Kurzusleírás

Görbék és Felületek

  • Eszközök és struktúra
  • Bézier és NURBS
  • Objektumok transzformálása
  • Alakzatok és szöges vonalak

Metaballsok és Haj Részecskék

  • Eszközök és struktúra
  • Metaobjektumok hozzáadása és szerkesztése
  • Ceruzó használata
  • Részecskék módosítása

Animáció és Rigging

  • Képkockák és képkockahalmazok
  • Armature használata rigginghez
  • Rács alkalmazása
  • Kényszerelemek, műveletek és vezetők

Jelölők, alakzat kulcsok és mozgási útvonalak

Nem-zsákolt modellálás

  • Bevezetés a geometriai csomópontokba
  • Bevezetés az animációs csomópontokba

3D Jelenetek Megjelenítése

Blender animációkhoz tartozó megjelenítőmotorok

  • Eevee, cycles és workbench
  • Kamerák, fényobjektumok és anyagok használata
  • Árnyaló csomópontok és színgazdagság kezelése
  • Freestyle nem-fotorealistikus (NPR) megjelenítés
  • Rétegek és átmenetek használata
  • Animációk megjelenítése és előnézete

Fájlok Exportálása

  • Támogatott médiaformátumok
  • Fájlok exportálása Alembic formátumba
  • Collada modul használata
  • Fájlok exportálása USD, SVG és PDF formátumokban

Hibaelhárítás

Összefoglalás és Következő Lépések

Követelmények

  • Alapvető számítógép-használati tapasztalat
  • Ismeret a 3D-modellálásról

Célcsoport

  • Művészek
  • Játékfejlesztők
  • Teljes kezdeményezők
 14 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Vélemények (3)

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák