Kurzusleírás

Bevezetés

Virtuális valóság áttekintése

  • Mi az VR?
    • Bemergés élmény
  • Virtuális valóság története

Különféle virtuális környezetek megértése

  • Igazi virtuális valóság
  • Augmented Reality (AR)
  • Holografikus és volumetrikus
  • Mixed Reality (MR)

Különféle VR eszközök megismerése

  • Nyomkövető eszközök
  • VR szemüveg
  • VR fejre illeszkedő kijelzők (HMDs)
    • PC VR - Oculus Rift & HTC Vive
    • Mobil VR - Google Cardboard & Samsung Gear
  • CAVE VR rendszerek

Különféle virtuális valóság alkalmazások feltárása

  • Orvostudomány
  • Turizmus
  • Szórakoztatás (videójátékok)
  • Oktatás és képzés

A három illúzióval való munkavégzés virtuális valóságban

  • Hely illúzió
  • Hitelesség illúzió
  • Testülés illúzió

Virtuális valóság kihívások megértése

Különféle VR fejlesztési platformok feltárása

3D virtuális valóság környezetek létrehozása

  • 3D grafika alapjai
  • 3D motorok és fejlesztési környezetek használata

Virtuális valóság grafika fejlesztése

Hang használata virtuális valóságban és előrehaladott 3D audio technikák alkalmazása az élmény javítására

Virtuális valóság tartalom létrehozásának követelményeinek megértése

Virtuális valóság interakcióival való munkavégzés

Mozgás virtuális valóságban

  • Fizikai navigáció
  • Virtuális navigációs technikák

Virtuális valóság tárgyakkal való interakció

  • Tartományon belüli tárgyakkal való interakció
  • Hiper-natúrális interakció
  • Mágikus interakció
  • Fizikai interakció

Virtuális valóság interakcióban fellépő kihívások

Felhasználói felületek virtuális valóságban

Az első virtuális valóság alkalmazás fejlesztéséhez való felkészülés

Az alkalmazáskoncept storyboardjának fejlesztése

Virtuális valóság alkalmazás munkaképének létrehozása

A munkakép tesztelése

Az alkalmazás fejlesztése

  • Virtuális valóság interakciójának finomítása
  • Virtuális valóság grafika megvalósítása

Az alkalmazás befejezése

Összefoglalás és záró szó

Követelmények

  • Programozási tapasztalat nem szükséges.

Célközönség

  • Fejlesztők
  • Játékosok
  • Programozók
  • Hobbyisták
 21 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Vélemények (1)

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák