Kurzusleírás

Bevezetés az UEFN-be

  • Mi az UEFN, és hogyan működik a Fortnite-on belül?
  • Az UGC szerepének és az alkotók számára kínált lehetőségek feltárása
  • Az Epic Games Launcher áttekintése és az UEFN beállítása

Az UEFN használatának megkezdése

  • Az első projekt és térkép összeállítása
  • Navigálás az UEFN felhasználói felületén és eszközeiben
  • Alapvető eszközkezelés és egyéni tartalom importálása

Világépítés és tervezés

  • Tereprendezési eszközök használata terepalkotáshoz és szerkesztéshez
  • Modellező eszközök objektumok elhelyezésére, méretezésére és átalakítására
  • Világítás, kellékek és anyagok magával ragadó környezetekhez

Bevezetés a versbe Programming

  • A vers szintaxisának, szerkezetének és logikájának megértése
  • Szerkeszthető változókkal és eszköz/osztályváltozókkal való munka
  • Funkciók, események és vezérlési logika létrehozása

Tesztelés és közzététel

  • Az egyéni Fortnite-élmény játéktesztelése
  • Projektek hibakeresése és optimalizálása a teljesítmény érdekében
  • Tartalom közzététele a Fortnite-on és együttműködés a Team Portalon keresztül

Karrierlehetőségek felfedezése

  • Pénzszerzés a játékokkal és élményekkel a Fortnite-ban
  • Az UGC alkotóinak sikertörténetei a Fortnite ökoszisztémában
  • Felkészülés egy UEFN fejlesztői vagy UGC-alkotói karrierre

Összegzés és a következő lépések

Követelmények

  • Alapvető ismeretek a Fortnite játékmenetéről és mechanikájáról
  • Alapvető számítógépes ismeretek és fájlkezelési ismeretek
  • Érdekel a játéktervezés vagy a felhasználók által generált tartalom (nem szükséges előzetes kódolási vagy tervezési tapasztalat)

Közönség

  • Játékfejlesztők
  • UGC (felhasználó által generált tartalom) készítők
  • A Fortnite játékosok egyéni élményeket szeretnének létrehozni
  • A tanulás iránt érdeklődő egyének Unreal Fortnite (UEFN) szerkesztő
 7 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák