Kurzusleírás
Bevezetés
- Blender vs Autodesk 3ds Max vs Cinema 4D
- Blender főbb funkcióinak és előnyeinek áttekintése
Előkészületek
- Blender telepítése
- Alapvető modellalkotási fogalmak
- A felületi használat
Szerkesztési alapok
- Szerkesztők típusa
- Váltás szerkesztési és tárgy mód között
- Csúcsok, él, és lapok
- Hálózati adatok és tárgyak szerkesztése
Hálózati modellalkotás
- Modellalkotási módok
- Hálózatok szerkezete
- Alapelemek hozzáadása
- Hálózatok kijelölése és szerkesztése
- Tárgyadatok, csúcscsoportok, és egyéni adatok
- UV-térképek és felbontás
- Hálózati elemzés és újrahálózat
Szobrászat és festészet
- Kijelölési maszkolás engedélyezése
- Ecset eszköz használata
- Modellek alakítása szobrászmódban
- Adaptív szobrászmódszerek
- UV-textúrák és képek szerkesztése
3D jelenetek megrajzolása
- Blender megrajzolási motorai
- Eevee, Cycles és Workbench
- Kamera, fény tárgyak és anyagok használata
- Árnyékolási csomópontok és színkezelés
- Freestyle nem fotorealista (NPR) megrajzolás
- Rétegek és átmenetek használata
- Animációk megrajzolása és előnézete
Fájlok exportálása
- Támogatott médiatípusok
- Fájlok exportálása Alembic formátumba
- Collada modul használata
- Fájlok exportálása USD, SVG, és PDF formátumban
Hibaelhárítás
Összefoglalás és következő lépések
Követelmények
- Alapvető számítógépes felhasználási tapasztalat
- Ismeret a 3D modellkészítéssel
Célközönség
- Művészek
- Játékfejlesztők
- Teljes kezdők
Vélemények (3)
Tanulás a szoftverről
Peter - Coleg Cambria
Kurzus - Blender: 3D Modeling Fundamentals
Gépi fordítás
gyakorlati példák és valós problémák hibaelhárítása (valódi projektek, játékok stb. készítése során), gondolok itt jó gyakorlatra és arra, hogy hogyan néz ki a valódi projektmunka
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Kurzus - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Gépi fordítás
A tetszett, hogy mindent megválaszolták, amit előre elkészítettünk; továbbá a végén a 90 perc kihívás egy kis játék létrehozására is jó szórakozás volt!
Peter Melchart - Greentube IES GmbH
Kurzus - Unity: Developing 3D Games with C# and Javascript
Gépi fordítás