Kurzusleírás

Bevezetés

A böngésző kialakítása a WebGL tartalom megjelenítéséhez

A grafikai elemek teremtési folyamatának áttekintése

Egy 2D statikus objektum létrehozása

Szín hozzáadása az objektumhoz

Az objektum forgatása

Az objektum 3D-vé alakítása

Pontok, vektorok és hálózatok megértése

Az objektum transzformálása

Irányított és környezeti világítás hozzáadása

Átláthatóság, textúra és tükrödődés bevezetése

Más objektumok bemutatása

Kamera mozgásainak szimulálása

Vértex- és pixel shaders programozása

Az objektum animálása

Egérgéppel történő interakció az objektummal

Összefoglalás és következtetés

Követelmények

  • JavaScript programozási tapasztalat
  • Vektorkal és mátrixokkal való ismeret hasznos, de nem kötelező
  • Lineáris algebrával (mátrix/más vektor szorzása, összeadása) kapcsolatos ismeretek
  • Szögtan (képzetes és valós számok, coszinusz és színusz történetei...)
 21 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák