Graphic techniques (Adobe Photoshop, Adobe Illustrator) Kurzusok
Amit a képzés során megtanulsz:
- számítógépes grafika készítésének alapelvei
- módok a fényképek színének beállítására
- a retusálás és a fotómontázsok készítésének elvei
- logók, diagramok, táblázatok és illusztrációk elkészítésének módjai
- névjegykártyák, egyszerű hirdetések, óriásplakátok és szórólapok készítése
- a grafika elkészítésének alapjai nyomtatáshoz és internetes alkalmazásokhoz
Példák az óra témáira:
- a plakátomat
- portré
- hely
- katalógusom
- arcom
- hirdetőtábla
- az én logóm
Kurzusleírás
Photoshop
- A képalkotás alapjai és a színmodellek
- Szkennelés
- A fényképek színének beállítása
- Retusálás és módosítások
- Fotómontázsok
- Felvételi formátumok, grafikus rögzítés és optimalizálás
Illusztrátor
- Illusztrációk, logók készítése
- Névjegykártyák készítése, nyomtatása
- Egyszerű reklámfüzet készítése
- Diagramok és táblázatok – az adatok vonzó bemutatása
Követelmények
Jó számítógépes ismeretek.
A nyílt képzésekhez 5+ résztvevő szükséges.
Graphic techniques (Adobe Photoshop, Adobe Illustrator) Kurzusok - Booking
Graphic techniques (Adobe Photoshop, Adobe Illustrator) Kurzusok - Enquiry
Graphic techniques (Adobe Photoshop, Adobe Illustrator) - Érdeklődjön a vezetői tanácsadásról!
Vélemények (2)
Nagyon interaktív különféle példákkal, a képzés kezdete és vége között jó összetettséggel.
Jenny - Andheo
Kurzus - GPU Programming with CUDA and Python
Gépi fordítás
Edzők energia és humor.
Tadeusz Kaluba - Nokia Solutions and Networks Sp. z o.o.
Kurzus - NVIDIA GPU Programming - Extended
Gépi fordítás
Közelgő kurzusok
Rokon tanfolyam
Administration of CUDA
35 ÓrákEz az oktató által vezetett, élő képzés a Magyarország-ban (online vagy helyszíni) kezdő szintű rendszergazdáknak és informatikai szakembereknek szól, akik CUDA-környezeteket szeretnének telepíteni, konfigurálni, kezelni és hibaelhárítást végezni.
A képzés végére a résztvevők képesek lesznek:
- Ismerje meg a CUDA architektúráját, összetevőit és képességeit.
- Telepítse és konfigurálja a CUDA-környezeteket.
- Kezelje és optimalizálja a CUDA-erőforrásokat.
- Hibakeresés és a gyakori CUDA-problémák elhárítása.
GPU Programming with CUDA and Python
14 ÓrákEz az oktató által vezetett, élő képzés a Magyarország-ban (online vagy helyszíni) azoknak a fejlesztőknek szól, akik a CUDA segítségével szeretnének létrehozni Python alkalmazásokat, amelyek párhuzamosan futnak NVIDIA GPU-kon.
A képzés végére a résztvevők képesek lesznek:
- A Numba fordító segítségével felgyorsíthatja Python az NVIDIA GPU-kon futó alkalmazásokat.
- Egyéni CUDA kernelek létrehozása, fordítása és elindítása.
- GPU memória kezelése.
- CPU-alapú alkalmazás konvertálása GPU-gyorsított alkalmazássá.
Learning Maya
14 ÓrákEz az oktató által vezetett, élő képzés a Magyarország-ban (online vagy helyszíni) azoknak a webdesignereknek szól, akik szeretnék használni a Mayát 3D animációk készítésére.
A képzés végére a résztvevők képesek lesznek:
- Hozzon létre valósághű modelleket és textúrákat a Maya-ban.
- Animáljon és rendereljen projekteket a kiváló minőségű lejátszás érdekében.
- Szimulálja a természetes hatásokat, mint a víz és a füst.
WebGL: Create an Animated 3D Application
21 ÓrákA WebGL (Webes grafikus könyvtár) egy JavaScript API, amely 3D-s grafikus megjelenítést tesz lehetővé egy webböngészőben a plug-inek használata nélkül.
Ebben az oktató által vezetett, élő képzésben a résztvevők megtanulják, hogyan készítsenek reális számítógépes képeket a 3D-s grafika segítségével, miközben átmegyek egy böngészőben futó animált 3D-alkalmazás létrehozásával.
A képzés végére a résztvevők képesek lesznek:
- A WebGL különféle funkcióinak megértése és használata, beleértve a hálókat, transzformációkat, kamerákat, anyagokat, világítást és animációt
- Objektumok animálása a WebGL segítségével
- Hozzon létre 3D objektumokat a WebGL használatával
Közönség
- Fejlesztők
A tanfolyam formátuma
- Részelőadás, vitafórumok, gyakorlatok és nehéz gyakorlati gyakorlat
AMD GPU Programming
28 ÓrákEz az oktató által vezetett, élő képzés a Magyarország-ban (online vagy helyszíni) kezdő és középszintű fejlesztőknek szól, akik a ROCm-et és a HIP-et szeretnék használni az AMD GPU programozására és párhuzamosságuk kihasználására.
A képzés végére a résztvevők képesek lesznek:
- Hozzon létre egy fejlesztői környezetet, amely tartalmazza a ROCm platformot, egy AMD GPU és Visual Studio kódot.
- Hozzon létre egy alap ROCm programot, amely vektorösszeadást végez a GPU-n, és lekéri az eredményeket a GPU memóriából.
- Használja a ROCm API-t az eszközinformációk lekérdezésére, az eszközmemória lefoglalására és felszabadítására, az adatok másolására a gazdagép és az eszköz között, kernelek indítására és szálak szinkronizálására.
- Használja a HIP nyelvet olyan kernelek írásához, amelyek a GPU-on futnak és adatokat kezelnek.
- Használjon HIP beépített függvényeket, változókat és könyvtárakat a gyakori feladatok és műveletek végrehajtásához.
- Használjon ROCm és HIP memóriatereket, például globális, megosztott, állandó és helyi, az adatátvitel és a memóriaelérés optimalizálásához.
- A párhuzamosságot meghatározó szálak, blokkok és rácsok vezérléséhez használja a ROCm és HIP végrehajtási modelleket.
- A ROCm és HIP programok hibakeresése és tesztelése olyan eszközökkel, mint a ROCm Debugger és ROCm Profiler.
- Optimalizálja a ROCm és HIP programokat olyan technikák segítségével, mint az összevonás, gyorsítótár, előzetes letöltés és profilalkotás.
NVIDIA GPU Programming
14 ÓrákEz a kurzus ismerteti a GPU programozását a párhuzamos számításhoz. Néhány alkalmazás magában foglalja a mélytanulás, az elemzés és a mérnöki alkalmazásokat.
Introduction to GPU Programming
21 ÓrákEz az oktató által vezetett, élő képzés a Magyarország-ban (online vagy helyszíni) kezdő és középszintű fejlesztőknek szól, akik szeretnék megtanulni a GPU programozás alapjait, valamint a GPU alkalmazások fejlesztésének fő keretrendszereit és eszközeit. .
- A képzés végére a résztvevők képesek lesznek:
Ismerje meg a CPU és a GPU számítástechnika közötti különbséget, valamint a GPU programozás előnyeit és kihívásait. - Válassza ki a megfelelő keretrendszert és eszközt GPU alkalmazásukhoz.
- Hozzon létre egy alap GPU programot, amely vektorösszeadást hajt végre egy vagy több keretrendszer és eszköz használatával.
- Használja a megfelelő API-kat, nyelveket és könyvtárakat az eszközinformációk lekérdezéséhez, az eszközmemória lefoglalásához és felszabadításához, az adatok másolásához a gazdagép és az eszköz között, kernelek indításához és szálak szinkronizálásához.
- Az adatátvitel és a memóriaelérés optimalizálásához használja a megfelelő memóriaterületeket, például globális, helyi, állandó és privát.
- A párhuzamosság szabályozásához használja a megfelelő végrehajtási modelleket, például munkaelemeket, munkacsoportokat, szálakat, blokkokat és rácsokat.
- Hibakeresés és tesztelés GPU programokban olyan eszközökkel, mint a CodeXL, CUDA-GDB, CUDA-MEMCHECK és NVIDIA Nsight.
- Optimalizálja GPU programokat olyan technikák segítségével, mint az összevonás, gyorsítótár, előzetes letöltés és profilalkotás.
GPU Programming with CUDA
28 ÓrákEz az oktató által vezetett, élő képzés a Magyarország-ban (online vagy helyszíni) azoknak a kezdő és középszintű fejlesztőknek szól, akik a CUDA segítségével kívánják programozni az NVIDIA-kat GPU, és kihasználni párhuzamosságukat.
A képzés végére a résztvevők képesek lesznek:
- Hozzon létre egy CUDA Toolkit-et, egy NVIDIA GPU és Visual Studio kódot tartalmazó fejlesztői környezetet.
- Hozzon létre egy alap CUDA programot, amely vektorösszeadást végez az GPU-en, és lekéri az eredményeket az GPU memóriából.
- Használja a CUDA API-t az eszközinformációk lekérdezésére, az eszközmemória lefoglalására és felszabadítására, az adatok másolására a gazdagép és az eszköz között, kernelek indítására és szálak szinkronizálására.
- A CUDA C/C++ nyelv használatával írjon kerneleket, amelyek az GPU-en futnak és adatokat kezelnek.
- Használja a CUDA beépített függvényeit, változóit és könyvtárait a gyakori feladatok és műveletek végrehajtásához.
- Használjon CUDA memóriaterületeket, például globális, megosztott, állandó és helyi, az adatátvitel és a memóriaelérés optimalizálásához.
- Használja a CUDA végrehajtási modellt a párhuzamosságot meghatározó szálak, blokkok és rácsok vezérlésére.
- Hibakeresés és tesztelés a CUDA programokban olyan eszközökkel, mint a CUDA-GDB, CUDA-MEMCHECK és az NVIDIA Nsight.
- Optimalizálja a CUDA-programokat olyan technikák segítségével, mint az összevonás, a gyorsítótár, az előzetes letöltés és a profilalkotás.
Az ügyfelek 97%-a elégedett.
GPU Programming with OpenACC
28 ÓrákEz az oktató által vezetett, élő képzés a Magyarország-ban (online vagy helyszíni) kezdő- és középszintű fejlesztőknek szól, akik az OpenACC-t szeretnék használni heterogén eszközök programozására és párhuzamosságuk kihasználására.
A képzés végére a résztvevők képesek lesznek:
- Hozzon létre egy fejlesztői környezetet, amely tartalmazza az OpenACC SDK-t, egy OpenACC-t támogató eszközt és Visual Studio kódot.
- Hozzon létre egy alap OpenACC programot, amely vektorösszeadást végez az eszközön, és lekéri az eredményeket az eszköz memóriájából.
- Használjon OpenACC direktívákat és záradékokat a kód megjegyzéseihez, és adja meg a párhuzamos régiókat, az adatmozgatást és az optimalizálási beállításokat.
- Használja az OpenACC API-t az eszközinformációk lekérdezéséhez, az eszközszám beállításához, a hibák kezeléséhez és az események szinkronizálásához.
- Használjon OpenACC-könyvtárakat és interoperabilitási szolgáltatásokat az OpenACC más programozási modellekkel, például CUDA-val, OpenMP-val és MPI-vel való integrálásához.
- Használja az OpenACC eszközöket az OpenACC programok profilozásához és hibakereséséhez, valamint a teljesítmény szűk keresztmetszete és lehetőségei azonosításához.
- Optimalizálja az OpenACC programokat olyan technikák segítségével, mint az adatlokalitás, a hurokfúzió, a kernelfúzió és az automatikus hangolás.
GPU Programming with OpenCL
28 ÓrákEz az oktató által vezetett, élő képzés a Magyarország-ban (online vagy helyszíni) kezdő és középszintű fejlesztőknek szól, akik a OpenCL-t szeretnék használni heterogén eszközök programozására és párhuzamosságuk kihasználására.
A képzés végére a résztvevők képesek lesznek:
- Hozzon létre egy fejlesztői környezetet, amely magában foglalja a OpenCL SDK-t, a OpenCL-t támogató eszközt és az Visual Studio kódot.
- Hozzon létre egy alap OpenCL programot, amely vektorösszeadást végez az eszközön, és lekéri az eredményeket a készülék memóriájából.
- Használja a OpenCL API-t eszközinformációk lekérdezésére, kontextusok, parancssorok, pufferek, kernelek és események létrehozására.
- Használja a OpenCL C nyelvet olyan kernelek írásához, amelyek az eszközön futnak és adatokat kezelnek.
- Használjon OpenCL beépített függvényeket, bővítményeket és könyvtárakat általános feladatok és műveletek végrehajtásához.
- Használja a OpenCL gazdagép- és eszközmemóriamodelleket az adatátvitel és a memóriaelérés optimalizálásához.
- Használja a OpenCL végrehajtási modellt a munkaelemek, munkacsoportok és ND-tartományok vezérléséhez.
- Hibakeresés és tesztelés OpenCL programokkal olyan eszközökkel, mint a CodeXL, az Intel VTune és az NVIDIA Nsight.
- Optimalizálja OpenCL programokat olyan technikák segítségével, mint a vektorizálás, a hurok kibontása, a helyi memória és a profilalkotás.
GPU Programming - OpenCL vs CUDA vs ROCm
28 ÓrákEz az oktató által vezetett, élő képzés a Magyarország-ban (online vagy helyszíni) kezdő és középszintű fejlesztőknek szól, akik különböző keretrendszereket szeretnének használni a GPU programozáshoz, és össze akarják hasonlítani azok jellemzőit, teljesítményét és kompatibilitását.
A képzés végére a résztvevők képesek lesznek:
- Hozzon létre egy fejlesztői környezetet, amely magában foglalja az OpenCL SDK-t, a CUDA Toolkit-et, a ROCm Platformot, az OpenCL, a CUDA-t vagy a ROCm-et támogató eszközt és a Visual Studio kódot.
- Hozzon létre egy alap GPU programot, amely végrehajtja a vektorok összeadását az OpenCL, CUDA és ROCm használatával, és hasonlítsa össze az egyes keretrendszerek szintaxisát, szerkezetét és végrehajtását.
- Használja a megfelelő API-kat az eszközinformációk lekérdezésére, az eszközmemória lefoglalására és felszabadítására, az adatok másolására a gazdagép és az eszköz között, kernelek indítására és szálak szinkronizálására.
- A megfelelő nyelvek használatával írjon kerneleket, amelyek az eszközön futnak és kezelik az adatokat.
- Az általános feladatok és műveletek végrehajtásához használja a megfelelő beépített függvényeket, változókat és könyvtárakat.
- Az adatátvitel és a memóriaelérés optimalizálásához használja a megfelelő memóriaterületeket, például globális, helyi, állandó és privát.
- Használja a megfelelő végrehajtási modelleket a párhuzamosságot meghatározó szálak, blokkok és rácsok vezérlésére.
- Hibakeresés és tesztelés GPU programokban olyan eszközökkel, mint a CodeXL, CUDA-GDB, CUDA-MEMCHECK és NVIDIA Nsight.
- Optimalizálja GPU programokat olyan technikák segítségével, mint az összevonás, gyorsítótár, előzetes letöltés és profilalkotás.
NVIDIA GPU Programming - Extended
21 ÓrákEz az oktató által vezetett, élő képzés a Magyarország-ban bemutatja, hogyan kell programozni GPU-kat párhuzamos számítástechnikára, hogyan kell használni a különböző platformokat, hogyan kell dolgozni a CUDA platformmal és annak szolgáltatásaival, valamint hogyan kell különféle optimalizálási technikákat végrehajtani a CUDA használatával. . Néhány alkalmazás mély tanulási, elemzési, képfeldolgozó és mérnöki alkalmazásokat tartalmaz.
ROCm for Windows
21 ÓrákEz az oktató által vezetett, élő képzés a Magyarország-ban (online vagy helyszíni) kezdő és középszintű fejlesztőknek szól, akik szeretnék telepíteni és használni a ROCm-et Windows rendszeren az AMD GPU programozására és párhuzamosságuk kihasználására.
A képzés végére a résztvevők képesek lesznek:
- Hozzon létre egy fejlesztői környezetet, amely tartalmazza a ROCm platformot, egy AMD GPU és Visual Studio kódot Windows rendszeren.
- Hozzon létre egy alap ROCm programot, amely vektorösszeadást végez a GPU-n, és lekéri az eredményeket a GPU memóriából.
- Használja a ROCm API-t az eszközinformációk lekérdezésére, az eszközmemória lefoglalására és felszabadítására, az adatok másolására a gazdagép és az eszköz között, kernelek indítására és szálak szinkronizálására.
- Használja a HIP nyelvet olyan kernelek írásához, amelyek a GPU-on futnak és adatokat kezelnek.
- Használjon HIP beépített függvényeket, változókat és könyvtárakat a gyakori feladatok és műveletek végrehajtásához.
- Használjon ROCm és HIP memóriatereket, például globális, megosztott, állandó és helyi, az adatátvitel és a memóriaelérés optimalizálásához.
- A párhuzamosságot meghatározó szálak, blokkok és rácsok vezérléséhez használja a ROCm és HIP végrehajtási modelleket.
- A ROCm és HIP programok hibakeresése és tesztelése olyan eszközökkel, mint a ROCm Debugger és ROCm Profiler.
- Optimalizálja a ROCm és HIP programokat olyan technikák segítségével, mint az összevonás, gyorsítótár, előzetes letöltés és profilalkotás.
Hardware-Accelerated Video Analytics
14 ÓrákEz az oktató által vezetett, élő képzés a Magyarország-ban (online vagy helyszíni) azoknak a fejlesztőknek szól, akik hardveresen gyorsított objektumészlelési és nyomkövetési modelleket szeretnének építeni a streaming videoadatok elemzéséhez.
A képzés végére a résztvevők képesek lesznek:
- A fejlesztés megkezdéséhez telepítse és konfigurálja a szükséges fejlesztői környezetet, szoftvereket és könyvtárakat.
- Építsen, képezzen és telepítsen mély tanulási modelleket az élő videofeedek elemzéséhez.
- A videokockákon belüli különböző objektumok azonosítása, követése, szegmentálása és előrejelzése.
- Optimalizálja az objektumészlelési és nyomkövetési modelleket.
- Telepítsen egy intelligens videóelemző (IVA) alkalmazást.