Kurzusleírás

Bevezetés a többügynökségi rendszerekbe

  • Többügynökségi rendszerek definiálása és alkalmazásuk
  • Az Agentic AI szerepe az autonóm ügynökök közötti interakciókban
  • Többügynökségi koordináció kihívásai

Agentic AI fejlesztése többügynökségi környezetekben

  • Autonóm AI ügynökök tervezése
  • Ügynök kommunikációja és döntéshozási stratégiái
  • Szimulációs környezetek többügynökségi AI számára

Erőtlenségi tanulás az Agentic AI számára

  • Erőtlenségi tanulás alkalmazása többügynökségi rendszerekre
  • Autonóm ügynökök adaptív viselkedésre való kiképzése
  • Kutatás és kihasználás egyensúlyozása a döntéshozásban

Együttműködés és versenyzés többügynökségi rendszerekben

  • Együttműködő AI ügynök stratégiák
  • Versenyképes és ellenfélszerű AI interakciók
  • Többügynökségi környezetekben kialakuló viselkedések

Agentic AI a robotika és automatizálás területén

  • Többügynökségi koordináció a robotikában
  • Csordaszellem és decentralizált döntéshozás
  • Robotikai AI alkalmazások esettanulmányai

Agentic AI a játékfejlesztésben

  • AI vezérelt NPC-k tervezése többügynökségi szimulációkban
  • Viselkedési modellálás interaktív AI ügynökök számára
  • Valóidejű AI döntéshozás dinamikus környezetekben

Többügynökségi AI rendszerek skálázása

  • Teljesítményoptimalizálás nagyméretű AI interakciókhoz
  • Ügynökök hierarchiájának kezelése és szerepalapú döntéshozás
  • AI ügynökök integrálása felhőalapú környezetekkel

A többügynökségi rendszerek jövője az Agentic AI-val

  • Új irányok az autonóm AI együttműködésben
  • Többügynökségi AI képességeinek bővítése mély tanulással
  • Etikai és szabályozási kérdések a többügynökségi AI esetében

Összefoglalás és következő lépések

Követelmények

  • Tapasztalat az AI modellek fejlesztésében
  • Tudás a többügyfél-rendszerek fogalmáról
  • Ismeret a megerősítő tanulásról és az AI vezérelt automatizálásról

Célközönség

  • Az önálló ügynökök kölcsönhatásait vizsgáló AI kutatók
  • Többügyfél koordinációt tervező robotikai mérnökök
  • AI vezérelt NPC viselkedést implementáló játékfejlesztők
 14 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Vélemények (1)

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák