Kurzusleírás
ITIL 4® ÁTNÉZET
- ITIL® bevezetése
- ITIL® kulcsfontosságú fogalmai
AZ ITIL® KERETRÁCSA
- A szolgáltatás négy dimenziója Management
- Az ITIL® szolgáltatási értékrendszere
AZ ITIL® VEZÉRSZÁMAI
- Összpontosítson az értékre
- Kezdje ott, ahol vagy
- Folyamatosan haladjon visszajelzéssel
- Együttműködés és láthatóság előmozdítása
- Gondolkozz és dolgozz holisztikusan
- Legyen egyszerű és praktikus
- Optimalizálás és automatizálás
AZ ITIL SZOLGÁLTATÁSI ÉRTÉKRENDSZER
- Governance
- A szolgáltatási értéklánc
- Folyamatos fejlődés
KEY ITIL GYAKORLATOK
- Folyamatos fejlődés
- Szolgáltatási szint Management
- Válts irányítást
- Incidens Management
- Szolgáltatási kérelem Management
- Kiszolgáló pult
- probléma Management
TÖBBI ITIL GYAKORLAT ÉS A VIZSGA ELŐKÉSZÜLÉSE
- Általános Management gyakorlatok
- Szolgáltatás Management Gyakorlatok
- Műszaki Management gyakorlatok
ITIL® tanfolyamok az oldalon NobleProg Polska sp. z o.o. - ATO by AXELOS Limited által kínálva. ITIL® AXELOS Limited védjegye. Minden jog fenntartva.
Követelmények
HOGY
Vélemények (7)
Az említett apró információdarabok valós életből származó történetekről, amelyek közvetlen kapcsolatban álltak a tananyag témáival, és így megkönnyítették nekem a fogalmak megértését.
Andrei Codrea
Kurzus - ITIL® Foundation V4
Gépi fordítás
ő nagyon tudatos és válaszokat talált minden kérdésre.
Andrian Anisoi
Kurzus - ITIL® Foundation V4
Gépi fordítás
Nagyon élveztem a tanfolygot; az ütemterv nagyon világos volt, és a példák is remekek voltak — ezek segítettek nekem egyes fogalmak és eljárások jobb megértésében.
Bianca Silaghi
Kurzus - ITIL® Foundation V4
Gépi fordítás
Hogyan magyarázta a képző minden témát, milyen példát adott, és hogyan interakciólt velünk.
Paula-Maria Chirica
Kurzus - ITIL® Foundation V4
Gépi fordítás
O kialakító pozitív energiája és tapasztalata
Maciej Fajer - Hemmersbach Central Support Sp. z o.o. Sp. kom.
Kurzus - ITIL Foundation V4® ( szkolenie akredytowane przez AXELOS z egzaminem PeopleCert )
Gépi fordítás
Feladatok és kommunikáció
Aneta Mikos Augustynowicz - Hemmersbach Central Support Sp. z o.o. Sp. kom.
Kurzus - ITIL Foundation V4® ( szkolenie akredytowane przez AXELOS z egzaminem PeopleCert )
Gépi fordítás
Új kifejezések részletes magyarázata
Kamil - Hemmersbach Central Support Sp. z o.o. Sp. kom.
Kurzus - ITIL Foundation V4® ( szkolenie akredytowane przez AXELOS z egzaminem PeopleCert )
Gépi fordítás