Kurzusleírás
Bevezetés
Virtuális valóság áttekintése
- Mi az VR?
- Bemergés élmény
- Virtuális valóság története
Különféle virtuális környezetek megértése
- Igazi virtuális valóság
- Augmented Reality (AR)
- Holografikus és volumetrikus
- Mixed Reality (MR)
Különféle VR eszközök megismerése
- Nyomkövető eszközök
- VR szemüveg
- VR fejre illeszkedő kijelzők (HMDs)
- PC VR - Oculus Rift & HTC Vive
- Mobil VR - Google Cardboard & Samsung Gear
- CAVE VR rendszerek
Különféle virtuális valóság alkalmazások feltárása
- Orvostudomány
- Turizmus
- Szórakoztatás (videójátékok)
- Oktatás és képzés
A három illúzióval való munkavégzés virtuális valóságban
- Hely illúzió
- Hitelesség illúzió
- Testülés illúzió
Virtuális valóság kihívások megértése
Különféle VR fejlesztési platformok feltárása
3D virtuális valóság környezetek létrehozása
- 3D grafika alapjai
- 3D motorok és fejlesztési környezetek használata
Virtuális valóság grafika fejlesztése
Hang használata virtuális valóságban és előrehaladott 3D audio technikák alkalmazása az élmény javítására
Virtuális valóság tartalom létrehozásának követelményeinek megértése
Virtuális valóság interakcióival való munkavégzés
Mozgás virtuális valóságban
- Fizikai navigáció
- Virtuális navigációs technikák
Virtuális valóság tárgyakkal való interakció
- Tartományon belüli tárgyakkal való interakció
- Hiper-natúrális interakció
- Mágikus interakció
- Fizikai interakció
Virtuális valóság interakcióban fellépő kihívások
Felhasználói felületek virtuális valóságban
Az első virtuális valóság alkalmazás fejlesztéséhez való felkészülés
Az alkalmazáskoncept storyboardjának fejlesztése
Virtuális valóság alkalmazás munkaképének létrehozása
A munkakép tesztelése
Az alkalmazás fejlesztése
- Virtuális valóság interakciójának finomítása
- Virtuális valóság grafika megvalósítása
Az alkalmazás befejezése
Összefoglalás és záró szó
Követelmények
- Programozási tapasztalat nem szükséges.
Célközönség
- Fejlesztők
- Játékosok
- Programozók
- Hobbyisták
Vélemények (1)
gyakorlati példák és valós problémák hibaelhárítása (valódi projektek, játékok stb. készítése során), gondolok itt jó gyakorlatra és arra, hogy hogyan néz ki a valódi projektmunka
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Kurzus - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Gépi fordítás