Kurzusleírás
Az Unreal Engine 5 (UE5) bemutatása
A UE5 beállítása és telepítése
A fejlesztői környezet és a projektek beállítása
UE5 anyagok és piacon elérhető termékek
UE5 fényezés alapjai és Lumen fényezés motor
Nanite virtuális geometria
A Quixel Bridge és Megascans integrációja a UE5-be
Egy virtuális világ építése
Vizuális elemek és grafikák tervezése
Renderelés
Vizuális effektek készítése
Programozás és Blueprint vizuális szkriptezés
Karaktermozgás és animáció
UE5 Metahuman animáció
Hang és média kezelése
Egy termelési folyamat beállítása
Optimalizálás és tesztelés
Csomagolás
Projektek kiadása és megosztása
Összefoglalás és a következő lépések
Követelmények
- Alapvető ismeretek játékfejlesztésről
Célcsoport
- Játékfejlesztők
- Játéktervezők
- Animátorok