Kurzusleírás

Bevezetés

  • Flutter kontra más platformközi keretrendszer

Telepítés Flutter

A Flutter jellemzők és felépítés áttekintése

IDE kiválasztása

A Dart Programming nyelv használata

Alkalmazás létrehozása

Sablonok és állványok használata

Munka a widgetekkel (állapot nélküli és állapotmentes)

Felhasználói felület létrehozása

Az alkalmazás újratöltése az állapot fenntartása közben (Hot Reloading)

Az alkalmazás testreszabása elrendezésekkel, festéssel és Animation

Csomagok és bővítmények hozzáadása

Access a Native Platform API-jait

Az alkalmazás tesztelése

Hibaelhárítás

Összegzés és következtetés

Követelmények

  • Objektumorientált programozási tapasztalat
  • Access egy iOS vagy Android mobileszközre

Közönség

  • Fejlesztők
  • UX prototípus, aki alkalmazás prototípusokat szeretne létrehozni
 14 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Vélemények (6)

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák