Kurzusleírás
Bevezetés az mesterséges intelligencia játékban
- Az mesterséges intelligencia alkalmazásainak áttekinta a játékokban
- Mesterséges intelligencia ügynökök típusai: NPC-k, stratégiai mesterséges intelligencia stb.
- Kulcsfontosságú koncepciók a játék mesterséges intelligenciájának fejlesztésében
Döntéshozatali rendszerek
- Egyszerű AI-logika implementálása döntégrafokkal
- Bonyolult viselkedések szimulálása véges állapotgépekkel
- Viselkedési fa és moduláris AI-tervezés
Útvonaltervítés és navigáció
- Útvonaltervítési algoritmusok megismerése
- A* algoritmus implementálása a játékban történő navigációhoz
- Nagy térképeken való útvonaltervítés optimalizálása
Mesterséges intelligencia tanulás a játékokban
- A mesterséges intelligencia tanulási koncepciók bemutatása
- AI-ügynökök képzése Q-tanulással és mély Q-hálózattal
- Nyomozóstruktúrák tervezése alkalmazkodó viselkedésekhez
Mesterséges intelligencia teljesítmény optimalizálása
- Tehetséges mesterséges intelligencia teljesítmény optimalizálási technikák a valós időben
- Társítmányok kezelése és AI-feladatok prioritizálása
- Mesterséges intelligencia rendszerek hibakeresése és problémamegoldása
Fejlett mesterséges intelligencia technikák
- AI-prozedurális tartalom generálás
- Játékostípusú viselkedések szimulálása
- AI integrálása többjátékos játékokban
A jövő trendjei a játék mesterséges intelligenciájában
- Mesterséges intelligencia és gépi tanulás a következő generáció játékaiban
- Ethiszkérdések a játék mesterséges intelligenciájában
- AI-alapú történetírás és naratív tervezés megismerése
Összefoglalás és további lépések
Követelmények
- Alapvető ismeretek a programozási fogalmakról
- Jellemzően játépszeres fejlesztési eszközök vagy keretrendszerek ismerete
- Alapvető AI elvek ismerete
Célcsoport
- Játékfejlesztők
- AI entuziasták
Vélemények (2)
gyakorlati példák és valós problémák hibaelhárítása (valódi projektek, játékok stb. készítése során), gondolok itt jó gyakorlatra és arra, hogy hogyan néz ki a valódi projektmunka
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Kurzus - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Gépi fordítás
A tetszett, hogy mindent megválaszolták, amit előre elkészítettünk; továbbá a végén a 90 perc kihívás egy kis játék létrehozására is jó szórakozás volt!
Peter Melchart - Greentube IES GmbH
Kurzus - Unity: Developing 3D Games with C# and Javascript
Gépi fordítás