Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Kurzusleírás
1. nap
- VR-munkaterület létrehozása fejlesztéshez VR-bemutatótér létrehozása specifikus megfontolások a különböző fejhallgatókról, és arról, hogy ezek milyen drámai hatással vannak a tapasztalatokra, a rendelkezésre álló vezérlők jellemzőire és azok relatív befolyására a tervezésre VR-fejlesztési szoftver telepítése VR hello world: a fehér kocka a padlón interakció tervezési szempontok bevezetés a VR-fejlesztési munkafolyamatba
2. nap
- Unity-munkaterület-gyakorlat felfedezése: élmény építése teljes egészében a szerkesztőből Unity önálló alkalmazásépítés Viselkedésprogramozás a Unity-gyakorlatban: egyszerű naprendszer (script, geometria)
3. nap
- 3D-s modellek importálása a Unity renderelési alapjaiban* (világítás, textúrák, árnyékolók) * a képzés nem tárgyalja a fejlett renderelési technikákat
Mozgás VR-ben: technikai és tervezési megfontolások (teleport, fordítás, kötőjel) gyakorlat: teleport funkció hozzáadása gyakorlat: modellek közötti váltás gyakorlat: érdekes pontok eldobása gyakorlat: érdekes helyek váltása
- 5. nap (nem kötelező)
gyakorlat: bútorkatalógus gyakorlat: bútor elhelyezése gyakorlat: belső világítás megváltoztatása gyakorlat: napszakváltás
- 6. nap (nem kötelező)
Többfelhasználós tapasztalattal rendelkező tervezés és prototípuskészítés
Követelmények
- Kívánt:
- a VR-berendezés és a VR-kompatibilis munkaállomások (Windows), valamint az egyes fejhallgatók alapterülete az alkalmazások kényelmes teszteléséhez
28 Hours
Vélemények (1)
gyakorlati példák és valós problémák hibaelhárítása (valódi projektek, játékok stb. készítése során), gondolok itt jó gyakorlatra és arra, hogy hogyan néz ki a valódi projektmunka
Michał Orliński - relayr sp. z o.o.
Kurzus - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Machine Translated