Köszönjük, hogy elküldte érdeklődését! Csapatunk egyik tagja hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.
Köszönjük, hogy elküldte foglalását! Csapatunk egyik tagja hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.
Kurzusleírás
Bevezető gyakorlatok, résztvevők bemutatkozása, szabályok megbeszélése, képzési szerződés megkötése
Alapismeretek a stresszről és a stresszt kiváltó tényezőkről - pszichológiai alapismeretek
Stresszre adott reakciók és viselkedésbeli változások
Alkalmazkodás és a stressz fajtái
A legfontosabb "forró pontok" azok a területek, amelyek stresszt okozhatnak
Viselkedéstípusok nehéz helyzetekben: Agresszió, behódolás, asszertivitás,
- Védekező korlátok felállítása nehéz helyzetekben az ügyféllel való kapcsolatban (nem rólam kiabál, hogy "probléma", és nekem, nem nekem)
- Saját tekintély és imázs kialakítása az alkalmazottak, a fuvarozók és az ügyfelek szemében
Pszichológiai védekezési mechanizmusok nehéz helyzetekben:
Hogyan védekezhet mások kivetítési és manipulációs kísérletei ellen
A haragról, ami függőséget okozhat
A saját és a csapat érzelmeinek tudatosítása:
- Az érzelmek elnyomásáról, ami látszólag működik, de kitörést okoz
- A saját stresszérzékenység diagnosztizálása és a nehéz helyzetekkel való megbirkózás jelenlegi módszerei
- Stresszcsökkentési technikák és módszerek: környezeti, fiziológiai, mentális)
- Gyakorlati gyakorlatok relaxációs technikákban: vizualizáció, gyors feszültségcsökkentési technikák
A menedzser és szerepe a csapat stressz kezelésében:
- A menedzser saját stressze és annak hatása a csapat feszültségére
- A csapat viselkedésének modellezése
- Tudat alatti kölcsönös érzelmek átadása egy csapatban
A stressz enyhítésének technikái:
- maszktechnika, pókertechnika (speciális szolgáltatásokban használatos, pl. Mossad)
- elválasztja a stresszt a látható fiziológiai válaszoktól
- pókerarc, amikor belül forrnak az érzelmek
- újonnan megszerzett készségek képzése
Az antistressz megelőzés alapelvei
14 Órák
Vélemények (4)
Jól volt megismerni többet az EQ-ről.
Itzel Hernandez Diaz
Kurzus - Emotional Intelligence (EQ)
Gépi fordítás
Tetszett a tréner bevonása, energiája bevonta a résztvevőket is, érdekes volt a tréning, sok gyakorlati alátámasztó ténnyel és példával, gyakorlati gyakorlatokkal. Nagyon jó volt!
Jelizaveta (Liza) - ASSTRA Forwarding AG
Kurzus - Stress Management and Prevention
Gépi fordítás
Magasan magyarázza a témát.
Gilbert Pineda - Quartzelec Ltd (Philippines Branch)
Kurzus - Leadership 101
Gépi fordítás
I generally was benefit from the interaction and flexibility.
Olivier Pugliesi-Conti
Kurzus - Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
Gépi fordítás