Köszönjük, hogy elküldte érdeklődését! Csapatunk egyik tagja hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.
Köszönjük, hogy elküldte foglalását! Csapatunk egyik tagja hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.
Kurzusleírás
1. nap
- VR munkaterület kialakítása a fejlesztéshez
- VR bemutatótér kialakítása
- konkrét megfontolások a különböző fejhallgatókról, és arról, hogy ezek milyen drámai hatással vannak az élménytervezésre
- a rendelkezésre álló vezérlők jellemzői és relatív hatásuk a tervezésre
- szoftver telepítése VR fejlesztéshez
- VR hello world: a fehér kocka a padlón
- interakciótervezési szempontok
- bevezetés a VR-fejlesztési munkafolyamatba
2. nap
- a Unity munkaterület felfedezése
- gyakorlat: egy élmény felépítése teljes egészében a szerkesztőből
- Unity önálló alkalmazásépület
- Viselkedés programozás a Unityben
- gyakorlat: egyszerű naprendszer (script, geometria)
3. nap
- 3D modellek importálása a Unityben
- renderelés alapjai* (világítás, textúrák, árnyékolók)
- * Ez a képzés nem tartalmaz fejlett renderelési technikákat
- kihasználva a Unity eszköztárat
- Unity esemény orientált programozás
- VR vezérlők bemenete
- gyakorlat: ragadd meg a bolygókat (felhasználói interakció VR-ben)
4. nap
- Mozgás a VR-ben: műszaki és tervezési szempontok (teleport, fordítás, kötőjel)
- gyakorlat: teleport funkció hozzáadása
- gyakorlat: váltson a modellek között
- gyakorlat: dobja fel az érdekes pontokat
- gyakorlat: váltson érdekességet
5. nap (nem kötelező)
- gyakorlat: bútorkatalógus
- gyakorlat: helyezzen el bútorokat
- gyakorlat: módosítsa a belső világítást
- gyakorlat: módosítsa a napszakot
6. nap (nem kötelező)
- Többfelhasználós tapasztalattal rendelkező tervezés és prototípuskészítés
Követelmények
- Kívánt:
- a VR-berendezés és a VR-kompatibilis munkaállomások (Windows), valamint az egyes fejhallgatók alapterülete az alkalmazások kényelmes teszteléséhez
28 Órák
Vélemények (1)
gyakorlati példák és valós problémák hibaelhárítása (valódi projektek, játékok stb. készítése során), gondolok itt jó gyakorlatra és arra, hogy hogyan néz ki a valódi projektmunka
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Kurzus - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Gépi fordítás