Kurzusleírás
Görbék és felületek
- Eszközök és szerkezet
- Bézier és NURBS
- Tárgyak átalakítása
- Alakzatok és spline
Metagolyók és hajrészecskék
- Eszközök és szerkezet
- Meta objektumok hozzáadása és szerkesztése
- Zsíros ceruza segítségével
- Módosító részecskék
Animation és kötélzet
- Kulcskeretek és kulcskészletek
- Armatúra használata kötélzethez
- A rács alkalmazása
- Korlátozások, cselekvések és meghajtók
Markerek, alakbillentyűk és mozgáspályák
Roncsolásmentes modellezés
- Bevezetés a geometriai csomópontokba
- Az animációs csomópontok bemutatása
3D jelenetek renderelése
Rendereljen motorokat az Blender-ben animációhoz
- Eevee, kerékpárok és munkapad
- Kamerák, könnyű tárgyak és anyagok használata
- Csomópontok árnyékolása és színkezelés
- Freestyle, nem fotorealisztikus (NPR) renderelés
- Rétegek és passzok használata
- Animációk megjelenítése és előnézete
Fájlok exportálása
- Támogatott médiaformátumok
- Fájlok exportálása Alembic-be
- A Collada modul használata
- Fájlok exportálása USD, SVG és PDF formátumban
Hibaelhárítás
Összegzés és a következő lépések
Követelmények
- Alapszintű számítógép-használati tapasztalat
- 3D modellezés ismerete
Közönség
- Művészek
- Játékfejlesztők
- Teljesen kezdők
Vélemények (3)
Learning about the software
Peter - Coleg Cambria
Kurzus - Blender: 3D Modeling Fundamentals
gyakorlati példák és valós problémák hibaelhárítása (valódi projektek, játékok stb. készítése során), gondolok itt jó gyakorlatra és arra, hogy hogyan néz ki a valódi projektmunka
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Kurzus - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Gépi fordítás
I liked the fact the all the questions we prepared beforehand were answered; also the 90 minute challenge to create a little game at the end was a good fun!