Kurzusleírás

Az LLM-ek bemutatása a VR-ben és az AR-ben

  • Az LLM-ekben rejlő lehetőségek feltárása a magával ragadó technológiákban
  • Az LLM-ek és képességeik alapjainak megértése
  • Aktuális trendek és esettanulmányok az LLM-alapú VR és AR területén

LLM-ek integrálása VR- és AR-fejlesztéssel

  • VR és AR fejlesztői környezetek beállítása LLM-ekkel
  • Interaktív forgatókönyvek tervezése LLM-vezérelt párbeszédekkel
  • Dinamikus tartalmak és történetszálak létrehozása LLM-ek segítségével

A felhasználói élmény fokozása LLM-ekkel

  • A VR és AR élmények személyre szabása természetes nyelvi feldolgozással
  • Hangutasítások és társalgási felületek megvalósítása
  • A felhasználók elköteleződésének mérése és javítása az AI-analitika segítségével

Bevált gyakorlatok és etikai megfontolások

  • Inkluzív és hozzáférhető VR és AR alkalmazások tervezése
  • Az etikai aggályok kezelése AI-vezérelt virtuális környezetekben
  • A felhasználók magánéletének és adatbiztonságának fenntartása

Gyakorlati labor: LLM által továbbfejlesztett VR/AR projekt létrehozása

  • Prototípus VR vagy AR alkalmazás fejlesztése LLM integrációval
  • Az interakció és a narratív folyamat tesztelése valós felhasználókkal
  • Visszajelzés gyűjtése és iteráció a tervezésről

Összegzés és a következő lépések

Követelmények

  • A VR és AR fejlesztési alapismeretek ismerete
  • Python programozási tapasztalat
  • 3D modellezés és animáció ismerete

Közönség

  • VR és AR fejlesztők
  • Játéktervezők
  • AI mérnökök
 14 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák