Kurzusleírás

1. nap

  • VR munkaterület kialakítása a fejlesztéshez
  • VR bemutatótér kialakítása
  • konkrét megfontolások a különböző fejhallgatókról, és arról, hogy ezek milyen drámai hatással vannak az élménytervezésre
  • a rendelkezésre álló vezérlők jellemzői és relatív hatásuk a tervezésre
  • szoftver telepítése VR fejlesztéshez
  • VR hello world: a fehér kocka a padlón
  • interakciótervezési szempontok
  • bevezetés a VR-fejlesztési munkafolyamatba

2. nap

  • a Unity munkaterület felfedezése
  • gyakorlat: egy élmény felépítése teljes egészében a szerkesztőből
  • Unity önálló alkalmazásépület
  • Viselkedés programozás a Unityben
  • gyakorlat: egyszerű naprendszer (script, geometria)

3. nap

  • 3D modellek importálása a Unityben
  • renderelés alapjai* (világítás, textúrák, árnyékolók)
    • * Ez a képzés nem tartalmaz fejlett renderelési technikákat
  • kihasználva a Unity eszköztárat
  • Unity esemény orientált programozás
  • VR vezérlők bemenete
  • gyakorlat: ragadd meg a bolygókat (felhasználói interakció VR-ben)

4. nap

  • Mozgás a VR-ben: műszaki és tervezési szempontok (teleport, fordítás, kötőjel)
  • gyakorlat: teleport funkció hozzáadása
  • gyakorlat: váltson a modellek között
  • gyakorlat: dobja fel az érdekes pontokat
  • gyakorlat: váltson érdekességet

5. nap (nem kötelező)

  • gyakorlat: bútorkatalógus
  • gyakorlat: helyezzen el bútorokat
  • gyakorlat: módosítsa a belső világítást
  • gyakorlat: módosítsa a napszakot

6. nap (nem kötelező)

  • Többfelhasználós tapasztalattal rendelkező tervezés és prototípuskészítés

Követelmények

  • Kívánt:
    • a VR-berendezés és a VR-kompatibilis munkaállomások (Windows), valamint az egyes fejhallgatók alapterülete az alkalmazások kényelmes teszteléséhez
 28 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Vélemények (1)

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák