Kurzusleírás

Az Unreal Engine 5 (UE5) bemutatása

A UE5 beállítása és telepítése

A fejlesztői környezet és a projektek beállítása

UE5 anyagok és piacon elérhető termékek

UE5 fényezés alapjai és Lumen fényezés motor

Nanite virtuális geometria

A Quixel Bridge és Megascans integrációja a UE5-be

Egy virtuális világ építése

Vizuális elemek és grafikák tervezése

Renderelés

Vizuális effektek készítése

Programozás és Blueprint vizuális szkriptezés

Karaktermozgás és animáció

UE5 Metahuman animáció

Hang és média kezelése

Egy termelési folyamat beállítása

Optimalizálás és tesztelés

Csomagolás

Projektek kiadása és megosztása

Összefoglalás és a következő lépések

Követelmények

  • Alapvető ismeretek játékfejlesztésről

Célcsoport

  • Játékfejlesztők
  • Játéktervezők
  • Animátorok
 14 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák