Blender: 3D Modeling Fundamentals Képzés
A Blender egy nyílt forráskódú 3D számítógépes grafikai szoftver eszközkészlet animációs filmek, vizuális effektusok, művészet, 3D nyomtatott modellek, interaktív 3D alkalmazások és videojátékok készítésére.
Ez az oktató által vezetett, élő képzés (online vagy helyszíni) művészeknek, játékfejlesztőknek vagy teljesen kezdőknek szól, akik a Blender segítségével 3D modelleket szeretnének létrehozni interaktív alkalmazásokhoz, videojátékokhoz, animációs filmekhez stb.
A képzés végére a résztvevők képesek lesznek:
- Ismerje meg a 3D modellezés alapelveit és alapfogalmait.
- Fedezze fel a 3D hálók modellezésére és szerkesztésére szolgáló különféle módokat és eszközöket.
- Ismerje meg, hogyan hozhat létre animációkat és vizuális effektusokat a Blender segítségével.
- Adjon hozzá íveket, felületeket, metagolyókat és hajrészecskéket a valósághű 3D mozgások szimulálásához.
- Használja az eszközöket a 3D modellek UV feltérképezéséhez/kicsomagolásához, faragásához és festéséhez.
- Exportáljon 3D modelleket és eszközöket játékmotorba, 3D nyomtatóba vagy más szoftverbe.
A tanfolyam formátuma
- Interaktív előadás és beszélgetés.
- Sok gyakorlat és gyakorlat.
- Gyakorlati megvalósítás élő labor környezetben.
Tanfolyam testreszabási lehetőségek
- Ha személyre szabott képzést szeretne kérni ehhez a tanfolyamhoz, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy megbeszéljük.
Kurzusleírás
Bevezetés
- Blender vs Autodesk 3ds Max vs Cinema 4D
- Blender funkciók és előnyök áttekintése
Elkezdeni
- Telepítés Blender
- Modellezési alapfogalmak
- Navigálás a felhasználói felületen
Szerkesztési alapok
- A szerkesztők típusai
- Váltás a szerkesztési és az objektum mód között
- Csúcsok, élek és lapok
- Háló adatok és objektumok szerkesztése
Modellező hálók
- Modellezési módok
- Strukturáló hálók
- Primitívek hozzáadása
- Hálók kiválasztása és szerkesztése
- Objektumadatok, csúcscsoportok és egyéni adatok
- UV térképek és kicsomagolás
- Hálóelemzés és retopológia
Görbék és felületek
- Eszközök és szerkezet
- Bézier és NURBS
- Tárgyak átalakítása
- Alakzatok és spline-ok
Metagolyók és hajrészecskék
- Eszközök és szerkezet
- Meta objektumok hozzáadása és szerkesztése
- Zsíros ceruza segítségével
- Módosító részecskék
Szobrászat és festészet
- Kijelölés maszkolás engedélyezése
- Az ecset eszköz használata
- Modellek formázása szobor módban
- Adaptív szobrászati módszerek
- UV textúrák és képek szerkesztése
Animation és kötélzet
- Kulcskeretek és kulcskészletek
- Armatúra használata kötélzethez
- A rács alkalmazása
- Korlátozások, cselekvések és meghajtók
- Markerek, alakbillentyűk és mozgáspályák
3D jelenetek renderelése
- Motorok renderelése itt: Blender
- Eevee, kerékpárok és munkapad
- Kamerák, könnyű tárgyak és anyagok használata
- Csomópontok árnyékolása és színkezelés
- Freestyle, nem fotorealisztikus (NPR) renderelés
- Rétegek és passzok használata
- Animációk megjelenítése és előnézete
Fájlok exportálása
- Támogatott médiaformátumok
- Fájlok exportálása Alembic-be
- A Collada modul használata
- Fájlok exportálása USD, SVG és PDF formátumban
Hibaelhárítás
Összegzés és a következő lépések
Követelmények
- Alapszintű számítógép-használati tapasztalat
- 3D modellezés ismerete
Közönség
- Művészek
- Játékfejlesztők
- Teljesen kezdők
A nyílt képzésekhez 5+ résztvevő szükséges.
Blender: 3D Modeling Fundamentals Képzés - Booking
Blender: 3D Modeling Fundamentals Képzés - Enquiry
Blender: 3D Modeling Fundamentals - Érdeklődjön a vezetői tanácsadásról!
Érdeklődjön a vezetői tanácsadásról!
Vélemények (5)
az a lényeg, hogy Huba időt szakított arra, hogy velem üljön, mint az alkalmazás kevésbé ismerője, és végignézzen minden részt, és elmagyarázza, hol hibáztam, és hogyan javítsam ki a problémát
Paul - Nottinghamshire Police
Kurzus - Blender: 3D Modeling Fundamentals
Gépi fordítás
Az előadó türelme és meghallgatása
adva sror - "HUUUGE GAMES" Sp. z o.o.
Kurzus - Blender: 3D Modeling Fundamentals
Gépi fordítás
Tetszett a rugalmasság, Andre inkább arra szabta, amire szükségünk volt. Nagyon tömören tanította a dolgokat. Nagyon türelmes volt! Nagyra értékeltem őt, különösen azért, mert olyasmit csinált, amit még soha (az idővonal szerint).
Holly - Shiraz Creative of New York, LLC
Kurzus - Blender: 3D Modeling Fundamentals
Gépi fordítás
A szoftver használatát élveztem, és végére 3D-modelleket készítettem a munkamenetek végén
Marc Casson - Coleg Cambria
Kurzus - Blender: 3D Modeling Fundamentals
Gépi fordítás
Tanulás a szoftverről
Peter - Coleg Cambria
Kurzus - Blender: 3D Modeling Fundamentals
Gépi fordítás
Közelgő kurzusok
Rokon tanfolyam
From 3ds Max to Unreal: Mastering Real-Time Visualization
21 ÓrákEz az oktató által vezetett, élő képzés a Magyarország-ban (online vagy helyszíni) közép- és haladó szintű 3D-művészeknek, játékfejlesztőknek és vizualizációs szakembereknek szól, akik szeretnék kamatoztatni tudásukat az Autodesk 3ds Max programban, és megtanulni, hogyan kell létrehozni. magával ragadó valós idejű élmények a Unreal Engine-ben.
A képzés végére a résztvevők képesek lesznek:
- Ismerje meg a 3ds Max és a Unreal Engine munkafolyamatai közötti fő különbségeket.
- Importáljon 3D-s modelleket, animációkat és eszközöket a 3ds Max-ból a Unreal Engine-be.
- Hozzon létre és szabjon testre anyagokat, textúrákat és shadereket a Unreal Engine-ben.
- Állítson be dinamikus világítást és globális megvilágítást a valós idejű megjelenítéshez.
- Valósítsa meg az interaktivitást és a játékmenet mechanikáját a Blueprint vizuális szkriptekkel.
- Optimalizálja az eszközöket és a jeleneteket a valós idejű teljesítmény és hatékonyság érdekében.
Create an Augmented Reality (AR) Mobile Application with ARToolKit
7 ÓrákAz ARToolKit egy nyílt forráskódú nyomkövető könyvtár Augmented Reality (AR) alkalmazások létrehozásához. Támogatja a Windows, Linux, Mac, Android és iOS rendszereket.
Ezen az oktató által vezetett, élő tréningen a résztvevők megtanulják, hogyan készítsenek kiterjesztett valóságú mobilalkalmazást a ARToolKit segítségével.
A képzés végére a résztvevők képesek lesznek:
- Olyan mobilalkalmazás fejlesztése, amely a virtuális képeket a valós világra fedi
- A világítás beállításához és a problémák megoldásához dolgozza fel a videót
- Integrálja az ARToolKit-et harmadik féltől származó eszközökkel és funkciókkal, beleértve az OpenCV-et, a Unity-t, az OpenSceneGraph-ot és a mobileszköz GPS-, iránytű- és kamerakalibrációs segédprogramjait
A tanfolyam formátuma
- Interaktív előadás és beszélgetés.
- Sok gyakorlat és gyakorlat.
- Gyakorlati megvalósítás élő labor környezetben.
Tanfolyam testreszabási lehetőségek
- A kurzusban kifejlesztett mobilalkalmazás célpontja lehet Android és/vagy iOS. A preferencia igényléséhez vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy megbeszéljük.
Blender: 3D Modeling Fundamentals - Part 1
21 ÓrákEz az oktató által vezetett, élő képzés a Magyarország-ban (online vagy helyszíni) művészeknek, játékfejlesztőknek vagy teljesen kezdőknek szól, akik a Blender segítségével 3D modelleket szeretnének létrehozni interaktív alkalmazásokhoz, videojátékokhoz, animációs filmekhez stb.
A képzés végére a résztvevők képesek lesznek:
- Ismerje meg a 3D modellezés alapelveit és alapfogalmait.
- Fedezze fel a 3D hálók modellezésére és szerkesztésére szolgáló különféle módokat és eszközöket.
- Használja az eszközöket az UV feltérképezéséhez/kicsomagolásához, faragásához és 3D-s modellek megjelenítéséhez.
Blender: 3D Modeling Fundamentals - Part 2
14 ÓrákEz az oktató által vezetett, élő képzés a Magyarország-ban (online vagy helyszíni) művészeknek, játékfejlesztőknek vagy teljesen kezdőknek szól, akik a Blender segítségével 3D modelleket szeretnének létrehozni interaktív alkalmazásokhoz, videojátékokhoz, animációs filmekhez stb.
A képzés végére a résztvevők képesek lesznek:
- Ismerje meg, hogyan hozhat létre animációkat és vizuális effektusokat a Blender segítségével.
- Adjon hozzá íveket, felületeket, metagolyókat és hajrészecskéket a valósághű 3D mozgások szimulálásához.
- Bevezetés a roncsolásmentes modellezésbe és animációba.
- Exportáljon 3D modelleket és eszközöket játékmotorba, 3D nyomtatóba vagy más szoftverbe.
Advanced Blender: Python Scripting
7 ÓrákEz az oktató által vezetett, élő képzés a Magyarország-ban (online vagy helyszíni) azoknak a webdesignereknek szól, akik az Python-ben szeretnének programozni a Blender automatizálására.
A képzés végére a résztvevők képesek lesznek:
- Menüelemek, mint például menük létrehozása.
- A Blender kezelése Python kóddal.
- Önállóan futó folyamatokhoz szkriptek írása.
- A bpy könyvtár felfedezése és megértése.
FreeCad: Getting Started with Parametric Modeling
21 ÓrákAz ingyenes CAD egy nyílt forráskódú, testreszabható, többplatformos, szkriptálható és bővíthető parametrikus 3D modellező a valós objektumok tervezéséhez.
Ebben az oktató által vezetett, élő képzésen a résztvevők megtanulják, hogyan modellezzen egy objektumot későbbi építkezéshez vagy 3D nyomtatáshoz.
A képzés végére a résztvevők képesek lesznek:
- Használja a FreeCad eszközöit és munkafolyamatait a kereskedelmi CAD vagy BIM modellező szoftverek cseréjéhez
- Írjon sok formátumra, például STEP, IGES, STL, SVG , DXF, OBJ, IFC, DAE, stb.
- Használja a Python a Free CAD funkcionalitásának kiterjesztéséhez
- Automatizálja a FreeCad szoftvert, építsen modulokat és ágyazza be a Free CAD t egy meglévő alkalmazásba
Közönség
- A tervezők
- Fejlesztők
- Gépészmérnökök
A tantárgy formátuma
- Részleges előadás, részleges beszélgetés, gyakorlatok és nehéz gyakorlati gyakorlat
Learning Maya
14 ÓrákEz az oktató által vezetett, élő képzés a Magyarország-ban (online vagy helyszíni) azoknak a webdesignereknek szól, akik szeretnék használni a Mayát 3D animációk készítésére.
A képzés végére a résztvevők képesek lesznek:
- Hozzon létre valósághű modelleket és textúrákat a Maya-ban.
- Animáljon és rendereljen projekteket a kiváló minőségű lejátszás érdekében.
- Szimulálja a természetes hatásokat, mint a víz és a füst.
WebGL: Create an Animated 3D Application
21 ÓrákA WebGL (Webes grafikus könyvtár) egy JavaScript API, amely 3D-s grafikus megjelenítést tesz lehetővé egy webböngészőben a plug-inek használata nélkül.
Ebben az oktató által vezetett, élő képzésben a résztvevők megtanulják, hogyan készítsenek reális számítógépes képeket a 3D-s grafika segítségével, miközben átmegyek egy böngészőben futó animált 3D-alkalmazás létrehozásával.
A képzés végére a résztvevők képesek lesznek:
- A WebGL különféle funkcióinak megértése és használata, beleértve a hálókat, transzformációkat, kamerákat, anyagokat, világítást és animációt
- Objektumok animálása a WebGL segítségével
- Hozzon létre 3D objektumokat a WebGL használatával
Közönség
- Fejlesztők
A tanfolyam formátuma
- Részelőadás, vitafórumok, gyakorlatok és nehéz gyakorlati gyakorlat
OpenSCAD: Introduction to 3D Modeling
21 ÓrákEz az oktató által vezetett, élő képzés a Magyarország-ban (online vagy helyszíni) tervezőknek, gépészmérnököknek és bárkinek szól, aki meg akarja tanulni, hogyan készíthet 3D-s modelleket, amelyek megszerkeszthetők vagy 3D-ben nyomtathatók.
A képzés végére a résztvevők képesek lesznek:
- Nyomtatható 3D modellek létrehozása.
- Használjon geometriai transzformációkat összetett 3D alakzatok létrehozásához.
- Modellezzen nem interaktív módon, minimális kódsorok használatával.
Pixar USD (Universal Scene Description) Fundamentals
7 ÓrákEz az oktató által vezetett, élő képzés a Magyarország-ban (online vagy helyszíni) azoknak a tervezőmérnököknek, építészeknek és fejlesztőknek szól, akik a Pixar USD segítségével közös 3D-s jeleneteket vagy eszközöket kívánnak létrehozni, megépíteni és megosztani, miközben különböző grafikákról egyidejűleg dolgoznak. eszközöket.
A képzés végére a résztvevők képesek lesznek:
- Állítsa be a szükséges fejlesztői környezetet a 3D grafika és munkafolyamatok építésének megkezdéséhez.
- Ismerje meg az USD alapvető összetételét, és alkalmazzon módosításokat a 3D eszközök és jelenetek javítása érdekében.
- Több eszköz megosztása, kombinálása és átalakítása a harmadik féltől származó alkalmazások (Maya, Katana és Houdini) támogatott USD-bővítményeivel.
Unreal Editor for Fortnite (UEFN)
7 ÓrákEz az oktató által vezetett, élő képzés a Magyarország-ban (online vagy helyszíni) kezdő és középszintű játékfejlesztőknek és UGC-alkotóknak szól, akik interaktív és bevételszerzésre alkalmas élményeket szeretnének tervezni, fejleszteni és közzétenni a Fortnite-játékosok számára.
A képzés végére a résztvevők képesek lesznek:
- Ismerje meg az UEFN alapjait és szerepét a felhasználók által generált tartalom létrehozásában a Fortnite-on belül.
- Navigáljon az UEFN felületén, állítson be projekteket és kezelje hatékonyan az eszközöket.
- Egyéni Fortnite-élmények fejlesztése és közzététele világépítő és tereprendezési eszközök segítségével.
- Alkalmazza az alapvető programozási fogalmakat a Verse szkriptnyelv használatával.
- Együttműködjön UEFN-projekteken, és készüljön fel a Fortnite bevételszerzési lehetőségeire.
Unity: Developing 3D Games with C# and Javascript
28 ÓrákEz az oktató által vezetett, élő képzés a Magyarország-ban lefedi a játékfejlesztés alapjait a Unity segítségével, miközben lépésről lépésre végigvezeti a résztvevőket saját játékuk létrehozásán.
Unreal Engine 4
21 ÓrákEz az oktató által vezetett, élő képzés a Magyarország-ban lefedi a Unreal Engine 4 játékfejlesztésének alapjait, miközben lehetőséget ad a résztvevőknek saját mintajáték létrehozására.
Unreal Engine 5 Deep Dive
14 ÓrákEz az oktató által vezetett, élő képzés a Magyarország-ban (online vagy helyszíni) azoknak a játékfejlesztőknek szól, akik átfogó ismereteket szeretnének szerezni az UE5-ről és annak felhasználásáról lenyűgöző valós idejű tartalom létrehozására.
A képzés végére a résztvevők képesek lesznek:
- Ismerje meg és ismerje meg az UE5 kiadás új funkcióit.
- Használja az UE5 valós idejű 3D-s készítőeszközének képességét valósághű látvány létrehozásához.
- Fedezzen fel és építsen vizuális világokat és játékokat.
- Tanulja meg és sajátítsa el a játéktervezési elveket.
- Készítsen jelenet animációkat.
VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
28 ÓrákA tanfolyam formátuma
- Interaktív előadások és beszélgetések.
- Sok gyakorlat és gyakorlat.
- Gyakorlati megvalósítás élő labor környezetben.
Tanfolyam testreszabási lehetőségek
- Ha személyre szabott képzést szeretne kérni ehhez a tanfolyamhoz, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy megbeszéljük.