Kurzusleírás

Bevezetés

  • Blender vs Autodesk 3ds Max vs Cinema 4D
  • A Blender funkcióinak és előnyeinek áttekintése

Kezdődőkhez

  • A Blender telepítése
  • Alapvető modellezési fogalmak
  • Az felhasználói felület navigációja

Szerkesztés alapjai

  • Editor típusok
  • Módváltás szerkesztési és objektum mód között
  • Csúcsok, élek és lapok
  • Hálózatadat és objektumok szerkesztése

Hálózatok modellezése

  • Modellezési módok
  • Hálózatok szerkezetének megalkotása
  • Primitívák hozzáadása
  • Hálózatok kiválasztása és szerkesztése
  • Objektumadat, csúcs csoportok és egyéni adatok
  • UV térképek és kihúzás
  • Hálózat elemzése és átkonverzió

Skulptálás és festés

  • Kiválasztási maszkolás engedélyezése
  • A szórcső eszköz használata
  • Modell formázása skulptálási módban
  • Dinamikus skulptálási metódusok
  • UV textúrák és képek szerkesztése

3D jelenetek megjelenítése

  • A Blender megjelenítő motorai
  • Eevee, cycles és workbench
  • Kamerák, fényforrások és anyagok használata
  • Színezés csomópontok és színgazdagság kezelése
  • Freestyle nem fotorealisztikus (NPR) megjelenítés
  • Rétegek és passes használata
  • Animációk megjelenítése és előnézete

Fájlok exportálása

  • Támogatott média formátumok
  • Fájlok exportálása Alembic-be
  • A Collada modul használata
  • Fájlok USD, SVG és PDF formátumokba való exportálása

Hibaelhárítás

Összefoglalás és következő lépések

Követelmények

  • Alapvető számítógép használati tapasztalat
  • 3D modellezés ismerete

Célközönség

  • Művészek
  • Játékfejlesztők
  • Teljes kezdeményezők
 21 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Vélemények (3)

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák