Az online vagy helyszíni, oktató által vezetett élő 3D grafika (3D számítógépes grafika vagy háromdimenziós számítógépes grafika) képzések interaktív beszélgetéseken és gyakorlati gyakorlatokon keresztül mutatják be, hogyan kell a 3D grafikát számítások elvégzésére és 2D képek renderelésére használni. A 3D grafikus képzés elérhető "online élő képzés" vagy "helyszíni élő képzés". Az online élő képzés (más néven "távoli élő képzés") egy interaktív, távoli asztalon keresztül történik. A helyszíni élő képzés helyben, az ügyfelek telephelyén Magyarország-ban vagy a Magyarország-ban található NobleProg vállalati képzési központokban végezhető. NobleProg – az Ön helyi képzési szolgáltatója
Az OpenS CAD egy nyílt forrású, szkript alapú alkalmazás szilárd 3D CAD (számítógépes tervezés) objektumok modellezéséhez. Ebben az oktató által vezetett, élő képzésen a résztvevők megtanulják, hogyan lehet 3D modelleket készíteni, amelyek felépíthetők vagy 3D nyomtathatók. A képzés végére a résztvevők képesek lesznek:
Készítsen nyomtatható 3D modelleket
Használjon geometriai transzformációkat összetett 3D alakzatok létrehozásához
Modell nem interaktív módon, minimális kódsor felhasználásával
Közönség
A tervezők
Fejlesztők
Gépészmérnökök
3D nyomtatás rajongói
A tantárgy formátuma
Részleges előadás, részleges beszélgetés, gyakorlatok és nehéz gyakorlati gyakorlat
Az Artoolkit egy nyílt forráskódú nyomkövető könyvtár az Augmented Reality (AR) alkalmazások létrehozásához Támogatja a Windows, Linux, Mac, Android és iOS Ebben az oktatott, élő képzésben a résztvevők megtanulják, hogyan építsenek ki egy kibővített valóságos mobilalkalmazást az Artoolkit-tel A képzés végére a résztvevők képesek lesznek: Olyan mobilalkalmazás kifejlesztése, amely a virtuális képeket átfedi a valós világra A videó előfeldolgozása a világítás beállításához és a problémák megoldásához Integrálja az ARToolkit-ot harmadik féltől származó eszközök és funkcionalitással, beleértve az OpenCV, Unity, OpenSceneGraph és a mobileszköz GPS, iránytű és kamera kalibráló segédprogramjait Közönség Fejlesztők A tanfolyam formátuma Részelőadás, vitafórumok, gyakorlatok és nehéz handson gyakorlat jegyzet Az ebben a kurzusban kifejlesztett mobil alkalmazás célzott Android és / vagy iOS célokat Ha szeretné kérni az Ön preferenciáját, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot .
A Blender egy nyílt forráskódú 3D-s számítógépes grafikus szoftververendszer animációs filmek, vizuális effektek, művészet, 3D nyomtatott modellek, interaktív 3D alkalmazások és videojátékok készítéséhez Ebben az oktatott, élő képzésben a résztvevők megtanulják létrehozni a 3D-s modelleket a videojátékok, a 3D nyomtatás, a háztervezés stb A képzés végére a résztvevők képesek lesznek: Értsd meg a modellezés alapelveit Megérteni és kezelni az animációkat, a részecskehatásokat, a 3D grafikákat, az UV térképet és a csomagolást Exportálja a modelleket és eszközöket egy játékmotorhoz, 3D-s nyomtatóhoz vagy más szoftverhez Közönség művészek Játékfejlesztők Teljes kezdő A tanfolyam formátuma Részelőadás, vitafórumok, gyakorlatok és nehéz handson gyakorlat .
Az ingyenes CAD egy nyílt forráskódú, testreszabható, többplatformos, szkriptálható és bővíthető parametrikus 3D modellező a valós objektumok tervezéséhez. Ebben az oktató által vezetett, élő képzésen a résztvevők megtanulják, hogyan modellezzen egy objektumot későbbi építkezéshez vagy 3D nyomtatáshoz. A képzés végére a résztvevők képesek lesznek:
Használja a FreeCad eszközöit és munkafolyamatait a kereskedelmi CAD vagy BIM modellező szoftverek cseréjéhez
Írjon sok formátumra, például STEP, IGES, STL, SVG , DXF, OBJ, IFC, DAE, stb.
Használja a Python a Free CAD funkcionalitásának kiterjesztéséhez
Automatizálja a FreeCad szoftvert, építsen modulokat és ágyazza be a Free CAD t egy meglévő alkalmazásba
Közönség
A tervezők
Fejlesztők
Gépészmérnökök
A tantárgy formátuma
Részleges előadás, részleges beszélgetés, gyakorlatok és nehéz gyakorlati gyakorlat
A Universal Scene Description (USD) egy nyílt forráskódú keretrendszer, amelyet a Pixar fejlesztett ki a 3D-s számítógépes grafikai adatok cseréjére különböző alkalmazásokon keresztül. Rugalmasnak és kiterjeszthetőnek kell lennie más együttműködési környezetekben, amelyek összekapcsolt eszközöket futtatnak, mint például a NVIDIA Omniverse.
Ez az oktató által vezetett, élő képzés (online vagy online) olyan tervezőknek, építészeknek és fejlesztőknek szól, akik Pixar USD-t szeretnének használni a közös 3D jelenetek vagy eszközök létrehozásához, építéséhez és megosztásához, miközben egyidejűleg különböző grafikai eszközökkel dolgoznak.
A képzés befejezése után a résztvevők képesek lesznek:
Hozzon létre a szükséges fejlesztési környezetet a 3D-s grafika és munkafolyamatok építésének megkezdéséhez.
Ismerje meg az alapvető USD összetételét és alkalmazza a módosításokat a 3D eszközök és jelenetek javítására. és
Megosztani, kombinálni és átalakítani több eszköz segítségével támogatott USD plugins harmadik fél alkalmazások (Maya, Katana, és Houdini).
A kurzus formája
Interaktív előadás és vita.
Rengeteg gyakorlat és gyakorlat.
Hands-on megvalósítás egy élő laboratóriumi környezetben.
Szakképesítési lehetőségek
Ez a kurzus az USD-re összpontosít, de más szoftveralkalmazások, mint például a Maya, a Katana és a Houdini is használhatók. Kérjük, győződjön meg róla, hogy konkrét követelményei vannak-e.
Ahhoz, hogy egy személyre szabott képzést kérjen erre a kurzusra, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a rendezéshez.
A WebGL (Webes grafikus könyvtár) egy JavaScript API, amely 3D-s grafikus megjelenítést tesz lehetővé egy webböngészőben a plug-inek használata nélkül. Ebben az oktató által vezetett, élő képzésben a résztvevők megtanulják, hogyan készítsenek reális számítógépes képeket a 3D-s grafika segítségével, miközben átmegyek egy böngészőben futó animált 3D-alkalmazás létrehozásával. A képzés végére a résztvevők képesek lesznek:
Ismerje meg és használja a WebGL különböző funkcióit, beleértve a hálószemeket, transzformációkat, fényképezőgépeket, anyagokat, világítást és animációt
Objektumok animálása a WebGL segítségével
Hozzon létre 3D objektumokat a WebGL használatával
Közönség
Fejlesztők
A tanfolyam formátuma
Részelőadás, vitafórumok, gyakorlatok és nehéz gyakorlati gyakorlat
Autodesk Maya vagy Maya egy 3D-s számítógépes grafikus alkalmazás. Maya lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy reális animációk a semmiből.
Ez az oktató által vezetett, élő képzés (helyszíni vagy távoli) célja a webes tervezők, akik szeretnék használni Maya létrehozására 3D animációk.
A képzés végére a résztvevők:
Hozzon létre reális modellek és textúrák Maya.
Animálés és render projektek kiváló minőségű lejátszás.
Szimulálja a természetes hatások, mint a víz és a füst.
A tanfolyam formátuma
Interaktív előadás és beszélgetés.
Sok gyakorlat és gyakorlat.
Gyakorlati megvalósítás élő laborkörnyezetben.
Tanfolyam testreszabási beállításai
Ahhoz, hogy személyre szabott képzést igényeljen ehhez a tanfolyamhoz, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy megszervezze.
Online 3D Computer Graphics courses, Weekend 3D graphics courses, Evening 3D graphics training, Three-Dimensional Graphics boot camp, 3D Computer Graphics instructor-led, Weekend Three-Dimensional Graphics training, Evening Three-Dimensional Graphics courses, Three-Dimensional Computer Graphics coaching, 3D Computer Graphics instructor, 3D graphics trainer, 3D Computer Graphics training courses, 3D graphics classes, 3D graphics on-site, Three-Dimensional Computer Graphics private courses, 3D graphics one on one training
Kedvezmények tanfolyamokra
No course discounts for now.
Hírlevél kedvezmény
Tiszteletben tartjuk az Ön e-mail címét. Nem fogjuk továbbítani és nem adjuk el a címet más feleknek.
Bármikor megváltoztathatja preferenciáit vagy leiratkozhat.
Néhány ügyfelünk
is growing fast!
We are looking for a good mixture of IT and soft skills in Hungary!
As a NobleProg Trainer you will be responsible for:
delivering training and consultancy Worldwide
preparing training materials
creating new courses outlines
delivering consultancy
quality management
At the moment we are focusing on the following areas:
Statistic, Forecasting, Big Data Analysis, Data Mining, Evolution Alogrithm, Natural Language Processing, Machine Learning (recommender system, neural networks .etc...)
SOA, BPM, BPMN
Hibernate/Spring, Scala, Spark, jBPM, Drools
R, Python
Mobile Development (iOS, Android)
LAMP, Drupal, Mediawiki, Symfony, MEAN, jQuery
You need to have patience and ability to explain to non-technical people
To apply, please create your trainer-profile by going to the link below: