Köszönjük, hogy elküldte érdeklődését! Csapatunk egyik tagja hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.
Köszönjük, hogy elküldte foglalását! Csapatunk egyik tagja hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.
Kurzusleírás
Bevezetés a mesterséges intelligenciába a játékokban
- Az AI-alkalmazások áttekintése játékokban
- Az AI-ügynökök típusai: NPC-k, stratégiai mesterséges intelligencia stb
- Kulcsfogalmak a játék mesterséges intelligencia fejlesztésében
Döntéshozó rendszerek
- Döntési fák megvalósítása az egyszerű AI logikához
- Véges állapotú gépek összetett viselkedésekhez
- Viselkedésfák és moduláris AI-tervezés
Útvonalkeresés és navigáció
- Az útkereső algoritmusok megértése
- A* algoritmus megvalósítása a játékon belüli navigációhoz
- Útvonalkeresés optimalizálása nagy térképekhez
Reinforcement Learning a Játékokban
- Bevezetés a megerősítő tanulási koncepciókba
- AI ügynökök képzése Q-learning és mély Q-hálózatok segítségével
- Jutalmazási struktúrák tervezése adaptív viselkedésekhez
Az AI teljesítményének optimalizálása
- Technikák a valós idejű AI teljesítményoptimalizáláshoz
- Az erőforrások kezelése és az AI-feladatok rangsorolása
- AI rendszerek hibakeresése és hibaelhárítása
Fejlett mesterséges intelligencia technikák
- Eljárási tartalomgenerálás mesterséges intelligencia segítségével
- Játékosszerű viselkedés szimulálása
- AI integrálása többjátékos játékkal
Jövőbeli trendek a Game AI-ban
- AI és gépi tanulás a következő generációs játékokban
- Etikai megfontolások a játék mesterséges intelligenciájában
- A mesterséges intelligencia által vezérelt történetmesélés és narratív tervezés felfedezése
Összegzés és a következő lépések
Követelmények
- A programozási fogalmak alapvető ismerete
- Játékfejlesztő eszközök vagy keretrendszerek ismerete
- Az AI alapelveinek alapismerete
Közönség
- Játékfejlesztők
- AI-rajongók
14 Órák
Vélemények (1)
Kiképző válaszol a kérdésekre a repülőn.
Adrian
Kurzus - Agentic AI Unleashed: Crafting LLM Applications with AutoGen
Gépi fordítás