Kurzusleírás

Bevezetés

A Scratch jellemzők és felépítés áttekintése

A Scratch fiók beállítása

A Scratch webhely felfedezése

A Scratch szerkesztő alapjainak megértése

Programozás Scratch blokk alapú környezetével

Kölcsönhatás a derékszögű (XY) koordinátákkal

A Paint Editor megismerése

Objektumok mozgatása mozgásfüggvényekkel

Tervezés a megjelenésen és a hangzáson keresztül kategóriák

Vezérlők, kezelők és feltételek használata

Az érzékelés és a változók megértése itt: Scratch

Az adattípusok megismerése

Munka a toll eszközzel

Access a külső könyvtárakban

Játék/alkalmazás létrehozása a Scratch segítségével

Hibaelhárítás

Összefoglalás, és következtetés

Követelmények

  • Nincs szükség előzetes programozási ismeretekre
  • Érdekel a programozás és az egyszerű és interaktív játékok készítése

Közönség

  • Bárki, aki új a kódolásban
  • Játék- és alkalmazásfejlesztők
 7 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Vélemények (3)

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák