Kurzusleírás
Görbék és Felületek
- Eszközök és szerkezet
- Bézier és NURBS
- Objektek átalakítása
- Formák és spline-ok
Metaballs és Szőrömszeges részecskék
- Eszközök és szerkezet
- Metaobjektumok hozzáadása és szerkesztése
- Grease pencil használata
- Részecskék módosítása
Animáció és Rigging
- Kulcsképek és kulcssetek
- Armature használata rigginghez
- Rács alkalmazása
- Kötések, akciók és vezérlők
Jelölők, formakulcsok és mozgásutak
Nem-zerstörő modellozás
- Geometriai csomópontok bevezetése
- Animációs csomópontok bevezetése
3D jelenetek renderelése
Blenderben használt renderelő motorok az animációhoz
- Eevee, cycles és workbench
- Kamerák, világító tárgyak és anyagok használata
- Árnyékolás csomópontok és színkezelés
- Freestyle nem-fotorealista (NPR) renderelés
- Rétegek és átjárások használata
- Animációk renderelése és előnézete
Fájlok Exportálása
- Támogatott médiaformátumok
- Fájlok exportálása Alembic-be
- A Collada modul használata
- Fájlok exportálása USD, SVG és PDF formátumban
Hibaelhárítás
Összegzés és Következő Lépések
Követelmények
- Alapvető számítógépes használati tapasztalat
- Ismeret 3D modelleléssel
Célközönség
- Művészek
- Játékfejlesztők
- Teljes kezdők
Vélemények (3)
Tanulás a szoftverről
Peter - Coleg Cambria
Kurzus - Blender: 3D Modeling Fundamentals
Gépi fordítás
gyakorlati példák és valós problémák hibaelhárítása (valódi projektek, játékok stb. készítése során), gondolok itt jó gyakorlatra és arra, hogy hogyan néz ki a valódi projektmunka
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Kurzus - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Gépi fordítás
A tetszett, hogy mindent megválaszolták, amit előre elkészítettünk; továbbá a végén a 90 perc kihívás egy kis játék létrehozására is jó szórakozás volt!
Peter Melchart - Greentube IES GmbH
Kurzus - Unity: Developing 3D Games with C# and Javascript
Gépi fordítás