Kurzusleírás
Bevezetés
A Scratch jellemzők és felépítés áttekintése
A Scratch fiók beállítása
A Scratch webhely felfedezése
A Scratch szerkesztő alapjainak megértése
Programozás Scratch blokk alapú környezetével
Kölcsönhatás a derékszögű (XY) koordinátákkal
A Paint Editor megismerése
Objektumok mozgatása mozgásfüggvényekkel
Tervezés a megjelenésen és a hangzáson keresztül kategóriák
Vezérlők, kezelők és feltételek használata
Az érzékelés és a változók megértése itt: Scratch
Az adattípusok megismerése
Munka a toll eszközzel
Access a külső könyvtárakban
Játék/alkalmazás létrehozása a Scratch segítségével
Hibaelhárítás
Összefoglalás, és következtetés
Követelmények
- Nincs szükség előzetes programozási ismeretekre
- Érdekel a programozás és az egyszerű és interaktív játékok készítése
Közönség
- Bárki, aki új a kódolásban
- Játék- és alkalmazásfejlesztők
Vélemények (3)
Tanulás a szoftverről
Peter - Coleg Cambria
Kurzus - Blender: 3D Modeling Fundamentals
Gépi fordítás
gyakorlati példák és valós problémák hibaelhárítása (valódi projektek, játékok stb. készítése során), gondolok itt jó gyakorlatra és arra, hogy hogyan néz ki a valódi projektmunka
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Kurzus - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Gépi fordítás
A tetszett, hogy mindent megválaszolták, amit előre elkészítettünk; továbbá a végén a 90 perc kihívás egy kis játék létrehozására is jó szórakozás volt!
Peter Melchart - Greentube IES GmbH
Kurzus - Unity: Developing 3D Games with C# and Javascript
Gépi fordítás