Kurzusleírás
Bevezetés
A szoftver és a hardver előkészítése az AR-hez
Az ARToolkit szolgáltatásainak áttekintése
Projekt létrehozása
Kép rögzítése
2D tartalom létrehozása AR-hez
Képek átfedése élő háttérre
3D tartalom létrehozása AR-hez
A világítás beállítása
A képek kalibrálása
Videó előfeldolgozása
A mobileszköz GPS-jének elérése
A mobileszköz iránytűjének elérése
A mobileszköz kamerájának elérése
Az ARToolKit integrálása a OpenCV-vel
Az ARToolKit integrációja a Unity-vel
Az ARToolKit integrálása az OpenSceneGraph-val
Hibaelhárítás
Összefoglalás, és következtetés
Követelmények
- Programming tapasztalat bármilyen nyelven.
Közönség
- Fejlesztők
Vélemények (5)
Értékes további információk
Grzegorz - Comp S.A.
Kurzus - BLoC Pattern
Gépi fordítás
Edward nagyszerű segítő
Zibusiso Ncube - Agricatural Research Council
Kurzus - Ionic 4 and Angular for Developers
Gépi fordítás
Miguel ismerete a tárgyról széleskörű volt. A kiképzést könnyen érthetővé tette, és a folyamat kiegyensúlyozott volt; minden szakaszhoz új funkciókat adott hozzá, ahogy szükség volt rá. Bemutatta az összes kérdést, amelyre kérdeztek, és minden kérdésre részletesen válaszolt. Egy nagyon kellemes élmény volt.
Paul Coaton - SEMPCheck Services
Kurzus - Flutter Development Bootcamp with Dart
Gépi fordítás
A tanár lelkes, kedves és szeretett a témában
Isaac Murphy - Royal New Zealand Airforce
Kurzus - Build Native iOS and Android Apps with Flutter
Gépi fordítás
Tanulmányozzuk azokat a lépéseket, amelyek szükségesek ahhoz, hogy megvalósítsuk az MVVM modellt.
Roy Chia - AFBI
Kurzus - Xamarin: Build Native Mobile Applications for Android, iOS and Windows from a Single C# Code Base
Gépi fordítás