Kurzusleírás

Unreal Editor for Fortnite (UEFN) bevezetése

  • Mit jelent az UEFN, és hogyan működik Fortnite-n belül?
  • A felhasználói tartalom (UGC) szerepének és lehetőségeinek kutatása alkotók számára
  • Epic Games Launcher áttekintése és UEFN beállítása

UEFN-nel való kezdés

  • Első projekt és térkép beállítása
  • UEFN felhasználói felület és eszközök használata
  • Alapvető tartalomkezelés és saját tartalom importálása

Világépítés és tervezés

  • Terrain létrehozásához és szerkesztéséhez történő domborzat-készítő eszközök használata
  • Modellozó eszközök: tárgyak elhelyezése, méretezése és átalakítása
  • Beágyazott környezetek megvalósítása világítás, díszek és anyagokkal

Bevezetés a Verse programozásba

  • Verse szintaxis, szerkezet és logika megértése
  • Szerkeszthető változók és eszköz/típus-változók kezelése
  • Funkciók, események és vezérlési logika létrehozása

Tesztelés és publikálás

  • Sajtópróbálás saját Fortnite élménnyel
  • Hibakeresés és projektek optimalizálása teljesítmény szempontjából
  • Tartalom publikálása Fortnite-n, és együttműködés Team Portal segítségével

Karrierozási lehetőségek kutatása

  • Játékok és élmények monetzálása Fortnite-n
  • Sikeres UGC alkotók történetének áttekintése Fortnite ökoszisztémában
  • UEFN fejlesztő vagy UGC alkotó karrierjének előkészítése

Összegzés és következő lépések

Követelmények

  • Fortnite játékmenet és mechanika alapvető ismerete
  • Alapvető számítógépes készségek és fájlkezelési ismeretek
  • Játéktervezés vagy felhasználói generált tartalom (UGC) iránti érdeklődés (kódolási vagy tervezési tapasztalat nem szükséges)

Audience

  • Játékfejlesztők
  • UGC (Felhasználói Generált Tartalom) létrehozók
  • Fortnite játékosok, akik saját élményt szeretnének létrehozni
  • Az Unreal Editor for Fortnite (UEFN) tanulásban érdekeltek
 7 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák