Kurzusleírás
Bevezetés
- Blender vs Autodesk 3ds Max vs Cinema 4D
- A Blender funkcióinak és előnyeinek áttekintése
Kezdődőkhez
- A Blender telepítése
- Alapvető modellezési fogalmak
- Az felhasználói felület navigációja
Szerkesztés alapjai
- Editor típusok
- Módváltás szerkesztési és objektum mód között
- Csúcsok, élek és lapok
- Hálózatadat és objektumok szerkesztése
Hálózatok modellezése
- Modellezési módok
- Hálózatok szerkezetének megalkotása
- Primitívák hozzáadása
- Hálózatok kiválasztása és szerkesztése
- Objektumadat, csúcs csoportok és egyéni adatok
- UV térképek és kihúzás
- Hálózat elemzése és átkonverzió
Skulptálás és festés
- Kiválasztási maszkolás engedélyezése
- A szórcső eszköz használata
- Modell formázása skulptálási módban
- Dinamikus skulptálási metódusok
- UV textúrák és képek szerkesztése
3D jelenetek megjelenítése
- A Blender megjelenítő motorai
- Eevee, cycles és workbench
- Kamerák, fényforrások és anyagok használata
- Színezés csomópontok és színgazdagság kezelése
- Freestyle nem fotorealisztikus (NPR) megjelenítés
- Rétegek és passes használata
- Animációk megjelenítése és előnézete
Fájlok exportálása
- Támogatott média formátumok
- Fájlok exportálása Alembic-be
- A Collada modul használata
- Fájlok USD, SVG és PDF formátumokba való exportálása
Hibaelhárítás
Összefoglalás és következő lépések
Követelmények
- Alapvető számítógép használati tapasztalat
- 3D modellezés ismerete
Célközönség
- Művészek
- Játékfejlesztők
- Teljes kezdeményezők
Vélemények (3)
A szoftver megismerése
Peter - Coleg Cambria
Kurzus - Blender: 3D Modeling Fundamentals
Gépi fordítás
gyakorlati példák és hibaelhárítás valódi problémákon (valós projektek, játékok stb. készítése során), azaz jó gyakorlat és hogyan néz ki a valós projektmunka
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Kurzus - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Gépi fordítás
Nagyon tetszett nekem, hogy előre készített kérdéseink mindegyike megkapta a válaszát; szintén élvezetes volt az egy kis játék kialakítása a 90 perces kihívás keretében végül is!
Peter Melchart - Greentube IES GmbH
Kurzus - Unity: Developing 3D Games with C# and Javascript
Gépi fordítás