Kurzusleírás
A Unreal Engine 5 (UE5) bemutatása
Az UE5 beállítása és telepítése
A fejlesztői környezet és projekt beállítása
UE5 anyagok és piactér
Az UE5 világítás alapjai és Lumen világítási motor
Nanit virtualizált geometria
A Quixel Bridge és a Megascans integrált UE5 használata
Virtuális világ építése
Vizuális és grafika tervezése
Rendering
Vizuális effektusok létrehozása
Programming és Blueprint Visual Scripting
Karaktermozgás és Animation
UE5 Metahumans Animation
Munka hanggal és médiával
Termelési csővezeték felállítása
Optimalizálás és tesztelés
Csomagolás
Projektek kiadása és megosztása
Összegzés és a következő lépések
Követelmények
- Játékfejlesztési alapismeretek
Közönség
- Játékfejlesztők
- Játéktervezők
- Animátorok
Vélemények (2)
Minden tökéletesen beállított ütemben, érthetően és hozzáférhető módon történt, lehetővé téve a hatékony tanulást és a kompetenciák bővítését. Az oktató képzett személy, aki sok kérdést meg tud magyarázni a tanfolyam során megvalósult projektek javítása érdekében. Egyszerű példákon keresztül bemutatja és elemzi a fejlettebb modellek létrehozásához szükséges fontos szempontokat. A képzést nagyon sikeresnek tartom.
Klaudia - CB POLAND sp. z o.o.
Kurzus - Blender: 3D Modeling Fundamentals
Machine Translated
Nagyon szeretem a gyakorlatokat
Ioan Adrian Gui - Bachner - Continental Automotive (avlad)
Kurzus - Unity: Developing 3D Games with C# and Javascript
Machine Translated