Kurzusleírás

Bevezetés

  • Pixar USD funkcióinak és összetevőinek áttekintése
  • Az USD összetevőinek megértése

Fejlesztői környezet előkészítése

  • Komponensek és függőségek építése és telepítése
  • A Python környezeti változók beállítása

USD szerkesztése

  • Egy USD színpad létrehozása
  • Prims létrehozása és szerkesztése
  • Rétegek hivatkozásainak kezelése
  • Rétegek konvertálása különböző USD fájlformátumokba
  • Egy színpad prims áthelyezése
  • Variánsok létrehozása és szerkesztése
  • Átalakítások, animációk, réteghelyezések és árnyékolás alkalmazása

Beépülő modulok és példák használata

  • Variáns példák módosítása a Katana-ban
  • USD eszközök létrehozása a Mayából
  • USD jelenetek szerkesztése a Houdini-val
  • A Usdview beépülő modul beállítása és használata
  • Sémák osztályainak építése

Hibaelhárítás

Összefoglalás és következtetés

Követelmények

  • 3D modellezési és produkciós fogalmak megértése
  • Python programozási tapasztalatok

Célcsoport

  • Tervezőmérnökök
  • Építészeti műszaki szakemberek
  • Fejlesztők
 7 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Vélemények (3)

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák