Kurzusleírás

Görbék és felületek

  • Eszközök és szerkezet
  • Bézier és NURBS
  • Tárgyak átalakítása
  • Alakzatok és spline

Metagolyók és hajrészecskék

  • Eszközök és szerkezet
  • Meta objektumok hozzáadása és szerkesztése
  • Zsíros ceruza segítségével
  • Módosító részecskék

Animation és kötélzet

  • Kulcskeretek és kulcskészletek
  • Armatúra használata kötélzethez
  • A rács alkalmazása
  • Korlátozások, cselekvések és meghajtók

Markerek, alakbillentyűk és mozgáspályák

Roncsolásmentes modellezés

  • Bevezetés a geometriai csomópontokba
  • Az animációs csomópontok bemutatása

3D jelenetek renderelése

Rendereljen motorokat az Blender-ben animációhoz

  • Eevee, kerékpárok és munkapad
  • Kamerák, könnyű tárgyak és anyagok használata
  • Csomópontok árnyékolása és színkezelés
  • Freestyle, nem fotorealisztikus (NPR) renderelés
  • Rétegek és passzok használata
  • Animációk megjelenítése és előnézete

Fájlok exportálása

  • Támogatott médiaformátumok
  • Fájlok exportálása Alembic-be
  • A Collada modul használata
  • Fájlok exportálása USD, SVG és PDF formátumban

Hibaelhárítás

Összegzés és a következő lépések

Követelmények

  • Alapszintű számítógép-használati tapasztalat
  • 3D modellezés ismerete

Közönség

  • Művészek
  • Játékfejlesztők
  • Teljesen kezdők
 14 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Vélemények (3)

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák