Kurzusleírás

Egy kollaboratív munkahely létrehozása

  • A munkahelyek, területek, mappák és listák létrehozása és strukturálása
  • A csapattagok szerepek, engedélyek és hozzáférési jogok beállítása
  • A csapatmunkafolyamatokhoz való ClickUp beállítások testreszabása

Csapatoknak számonkérése a feladagkezeléshez

  • A feladatok függőségeinek, prioritásainak és határidejének használata
  • Ismétlődő feladatok kezelése és munkaterhelés kiegyensúlyozása
  • Egyedi állapotok és feladatminta használata

A csapat kommunikációjavítása

  • A kommentek, megjelölések és értesítések használata valós idejű frissítésekhez
  • Megosztott dokumentumok, táblák és chat segítségével való együttműködés
  • A visszajelzés és jóváhagyások kezelése a ClickUp-ban

ClickUp jelentések és irányítópanelek

  • A csapat irányítópanelei létrehozása valós idejű látásmódokhoz
  • A csapat teljesítményének követése jelentésekkel és analitikával
  • Az időközlő és munkaterhelés nézetének használata erőforrás-kezeléshez

A munkafolyamatok automatizálása a ClickUp-ban

  • Automatizálások beállítása a kézi munkamennyiség csökkentése érdekében
  • A ClickUp integrálása külső együttműködési eszközökkel
  • A csapat hatékonysága érdekében ismétlődő folyamatok optimalizálása

A csapatmunka legjobb gyakorlatai

  • A produktivitás javítása a ClickUp rövidútvonásokkal és mintákkal
  • A ClickUp-ban gyakori együttműködési kihívások kerülése
  • A ClickUp skálázása nagyobb csapatok és szervezetek számára

Összefoglalás és következő lépések

Követelmények

  • Alapvető tapasztalat a ClickUp használatában
  • Ismeret a projektmenedzsment és a csapatösszekapcsolódás fogalmaival

A célközönség

  • Projektmenedzserek, akik egyszerűsítik a csapatteljesítményeket
  • Csapatvezetők, akik növelik a termelékenységet és a felelősségre vonást
  • Osztályvezetők, akik javítják a keresztfüggős munkaközi együttműködést
 14 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák