Kurzusleírás
Görbék és Felületek
- Eszközök és struktúra
- Bézier és NURBS
- Objektumok transzformálása
- Alakzatok és szöges vonalak
Metaballsok és Haj Részecskék
- Eszközök és struktúra
- Metaobjektumok hozzáadása és szerkesztése
- Ceruzó használata
- Részecskék módosítása
Animáció és Rigging
- Képkockák és képkockahalmazok
- Armature használata rigginghez
- Rács alkalmazása
- Kényszerelemek, műveletek és vezetők
Jelölők, alakzat kulcsok és mozgási útvonalak
Nem-zsákolt modellálás
- Bevezetés a geometriai csomópontokba
- Bevezetés az animációs csomópontokba
3D Jelenetek Megjelenítése
Blender animációkhoz tartozó megjelenítőmotorok
- Eevee, cycles és workbench
- Kamerák, fényobjektumok és anyagok használata
- Árnyaló csomópontok és színgazdagság kezelése
- Freestyle nem-fotorealistikus (NPR) megjelenítés
- Rétegek és átmenetek használata
- Animációk megjelenítése és előnézete
Fájlok Exportálása
- Támogatott médiaformátumok
- Fájlok exportálása Alembic formátumba
- Collada modul használata
- Fájlok exportálása USD, SVG és PDF formátumokban
Hibaelhárítás
Összefoglalás és Következő Lépések
Követelmények
- Alapvető számítógép-használati tapasztalat
- Ismeret a 3D-modellálásról
Célcsoport
- Művészek
- Játékfejlesztők
- Teljes kezdeményezők
Vélemények (3)
A szoftver megismerése
Peter - Coleg Cambria
Kurzus - Blender: 3D Modeling Fundamentals
Gépi fordítás
gyakorlati példák és hibaelhárítás valódi problémákon (valós projektek, játékok stb. készítése során), azaz jó gyakorlat és hogyan néz ki a valós projektmunka
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Kurzus - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Gépi fordítás
Nagyon tetszett nekem, hogy előre készített kérdéseink mindegyike megkapta a válaszát; szintén élvezetes volt az egy kis játék kialakítása a 90 perces kihívás keretében végül is!
Peter Melchart - Greentube IES GmbH
Kurzus - Unity: Developing 3D Games with C# and Javascript
Gépi fordítás