU Programming - Extended
Machine Translated
a tárgyalások nak a résztvevők igényeihez való igazítása
Aleksandra Błachaniec - BANK SPÓŁDZIELCZY W OŁAWIE
Kurzus: Raster and Vector Graphics (Adobe Photoshop, Corel Draw)
Machine Translated
Számítógépes grafika Subcategories
Számítógépes grafika Course Outlines
Ebben az oktató által vezetett, élő képzésen a résztvevők megtanulják, hogyan lehet 3D modelleket készíteni, amelyek felépíthetők vagy 3D nyomtathatók.
A képzés végére a résztvevők képesek lesznek:
- Készítsen nyomtatható 3D modelleket
- Használjon geometriai transzformációkat összetett 3D alakzatok létrehozásához
- Modell nem interaktív módon, minimális kódsor felhasználásával
Közönség
- A tervezők
- Fejlesztők
- Gépészmérnökök
- 3D nyomtatás rajongói
A tantárgy formátuma
- Részleges előadás, részleges beszélgetés, gyakorlatok és nehéz gyakorlati gyakorlat
- a számítógépes grafika készítésének alapelvei
- a képek színséma testreszabásának módjai
- szabályok retusálása és fotómontázs készítése
- logók, táblázatok, táblázatok és illusztrációk készítésének módjai
- névjegykártyák, egyszerű hirdetések, hirdetőtábla és szórólapok készítése
- a grafika nyomtatáshoz és internetes alkalmazásokhoz való előkészítésének alapjai
Osztályminták:
- az én poszter
- portré
- tér
- a katalógusom
- az arcom
- hirdetőtábla
- a logóm
- use a vector graphics program.
- create simple objects
- creating advanced curves
- create a logo
- tracing elements created on paper or photograph
- receipt of leaflets
- advertising posters
- open and modify documents and PDF vector, EPS
"Térképezés" a papír rajzok a vektor kép który lehet használni nyomtatás, vágás, gravírozás stb.
"Pier Békerek" alapvető kerekek és összetett kerekek, mint a rókerek szerkesztése és javítása.
"Typography" létre a saját betűtípus a rajz, hogy a nyílt típusú betűtípus (OTF) fájl.
A számítógépes grafika és az asztali kiadvány létrehozásának elvei módja annak, hogy meghatározza és dolgozzon a szín Vektor és bitmap grafika közötti különbségek Módja a színes fényképek és grafika személyre szabására A retouching és a fotomontagok létrehozásának elvei Hozzon létre saját illusztrációkat és grafikákat a grafikai anyagok összetételének és nyomtatásának igényeinek kielégítésére megbízott Hogyan készítsünk logót és logót Érdekes grafikonok és táblák létrehozása Üzleti kártya létrehozása és levelfej címkék, diplomák, meghívások létrehozása A levelek elkészítése Hogyan formázzuk ki a szöveget Spot színek használata A nyomtatásra való felkészülés alapelvei digitális nyomtatás, offset nyomtatás, képernyőnyomtatás
Tippek az osztályok témái:
A poszterem portré bővítés A katalógus Az én arcom billboard A logó
By the end of this training, participants will be able to:
- Understand the principles and core concepts of 3D modeling.
- Explore a variety of modes and tools for modeling and editing 3D meshes.
- Learn how to create animations and visual effects with Blender.
- Add curves, surfaces, metaballs, and hair particles to simulate realistic 3D motions.
- Use the tools for UV mapping/unwrapping, sculpting, and painting 3D models.
- Export 3D models and assets to a game engine, 3D printer, or other software.
Ebben az oktató által vezetett, élő képzésen a résztvevők megtanulják, hogyan modellezzen egy objektumot későbbi építkezéshez vagy 3D nyomtatáshoz.
A képzés végére a résztvevők képesek lesznek:
- Használja a FreeCad eszközöit és munkafolyamatait a kereskedelmi CAD vagy BIM modellező szoftverek cseréjéhez
- Írjon sok formátumra, például STEP, IGES, STL, SVG , DXF, OBJ, IFC, DAE, stb.
- Használja a Python a Free CAD funkcionalitásának kiterjesztéséhez
- Automatizálja a FreeCad szoftvert, építsen modulokat és ágyazza be a Free CAD t egy meglévő alkalmazásba
Közönség
- A tervezők
- Fejlesztők
- Gépészmérnökök
A tantárgy formátuma
- Részleges előadás, részleges beszélgetés, gyakorlatok és nehéz gyakorlati gyakorlat
By the end of this training, participants will be able to:
- Set up the necessary development environment to start building 3D graphics and workflows.
- Understand the basic USD composition and apply modifications to enhance 3D assets and scenes.
- Share, combine, and transform multiple assets using the supported USD plugins for 3rd party applications (Maya, Katana, and Houdini).
Ebben az oktató által vezetett, élő képzésben a résztvevők megtanulják, hogyan készítsenek reális számítógépes képeket a 3D-s grafika segítségével, miközben átmegyek egy böngészőben futó animált 3D-alkalmazás létrehozásával.
A képzés végére a résztvevők képesek lesznek:
- Ismerje meg és használja a WebGL különböző funkcióit, beleértve a hálószemeket, transzformációkat, fényképezőgépeket, anyagokat, világítást és animációt
- Objektumok animálása a WebGL segítségével
- Hozzon létre 3D objektumokat a WebGL használatával
Közönség
- Fejlesztők
A tanfolyam formátuma
- Részelőadás, vitafórumok, gyakorlatok és nehéz gyakorlati gyakorlat
Ez az oktató által vezetett, élő képzés (helyszíni vagy távoli) célja a webes tervezők, akik szeretnék használni Maya létrehozására 3D animációk.
A képzés végére a résztvevők:
- Hozzon létre reális modellek és textúrák Maya.
- Animálés és render projektek kiváló minőségű lejátszás.
- Szimulálja a természetes hatások, mint a víz és a füst.
A tanfolyam formátuma
- Interaktív előadás és beszélgetés.
- Sok gyakorlat és gyakorlat.
- Gyakorlati megvalósítás élő laborkörnyezetben.
Tanfolyam testreszabási beállításai
- Ahhoz, hogy személyre szabott képzést igényeljen ehhez a tanfolyamhoz, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy megszervezze.
Ez az oktató által vezetett, élő képzés (online vagy on-site) olyan fejlesztőkre irányul, akik hardveres gyorsított objektumfelismerési és nyomon követési modelleket szeretnének létrehozni a streaming videó adatok elemzéséhez.
A képzés befejezése után a résztvevők képesek lesznek:
Telepítse és konfigurálja a szükséges fejlesztési környezetet, szoftvert és könyvtárakat a fejlesztés megkezdéséhez. Építsen, képezzen és telepítse a mélyreható tanulási modelleket az élő videó áramlásának elemzéséhez. Ismerje meg, nyomon követi, szegmentálja és előrejelzi a különböző objektumokat videó kereteken belül. Az objektum felismerésének és nyomon követési modellek optimalizálása. Az Intelligent Video Analysis (IVA) alkalmazás létrehozása.
A kurzus formája
Interaktív előadás és vita. Rengeteg gyakorlat és gyakorlat. Hands-on megvalósítás egy élő laboratóriumi környezetben.
Szakképesítési lehetőségek
Ahhoz, hogy egy személyre szabott képzést kérjen erre a kurzusra, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a rendezéshez.
Ez az oktató által vezetett, élő képzés (online vagy online) azoknak a fejlesztőknek szól, akik CUDA-t szeretnének használni az NVIDIA GPU-on párhuzamosan futó alkalmazások létrehozásához.
A képzés befejezése után a résztvevők képesek lesznek:
Használja a Numba-kompilátort, hogy felgyorsítsa Python alkalmazások futtatása NVIDIA GPUs. Hozzon létre, gyűjtsön össze és indítson be egyedi CUDA kerneleket. A memória kezelése GPU. Egy CPU-alapú alkalmazás átalakítása egy GPU gyorsított alkalmazáshoz.
A kurzus formája
Interaktív előadás és vita. Rengeteg gyakorlat és gyakorlat. Hands-on megvalósítás egy élő laboratóriumi környezetben.
Szakképesítési lehetőségek
Ahhoz, hogy egy személyre szabott képzést kérjen erre a kurzusra, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a rendezéshez.
Last Updated: