Kurzusleírás

Unreal Engine bevezetése

  • Unreal Engine funkcióinak és képességeinek áttekintése
  • Valós idejű renderelési folyamatok megértése
  • 3ds Max és Unreal Engine munkafolyamatok közötti kulcsfontosságú különbségek

3ds Max-ből való assetek importálása

  • 3D modellek, animációk és assetek exportálása 3ds Max-ből
  • Assetek importálása Unreal Engine-be
  • Asset beállításainak és konfigurációinak optimalizálása Unreal Engine-hez

Anyagok és textúrák Unreal Engine-ben

  • Unreal Engine anyag szerkesztőjének bevezetése
  • Anyagok és textúrák létrehozása és testreszabása
  • Shader-ek és speciális effektek alkalmazása valósághű rendereléshez

Világítás és renderelés Unreal Engine-ben

  • Dinamikus világítás és globális világítás beállítása
  • Világítási beállítások igazítása különböző scenariokhoz
  • Renderelési beállítások optimalizálása valós idejű teljesítményhez

Blueprint vizuális programozás

  • Blueprint vizuális programozás áttekintése Unreal Engine-ben
  • Interaktív viselkedések és játékmechanikák létrehozása
  • Felhasználói interakciók és vezérlések implementálása

Optimalizálási technikák

  • Assetek optimalizálása valós idejű teljesítményhez
  • Szintfolyamatok és LOD technikák hatékony jelenetszervezéshez
  • Teljesítményprofilozás és optimalizálási stratégiák

Valós világbeli projektek és esettanulmányok

  • Valós világbeli projektek és példák megismerése
  • Best practice-ok és optimalizálási technikák elemzése profi projektekben
  • Gyakorlati feladatok és projektek a tanulás erősítésére

Összefoglalás és következő lépések

Követelmények

  • Autodesk 3ds Max-ban való kiváló 3D modellkészítés, animálás és renderelés
  • Az interaktív valós idejű renderelés alapelveinek megértése
  • Ismeret a 3D-objektumok általános fájlformátumaival (pl. FBX, OBJ)

Célközönség

  • 3D művészek
  • Játékfejlesztők
  • Építészeti vizualizátorok
  • VR/AR tartalomkészítők
 21 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák