Köszönjük, hogy elküldte érdeklődését! Csapatunk egyik tagja hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.
Köszönjük, hogy elküldte foglalását! Csapatunk egyik tagja hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.
Kurzusleírás
Bevezetés
A böngésző kialakítása a WebGL tartalom megjelenítéséhez
A grafikai elemek teremtési folyamatának áttekintése
Egy 2D statikus objektum létrehozása
Szín hozzáadása az objektumhoz
Az objektum forgatása
Az objektum 3D-vé alakítása
Pontok, vektorok és hálózatok megértése
Az objektum transzformálása
Irányított és környezeti világítás hozzáadása
Átláthatóság, textúra és tükrödődés bevezetése
Más objektumok bemutatása
Kamera mozgásainak szimulálása
Vértex- és pixel shaders programozása
Az objektum animálása
Egérgéppel történő interakció az objektummal
Összefoglalás és következtetés
Követelmények
- JavaScript programozási tapasztalat
- Vektorkal és mátrixokkal való ismeret hasznos, de nem kötelező
- Lineáris algebrával (mátrix/más vektor szorzása, összeadása) kapcsolatos ismeretek
- Szögtan (képzetes és valós számok, coszinusz és színusz történetei...)
21 Órák