Kurzusleírás

Bemutatkozás

A Fejlesztési Környezet Beállítása

C# Alapjai a Játékokhoz

Javascript Alapjai a Játékokhoz

A Felhasználói Felület Használata

Tárgyak Manipulálása

Adatok Importálása és Exportálása

A Színpad Beállítása

Fizika Alkalmazása a Játékban Lévő Tárgyakra

Bonyolult Tárgyak Létrehozása Adatok Kombinálásával

A Színpad Kitöltése

Viselkedés Implementálása

Boo, JavaScript és C# Skriptek Fejlesztése

Culling (Kivágás)

Animáció Hozzáadása

Villamosítás Kezelése

A Játék Renderelése és Összeállítása

Játék Optimalizálása

Játék Közleményezésének Készítése

Összefoglalás és Zárószavak

Követelmények

  • Játékfejlesztés tanulásának szeretete.
  • A programozási tapasztalat hasznos, de nem kötelező.

Célcsoport

  • Kezdő játékfejlesztők

 28 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Vélemények (5)

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák