Kurzusleírás

Bevezetés

Fejlesztői környezet beállítása

A C++ alapjai játékhoz

Az Unreal felhasználói felület testreszabása

Az első projekt elkészítése

Tájképek készítése

Szintek blokkolása

Jelenet összeállítása

Anyagok alkalmazása és speciális effektusok létrehozása

Eszközök exportálása és importálása a tervezéshez

Utófeldolgozási effektusok hozzáadása

Egyedi megjelenés kialakítása

Az Unreal Visual Scripting Language és a Blueprint Editor

Filmművészet alkotása

A teljesítmény optimalizálása

A játék becsomagolása terjesztésre

Összefoglalás, és következtetés

Követelmények

  • Játékfejlesztési tanulási vágy.
  • Programming tapasztalat nem szükséges.

Közönség

  • Kezdő játékfejlesztők
 21 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Vélemények (5)

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák