Kurzusleírás

Görbék és Felületek

  • Eszközök és szerkezet
  • Bézier és NURBS
  • Objektek átalakítása
  • Formák és spline-ok

Metaballs és Szőrömszeges részecskék

  • Eszközök és szerkezet
  • Metaobjektumok hozzáadása és szerkesztése
  • Grease pencil használata
  • Részecskék módosítása

Animáció és Rigging

  • Kulcsképek és kulcssetek
  • Armature használata rigginghez
  • Rács alkalmazása
  • Kötések, akciók és vezérlők

Jelölők, formakulcsok és mozgásutak

Nem-zerstörő modellozás

  • Geometriai csomópontok bevezetése
  • Animációs csomópontok bevezetése

3D jelenetek renderelése

Blenderben használt renderelő motorok az animációhoz

  • Eevee, cycles és workbench
  • Kamerák, világító tárgyak és anyagok használata
  • Árnyékolás csomópontok és színkezelés
  • Freestyle nem-fotorealista (NPR) renderelés
  • Rétegek és átjárások használata
  • Animációk renderelése és előnézete

Fájlok Exportálása

  • Támogatott médiaformátumok
  • Fájlok exportálása Alembic-be
  • A Collada modul használata
  • Fájlok exportálása USD, SVG és PDF formátumban

Hibaelhárítás

Összegzés és Következő Lépések

Követelmények

  • Alapvető számítógépes használati tapasztalat
  • Ismeret 3D modelleléssel

Célközönség

  • Művészek
  • Játékfejlesztők
  • Teljes kezdők
 14 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Vélemények (3)

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák