Köszönjük, hogy elküldte érdeklődését! Csapatunk egyik tagja hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.
Köszönjük, hogy elküldte foglalását! Csapatunk egyik tagja hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.
Kurzusleírás
Bevezetés
A böngésző előkészítése WebGL tartalom megjelenítésére
A grafika létrehozási folyamatának áttekintése
2D statikus objektum létrehozása
Szín hozzáadása az objektumhoz
A tárgy megpörgetése
Az objektum 3D készítése
Pontok, vektorok és hálók megértése
Az objektum átalakítása
Irányított és környezeti világítás hozzáadása
Átlátszóság, textúra és tükröződés hozzáadása
Más objektumok bemutatása
Kameramozgások szimulálása
Programming Vertex és Pixel Shaderek
Az objektum animálása
Az egér használata az objektummal való interakcióhoz
Összegzés és következtetés
Követelmények
- Javaszkript programozási tapasztalat
- A vektorok és mátrixok ismerete hasznos, de nem kötelező
- Lineáris algebra ismerete (szorzás, összeadás mátrix/vektor)
- trigonometriai ismeretek (cosinus és sinus történetek...)
21 Órák