Kurzusleírás

Bevezetés a többügynök rendszerekbe

  • Többügynök rendszerek és alkalmazásaik definiálása
  • Az Agentic AI szerepe az önálló ügynök kölcsönhatásokban
  • Kihívások a többügynök együttműködésben

Agentic AI fejlesztése többügynök környezetekben

  • önálló AI-üzemeltető ügynökök tervezése
  • Ügynökkölcsönhatás és döntési stratégiai eszközök
  • Többügynök AI szimulációs környezetek

Reinforcáló tanulás az Agentic AI-hoz

  • Reinfrocáló tanulás alkalmazása a többügynök rendszerekben
  • önálló ügynökök adaptív viselkedésének tanítása
  • Eksploráció és kihasználás egyensúlyozása a döntéshozatalban

Együttműködés és verseny a többügynök rendszerekben

  • Együttműködő AI ügynökvizsgálati stratégiai eszközök
  • Versenyképes és ellenkező irányú AI kölcsönhatások
  • Együttműködő viselkedések a többügynök környezetben

Agentic AI a robotikában és az automatizálásban

  • Többügynök együttműködés a robotikában
  • Méhaz intelligencia és decentralizált döntéshozatal
  • Esettanulmányok a robotika AI alkalmazásairól

Agentic AI a játékfejlesztésben

  • AI-vezérelt NPC-k tervezése többügynök szimulációkban
  • Viselkedési modellezés interaktív AI ügynökökhöz
  • Valós időben történő AI döntéshozatal dinamikus környezetekben

Többügynök AI rendszerek méretezése

  • Teljesítményoptimalizálás a nagy szkálájú AI kölcsönhatásokért
  • Ügynök hierarchiák és szerepközi döntéshozatal kezelése
  • AI ügynökök felhőalapú környezetekkel történő integrálása

Az Agentic AI jövője a többügynök rendszerekben

  • Autonóm AI együttműködés új trendjei
  • Mély tanulás segítségével történő többügynök AI képességek kiterjesztése
  • Etikai és szabályozási tényezők a többügynök AI-nél

Összefoglalás és következő lépések

Követelmények

  • Tapasztalat az AI modellfejlesztéssel
  • Többügynök rendszerek fogalmi megértése
  • Ismeret a reinforcáló tanulásról és az AI-vezérelt automatizációról

Célközönség

  • AI kutatók, akik az önálló ügynök kölcsönhatásokat tanulmányozzák
  • robotika mérnökök, akik többügynök együttműködést terveznek
  • játékfejlesztők, akik AI-vezérelt NPC viselkedést implementálunk
 14 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Vélemények (1)

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák