Kurzusleírás
Bevezetés
Fejlesztői környezet beállítása
A C++ alapjai játékhoz
Az Unreal felhasználói felület testreszabása
Az első projekt elkészítése
Tájképek készítése
Szintek blokkolása
Jelenet összeállítása
Anyagok alkalmazása és speciális effektusok létrehozása
Eszközök exportálása és importálása a tervezéshez
Utófeldolgozási effektusok hozzáadása
Egyedi megjelenés kialakítása
Az Unreal Visual Scripting Language és a Blueprint Editor
Filmművészet alkotása
A teljesítmény optimalizálása
A játék becsomagolása terjesztésre
Összefoglalás, és következtetés
Követelmények
- Játékfejlesztési tanulási vágy.
- Programming tapasztalat nem szükséges.
Közönség
- Kezdő játékfejlesztők
Vélemények (5)
Általános tanfolyami információk
Paulo Gouveia - EID
Kurzus - C/C++ Secure Coding
Gépi fordítás
Nagyon tetszett, hogy 5 napig elmerültem a C++ nyelvben - nem szakította meg a rendszeres munka - egymás után... Személy szerint nem voltam olyan tapasztalt a C++ nyelvben, mint a kollégáim, ezért úgy döntöttem, hogy csatlakozom ehhez a kurzushoz, hogy mélyrehatóan tanuljak. merülés. A merülés hatalmasan késztetett arra, hogy többet tanuljak... pontosan ezt szerettem volna elérni. Nagyra értékeltem a tréner – és a kollégáim – szaktudását. Az a tény, hogy a témákat nagyon gyorsan érintették, és nem tárgyalták részletesen, ezt várom egy haladó tanfolyamtól. Néha túl gyors ahhoz, hogy követni tudjam (de ez egy ismert és elfogadott hátrány, amiért csatlakoztam ehhez a tanfolyamhoz :-)) ... de másrészt elég teljes áttekintést nyújtott a nyelv finomságairól. Köszönöm szépen, hogy ilyen formában bemutattad a tanfolyamot! Leginkább becsüljük!!!
Jan Grauwen - Septentrio N.V.
Kurzus - Advanced C++ Software Design
Gépi fordítás
Interaktivitás, idő a saját programozásra. Jobban tanulok, ha lehetőségem van rá, hogy saját magam találjam meg a választ, és nem csak megmondják nekem. Nagyon jó dolog volt, hogy a képzés jól volt szervezve, tartottak kávészüneteket, és a képzés nem vesztette el a figyelmem. A képző nagyon mély ismeretekkel rendelkezett C++-ben, úgy éreztük, bármit megkérdezhetünk.
Barna Szecsi - GIS Europe SE
Kurzus - C++ for Embedded Systems
Gépi fordítás
A fordítás a fordítógép működésének részleteiről a szintaxis használatának függvényében. A "Quiz" szakaszok nagyon izgalmasak.
Andrea Pomatto
Kurzus - Using C++ in Embedded Systems - Applying C++11/C++14
Gépi fordítás
Jó példák, összpontosítson a legtöbb hasznos anyagra
Piotr Sowinski - Intel Technology Poland
Kurzus - Object Oriented Programming with C++
Gépi fordítás