Kurzusleírás

Kezdés a Flutterrel

  • A Flutter és Dart telepítése
  • A Flutter Doctor és parancssori eszközök használata
  • Egy első Flutter projekt létrehozása

A Flutter architektúrája megértése

  • Widgetek, renderelés és rétegek
  • Állapottal rendelkező vs. állapot nélküli widgetek
  • Material Design és Cupertino widgetek

Elrendezések és navigáció

  • Sor, oszlop, halom és más elrendezési widgetek
  • Reszponzív UI a MediaQuery és LayoutBuilder segítségével
  • Navigáció és útvonalak kezelése

Állapotkezelés

  • setState vs. Provider vs. Riverpod
  • Komplex állapot kezelése
  • Skálázhatóság legjobb gyakorlatai

Őszintes és bemeneti adatok kezelése

  • Szövegbevitel, ellenőrzés és űrlap-widgetek
  • Felhasználói interakciók kezelése
  • Fókuszkezelés és billentyűzet irányítása

Csomagok használata és eszköz funkciókra való hozzáférés

  • Pub.dev csomagok hozzáadása és kezelése
  • Kamera, helyezés és tárhely beépülő modulok használata
  • Platformspecifikus API-k integrálása

Tesztelés, hibaelhárítás és üzembe helyezés

  • Egységtesztek, widget-tesztek és integrációs tesztek
  • Gyors újratöltés és teljesítményes eszközök
  • APK fájlok létrehozása és terjesztése az áruházakban

Projekt: Teljes alkalmazás készítése

  • Tervezés és architektúra
  • Funkciók implementálása
  • Tesztelés és végleges üzembe helyezés

Összefoglalás és következő lépések

Követelmények

  • Programozási alapok megértése
  • Alapvető UI/UX fogalmak ismerete
  • Készenlétezés a Dart és alkalmazásfejlesztés tanulására

Célcsoport

  • A Flutterrel és Darttal kezdő fejlesztők
  • Keresztplatformos megoldásra kereső mobilalkalmazásfejlesztők
  • A modern UI keretrendszerekre vonatkozóan érdeklődő szoftware-mérnökök
 35 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Vélemények (3)

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák