Kurzusleírás

Bevezetés

  • Blender vs Autodesk 3ds Max vs Cinema 4D
  • Blender főbb funkcióinak és előnyeinek áttekintése

Előkészületek

  • Blender telepítése
  • Alapvető modellalkotási fogalmak
  • A felületi használat

Szerkesztési alapok

  • Szerkesztők típusa
  • Váltás szerkesztési és tárgy mód között
  • Csúcsok, él, és lapok
  • Hálózati adatok és tárgyak szerkesztése

Hálózati modellalkotás

  • Modellalkotási módok
  • Hálózatok szerkezete
  • Alapelemek hozzáadása
  • Hálózatok kijelölése és szerkesztése
  • Tárgyadatok, csúcscsoportok, és egyéni adatok
  • UV-térképek és felbontás
  • Hálózati elemzés és újrahálózat

Szobrászat és festészet

  • Kijelölési maszkolás engedélyezése
  • Ecset eszköz használata
  • Modellek alakítása szobrászmódban
  • Adaptív szobrászmódszerek
  • UV-textúrák és képek szerkesztése

3D jelenetek megrajzolása

  • Blender megrajzolási motorai
  • Eevee, Cycles és Workbench
  • Kamera, fény tárgyak és anyagok használata
  • Árnyékolási csomópontok és színkezelés
  • Freestyle nem fotorealista (NPR) megrajzolás
  • Rétegek és átmenetek használata
  • Animációk megrajzolása és előnézete

Fájlok exportálása

  • Támogatott médiatípusok
  • Fájlok exportálása Alembic formátumba
  • Collada modul használata
  • Fájlok exportálása USD, SVG, és PDF formátumban

Hibaelhárítás

Összefoglalás és következő lépések

Követelmények

  • Alapvető számítógépes felhasználási tapasztalat
  • Ismeret a 3D modellkészítéssel

Célközönség

  • Művészek
  • Játékfejlesztők
  • Teljes kezdők
 21 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Vélemények (3)

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák