Kurzusleírás

Bevezetés az LLMs-be a VR és AR technológiákban

  • A LLMs potenciáljának feltárása a merült technológiákban
  • Az LLMs alapjainak és képességeinek megértése
  • Az LLM-használó VR és AR technológiák aktuális trendjei és esettanulmányok

LLMs integrálása VR és AR fejlesztésbe

  • Fejlesztői környezetek beállítása VR és AR technológiákhoz LLMs segítségével
  • Interaktív szcenáriók tervezése LLM-meghajtott dialógusokkal
  • Dinamikus tartalom és történetvonalak létrehozása LLMs segítségével

Az LLMs segítségével való felhasználói élmény javítása

  • VR és AR élmények személyre szabása természetes nyelvfeldolgozás segítségével
  • Szóparancsok és beszélgetési felületek bevezetése
  • Felhasználói részvétel mérése és javítása AI-analitikai módszerekkel

Legjobb gyakorlatok és etikai szempontok

  • Beleegyző és hozzáférhető VR és AR alkalmazások tervezése
  • AI-meghajtott virtuális környezetekben felmerülő etikai aggályok kezelése
  • Felhasználói privátosság és adatbiztonság fenntartása

Práctica laboratórium: LLM-megerősített VR/AR projekt létrehozása

  • Prototípus VR vagy AR alkalmazás fejlesztése LLM-integrációval
  • Interakció és történetvonal tesztelése valós felhasználókkal
  • Visszajelzések gyűjtése és a tervezés iteratív fejlesztése

Összegzés és következő lépések

Követelmények

  • A VR és AR fejlesztés alapjainak megértése
  • Python programozási tapasztalat
  • Ismeret 3D modellozás és animáció terén

Célközönség

  • VR és AR fejlesztők
  • Játéktervezők
  • AI mérnökök
 14 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák