Kurzusleírás
Bevezetés és az ARToolKit jelenlegi állapota
- Az artoolkitX története és fejlődése, nyílt forrású karbantartás
- Markeralapú vs. természetes jellegű követés, vonalkód-marker támogatás
- Támogatott platformok (Android, iOS, asztali), plugin-integrációk (Unity, OpenSceneGraph)
Környezet beállítása
- artoolkitX telepítése, SDK-k mobil platformokra
- Unity vagy OpenSceneGraph integráció beállítása
- Kamera, GPS, kompasz és fájlhozzáférés engedélyek konfigurálása
Marker, kalibráció és természetes jellegű követés
- Négyzetes és vonalkód-marker létrehozása és használata
- Természetes jellegű követés (NFT): elvek és munkamenetek
- Kamera kalibráció, torzítás javítása, stereokamera támogatás
Virtuális tartalom áthelyezése és renderelése
- 2D és 3D tartalom áthelyezése élő kamerakép fölé
- Világítás, eltakarás és shader alapok valósághű rendereléshez
- Mobil teljesítmény-közvetítő: képsorgyorsaság és memóriahasználat optimalizálása
Érzékelő integráció és külső bemenetek
- GPS és kompasz adat használata az AR tartalom elhelyezéséhez a valós világban
- Kamera tulajdonságok hozzáférése, fokuszhossz és érzékelő kalibráció felismerése
- OpenCV integrációja képelőfeldolgozáshoz és javításokhoz (pl. szűrők, stabilizáció)
Külső motorok használata (Unity / OpenSceneGraph)
- Unity projekt beállítása ARToolKit plugin-nel
- ARToolKit marker/NFT követési adat szinkronizálása Unity jelenetekbe
- OpenSceneGraph használata fejlett renderelésre vagy GPU alapú 3D tartalomhoz
Hibaelhárítás, teljesítmény és telepítés
- Gyakori problémák: világítás, marker felismerési hiba, késések
- Mobil optimalizálás: textúra méretek, többszálas művelet, memóriahasználat
- Csomagolás Android / iOS-ra, tesztelés igazi eszközökön, hibakereső eszközök
Összefoglalás és következő lépések
Követelmények
- Bármely nyelvben való programozási tapasztalat
- Alapvető ismeretek a 3D grafikáról vagy renderelési koncepciókról
- Ismerőség a mobilfejlesztési környezet beállításával
A célközönség
- Mobil és AR fejlesztők
- Számítógépes látási mérnökök
- Interaktív média fejlesztők
Vélemények (5)
Értékes további információk
Grzegorz - Comp S.A.
Kurzus - BLoC Pattern
Gépi fordítás
Edward nagyszerű segítő
Zibusiso Ncube - Agricatural Research Council
Kurzus - Ionic 4 and Angular for Developers
Gépi fordítás
Miguel ismerete a tárgyról széleskörű volt. A kiképzést könnyen érthetővé tette, és a folyamat kiegyensúlyozott volt; minden szakaszhoz új funkciókat adott hozzá, ahogy szükség volt rá. Bemutatta az összes kérdést, amelyre kérdeztek, és minden kérdésre részletesen válaszolt. Egy nagyon kellemes élmény volt.
Paul Coaton - SEMPCheck Services
Kurzus - Flutter Development Bootcamp with Dart
Gépi fordítás
A tanár lelkes, kedves és szeretett a témában
Isaac Murphy - Royal New Zealand Airforce
Kurzus - Build Native iOS and Android Apps with Flutter
Gépi fordítás
Tanulmányozzuk azokat a lépéseket, amelyek szükségesek ahhoz, hogy megvalósítsuk az MVVM modellt.
Roy Chia - AFBI
Kurzus - Xamarin: Build Native Mobile Applications for Android, iOS and Windows from a Single C# Code Base
Gépi fordítás