Kurzusleírás

Bevezetés az AI-alapú ügyfélszolgálatba

  • Az AI által vezérelt ügyfél interakciók megértése
  • Az azonnali tervezés szerepe a chatbotokban
  • Gyakori kihívások a mesterséges intelligencia ügyfélszolgálatában

A Prompt Engineering alapjai az ügyfélszolgálathoz

  • A hatékony azonnali tervezés alapelvei
  • A nyelv optimalizálása az egyértelműség és pontosság érdekében
  • Különböző vásárlói szándékok és érzelmek kezelése

Speciális technikák a chatbot-optimalizáláshoz

  • Finomhangolási utasítások a különböző ügyfélszemélyekhez
  • A mesterséges intelligencia hallucinációinak csökkentése és a válaszadás pontosságának javítása
  • A visszacsatolási hurkok kihasználása a folyamatos fejlesztés érdekében

Ügyfélszolgálat automatizálása mesterséges intelligencia segítségével

  • Felszólítások tervezése a gyakori támogatási lekérdezésekhez
  • Eszkalációk és összetett problémák kezelése AI-val
  • Az AI integrálása a CRM-mel és a jegyértékesítő rendszerekkel

Etikai megfontolások a mesterséges intelligencia ügyfélszolgálatában

  • A méltányosság biztosítása és a torzítás csökkentése a chatbot interakciókban
  • Átláthatóság és bizalom az AI-alapú támogatásban
  • Az adatvédelmi előírások betartása

Esettanulmányok és valós alkalmazások

  • Sikeres AI chatbot megvalósítások
  • Az AI-vezérelt ügyfélszolgálat tanulságai
  • A mesterséges intelligencia és az ügyfelek közötti interakciók jövőbeli trendjei

Gyakorlati műhelyek

  • AI-vezérelt támogató chatbotok készítése és tesztelése
  • A chatbot válaszok javítása azonnali optimalizálással
  • Élő szimulációk és valós hibaelhárítás

Összegzés és a következő lépések

Követelmények

  • Alapvető ismeretek az AI chatbotokról és az automatizálásról
  • Ügyfélszolgálati munkafolyamatok ismerete
  • Chatbot fejlesztésben szerzett tapasztalat (opcionális, de előnyös)

Közönség

  • Ügyfélszolgálati csapatok
  • Chatbot fejlesztők
  • Automatizálási mérnökök
 14 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák