Kurzusleírás

1. nap

    VR-munkaterület létrehozása fejlesztéshez VR-bemutatótér létrehozása specifikus megfontolások a különböző fejhallgatókról, és arról, hogy ezek milyen drámai hatással vannak a tapasztalatokra, a rendelkezésre álló vezérlők jellemzőire és azok relatív befolyására a tervezésre VR-fejlesztési szoftver telepítése VR hello world: a fehér kocka a padlón interakció tervezési szempontok bevezetés a VR-fejlesztési munkafolyamatba

2. nap

    Unity-munkaterület-gyakorlat felfedezése: élmény építése teljes egészében a szerkesztőből Unity önálló alkalmazásépítés Viselkedésprogramozás a Unity-gyakorlatban: egyszerű naprendszer (script, geometria)

3. nap

    3D-s modellek importálása a Unity renderelési alapjaiban* (világítás, textúrák, árnyékolók) * a képzés nem tárgyalja a fejlett renderelési technikákat
kihasználva a Unity eszköztárat
  • Unity esemény orientált programozás
  • VR vezérlők bemenete
  • gyakorlat: ragadd meg a bolygókat (felhasználói interakció VR-ben)
  • 4. nap
  • Mozgás VR-ben: technikai és tervezési megfontolások (teleport, fordítás, kötőjel) gyakorlat: teleport funkció hozzáadása gyakorlat: modellek közötti váltás gyakorlat: érdekes pontok eldobása gyakorlat: érdekes helyek váltása

      5. nap (nem kötelező)

    gyakorlat: bútorkatalógus gyakorlat: bútor elhelyezése gyakorlat: belső világítás megváltoztatása gyakorlat: napszakváltás

      6. nap (nem kötelező)

    Többfelhasználós tapasztalattal rendelkező tervezés és prototípuskészítés

    Követelmények

    • Kívánt:
    • a VR-berendezés és a VR-kompatibilis munkaállomások (Windows), valamint az egyes fejhallgatók alapterülete az alkalmazások kényelmes teszteléséhez

     

     28 Hours

    Résztvevők száma



    Ár per résztvevő

    Vélemények (1)

    Rokon tanfolyam

    Rokon kategóriák