Kurzusleírás

Bevezetés

A virtuális valóság alapjainak megértése

A virtuális valóság különféle alkalmazásainak felfedezése

Munka a három illúzióval a virtuális valóságban: helyillúzió, valószínűsíthetőség illúziója és megtestesülés illúziója

A virtuális valóság kihívásainak megértése

3D virtuális valóság környezetek fejlesztése

  • A 3D Graphics alapjainak megértése
  • 3D motorok és fejlesztői környezetek használata

Virtuális valóság grafika fejlesztése

A hang használata a virtuális valóságban és a fejlett 3D hangtechnikák használata az élmény fokozására

A virtuális valóság tartalomkészítés követelményeinek megértése

Munka interakcióval a virtuális valóságban

Mozgás a virtuális valóságban: fizikai navigáció és virtuális navigációs technikák

Tárgyakkal való interakció a virtuális valóságban

  • Interakció az elérhető tárgyakkal
  • Hipertermészetes kölcsönhatás
  • Mágikus kölcsönhatás
  • Fizikai kölcsönhatás

Kihívások a virtuális valóság interakciójában

Felhasználói felületek a virtuális valóságban

Munka karakterekkel a virtuális valóságban

Virtuális karakterek testmozgásának animálása és vezérlése a virtuális valóságban

Arckezelés Animation újraalkotása a virtuális valóságban

Felkészülés az első virtuális valóság játékának fejlesztésére

Storyboard kidolgozása az Ön játékkoncepciójához

A virtuális valóság játékának működő prototípusának kifejlesztése

Prototípus tesztelése játékosokkal

A játék megfelelő fejlesztése

  • A virtuális valóság interakciójának finomítása
  • A virtuális valóság grafika megvalósítása

A játék befejezése

Összefoglalás, és következtetés

Követelmények

  • Alapfokú programozási tapasztalat
  35 Hours
 

Résztvevők száma


Tanfolyam kezdete

Tanfolyam vége


Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.
Open Training Courses require 5+ participants.

Rokon tanfolyam

Rokon kategóriák