Kurzusleírás
Bevezetés
Fejlesztői környezet beállítása
A C++ alapjai játékhoz
Az Unreal felhasználói felület testreszabása
Az első projekt elkészítése
Tájképek készítése
Szintek blokkolása
Jelenet összeállítása
Anyagok alkalmazása és speciális effektusok létrehozása
Eszközök exportálása és importálása a tervezéshez
Utófeldolgozási effektusok hozzáadása
Egyedi megjelenés kialakítása
Az Unreal Visual Scripting Language és a Blueprint Editor
Filmművészet alkotása
A teljesítmény optimalizálása
A játék becsomagolása terjesztésre
Összefoglalás, és következtetés
Követelmények
- Játékfejlesztési tanulási vágy.
- Programming tapasztalat nem szükséges.
Közönség
- Kezdő játékfejlesztők
Vélemények (5)
Általános tanfolyami információk
Paulo Gouveia - EID
Kurzus - C/C++ Secure Coding
Gépi fordítás
Nagyon élveztem az 5 napig tartó, munka nélküli C++ nyelvi immergezést ... Személy szerint nem olyan tapasztaltak vagyok a C++-ban, mint kollegáim, ezért döntöttam arra, hogy csatlakozok ehhez a tanfolyamhoz mélyebb belemászásra. A belemászás nagyra vált azért, hogy tovább tanuljak ... ami pontosan azt jelenti, amit el akartam érni. Értékeltem a képző szakmai tudást - és kollegáimét is. Azon témák gyors megemlítése, amelyeket nem részletesen keresztülmegytek, pont az volt, amit egy haladó tanfolyamon elvárhatok. Néha túlságosan gyors volt a folyamat számomra (de ez ismert és elfogadott hátrány volt a részvételről :-)) ... de másrészről egy átfogó áttekintést adott a nyelv összetett elemeiről. Köszönöm nagyon szépen, hogy ilyen módon tartották a tanfolyamot! Nagyra értékelém!!!
Jan Grauwen - Septentrio N.V.
Kurzus - Advanced C++ Software Design
Gépi fordítás
Interaktivitás, önálló programozás időben. Könnyebben tanulok, ha lehetőségem van a válasz kitalálására, nem csak hogy megmondják nekem. Nagyon jó volt, hogy a képzés jól tervezett volt, felfüggesztésekkel jártak és a képzés nem vesztette el a figyelmemet. A képző tanár nagyon mély ismeretei voltak C++-ban, úgy érezzük, hogy bármire kérdést feltehetünk.
Barna Szecsi - GIS Europe SE
Kurzus - C++ for Embedded Systems
Gépi fordítás
A fordító viselkedésének részletei a szintaxis használattól függően. A „Kvíz” szakaszok nagyon ösztönzőek.
Andrea Pomatto
Kurzus - Using C++ in Embedded Systems - Applying C++11/C++14
Gépi fordítás
Jó példák, koncentrálj a leghasznosabb anyagra
Piotr Sowinski - Intel Technology Poland
Kurzus - Object Oriented Programming with C++
Gépi fordítás