Kurzusleírás

Bevezető gyakorlatok, résztvevők bemutatkozása, szabályok megbeszélése, képzési szerződés megkötése

Alapismeretek a stresszről és a stresszt kiváltó tényezőkről - pszichológiai alapismeretek

Stresszre adott reakciók és viselkedésbeli változások

Alkalmazkodás és a stressz fajtái

A legfontosabb "forró pontok" azok a területek, amelyek stresszt okozhatnak

Viselkedéstípusok nehéz helyzetekben: Agresszió, behódolás, asszertivitás,

  • Védekező korlátok felállítása nehéz helyzetekben az ügyféllel való kapcsolatban (nem rólam kiabál, hogy "probléma", és nekem, nem nekem)
  • Saját tekintély és imázs kialakítása az alkalmazottak, a fuvarozók és az ügyfelek szemében

Pszichológiai védekezési mechanizmusok nehéz helyzetekben:

Hogyan védekezhet mások kivetítési és manipulációs kísérletei ellen
A haragról, ami függőséget okozhat

A saját és a csapat érzelmeinek tudatosítása:

  • Az érzelmek elnyomásáról, ami látszólag működik, de kitörést okoz
  • A saját stresszérzékenység diagnosztizálása és a nehéz helyzetekkel való megbirkózás jelenlegi módszerei
  • Stresszcsökkentési technikák és módszerek: környezeti, fiziológiai, mentális)
  • Gyakorlati gyakorlatok relaxációs technikákban: vizualizáció, gyors feszültségcsökkentési technikák

A menedzser és szerepe a csapat stressz kezelésében:

  • A menedzser saját stressze és annak hatása a csapat feszültségére
  • A csapat viselkedésének modellezése
  • Tudat alatti kölcsönös érzelmek átadása egy csapatban

A stressz enyhítésének technikái:

  • maszktechnika, pókertechnika (speciális szolgáltatásokban használatos, pl. Mossad)
  • elválasztja a stresszt a látható fiziológiai válaszoktól
  • pókerarc, amikor belül forrnak az érzelmek
  • újonnan megszerzett készségek képzése

Az antistressz megelőzés alapelvei

 14 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Vélemények (4)

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák