Kurzusleírás

Bevezetés

A böngésző előkészítése WebGL tartalom megjelenítésére

A grafika létrehozási folyamatának áttekintése

2D statikus objektum létrehozása

Szín hozzáadása az objektumhoz

A tárgy megpörgetése

Az objektum 3D készítése

Pontok, vektorok és hálók megértése

Az objektum átalakítása

Irányított és környezeti világítás hozzáadása

Átlátszóság, textúra és tükröződés hozzáadása

Más objektumok bemutatása

Kameramozgások szimulálása

Programming Vertex és Pixel Shaderek

Az objektum animálása

Az egér használata az objektummal való interakcióhoz

Összegzés és következtetés

Követelmények

  • Javaszkript programozási tapasztalat
  • A vektorok és mátrixok ismerete hasznos, de nem kötelező
  • Lineáris algebra ismerete (szorzás, összeadás mátrix/vektor)
  • trigonometriai ismeretek (cosinus és sinus történetek...)
 21 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák